Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
Általában igen, mert nem mindig van időm/lehetőségem vele foglalkozni. Így utólag elég lett volna 1x-is, de csak később derült ki, hogy endurance az utolsó futam.
A 2 órás szerviz idő valóban felüdülés, de ez csak azt jelentheti, hogy az event vége felé sok - többnyire kocsit is amortizáló - feladat lesz (6-7 futam, esetleg több futamos feladat is, mint az első két napon). Ha nem vagy gold szűkében, a mérnök kihagyásával alig lehet megtakarítani, többnyire a napi díj - ha goldot ad - bőven fedezi. A legutóbbi gold korrekciós eset (nascar, 25-öt adott az első kör végén, talán f@ce-es reklamációk miatt ?) miatt szinte biztosan fog adni 5-10-15 goldot a napok teljesítéséért. -
kolos15
csendes újonc
-
kgymac
őstag
válasz kolos15 #5402 üzenetére
Nem használok időugrást, legfeljebb dupla fame-es napokon, offline. Ha event közben rájöttek az időugrásra a majmok, volt, aki nem kapta meg a kocsit az event végén. Ezt inkább nem kockáztatom meg, főleg, mert bírom még golddal a mérnököt.Jóval olcsóbb, mint néhány száz goldért az egyébként megnyerhető kocsit megvenni Jelenleg másfél-két nap a szintlépés, 60 goldért. Már mérnök sem kell a toyotához, szerviz nélkül is összehoz 6-10km előnyt le mans-ban
A droidban is vannak alap funkciók app kilövésére, leállítására, cache törlésre, nem kell a clean master, elég a root.A második nap végi meglepetés: 10e R$, no gold.
-
#40359168
törölt tag
A 3. nap 3. verseny nagy kicseszés... 2. körben legyen meg az első hely, vagy nyerj legalább 169 Km/h átlagsebességgel, Suzuka, 4 kör, kölcsön F1. Egyszer elkezdtem, majd láttam, hogy nem lesz meg, kiléptem, utána végigtoltam kíváncsiságból. 196-os átlaggal sikerült összehozni az 5. helyet, ebből skip lesz szerintem.
-
Mezcal
addikt
Már többen használják az új gold és rs doc filet, ami nem ad milliós összeget hozzá, így nem tiltják.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
BikaGT
tag
Ettől az új frissítéstől majdnem földhöz vágtam a telefont. A McLareneknek örülök, de hogy a Pro/am-ben, Pro-ban kimaxolt szériákba betettek néhány értelmetlen versenyt az már sok. Ráadásul az össz. százalék is visszaesett.
-
kgymac
őstag
Sajnos, eddig is ez volt a gyakorlatuk (pl. maserati, ferrari f1-ek, aston, renault, stb.), szvsz gyorsan be lehet majd hozni, kivéve a sok száz goldos autókat. De az sem lehetetlen. Én 100%-ról estem vissza (renault előtti verzióm volt) 280 - 950 gold között árazott autók hiányoznak, ezeknek a tuningjuk sem lesz olcsó, ráadásul le lett nullázva a kedvenc toyotám (ami csak kb. 1000 gold fejlesztés után megy úgy, mint a videókon , az alap alig gyorsabb, mint a 919 vagy az R18-as )
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #5388 üzenetére
Hmm, ez érdekes. Valószínűleg akkor nulláztam ki magam, amikor próbaképp töröltem a local profilt, hátha vissza tudom tölteni felhőből. De úgy látszik a 2.4 már tudja, hogy valamikor volt egy újabb 3.1-es mentésem, vagy csak az kavart be neki, hogy egyszer beléptem asszony iPhone-járól egy újabb verzióval. De ott nem is nyomtam felhőmentést, csak restore-t próbaképp. Lehet, hogy visszamentette és azért írta, hogy nem tölthetem vissza az újabbat. Na majd ma este újra nyomok egy próbát, már lehúztam újra a 2.1-et.
Amúgy az volt az érdekes, hogy szerintem már a 2.4-ben is frissíti a fame-szintlépés követelményt, mert a frissítés előtt a 2.1-ben kb 90000 Fame kellett a level up-hoz (306-307 körül), utána pedig egy dupla LeMans után (ami ugye 56800 Fame) csak negyed szintet ugrott a csík, nem pedig felet, amennyit kellett volna. Pedig elméletileg csak a 2.5-ben vezették be az új szigorúbb szabályokat...
Viszont a 156000 Gold-ból csak 100000 van meg, mert 56000-et elköltöttem a full tuningokra meg minden autóhoz megvettem minden elérhető extrát is (festést, felnit, matricákat, stb.). Így lett 82 autóval 280 millás a garázsom értéke. A maradék 100000 talán elég lesz a következő 42-45 autóra...
-
Kronok
aktív tag
Born for Victory
Stage 02
Goal 1: 2 lap Cup - Silverstone
Goal 2: Hunter - Silverstone - nem szabad elhagyni a pályát
Goal 2: Autocross - Silverstone - nem szabad elhagyni a pályát
Goal 2: Speed Snap- Silverstone - nem szabad elhagyni a pályát
Goal 3: 3 lap Cup - Silverstone
Goal 4: Endurance - SilverstoneJutalom: 10 000 pénz
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
Born for Victory
Stage 03
Goal 1: 1 lap Cup - Silverstone
Goal 2: 2 lap Cup - Nürburgring - első ötben kell lenni
Goal 3: 4 lap Cup - Suzuka - elsőnek lenni vagy 169 kph átlag
Goal 4: 1 lap Cup - Silverstone - 1:55 alatt célba érni, 261 kmh-al átmenni a célon
Goal 5: 1 lap Cup - SilverstoneJutalom: 5 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
#40359168
törölt tag
Én letudtam a negyedik napot is, annyira nem vészes, sajna a feladatokat nem jegyeztem meg, de az volt a legnehezebb, hogy Silverstone hosszú pályán légy első, őrizd meg a pozíciódat 90 másodpercig, majd ess vissza a harmadik helyre, végül nyerj, mindezt három kör alatt.
-
npeter
csendes tag
Ma az egyik verseny közbe kilőttem a játékot, mert kicsúsztam. Majd újra elindítom, és újból beadta a a 70%-os bónuszt, mondom ezt most miért? Utána látom, hogy nem mentette el a korábban játszott versenyeket sem. Újra lejátszottam egy versenyt, majd a következőnél ismét kilőttem, és az előző versenyt ismét nem mentette el. Ugyan ezt el játszotta ma az event-nél is 4.versenynél kilőttem a játékot, és mikor újra indítottam el se volt kezdve az event.
-
oz82
senior tag
-
Petya25
addikt
Nem tom másnál hogy van, de nálam a Mekis frissítés óta visszatért a Free Gold, ma eddig 40-et adott. Az érem másik oldala, hogy a Legend szakaszban a Mekis széria a Racing Spirithez lett kötve ahol szükséges lenne még 4 kupa a feloldáshoz... (72%) Korábban volt már 75 felett de bejött az RSR 2015 amit nem vettem meg és továbblépnem súlyos aranyakba kerülne... ráér.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#40359168
törölt tag
Stage 5, Hockenheimring
1. Első helyről indulva megőrizni a pozíciót, de max 91 méter előnnyel
2. Menetiránnyal szemben egy kör Aston ellen, nyerni kell ütközés nélkül, minden assist kikapcsolva (ezt skip-eltem, nem szeretem az ilyen feladatokat)
3. Speed snap, elimination, hunter, a speed snap a legnehezebb, a hunter teljesen ledurrant autóval is meglett elsőre
4. Kétkörös verseny, max 3:02 alatt, sima ügy
5. Hat kör, 9 ellenfelet le kell körözni (Zonda R-ekkel mennek), a másodikat nem sikerült utolérnem, az utolsót viszont kétszer, így meglett elsőre
Jutalom: 10 gold -
Kronok
aktív tag
Born for Victory
Stage 04
Goal 1: Speed Snap - Silverstone
Goal 2: Eleminattion - Silverstone - nem lehet elhagyni a pályát
Goal 3: Speed Record - Silverstone
Goal 3: Speed Snap - Silverstone
Goal 3: Hunter - Silverstone
Goal 4: 3 lap Cup - Silverstone - 1. körben az első ötben lenni, 2. körben első ötön kívül lenni, 3. körben
Goal 5: 3 lap Cup - Silverstone - 90 mp az élen, 3. helyre visszaállni, majd megnyerni a futamotJutalom: 15 000 pénz
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
Born for Victory
Stage 05
Goal 1: 1 lap Cup - Hockenheimring - 91 méteren belül kell maradni a mögötted lévőhöz képest és első helyen kell végig maradni
Goal 2: 1 lap Cup - Hockenheimring - menetiránnyal ellentétes irányban, ütközés nélkül kell áthaladni elsőnek a célon, kormány-fék segítség kikapcsolva
Goal 3: Speed Record - Hockenheimring
Goal 3: Elemination - Hockenheimring
Goal 3: Hunter - Hockenheimring
Goal 4: 2 lap Cup - Hockenheimring - 3:02 alatt kell nyerni
Goal 5: 6 lap Cup - Hockenheimring - 9 ellenfélt kell lekörözniJutalom: 10 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
oz82
senior tag
válasz Buster17 #5430 üzenetére
Neke meg az volt a gondom hogy túlfutottam a 91m-en mert néha olyan lassan veszik a buta botok a kanyarokat
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
oz82
senior tag
válasz Petya25 #5432 üzenetére
Ja igen sorry,
A visszafele kör nem volt vészes csak nekem nehezen akart megfordulni a kocsi még tolatni is kellett. Aztán mikor átrobogtam a célon még nem tűnt fel szemből az ellenfél.Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
-
Mezcal
addikt
Még csak most próbáltam ki a Nascar versenyeket, hát jó nagy csalódás. Köze nincs a Nascaros versengéshez, az autó nem úgy viselkedik, a versengés nem olyan, az előzés sem. Legnagyobb probléma, hogy nincs beállítva fojtótárcsa, ami miatt vicc az egész.
GT6-tal játszom, ott fojtótárcsás versenyek vannak, olyan az egész, mint a tv-ben. Véleményem szerint ebben a formában nem szabadna Nascart rakni az RR3-ba.Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
lalikaone
csendes tag
cső srácok! az oldalon regelve uj vagyok, bar olvasom egy ideje ezt az rr3 fórumot. (lvl 54 kb 2 hónapja játszok) hát elég érdekes ezek a born for victoryban adott feladatok.. de összességében könnyű volt eddig. tuning és 95%ban butítás nélkül meglettek a napok, de ezzel a mai nürburgring nappal megszenvedtem.. utálom ezt a pályát..de készvan
-
Lirion
addikt
válasz lalikaone #5437 üzenetére
Ma már rendkívül könnyűek ezek a feladatok. Amikor a road to le mans megjelent, akkor még vért izzadtunk 1-1 nap teljesítésévél.
- a célok teljesítéséről semmi tájékoztatást nem kaptál, szóval az előzz meg x autót és hasonlókban neked kellett számolgatni, hogy hogy állsz
- a no collision az tényleg no collision volt, ha egy hangyányit neki koccantál egy másik autónak, buktad a célt
- a no offtrack kitételnél egy kerék se mehetett le a pályáról, ma már elég egy keréknek a pályán maradni hozzá.
- ha buktál egy célt, azt csak a verseny végén tudtad meg (rtlm-ban volt egy 5 körös le mans-i verseny, no offtrack no collision kitétellel) -
Lirion
addikt
válasz Buster17 #5439 üzenetére
Amikor elindulsz, a zöld lámpa után nyomj retire-t, majd continue, continue, aztán indítsd el újra a versenyt, és ismét retire a zöld lámpa után. Endurance, speed snap/record, Hunter és autocross versenyeknél látszik a legegyértelműbben, hogy gyengültek, cup versenynél az összidőt nézd, egyre többnek kell, hogy legyen. Ha korábban gyors voltál, akkor kellhet akár 5-10 butítós kör is, hogy elkezdjenek érdemben gyengülni.
-
Lirion
addikt
válasz Buster17 #5442 üzenetére
Attól függ, ha nyersz, akkor egy kicsit mindig jobbakat kapsz majd, de cup versenyen pl. meg lehet azt csinálni, hogy folyamatosan feltartod a botokat és lassú köröket futsz, akkor nem emeli a botok szintjét, sőt, ha elég hatékony vagy még az is lehet, hogy a nyerés ellenére gyengébb botokat fog sorsolni.
A reitre-s megoldás csak az ilyen pár napos eseményeken működik, a rendes szériákban sajnos nem. Itt azért működik, mert ha kilépsz, akkor is feldobja, hogy goal failed, tehát vereségként könyveli el a rendszer a versenyt és emiatt kapsz majd gyengébb botokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kronok
aktív tag
Born for Victory
Stage 06
Goal 1: 3 lap Cup - Nürburgring
Goal 2: Head to Head - Nürburgring
Goal 3: Head to Head- Nürburgring
Goal 4: 4 lap Cup - Nürburgring - nem szabad elhagyni a pályát és ütközni
Goal 5: Autocross- Nürburgring
Goal 5: Speed Record - Nürburgring
Goal 5 Head to Head - Nürburgring
Goal 6: 4 lap Cup - Nürburgring - 1 kört 1:40 alatt vagy a 4 kört 7:00 alatt kell teljesíteniJutalom: 10 000 pénz 5 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
kgymac
őstag
válasz lalikaone #5446 üzenetére
A 4. helyezettnél gyengébb eredmény esetében butít csak, az éppen aktuális eredményed (+ rr3-ban elért szint, kocsi PR, az aktuális sorozatban elért szint) alapján fogja meghatározni az ellenfeleket, azaz sok butítást is haza lehet vágni egy kiemelkedő eredménnyel. Érdemes csak kicsivel nyerni.
A 7/2 endurance elég szivatós, elég magas átlagot kell elérni. Nálam 12km fölötti táv alatt sem jött össze az átlag, ezért skipeltem (-1km/h, az első 5.1km volt + kevés időm maradt a teljesítéshez). A többi feladat egyszerű volt.
[ Szerkesztve ]
-
BikaGT
tag
Online multiplayerben miért van az, hogy toronymagasan nyertem meg két versenyt is, a második sehol nem volt, valahol a pálya közepén megállt mégis másodikként érzékelte, hogy befutottam. Nem volt wifis probléma senkinél tehát nem emiatt előzött meg a "ghost car". Hogy is van ez?
-
#40359168
törölt tag
Nekem az simán ment, bár volt egy-két necces ütközés (egynél még szikrázott-csattant is, szerencsére az elején, meg párszor belémjöttek az átlátszó megelőzött autók, ezt utálom a legjobban ilyenkor). Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás. Nem emlékszem pontosan, de 24-25 Km körüli távval, 239-es végső átlagsebességgel lett meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- BestBuy topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest