Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axlfsi

    veterán

    válasz Zsolto #14542 üzenetére

    Hello! Ez pontosan milyen hiba is, hogy tudom ellenőrizni a jelenséget, azaz, mi a jelenség? 🤔

  • korimv6

    aktív tag

    válasz Zsolto #14542 üzenetére

    Szia.

    Pár embernél már előjött. Garanciában javítja a Samsung. Kivéve, ha bármilyen sérülés van a készüléken, szerintük még a hibás töltő is ide tartozik, akkor a garanciális szerződésre hivatkozva megtagadják. Nekem a kijelzőm sarka van eltörve, ezért meg is tagadták a kamera és Spen cserét. Hiába mondtam, hogy nem érdekel, ha nem lesz vízálló, illetve, a hátulját kell bontani a cseréhez, megtagadták a javítást. Még az Spent sem voltak hajlandók cserélni. Azért ennyi pénzért mást vár az ember. Egyszer Asus Padfone-nal már leszivatott a TMX, azóta nem is vettem semmilyen Asus terméket, de ezt most a nagy és überfasza Samsung is elérte. Ja, és a végére jött még egy csavar. Hétfő délután kaptam az elutasító mailt, hogy előbb javítassam meg a készüléket, utána megcsinálják gariban. Másnap reggel jött az sms a postától, hogy aznap azaz kedden kézbesítik a készüléket. Tehát eszük ágában sem volt megvárni, hogy kérem-e a kijelzőcserét. Ja, és a végén sikerült beszélnem egy értelmes emberrel is, aki közölte, hogy a kijelző cseréjére árajánlat is készült, és csodàlkozott, hogy nem kaptam meg. Amúgy 66e forint szerepelt benne, új akku és hátlap beszerelésével együtt. Ennyiért persze, hogy megcsináltattam volna. De akkor küldjem el megint, kicserélik a kijelzőt, visszaküldik, majd egy harmadik kanyarral megcsinálják a garanciális javítást. Nem is értem, mi folyik itt a TMX-nél és Samsungéknál.

Új hozzászólás Aktív témák