Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz
UnSkilleD #72 üzenetére
Én jelenleg csak annyit látok, hogy az a pár játékom steamen ami megy linux alatt is, jobban és simábban fut azon, mint win10-en. Nincs mikrolag, nincs akadás, nincs fps ugrálás (akkora), 'csak' működik. Még ha nem is a legújabb játékok (pl. Borderlands 2), de a hardver alatta ugyanaz.
-
leviske
veterán
Unreal Engine 4-en, kackac.
(#72) UnSkilleD: Erős túlzás azt mondani, hogy semmit nem ér, mikor a Mantle is bőven érezhető változást hoz Windows 7-en is. Nem mindegy, hogy a DX12 W10 exkluzivitása miatt meg kell adnod a piac 60+%-a számára extrém magas CPU követelményeket, vagy elvagy Windows 7-től Linux-ig alacsonyabb követelményekkel. Mire meg ezeken túl lépnek a játékok, már nem kizárt, hogy Linux-on is képesek lesznek alkalmazkodni.
-
Loha
veterán
1 éve ilyenkor még a DX12 csak bejelentés szintjén létezett
~ 1,5 éve már gyakorlatilag kész volt a DX12: DirectX 12 Techdemo GDC 2014
-
leviske
veterán
Lévén, hogy:
- 1 éve ilyenkor még a DX12 csak bejelentés szintjén létezett
- kezdetektől fogva tudni lehetett, hogy a két rendszer közt nem lesz akkora szakadék, mint a DX11<>12 közt
- valószínűleg az EA passzívagresszív kijelentései (Linux-ra csak Mantle alapon megyünk, ha megyünk) nélkül a Khronos nem vállalta volna be a Vulkan-tÉS, hogy gyakorlatilag az EA kérésére lett életre hívva az API, egyáltalán nem volna meglepő, ha az nVidia kártyák már csak optimalizálási fázisban kerülnének elő.
Nem szabad elfelejteni, hogy az EA nem az a szereplője a piacnak, aki akkor értesül iparágat meghatározó lépésekről, mikor azokat nyilvánosan bejelentik. Ők már jó eséllyel 2013-ban is számolhattak azzal, hogy a Mantle mekkora hatással lesz a Microsoft és Khronos válaszára.
Ez itt nem a Radeon vs nVidia harcról szólt, hanem a konzol <> PC fejlesztési folyamatok költségének moderálásáról és teljesen logikusnak tűnik betenni a portolási folyamatokba első lépcsőnek a Mantle-t, míg a rokon API-k véglegesítése meg nem történik.
-
jacint78
addikt
Frostbite alapon több EA stúdió is valószínűleg Mantle alapon kezdett el dolgozni
Ezt mire alapozod? Elég problémás lenne olyan alapon dolgozni ami relatíve kevés hardveren megy. Legfeljebb azon is elkezdtek dolgozni, de csak abból nem élnének meg, ha figyelembe vesszük az NV kártyák piaci részesedését.
-
leviske
veterán
Nem volt még konzolom, így csak ártatlan kérdésként teszem fel: Mennyire volt gyakori az előző generáción a 900P felbontás?
Mindenesetre tény, hogy nem tudott az iparág annyira látványosat ugrani, mint amekkorát a 360/PS3 jelentett az Unreal3 motoros játékokkal, de azért azt is látni kell, hogy Frostbite 3 alapon például ez az első játék, ami nem tűzi ki a X360/PS3 kompatibilitást célként. Ráadásul a piacot sokkoló reformokat hozó játékok az előző érában sem megjelenéskor jöttek.
Ezeken túl az érzésen talán az is tompít, hogy a PC-s hardvereket nem igyekezett egyik cég sem magamögé utasítani, ráadásul a Sony-nak köszönhetően egy reform hullám is elindult PC-n.
A legnagyobb grafikus API-nak számító DX11 meg nem feltétlen fogja a koronát a MS-os utódjának adni. Frostbite alapon több EA stúdió is valószínűleg Mantle alapon kezdett el dolgozni és a Vulkan platformfüggetlenebb mivolta miatt nem lehetetlen, hogy a munkák véglegesítése már ezen fog történni. A két nagy érv a DX12 mellett az, hogy hamarabb került véglegesítésre ÉS a Microsoft is esetleg tud bárkit pénzügyileg támogatni a használatáért, ha erre szükségét érzi. De általánosságban nézve szerintem most a desktop API felhozatal fejlettségének a kontrollálási lehetősége kiesett a MS kezéből, mert vagy tartani igyekeznek a versenyt a konkurenciával, vagy átadják véglegesen a vezető szerepet annak a megoldásnak, ami Linux-on is lehetőséget nyújt a játékfejlesztésre.
-
A`rpi
addikt
Új motor ide vagy oda, innovációról játékmenetet illetően nem lehet beszélni
SW-BF-(PS4) béta alapján.Átlagos lövölde, teljesen statikus környezet, jellegzetes Battlefield pop-up-okkal,
egy kis árnyékkal megspékelve."Nextgen" 900p 60FPS, és a jól optimalizáltság egy lapon említése nagyon jó vicc.
Amúgy meg az van hogy vissza fogták magukat a srácok,
így is megvesszük a játékokat,
évek múlva is kell mutatni "innovációt."Legnagyobb grafikus API PC fronton MS kezében van, szóval,
innovációra ott sem kell számítani.
Nem ez a fő ok, de ez is rátesz egy lapáttal."Új" DX ficsőrei, és visszafele kompatibilitása, nagyon sokat elárul...
PS3 esetében 256MB+256MB ram-ból mit ki nem hoztak?
X360 nál sem volt jobb a helyzet,
játékok játszhatóak mai napig, nyilván PC régen elhúzott...
Most meg hirtelen mindenki elfelejtett programozni?
Ugyan már...Az a baj nincsen versenyhelyzet, kártyák ki vannak osztva,
végfelhasználó meg kap valami, aztán annak "kell" örülni. -
gzoli2
tag
Nagyon jó a Frostbite csak ez a zárt rendszer + nuku moddolhatóság nem tetszik. Tipikus EA: ne legyenek ingyenes custom mapok vegyétek meg a dlc-vel 20 dolcsiért. Nézzétek meg a moddb-comon milyen módok vannak a Frostbite motoros játékokhoz. Nem kell sokat nézegetni
-
Peat;)
veterán
válasz
Döglött Róka #34 üzenetére
Én az a fogyasztó vagyok aki a beígért, vagy tényként kijelentett "programozási virtuóz cselekedeteket" számonkéri. A jelenlegi programozások látható eredményei kis és nagybetűk halmazai a
marketinghírekben/cikkekben, többnyire fekete és fehér színek elérésével, igaz élsimítás van néhol, gondolom windows 10 alatt még simábbak a karakterek! Illetve pár kamu video amik a megjelenés előtt hirtelen ködbe vésznek.Amit te képviselsz -a reakciód alapján- az a programozói munka eltunyulásának támogatása, az által hogy amit állítanak azt veszed ténynek, amit látsz azt meg valaminek. Én inkább a másik véglet vagyok, hiszem ha látom típus. Ha ez nem ment át hát nem ment át.
-
leviske
veterán
válasz
CsonkaImo #55 üzenetére
PC-n a SW-BF nem mutatott a Mantle teljesítményből semmit. DX11-nél fejlettebb API mellett nem kizárt, hogy Windows 10-et futtatva is képes lenne korrekt teljesítményre a PS4 APU-ja. Figyelembe kell venni, hogy a Sony azért valószínűleg lépéselőnyben van a Cell-el kapcsolatos kutatásai és tapasztalatai miatt és ennek fényében is szabhatták meg a hardverigényeket az AMD irányába.
-
haddent
addikt
Nem tudom, remélhetőleg lehet és fogják is. A programozhatóság meg baromira nem érdekel, mint végfelhasználó/játékos (habár programozó-matematikusnak tanulok, van fogalmam róla, hogy mi az a "nehéz", és akkor azt hatványozzuk még gondolom.. de akkor is. oldják meg, kérnek érte elég zsoldot..)
Az a büdös nagy helyzet, hogy a nagy dinamikus időjárás, okos-fizikus-hűdemindent rombolás, az eventek (szökőár stb..) mind - mind baromira kiszámítható előre lescriptelt megoldás, és mégis úgy adják el, mintha feltalálták volna a valódi mesterséges intelligenciát. Azért ennél futná többre is... -
Z10N
veterán
Igy van. A BF3-nal en is csalodtam ebben. A BC1-nel csak a szamat tatottam. A BC2-nel is jo volt. Olvastam akkoriban egy cikket, hogy nehez volt programozni, mert a lekepzo pipeline eleg oszetett es bonyolult volt.
Viszont volt olyan hir korabban, hogy a korabbi Frostbite verziokat lehet licenszelni, nem?
-
Z10N
veterán
Par hiba:
"is.Az" szokoz
"elemeK"Azt lehet tudni, hogy az eltero GCN verziokon mennyi lesz a kulonbseg?
-
GodGamer5
addikt
"Az API-k támogatása szempontjából az új Frostbite-ban megmarad a DirectX 11 kezelése"- Na ez az ULTRA GÁZ!
Amíg így marad semmi korszakalkotó nem lesz, mert ha képes lenne rá az engine akkor sem mennek rá olyan dolgokra ami a játékmenetet befolyásolná, így pedig meg van kötve a kezük dx12+wddm2.0 ide vagy oda... -
$p@rr0w
őstag
válasz
Meteorhead #20 üzenetére
Legalább valaki megértette miről van szó, ezek a cégek nagyban játszanak, és a jövőre terveznek. Egy darab végfelhasználó asztali gépén a gyorsulás elhanyagolható lehet de ha az engine új verziójával a szerverköltségek csökkennek ki lehet számolni mekkora nyereség az ha egy teszem azt 5$-os szerverbérlés áráért mostantól ugyan az a hardver nem egy hanem két szervert tud futtatni...
-
Omli85
őstag
válasz
kikikirly #49 üzenetére
Jelen esetben ha a Battlefront béta tapasztalatokat veszem alapul akkor azt látni, hogy nem igazán van különbség játékteljesítményben a kettő között.
Persze ez csak egy motor a sok közül, sőt béta ki tudja mi lesz a végleges eredmény, simán lehet itt még lassulás is sőt szerintem lesz is.
Az viszont tisztán látszik, hogy normálisabban ki van használva az FX mint eddig bármelyik másik játékmotor esetében. -
Loha
veterán
válasz
Newbie007 #27 üzenetére
A PS4 APU-ja egy pécés környezetben (Win + DirectShit11, lassú PCIe) 720P/30-40 FPS-re lenne képes.
Ez totál nem igaz.
R7 370 nagyon közel áll a PS4 GPU-jához, és hasonló teljesítményre is képes PC-n DX11-alatt: 44 átlag fps ultrán 1080p-ben Star Wars: Battlefrontban. Ha leveszed a felbontást 900p-re és pár effektet ultra helyett high-ra, hogy PS4-eshez hasonló legyen a grafika, egyből hasonlóan 60 fps környékén is fog futni a játék. -
Omli85
őstag
Azért mert valami nem használja ki a hardver adta lehetőségeket nem feltétlenül jelenti azt, hogy gyengébb
.
Azért mert eddig b@sztak optimalizálni normálisan több szálra a fejlesztők és az egy szálon erős CPU-k domináltak nem feltétlenül jelenti, hogy jobbak is.
Az már inkább mókás jelenség, hogy lassan 4 éve van piacon az FX széria és most jutnak el oda szoftveresen a dolgok, hogy egy játékmotor meghajtja a 4mag 8modult normálisan 70% felett. És lás csodát egyből partiban van teljesítményben egy eddig sokkal erősebbnek hitt i7-el. -
csongi
veterán
Köszönöm a válaszokat!!
Ez reményt keltő. Megvárom a szerver hosztok milyenek, és lehet beruházok.
Ha ez az irány megmarad akkor tényleg jó lehet, örülök, köszi az infókat. -
imi123
őstag
-
Omli85
őstag
Én amire figyelmes lettem az új motorral kapcsolatban a Battelfront béta alatt, hogy végre normálisan használja az FX-et
. Már a BF4 alatt is elég jól meg volt dolgoztatva, de itt látványosan jobban meg van hajtva.
Az FPS értékeket tekintve meg semmivel nem hozott jobb értékeket ugyanazon beállításokkal ugyanolyan VGA-val egy i7 4790 sem. -
#52815360
törölt tag
válasz
hibavissza #39 üzenetére
Az majd 3rd party DLC lesz.
-
csongi
veterán
válasz
hibavissza #39 üzenetére
Sőt még a macrokból is lesz előre konfigurált
-
hibavissza
veterán
Ebben már integrálva van a wallhack és aimboot?
-
csongi
veterán
Ez nagyon szépen hangzik leírva, de még mindig nem az igazi. A gépigény a leírtaknak mond ellen.
A hálózati sebességről nem is beszélve, min: 512Kbt/sec. Ez ugye egy vicc
Csak az ajánlott VGA-hoz. nVidia GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290 4GB.
De lesz mihez mérni, mert a BF4 még mindig porondon van. Ugyan azzal a hardverrel ugyan azon beállítások között kíváncsi leszek az FPS számokra. Kicsit első fecske ez még nekem, és a motortól sem voltam elájulva eddig. De remélhetőleg az irány megmarad, és valóban el lehet érni egy középkategóriás kártyán a stabil 60FPS-t közepes beállítások mellett, és nem fog droppolni. -
.LnB
titán
Azért mert egy játék bugos, vagy nem fut 1080/60fps-sel konzolon, azért nem a grafikus motort kell okolni.
-
Dave567
addikt
Ez pontosan így van, Bf3-ban a bugokat nem sikerült ki javítani, pedig olyan gyerekes bugok, ami még a COD 1-ben is jobban meg van csinálva, mondjuk az Frostbite 2 volt.
A hitboxról nem is beszélve.
Bf 4 alatt voltak kérdések még régebben, mit kellene még ki javítani a játékban, voltak is felsorolva pár dolog, de a válasz az volt, úgy jó ahogy van, na nekem itt telt be a pohár. -
leviske
veterán
válasz
Meteorhead #6 üzenetére
Észrevételem szerint a fejlesztés alatt álló játékok motorjai nem kiágaznak a fő fejlesztésből, hanem folyamatosan frissülhet alattuk a motor. Erre talán a legjobb példa a DA:I, amit még a legelején a Frostbite 2.5-es verziójával emlegettek, majd befutni végül a 3-al futott a boltokba. Valószínűleg ezért is hagyják abba a verziószámozást.
Magyarán, ha az új Frostbite-ot kapja a SW-BF, akkor valószínű, hogy a következő év EA játékai már sorra ezzel, vagy ennél fejlettebb változattal érkeznek.
Gondolom nem is volna sok értelme fenntartani külön csapatként a motor fejlesztő bandát, ha minden stúdió magának bütykölne egy saját forkot a motorból, ahogy ez ment mondjuk az UE3 esetén.
-
Feruendios
tag
válasz
Meteorhead #20 üzenetére
Ehez hozzá tenném, hogy ezek a játék stúdiók töredékét fizetik egy programozónak mint a Google.Érdemes a konzol generációkat megnézni az első és az utolsó kiadott játék közötti grafikai különbséget és látszik, mennyi rejtet tartalék van még ezekben a játék enginekben.
-
jacint78
addikt
válasz
->Raizen<- #26 üzenetére
De változott azért, annyira nem borzalmas már, de attól még mindíg pokoli messze van, hogy azt mondjuk rá, hogy "jól optimalizált" az egy vicc...
-
-
->Raizen<-
veterán
Haha! Úgy látom nem sokat változott a bf4 mióta megvettem. Akkor a megjelenése körüli időkben használhatatlan volt, a legváltozatosabb hibaüzenetekkel állt le multiban. Komolyan azt hittem hibás az újonnan összerakott gépem! (fx 8320 r9 290) A hitbox meg gyalázat volt a bf3 még most is jobb szerintem. A lassított felvételben haladó sniper golyó az egyik kedvencem bf4-ben... Nem játszom vele mert 0 sikerélményt ad.
-
Peat;)
veterán
Én meg azt látom hogy dx11 módban a "nagy váltást" hozó Frostbite motor gyönyörűen és gyorsan fut. De a konzolon az "alacsony eléréssel" (meg nem tudom mivel), ami a jövő nem kimondottan jeleskedik. Akkor milyen komplexitás növekedésról van szó, ha van egy konzolra átírt motor ami így megy ahogy. Jóval inkább már megint egy rózsaszín felhőbe álmodott jövőképről van szó. A cikk meg maximálisan partner ebben mint mindenben ami konzol, amd, vagy új api. Megszólal valaki és te lehozod, így, miközben ott a valóság.
Mindegy vagy átmegy vagy nem amit mondok, szerintem a jelenlegi grafikával sincs sok gond, belbeccsel többet van probléma. De nem is én nyomom a grafikát, hanem ők és már így nyomatják akkor a különbségnek szembetűnőnek kellene lennie, nem pedig azzal alátámasztani a fejlődést hogy ki tud több technikai megnevezést leírni egységnyi idő alatt, mert elnézve sok fejlesztő ebben találja meg az örömet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát mert ezt mondták. Egyszerűen a DX11 már nem elég jó arra, amit csinálnak. A Frostbite 3 még csak a határt súrolta, de a következő körben sokkal komplexebb grafikát akarnak. Egyébként még pár játékban még támogatni fogják a DX11-et is, de már nem kritikus fontosság. Egy év múlva pedig az a terv, hogy a WDDM 2.0 lesz a minimum igény és a DX11 támogatás megszűnik. Annyira gyorsan fejleszt az EA, hogy ez számukra logikus lépés.
-
jacint78
addikt
Jól értem, hogy a BF4 alatt is az a frostbite 3 motor van ami annyira jó, hogy SSD és szénné húzott i7 mellett is késve tölti be a tetúrákat és hangokat, illetve olykor megakad, olykor nem? Ha ez a jó, akkor mi lehet rossz?
-
Fkris
őstag
ott lesz a mass effect is.
-
Polllen
félisten
Akkor a Battlefront is olyan talicska lesz megjelenéskor, mint minden dice játék és fél évig pofozgatják még?
-
Meteorhead
aktív tag
Pedig ez forradalom.
Nagyon rossz példával élve, amikor egy állam rendszert vált, akkor új iszonyat béna, nagyon rosszul csinálnak benne először mindent (m is elég bénák vagyunk még ebben a demokráciának nevezett játékban; talán majd 50 év múlva), de már a kezdetekben is érezhetően jobb, mint a régi.
Itt is pontosan ez megy. Van valami egészen más, mint a régi, és kezdetben 10%-kal gyorsabb és ici-picit szebb. Cserébe van egy "brave new world" amit fel lehet fedezni (itt most programozástechnikáról beszélek). A végfelhasználó lehet csak annyit lát, hogy csak kicsit lett más, de ezek nagy dolgok.
Kicsit más szemszögből megközelítve...
Ha valaki egy szénné tuningolt C++ programon 1%-ot tud gyorsítani, annak egy életre szóló állása van a Google/Facebook/Microsoftnál. Ezeknek a cégeknek a szerver üzemeltetési költségei dollár milliókban mérhetők hetente. Ha ezen 1%-ot lehet faragni (annyival kevesebb vas is kiszolgálja Gizit a buszon, aki épp Lájkolni akar valamit), akkor jobban megéri etetni azt az egy okos embert élete végéig, hátha eszébe jut még egy ilyen jó ötlet.
A játékipar is pont ilyen. Ha valaki kitalál valami (akár radikálisan is) újat, ami ráadásul élből 10%-kal gyorsabb, és benne van a potenciál további 20-40%-ra (extrém esetekben 400%)... az fenomenális.
-
Gainka
őstag
"Ennek egy előzetes verzióját már megkapta pár korábbi Frostbite-ra épülő játék, de a végső, teljes értékű verzió a Star Wars Battlefrontban mutatkozik be. "
Zanik +1
(#18) xRagna
Ugyan minek kéne 1080\60 egy szabadido dobozba. Vagy mar konzolon vannak a hardcore gamerek is ? 😁
Am ha jol emlekszem a tesztre, az r9 380 a legkisebb vga ami hozza a 60 fps-t. -
#52815360
törölt tag
Annyira alacsonyan éri el ez a legoptimalizáltabb motor a konzolokat, hogy még mindig nincs meg a 60fps 1080p mellett
-
Ha nem írja meg a PH! a számodra nem elég informatív hírt, akkor megírja egy másik portál. Akkor akik erre kíváncsiak, ott fogják elolvasni, és az a hírportál fogja megkapni a reklám után a bevételt.
Hiszed vagy sem, piaci alapon működik ez az oldal is. Az, hogy te csak a már kész dolgokról és eredményekről akarsz csak informálódni, csak a te problémád - már bocs.
Javaslom továbbá kerüld a tudományos cikkeket, amiknek a nagy része úgy végződik, hogy még kb. 5-10 év mire kézzelfogható eredményét láthatjuk egy tudományos áttörésnek. -
Peat;)
veterán
Ez a cikk olyan benyomást kelt hogy az új konzolokhoz, vagy dx12 nem tudom, de valami nagyon újhoz van alakítva ez a csoda, amiből ugye a konzol adott leginkább. Alacsony szintű slágerszöveg, megspékelve rajzolási paranccsal meg miegymással. A cikk nem is említ eredményeket, csak annyit hogy a dx11 bizony már leszolgálta idejét.
Az eredményeket viszont úgy gondolom sokan ismerik, akkor is ha a cikk nem említi. Számomra már nevetséges az hogy mennyire elméleti síkon mennek a cikkek a ph! oldalain, teljesen méltatlan ahhoz amit ez a hírportál felépített jó sok évvel ezelőtt. Pont a gyakorlatiassága, igazságtartalma miatt szerettem meg anno, vagy
10 évemár 15 inkább. Nekem nagy csalódás az ami hullámzóan megy itt, néha visszafogottan, néha olyan elánnal mint ezen a héten. Nem techpolitikára vágyom, hanem ha már van kézzel fogható dolog akkor annak magyarázatára a cikkíró széles tudásával, és nem a széles tudásával való megtévesztő cikkekre. Ott vannak az eredmények tessék beleírni a cikkbe, úgy korrekt, úgy informatív. Akkor is ha csak béta van. -
myckie2
őstag
válasz
Meteorhead #6 üzenetére
Need for Speed, Mirror's Edge. (remélhetőleg ezeket is olyan jól optimalizálják mint a Battlefrontot, mert a Rivals az egyik legoptimalizálatlanabb fos a játék piacon)
-
CsonkaImo
addikt
válasz
Meteorhead #6 üzenetére
Az új Need for Speed esélyes. Illetve biztos készül már a következő Battlefield is, egy éven belül bejelentik szerintem.
-
Jacek
veterán
válasz
Meteorhead #6 üzenetére
Gondolom az Need For Speed is.
-
Meteorhead
aktív tag
Mik lesznek az első játékok amik kijönnek rá? SW: BF, de másról lehet tudni?
Ha az EA legalább erre használja azt a temérdek lóvét amit zsebre tesz, már egy picit hozzátett a világbékéhez. Ha valaki fejleszti az új multi-GPU technikákat grafika terén.
Sajnos mire kijönnek az első játékok, amik értelmesen kihasználják a notimat, addigra kicsit kimegy a divatból.
-
CsonkaImo
addikt
Tényleg ráfeküdtek az optimalizálásra, mert a Battlefront Beta marha jól futott DX11 alatt is. Gondolom a végleges kiadásban lesz low level API is, így lehet még némi plusz teljesítményre számítani.
-
haddent
addikt
Hát nem tudom miért szokás isteníteni a Frostbite3 -at, szerintem nagy rakás szar.
Anno a Frostbite 1.5 a BF: Bad Company 2 -vel szerintem óriásit mutatott, valóban egészen random módon, valóban reális könnyedséggel/nehézséggel és rendesen rogytak össze az épületek. A gépigénye teljesen elfogadható korrekt jó volt, szép volt a grafika, egy flexibilis jó motor volt. Hogy programozni milyen volt azt nem tudhatom, de végfelhasználói szempontból kiváló volt.
A Frostbite 3 idejére az előbb felsorolt érvekből sikerült mindenből lejjebb adni és rontani. A fizika nagy szar lett az elődhöz képest, a gépigény nőtt (jó, a grafika is) és szerintem (mondom megint végfelhasználóként) semmit nem adott hozzá.Reméljük ez az új verzió visszahozza a régi jó dolgokat, ötvözve az új alacsony hardveres API -val, így növelve a hatékonyságot.
-
HaJózsi
aktív tag
PS4: 900p 60fps Hardline-ban és Battlefrontban is. Akkor miről van szó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kuponkunyeráló
- GTA V
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- League of Legends
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Xbox tulajok OFF topicja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
- Sapphire PULSE RX 6600 XT 8GB Garanciával!
- MSI Aero GeForce RTX 2060 6GB OC ITX videokártya
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Asus Dual GeForce GTX 1650 OC Edition 4GB Garanciával!
- Manli GeForce RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit LHR videokártya (használt)
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Epson Workforce DS-530II dokumentumszkenner
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 512GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest