Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    nagyúr

    válasz picur10 #13852 üzenetére

    " Vagy lehet ezt előtte valahogy igazolni? A szervizben, természetesen."
    - Pontosan, mindkét esetben: csak hitelesített műszerrel történő vizsgálattal, és amennyiben még van rajta hivatalos Samsung garancia (nem szürke importos..), akkor én is valamelyik hivatalos szervizpontot keresném fel.

    Azonban, otthoni körülményekkel, esetleg... -még szerviz felkeresés előtt, megpróbálhatod ezt:
    - Vastagon becsomagolod ( a környezetből ⇒a készülékbe történő párakicsapódás megelőzése..) fekete-fehér újságpapírba (tehát, ami nem a ~fényes műnyomópapirral készült), vagy papírtörlőbe, és berakod egy ~10-12percre a fagyasztóba (akár kábeles töltéssel) .
    - Utána, feltöltöd teljesen (vagy hagyod teljesen feltöltődni ha azzal együtt ment a jégre...), és azt meg is várod.
    - Majd a napi rutin használatod jellegétől eltérően, plö egy asztalra helyezve ~"nyugalomban" [ biztosan ne tudjon megnyomódni, valamilyen tengely mentén el/meghajlani (mint plö farzsebben hordáskor..), stb...] figyeled, hogy hány % -nál(?) indúl újra.
    - Amennyiben ez előző vizsgálati lépés=pozitív... - akkor ezt(⇑) néhányszor még megismétled (a véletlen esetének kizárása..).
    Ezzel, ha akkuhiba van, megtud állapítani, hogy hány százalékig merítheted le. Amennyiben, az így megállapított 'töltöttségi szint % -ot' nem hagyod elérni (ott már ismét töltőre rakod), és ezzel, abban a tartományban (plö: 100⇔63% között, stb, stb) használva nincsen fagyás, akkor a Te eseted is , nagy valószínűséggel ugyan abba a 90+% -ba esik, amelyeknél akkuhiba van (az pusztult meg).

    Ugyanakkor, szerintem, ha így, kvázi "nyugalomban" tesztelve, egymásután több alkalommal le tudod meríteni ~közel ⇒0 -ra, akkor más hardware -es probléma állhat a háttérben.

    Az eredmény birtokában pedig, megtervezheted, hogy akkor hová is adod be, és ~kb: "mire számíthatsz" ....

Új hozzászólás Aktív témák