-
Fototrend
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
konci79
őstag
Sziasztok.
Asszony telefonján a töltés kezdésénél kiírja hogy szuper töltés, viszont 1perc múlva már csak normál töltéssel megy, ez mitől lehet? -
-
emeritus
tag
válasz Chuck Norris #15196 üzenetére
Ötlet. Beállítások/intelligens asszisztens/mozgásvezérlés: itt a magasba emelés lehet a gyanús, mivel azzal indítható hívás. (Ellenőrizd, hogy nincs-e bekapcsolva itt a hívásindítás.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Chuck Norris
senior tag
Kiveszem táskámból, nem tudom mi nyomódott be rajta, kiírja, hogy Azonosítás.., majd a telefonkönyvből felhív valakit, már sokadszorra tapasztalom ezt. Hogy lehet ezt kikapcsolni, hogy ne csinálja? Köszönöm.
-
Caldera
aktív tag
válasz dredjudge84 #15193 üzenetére
Navigációs dokk, a legördülő menüből is kikapcsolható, vagy a beállításokba kell rákeresni.
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Ma valahogy egy ilyen karika elojott a kijelzőn, és nem tudom eltüntetni. Tudnátok segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
kiralytom
aktív tag
válasz CJ4567 #12195 üzenetére
Sziasztok. A gyárinál jobb kamera appot tudtok ajánlani?
Más:Szeged vagy környékén tud valaki szilikon tokkal szolgálni? Esetleg később, ha megyek Budapestre Zugló vasútállomás vagy a 13. Kerületben?
U. I. :szerkesztettem, mert egy régi kameraappos hsz-re nyomtam, sry.
[ Szerkesztve ]
-
Cecevok
tag
válasz xcsabo #15190 üzenetére
Nálam a P30 volt még a másik versenyző, a Pro nekem "nagy", és a lehajló kijelző sem jön be igazán.
De a Huawei körüli mizéria, Android 10-en ragadás, sztereó hangszóró és IP68 hiánya miatt lett az S10e.
Az P40 piszkosul tetszett, de ugye az már egy másik kávéház...iPhone 11 Pro / Sony HX99 / Lumix GX800
-
<Adamsky>
nagyúr
Nekem is meg van még (~4 éve) ami részben a telefonnak, (nagy) részben pedig a jelenlegi - minden fantáziát és változatosságot (csak nagy és még nagyobb készülékek vannak) nélkülöző, de cserébe randa (ki nem álom a szigetet, lyukat, stb.) - felhozatalnak köszönhető.
Az EMUI ez idő alatt nem lett a szívem csücske, de maga a készülék szvsz. nagyon rendben van. Ha, maholnap tönkremenne, nagy duzzogva (az is lyukas kijelzős, és kispórolták belőle a vezetékmentes töltést) vennék egy Zenfone 8-at, aztán remegnék, hogy mikor sz@rik be (követem a topic-ot és elég sok az elhalálozás).#15187 edk-
Szerintem neked hibás a telefonod. Ez a P10-re nagyon, de nagyon nem jellemző. A Honor 9-ben elvétve akadtak kijelző hibák (foltosodás, ha jól emlékszem)[ Szerkesztve ]
-
Cecevok
tag
Két évig használtam. Szerettem, imádtam 😀 Eredetileg P20-ast szerettem volna, de sajnáltam rá a pénzt.
Szerintem nagyon szép, minőségi készülék.
A fém unibody ház, a recézett-színes bekapcs gomb, a kamerák kialakítása így együtt mind egyedi volt, egy előző éra dizájnja.
S10e váltotta, de mellé beszereztem egy P20-ast is 😅[ Szerkesztve ]
iPhone 11 Pro / Sony HX99 / Lumix GX800
-
Caldera
aktív tag
Osztom a véleményed. Én ugyan csak ~1,5 éve használom, de mindenre elég amire szükségem van. Esetleg P20 pro jöhetne szóba, de a beégős Amoled miatt kihagyom, más alternatívát pedig egyelőre nem látok.
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
GeOg
csendes tag
Már több mint 4 éve használom ezt a telefont. Ezzel ez lett a csúcstartó nálam. Eddig egyetlen egy mobilt sem használtam ennyi ideig. Még a butatelefonos időket beleértve sem. És ahogy a választékot(és azok árait) nézem az új mobilokból azt hiszem marad is egy darabig.
Samsung S23, Huawei Watch Fit SE
-
Ceree
senior tag
S21en nem talalom, de remlik hogy volt regen olyan opcio valahol h ne minden uzenetrol jojjon ertesites, hanem az elsorol, es be lehetett allitani intervallumot, h ha azon tul erkezik ujra uzenet, akkor ismet jelezzen, a ketto kozotti uzikrol meg ne. Ezt igazolni tudna kerem valaki, hogy p10en van-e? Lehet csak huawei feature?
Másolat_eredetije
-
edk-
őstag
válasz dredjudge84 #15174 üzenetére
Én is próbáltam ilyet. Nekem csak 8-ra sikerült, 8-ról 7-re már nem.
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://l2g.hu/edkelado
-
xcsabo
senior tag
válasz dredjudge84 #15179 üzenetére
Az jó kérdés. Ezirányú tapasztalatom nincs.
-
xcsabo
senior tag
válasz dredjudge84 #15177 üzenetére
Sajna akkor is csupaszít mindent.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz dredjudge84 #15174 üzenetére
Linket nem tudok, de elvben (!) 9-ről 8-ra vissza lehet lépni a HiSuite-al, majd 8-ról 7-re. Hangsúlyozom, elvben. Sose próbáltam, de régről így rémlik, hogy adott rendszerről mindig volt lehetőség egyet visszalépni.
-
xcsabo
senior tag
válasz dredjudge84 #15174 üzenetére
Hisuit-tal nem megy? Igaz csak 1 verziót lehet visszalépni egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Szeretném downgradelni a telot 9-es droidrol 7-re. Esetleg ki tudnátok segíteni pár linket ahol le tudok tölteni 7-es fw-t, illetve applikációt ami kell a művelethez?
-
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
válasz xcsabo #15167 üzenetére
Gondolom ezt hiteltérdemlően igazoltad is nekik
Jelen formában az a baj, hogy már a hüvely sem akarja elismerni, hogy anno bénák voltak Gondolom újat nem mondok azzal, hogy ha a gyártó adatbázisában nincs benne az SN alatt, hogy élő garis, akkor nem is fog vele mit kezdeni a TMX, hiszen nekik senki sem fogja megtéríteni az alkatrészt, tippre a lerendelés sem fog már összejönni.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz xcsabo #15165 üzenetére
Nem tudod elindítani, mert a plusz 1 év gari a Telekomnál semmilyen formában sincs meg és a reghez volt anno kötve, amit ha a hüvely nem ismer el, a T sem fogja. Sőt, szerintem anno írták is, hogy ez a hüvelyen át megy.
Mindegy, a lényeg, hogy a hüvelynek be kéne adnia a derekát, mert ez így nem szimpi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz kutkut #15163 üzenetére
Nekem aktiválás sikertelenre futott és a BF-es telefonok szinte mindegyike is ilyen sorsra jutott, legalábbis amiről én tudok, de te olvastál most vissza, szerintem jobban látod, mint én
Nem tudom ezen mit szívóznak, gatya volt a rendszerük, az fix. Ha bármi nyoma van, hogy akkoriban ott valami történt, akkor ennyi, számlád van, T-től vetted, mi a frásznak ezen pörögni, aprópénzért hozzádcsapnak már 2 gennel újabb telót is a raktárukból. Sosem értettem ezt a kicsinyességet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kutkut
addikt
válasz Tikakukac #15161 üzenetére
Köszönöm (itt is) a válaszod!
Ezt a regelhetetlen dolgot ki tudnád fejteni? Mert nekem látszólag sikerült a reg, az appban megjelent az arany tagság jelzése, most is látszik. (Csak a várható lejárati dátum nem frissült, de arról azt olvastam, amúgy sem pontos, így annyiban hagytam.)
Egyébként az akkut leszámítva nincs baja a telónak (kopp-kopp), és azt is be tudom még vinni a 2 év gariidőn belül, csak azért na...
#15162xcsabo: Telekom, hivatalos forgalmazótól, újként, szóval ezzel nem kéne problémának lennie.
Meizu MX3 32GB
-
Tikakukac
titán
válasz kutkut #15160 üzenetére
Ez egy aranyos sztori lesz.
A BF-es Telekomos telókkal az volt a gond, hogy kvázi ezek a telók már nem léteztek a hüvelynél forgalomban, de a T-nél még igen, így jött elő az a sztori, hogy regelhetetlenek voltak a telók. Nekem és sokan másoknak is ugyanaz volt a kimenetel.
Mivel ez Magyarország és dolgoztam sokat sales részen meg szervizen is, én anno triplán biztosítottam magam: írtam az ügyfeleseknek és ők írtak vissza, hogy regelték. Erről is max emailem van, mert az accountban ugyanúgy tropa volt még minden mikor eladtam is.
Plusz mellé screenshotok időbélyeggel és mellé a számla is, szállítóval. Ez így egyben a mailben is elment, egyszerűen nettó barmot csinálnának magukból ha tagadnák a helyzetet.Nálad az a kérdés ki és mit tud bizonyítani. Mivel ilyen garis telóból már nem sok futkározhat, így én a képviselet helyében nem csinálnék segget a számból és gariznék (úgyis csere lesz, mert szerintem alkatrész se nagyon lesz már, meg macera is), de ha beleállnak akkor nyugodtan álljanak bele, mondják meg miért nincs igazad.
Szomorú amúgy, mert ha kicsit botladozva is a hüvely garija egész flott volt eddig nálam.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kutkut
addikt
Sziasztok!
A Huawei ügyfélszolgálat nem szeretné eliserni a +1 év kiterjesztett garanciát, pedig - úgy majdnem 2 éve - a vásárlást követő pár napon belül aktiváltam az aranykártya tagságot. A Support appban még mindig látszik a "Gold membership".
Egyelőre egy telefonos ügyfélszolgálatossal beszéltem (több körben), közben e-mailben kértek, és mutattam is nekik vásárlást igazoló számlát, illetve egy screenshotot, amin látszik az arany tagság... Ennek ellenére azzal hívott vissza az ügyfélszolgálatos, hogy a szerviz szerint nem 30 napon belül aktiváltam. (Pedig de, látszik az e-mailekből, hogy 5 napon belül játszottam el ezzel, illetve emlékszem is rá.) Aztán elkezdett össze-vissza beszélni, hogy nem is a képernyőfotót nézik, hanem ők azt látják a rendszerben, hogy mikor lett aktiválva. Akkor minek kérték a screenshotot?! Azt meg, hogy a szerviz milyen dátumokat látott, azt nem tudta megmondani.
Járt már valaki hasonló cipőben? Kihez forduljak ilyenkor?
Minden jó tanácsnak örülnék, előre is nagyon köszönöm!
Meizu MX3 32GB
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz cseryz #15158 üzenetére
" ... újjabb szoftverekből kihagyták ezt az opciót szándékosan ... "
Ja, persze, mert ők sose hibáznak
Anno talán az adatkapcsolat fordulónapjának a beállítása volt ilyen. Az is előbb volt, aztán eltűnt, majd megint lett. Akkor jó sokat bombáztam (ezzel is) őket. Talán azért is került vissza (legalábbis szeretném azt hinni)." ... nyissanak rá hibajegyet ... "
Az a baj, hogy valami ritka elcseszett rendszerük van. Továbbíthatják a kérést, de az ég világon semmi visszajelzést nem kapnak már ők sem. Régen ezzel kapcsolatban is faggattam őket." ... habár kétlem hogy kapunk még valaha frissítést."
Max. olyan indíttatásból, ha a Huawei akar vm. újabb bloatware-t a telefonra leküldeni. Na, akkor talán, ha nagy-nagy-nagy szerencsénk lesz, talán ezt-azt javítanak is, de erre egy lyukas garast se ..." ... ha a "preferált hálózati üzemmód"-ot 3G/2G-re teszem akkor kikapcsola VoLTE és műxik az a néhány callcenter menü is amelyik nem megy VoLTE-n."
Na, ez már valami. Legalább van "workaround". Nekem - hál Istennek - napi szinten nincs dolgom ilyen call center-el, de egyszer - jó régen - belefutottam én is ebbe a problémába (de már arra sem emlékszem, hogy hol, milyen számon történt ez, pedig ezzel talán lehetne érvelni, hogy tessék, ez nem fog VoLTE módban működni) -
cseryz
tag
válasz <Adamsky> #15157 üzenetére
Support szerint ez normális az újjabb szoftverekből kihagyták ezt az opciót szándékosan- mondjuk nem vagyok benne biztos hogy nem csak lerázni akartak.
Kértem nyissanak rá hibajegyet hogy kellene vissza, habár kétlem hogy kapunk még valaha frissítést.
Mindenesetre szerintem roll-backelek előző FW-re , főleg mert ebben a legutóbbi frissítésben jött egy rakat bloatware is amire semmi szükségem.
Annyit kitapasztaltam ha a "preferált hálózati üzemmód"-ot 3G/2G-re teszem akkor kikapcsola VoLTE és műxik az a néhány callcenter menü is amelyik nem megy VoLTE-n. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz cseryz #15154 üzenetére
Én sem találom (pedig tuti volt, mert 1× ki kellett kapcsolni egy hülye telefonos automata / menü miatt). Hogy, mikor tűnt el, és miért azt azért sem tudnám megmondani, mert közben volt egy szolgáltató váltásom és jött frissítés is. Terveztem, hogy írok emiatt a support-nak (vagy felhívom őket), de aztán ez elmaradt.
Ha, megtennéd, hogy beszélsz velük, és sikerülne bármit kideríteni, kérlek írd majd meg ide, hátha egyszer újra megint jól jönne ez a kapcsoló. -
emeritus
tag
válasz benfolds #15146 üzenetére
Az USB port alján összegyűlt és tömörült szennyeződés is lehet rossz csatlakozás, töltéshiba oka. A házilagos mechanikus tisztítás megér egy próbát. Alkalmas eszköz pl. laposra faragott fogpiszkáló, amely a portban lazán körbevezethető. Ismételt műveletekkel a port "fenekére" döngölődött masszív "anyag" megbontható, eltávolítható. Nálam bevált.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
benfolds
őstag
nem volt a P10-zel az elmúlt több mint három évben semmilyen problémám azon kívül, hogy nem lehet véglegesen kiirtani belőle, hogy függőleges gesztusvezérlésnél feljöjjön az a szájba cseszett google. most viszont adódott egy újabb. egyre többször előfordul, hogy nem akar tölteni. próbáltam több kábellel és több adapterrel, de több kombinációban is random előjött.
elég idegesítő amikor felteszem töltőre a telefont, egy óra múlva ránézek és azt látom, hogy nem töltődött semmit. ötlet, hogy mi lehet a gond? -
GeOg
csendes tag
válasz <Adamsky> #15139 üzenetére
A 7 ezerben bent volt a 4300 Ft-os bevizsgálási díj, plusz ki kellett volna fizetnem a futárt (3000 Ft). Utólag azt mondom, hogy a háztól házig szolgáltatás, bár kényelmes, de ha lehet kerülendő. A kommunikáció telefonon történik a huawei ügyfélszolgálattal. Utólag viszont semmilyen papírod/igazolásod nincs a beszélgetés tartalmáról. A hibabejelentő lapot, amit a szervíznek állítottak ki, például csak utólag láttam.
[ Szerkesztve ]
Samsung S23, Huawei Watch Fit SE
-
Caldera
aktív tag
válasz <Adamsky> #15141 üzenetére
Igen, volt FR az ügyintéző kérte (előtte mentettem mindent). Pénteken leadtam hétfőn mentem érte, akkor épp sok rendelésük volt egyébként még aznap kész lett volna. Korrekten megcsinálták, nem barmolták össze a telefont (persze ez szerelőtől is függ).
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... vagy fizetem a 21 ezret, vagy 7 ezerért nem kapok semmit."
Ez bicskanyitogató. Értem amit írsz (meg voltál lőve, mert kellett a telefon), de én még így utólag is "futnék ezzel egy kört" (csak, hogy érezzék a törődést).Egyébként ezzel a "háztól házig szolgáltatással" kapcsolatban nekem is van egy olyan félelmem, hogy így bármit mondhatnak. Vagyis akár azt is, hogy szanaszét volt repedve a kijelző és nem töltött a telefon amikor azt átvették, miközben én csak azért küldtem el, mert már nem olyan friss az akksi (a többi dolog patentül működik). Szóval én személyesen fogom bevinni, és minden hibát (egy minimális kopás van a hátlapon, de minden más makulátlan) rá fogok íratni az átvételire.
Ja, és még egy: mi a tököm kerül egy visszaküldésben 7e Ft-ba?
@mindenki
TMX-en kívül hová lehet még vinni a telefont? Hová ajánlott? -
GeOg
csendes tag
válasz <Adamsky> #15137 üzenetére
Nos ez úgy nézett ki, hogy leadás után vártam két hetet, majd megkaptam a fenti árajánlatot a két lehetőséggel: vagy fizetem a 21 ezret, vagy 7 ezerért nem kapok semmit. Közben a 7 éves sony z1 compactommal szenvedtem, ami sajnos igencsak elavult már. Az, hogy visszaküldik javítás nélkül 7000-ért, az semmiképpen sem jöhetett szóba. Tehát két reális választás volt: vagy elfogadom az árajánlatot, vagy a fogyasztóvédelemhez fordulok. Utóbbi esetében talán még mindig várnék, hogy megoldódjon az ügy. Közben pedig egy eléggé kompromisszumos készülékkel kellett volna együtt élnem. Jól ki volt ez találva a TMX (mert, hogy ide küldte a huawei) részéről. Igen, így hagytam, hogy kvázi átverjenek. Mindenesetre a TMX többet nem fogja látni egyetlen telefonomat sem.
Samsung S23, Huawei Watch Fit SE
-
<Adamsky>
nagyúr
"Nem csak az akkut cserélték hanem az előlapot és az USB panelt is. Utóbbi kettőre nekem nem volt panaszom."
He? És ezt csak úgy, mindenféle egyeztetés nélkül? Ezt nem kellett volna hagynod!
... én biztos megreklamáltam volna ugyanis ez majd' 3× összeg.#15135 Caldera
"Az akku töltési log ... "
Nekem is ez rémlik a "ROM-olgatós időkből". Vagyis van valamilyen batter.log (vagy hasonló), de az csak arra való, hogy az akkumulátor státuszát pontosan (pontosabban) jelezze. A töltés vezérlése nem ezen múlik. Na, de mind1. -
GeOg
csendes tag
Én is most szervizeltettem a telefont. Az akkumulátora már nagyon rossz volt. Úgy voltam vele, hogy egy új aksival olcsón elodázhatom a telefoncserét. Le is csaptam a hivatalos huawei szervíz Nyári szervíz fesztivál akciójára, aminek keretében az aksicsere összege elvileg 7490 Ft háztól házig szolgáltatással is. Vidékről az utóbbival vettem igénybe ezt a szolgáltatást. Előtte aktiváltam a telefonban a szervíz módot, hogy ne férjenek hozzá az adatokhoz. Nos a javítás kb 3 hétig tartott, az ára pedig 21 ezer Ft lett. Nem csak az akkut cserélték hanem az előlapot és az USB panelt is. Utóbbi kettőre nekem nem volt panaszom. Természetesen hozzászámoltak munkadíjat is, sőt 2000 Ft-ért a szoftvert is újrarakták (milyen jó nekem ), szerencsére csináltam biztonsági mentést a fontos dolgokról. A lecserélt előlapon nekem volt egy üvegfóliám, az újon viszont nincs ilyen védelem, szóval egy új fólia ára is hozzáadódik majd a javítás költségéhez. Szóval így jártam. Természetesen volt lehetőségem mégsem kérni a javítást, ebben az esetben szervíz nélkül visszaküldték volna a telefont 7000 Ft-ért. Nem baj, tanultam vmit. Legközelebb lemondok az ilyen szervíz lehetőségekről. A telefont amúgy még mindig szeretem, most, hogy az aksija jó, kompromisszumok nélkül elszolgál még egy darabig.
[ Szerkesztve ]
Samsung S23, Huawei Watch Fit SE
-
Sztyepadzso
őstag
válasz RoSSo3 #15132 üzenetére
Semmi sem marad a telefonon. Előtte szinkronizáld valahová, Google vagy Huawei fiókba a névjegyeidet, üzeneteidet.
Fotókat meg mentsd le, vagy szinkronizáld valamelyik felhőbe(Google Photos enyhe minőségromlás mellett menti a képeket/videókat., hacsak külön nem kéred, hogy eredeti legyen. Onedrive pl teljes minőségben ment.). -
<Adamsky>
nagyúr
válasz tpeter77 #15131 üzenetére
" ... a telefon úgy tanulja meg az új akksi kapacitását, ha gyári állapotra van visszaállítva."
Meglepődnék, ha ez így lenne. Mármint, hogy egy akkumulátor cseréhez tényleg nélkülözhetetlen a factory reset.
Ettől függetlenül, ha oda kerül a sor, akkor csinálok egy mentést, nehogy egy ilyen túlbuzgó szervizes megszivasson.#15132 RoSSo3
A gyári állapot, az bizony gyári állapot. "Megy minden a levesbe."
-
RoSSo3
senior tag
válasz <Adamsky> #15128 üzenetére
Rendben! Jövő héten beviszem és mindenképp megírom, mi a helyzet (Győr). Nem tudok erről az akciós napok dologról - nekem az appban jelzi, hogy az ára pontosan 7135 Ft.
Valószínű, hogy felhívom őket, mielőtt bemegyek (hogy mikor érdemes bevinnem, aznapi javítással elhozni). -
<Adamsky>
nagyúr
válasz RoSSo3 #15124 üzenetére
Majd írd már meg légy szíves, hogy mit tapasztaltál.
Nagyon rossznak még nem érzem az akksit, de azért már gyengélkedik, szóval agyalok én is a cserén. Főleg mert az idei felhozatalt elnézve sem támadt fel benne egyetlen készülék iránt a birtoklási vágy. Szóval jó eséllyel még legalább 1 évig marad a kicsike.#15127 edk-
Köszi az infót! Fr.-re akkor nem kell számítani? -
<Adamsky>
nagyúr
A csere (akkumulátor) ugye nem jár feltétlen factory reset-el?
... ill. korábban olvastam valahol (talán pont itt), hogy van valamilyen "szerviz mód". Gondolom ez arra való, hogy be tudják kapcsolni a készüléket leellenőrizendő, hogy működik-e, de az adataimhoz nem férnek hozzá. Ezt, hogy, ill. hol lehet aktiválni? -
RoSSo3
senior tag
Szuper, köszönöm szépen az infókat, segítséget! :)
Egy kérdés még: nem kell vinnem vásárlást igazoló blokkot, igaz? (A gari sajnos már amúgy is tavaly lejárt.) -
PBA
aktív tag
válasz RoSSo3 #15121 üzenetére
Azt sajnos nem tudom neked megmondani, hogy Győrben hogy működik a dolog, de itt Pesten minden hónap utolsó csütörtök-pénteki napjain van az akció. Ha jól tudom, vidéken ugyanígy van. Sajnos 3 év után az akku elkezd meghalni, nekem is ugyanez volt, mint neked, bevittem, kicserélték (a repedt kijelzőmmel és a halódó USB portommal együtt), és azóta ismét bő 2 napot kibír a telefon. Én nem tervezem lecserélni, ezért csináltattam meg, szerintem érdemes!
A helyszínen nem fogják tudni az akku kapacitását kimérni, mindenképpen a cserét fogják javasolni, nagyon helyesen. Az átfutási idő változó, szerintem aznap nem lesz meg, de másnapra el szokott készülni.
-
RoSSo3
senior tag
Köszönöm a segítségeteket!
Ha beviszem (Győr) a hivatalos pontra, akkor ott meg is tudják mondani azonnal (méréssel), hogy rendben van-e az akksi, ez lesz-e a gond? -
Moleman
addikt
válasz RoSSo3 #15118 üzenetére
Ha nem költöztél új helyre, ahol rossz a térerő, akkor valószínű az akksi haldoklik.
Ha szereted a telefont és elégedett vagy vele, szerintem érdemes egy akksival meghosszabbítani az életét.A miként-hogyannal nincs tapasztalatom, azt a kérdést meghagyom másnak, aki már túlesett rajta.
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Az utóbbi 1-2 hétben a telefon rettenetesen hamar lemerül, szinte 0 használat (képernyőidő) mellett. Néztem, mi meríti leginkább: hardver és cellahasználat.
A diagnosztizáló nem jelzett hibát - lehet, hogy esetleg az akkumulátor kezdi megadni magát? A telefon 2017-es, sosem volt még gond vele, így szervizben sem járt.Látom, van akkumulátor csere program kb. 7ezer forintért. Megcsinálják ezt helyben az egyik hivatalos szervizben, vagy le kell adni és majdan érte menni? Érdemes lehet?
(Már ha ez a gondja, em tudom...)Köszi!
-
xcsabo
senior tag
Köszi. Én is 35-40re gondoltam.
-
xcsabo
senior tag
Mennyit érhet most ez a teló 2 éves, és új akku van benne. Sima nem Plus, 1 sim. 64 GB. Szép állapot. Dobozzal mindennel. El szeretném adni, de nem tudom mennyit kérhetek érte. Olcsón nem akarom, inkább akkor marad a családban.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Facebook és Messenger
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asszociációs játék. :)
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest