Új hozzászólás Aktív témák
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1813 üzenetére
Már megvan!
[link] -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1817 üzenetére
Az sg-n se tudták biztosra mondani hogy most meik cockpit van neki.
Te elképzelhetőnek tartod hogy a Boeing szakított a szarv kormányos hagyományávalA világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1815 üzenetére
Ketten együtt vehetünk 1darabot!!
az A380-t megveszem a számlámról a 787-est meg majd törlesztjük -
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1822 üzenetére
Hát a Boeing-nek nagyon megy!!
gondolom a Boeing-nek 100x több pénze van mint az Airbusnak!
De azért az Airbus a világ legnagyobb gépét építette meg,a Boeing meg az egyik legszebbet!
szóval a méretek miatt van az hogy a dolog nehezen megy! szerintem -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1827 üzenetére
Nem lehetetlen. De csúszás könnyen előfordulhat.
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1830 üzenetére
Én olyat sosem mondtam.
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1844 üzenetére
Ezen mit nézzek?
a 787-es feliratot?
mert ha igen akkor a véleményem: szép! -
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1850 üzenetére
szép videó.
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1856 üzenetére
Ez már régi kép!
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1859 üzenetére
senkit
szép kép! -
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1863 üzenetére
-
tompi03
csendes tag
válasz Boeing 737 #1868 üzenetére
Még a szerzői jogog nincsennek tisztázva.
de ha a szerződést aláírom akkor onnantól a nevem: Airbus A380 lessz -
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1879 üzenetére
már megvolt a gurulás! az összeszerelő csarnokból már kigurult!
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1881 üzenetére
Na ugye hogy fogos kérdés mi történik ha az A380-nak hamarhamar le kell szállni.
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1881 üzenetére
Nem ismerek lehetlent!
[link] így
a hátulját nézd!Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1884 üzenetére
[link]
hát reménykedek hogy a legközelebbi reptérig eljutok e!Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1887 üzenetére
Mit csinálok? semmit! a kérdésed jogos, a 787-es normál méretű így azzal bárhova lelehet szállni. de viszont az A380-as szebb,a 787-es kisebb.
ha lessz sok pénzem akkor veszek egy A380-ast és egy 787-est.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1889 üzenetére
Anno a 747-nél nem kellet a repterek kicsit átszabni?
[link] ha ennek vmi baja van ez is letud szállni bárhova? a mai modern gépeknél ritka a baj.de ha mégis akkor gázvan hogy hova lehetne a vasat letenni.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1891 üzenetére
De a Jambónál a kezdésnél nem kelett átalakítani a repterek? amikor megépült a Jambó? a kezdés mindíg nehéz főleg egy akkora állatnál mint az A380. a többi reptér szerintem vár hogy milyen és aztán ha már látja hogy sok A380-as van szerintem min. a leszálló-t átszabja.hogy ha már lekell szállnia akkor a pályán megáll és csúszdán kijönnek az emberek.
a szerkeztésre a válasz: igen állítólag ahol a Jambó, ott a SuperJambó is letud szállni.
[Szerkesztve]Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1893 üzenetére
ahol a 747 ott az A380-an is letud szállni ha mondjuk baj van.és baj esetén úgysem állna be a terminálhoz,így a pályán kiengedi a csúszdát és kész.
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1895 üzenetére
aj de kiakarod vesézni
oltásraűzoltó kocsi.a vízsugár elég.vagy helikopter.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1899 üzenetére
baj hogy a kedvenc gépem?
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1902 üzenetére
kép?
hol?Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1907 üzenetére
Aszem 2005. április 24.! szép napos idő volt.
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1909 üzenetére
szép
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1911 üzenetére
én vagyok a tesztpilóta!
2évig azt szerettél az A380ban amit most a 787-ben!Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1921 üzenetére
Ezt én is már halottam.
és én min2 csatornán.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1920 üzenetére
Nem a talajterhelés okozza az alapvető problémát. Hanem a kigurulási úthossz, a gurulók szélessége és pl az örvényorsó méretei és ereje.
A Mrija tömege 32 keréken oszlik el (20t/ballon), a Galaxy-é 28-on (12,5T/ballon), a Ruslan-é 24-en (16.875/ballon). Az A380-é 22-n (2x6 + 2x4 + 1x2; 25,45t/ballon), a B747-8-é 18-on (24,4t/ballon), a 777-é 14-en (25,11t/ballon), szóval trónfosztás lesz. (A legnagyobb a jelenleg rendszerbenállókra igaz.) Egyébként érdemes megfigyelni a tisztán katonai célokra tervezett Galaxy mennyivel jobb mindnél.
Szóval a károkról: ha rövid pályára száll le, akkor bizony tarolhat, főleg olyan reptereknél, ahol vannak a közelben egyéb dolgok is. Az örvényorsó pedig megintcsak legyalulhat ezt-azt a leszállóirányban.
A csúszda meg egy nagyon rossz megoldás, csak valódi vészhelyzetben szokták használni.
Azért szokás egyébként az A380-at a Dreamliner-rel hasonlítani, mert a két cég a jövő kihívásaira különféleképpen reagált. A két típus sikere megmutatja ki mérte fel jól a piaci igényeket. A jelek szerint a Boeing. -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1925 üzenetére
ha landolni kell Mint tudjuk egy repülővel bármikor lehet baj és nem biztos hogy megvárja az aktuális repteret.
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1925 üzenetére
A legfőbb értelme: nagyobbat építeni, mint a Boeing. Úgy gondolták ezzel megalázzák legfőbb ellenfelüket. Egyelőre csak magukat sikerült.
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1928 üzenetére
Kivánxsi vagyok a Boeing tudja e tartani az időpontjait. Asszem az Airbus-nak már a tesztrepülésétnek idejét is többször módosították.
A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1928 üzenetére
Á dekár hogy a programot leállították
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1928 üzenetére
Utána kellene nézni, hogy a B777 esetén mennyi idő telt el a roll-out és a szűzfelszállás között. Nagyon hasonló elven tervezték a kettőt.
[Szerkesztve] -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1928 üzenetére
Éppencsak kicsúsztam a mod időből.
Szóval B777:
roll-out: 1994. április 9. (100000 néző előtt)
szűzfelszállás: 1994. június 12.
Két hónap. Tartható a Dreamliner-rel is akkor.
#1934: Az már egy másik tészta. Egy új típust mindenképpen be kell repülni, tesztelni mindenféle helyzetekben, lévén ilyenkor írják meg az üzemeltetési utasításokat és ilyenkor születnek meg a tényleges korlátozások. Ehhez idő kell, bár Európában ezt sem szokták betatrani, az utóbbi húsz évben minden gépnek elkezdték a sorozatgyártását a berepülés vége előtt jóval. Aztán nem győzik javítani a ''sorozatgépek'' hibáit.
[Szerkesztve] -
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1935 üzenetére
Aki szereti a kihívásokat. Azért a tervezés során nagyvonalakban meg tudják határozni a határértékeket. Szóval azért nem a sötétben tapogatóznak.
Majd meglátjuk. Azért elég sok új technológia lett most bevezetve. -
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1935 üzenetére
Én már láttam olyan teszt repülést egy A320-al hogy egyszerüen a pilóta a gázt levette a hajtóműről és úgy kezdett el manőverezni. az Airbus-nál nagyon durván tesztelik a madarakat.
aztán a tesztnek vége leszáll,a mért adatokat betáplálják a számítógépbe és felszállnak hogy tényleg nem engedi e lezuhanni a gépet a robotpilóta.ekkor már sípolt,visított,kattogott,a jelző hogy ezt nem szabad, így a teszt sikeres.
pl. a gázt levették és elkezdett sülyedni a gép,a pilóta jobbra ''akart'' volna fordulni,erre a robotpilóta bekapcsolt,gázt adott és visszetette a megadott magasságba.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1938 üzenetére
Szerintem az egész gép egy újítás. sok új cucc van benne
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1946 üzenetére
Miért ne engedte volna? A B747 majdhogynem korlátozások nélkül repülhető két hajtóművel. Annak az esélye, hogy kettőnél több hajtómű egyszerre hibásodjon meg nagyjából nulla.
Azt azért vegyük figyelembe, hogy a JT9D volt akkoriban a legerősebb hajtómű, kb egyszerre kezdődött a fejlesztése a B747-tel. A PW-nél meg nem gondolták, hogy ilyen gyorsan végez a gép fejlesztésével a Boeing.
A VC-25A és az E-4 belső felépítése azért sokmindenben különbözik a polgári gépektől. Megvalósítható utóbbiaknál is a légi utántöltés, azonban nem hinném, hogy megérné. Már csak azért sem, mert akkor vennie kellene a légitársaságoknak saját tankergépeket is, azokat is fenntartani, a légügyi hatóságoknak mindezt engedélyezni, kijelölni a tankerek által használható légtereket (azokat meg biztos kellőképpen messze raknák a fő repülési útvonalaktól)... -
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1946 üzenetére
Régen a Jambónak volt baja a hajtóművel most meg az Airbus-nak van baja.
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1950 üzenetére
A gép orrán jól látható a töltő berendezés. (mármint ahová bedugják a töltőcsövet [gondolom ez az]) Szóval én ilyenre céloztam hogy beletudnák e tenni a 744-esbe. [link][link]
Amúgy mekkora egy ilyen 747-es Mer ez a 742-es nekem kicsinek tűnik pedig állítólag elfér benne jópár átlagos méretű szoba. (nincs térérzékem vagy hogy hívják ezt szóval képről nekem kicsinek tűnik)
[Szerkesztve]A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1950 üzenetére
miért van 4 ha 2 is elég lenne?: miért van a gépeken több számítógép? miért van több hidraulikus rendszer? miért van a pilóta melett másodpilóta?
válasz: így jó! biztonságosabb!Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1950 üzenetére
Attól még egy sima sorozatgyártású polgári gép. A VC-25 jelentősen eltér ezektől, nem csak a belterében, hanem elektromos/elektronikus rendszereiben, védelmi rendszerei vannak és az üzemanyagrendszere sem teljesen azonos.
Tervezni nem igazán kellene 200-asba, viszont elég jelentős átépítést igényelne. A 400-as már más tészta, az szerkezetében eltér a 200-astól. Ott már kellene tervezni is.
Egyébként meg a 747 nagy. Szóval elfér benne sokminden.
Miért négy hajtómű? Egyrészt biztonság (akkoriban még nem igazán volt kéthajtóműves gépekre ETOPS lehetőség sem), másrészt gazdaságosság, harmadrészt manőverezőképesség, agilitás. Próbálj ki egy autót a legkisebb és a közepes motorjával is. Nem ugyanaz és még az sem elképzelhetetlen, hogy a kisebb motorral többet fog fogyasztani. Ami viszont egyértelmű az az, hogy így a nagyobb terhelés miatt a hajtáslánc megbízhatósága csökkenni fog. -
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1954 üzenetére
Szerintem 2001.szeptember 11
rögtön felküldték a gépet.Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1954 üzenetére
Át is építették rendesen mindkettőt. Egyébként előbbi kérdésedre válaszolva a hasznos belterük 370m², teljesen feltöltve 2000 adag étel elkészítésére van kapacitás. Persze ez nem Special Forces 2000kcal adagokat jelent, hanem a protokollelvárásoknak megfelelőt (azaz ~3-4x akkorát).
Érdekes kérdés, mindenképpen jelent nemzetbiztonsági kockázatot. Azt viszont nem hiszem, hogy megbízható szövetségeseik állami megrendelésére ne adnának el ilyet. A britek, japánok gyaníthatóan vehetnének, de szinte biztosan csak állami célokra. A 911-hez hasonló esetek elkerülésére meg ott a lehetőség a belső uzamanyagkészlet csökkentésére.
Az említett 911. -
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1958 üzenetére
[link]erre gondoltál nem?
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
Airbus A380
csendes tag
válasz Boeing 737 #1959 üzenetére
köszi. akkor jól mondtam. hosszabb a púp
Kedvenc: 1. Airbus A380, 2. Boeing 787, 3. Airbus 340, 4. Boeing 747, 5. Airbus A330, 6. Boeing 747-8
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #1958 üzenetére
YAL-1A és nem radar hanem egy lézetükörrendszer van abban a kupolában. Egyébként egy B747-400F átépítésével született, az orra számomra úgy tűnik egy B747-200-asról származik. (Bár mindenhol Heavily modified, azaz erősen módosított kialakítást említenek.) [link] Láthatóan rajta van az utántöltőcső fogadócsatlakozó, azonban ez egy kicsit bonyolultabb lesz, lévén a COIL ''üzemanyagát'' is után lehet tölteni.
Zsír egy kép: [link] -
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1964 üzenetére
Tiszta star wars .
A COIL az miA világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
-
Boeing 737
senior tag
válasz Boeing 737 #1965 üzenetére
Tárgytalan a kérdés megtaláltam miaz a COIL.
Bár elég régi 5 éves a cikk de infót azér adhat sztem. [link]
[Szerkesztve]A világ legszebb repülőgépe a Boeing 787-es. http://img.index.hu/imgfrm/1/6/2/0/BIG_0003061620.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Xbox tulajok OFF topicja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Dark Souls sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen