-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erdő
tag
válasz Antonius1978 #33933 üzenetére
Küldd át a monolitos vezér önéletrajzát, meglátom, hogy boldogulok vele. Ha megy, akkor szívesen megcsinálom.
Sajnos konkrét küldetés nem jut eszembe a Turul modhoz, de még gondolkodom. Viszont amiket írtál, az jó irány. Többször észrevettem már magamon, hogy ha a felszerelésem már összeállt, akkor a pénz nem ösztönöz, úgyhogy szerintem mehetne több helyre is, hogy valamilyen olyan felszerelési tárgy legyen a jutalom, amit máshogy nem lehet beszerezni, nem lehet megvásárolni. Ez így plusz motiváció.Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Timstrike
tag
válasz Antonius1978 #33933 üzenetére
Ha megengeditek még irnék egy két javaslatott,
-Kirabolnak(a Banditák,Sin,Zsoldosok vagy más szabadúszó csoport) vagy fogságban kerülsz és csak bizonyos küldetés elvégzése után kerülne meg a felszerelésed vagy szabadulhatsz meg a fogvatartoktól.
-Swarog detektor megszerzése csak bizonyos küldetések elvégzése után( a tudosoknak) legyen lehetséges megvásárolni vagy ajándékba kapni és csak valamelyik tudos csoporttól.... ha osszegyujtenenk az osszes Stalker forumozot, tudnank neki gyujteni valamennyi zsozsot ?...
Én benne vagyok, akár havi támogatásban is.
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #33933 üzenetére
Szerintem minden apró dolgon sokat agyalsz, ami csak visszatart.
A Skiff maradjon Skiff és a probléma megoldva. Vannak olyan nevek amik magyarul hülyén hangozna. Vannak olyan nevek is amik magyarul és angolul nem megfelelő, akkor pedig jön egy jól csengő szláv név.
A cselekményhez köze sincs karakternek meg abszolúte mindegy milyen nevet adsz. Pl. monolitos vagy bandita, stb.. úgy is lelövöd és annyi.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Timstrike
tag
válasz Antonius1978 #33937 üzenetére
Nagyon jó dolgokon gondolkodsz és ez még jobban emeli a tiszteletemet a mód iránt. Habár még nem igazán ismerem a TURUL módot de látom,hogy jó kezekben van.
...A Swarog jo otlet, egyetertek veled, de sajnos azt alapbol kapjuk Szakalltol a tortenet folyaman...
Ok,de ezt át lehetne írni vagy nem!? Pl: Szakáltól kapni egy artit és a Swarogért kell keresni,harcolni vagy egy bonyolultabb küldetést elvégezni.
Ujabb ötletek:
- olyant esetleg,hogy a tudosok bunkere védelem nélkül marad a zsoldosok lelépése útán és az "eltévedt" monolit csapatott megbizni a bunker védelmére de a tárgyalás közben egy hatalmas mutáns csoport támadását kellene visszaverni a monolitokkal meg szabad sztalkerekkel vagy más frakcióval együtt ahol azok bizonyitanák Hermannak a harci tudásukat meg elszántságukat és ami a lényeg,hogy nem ellenség már többé egyik frakció sem.Na és majd Hermánn kiderítené,hogy milyen anomáliában kerültek a monolitok és hogyan kerültek tévedésböl oda ahova nem kellet volna.- Az alapjátékban a banditáktól ki kellene szabadítani egy stalkert de mivel ravasz a banditavezér ezért egy alkut ajánl fel. Pl: ha xy zsoldos csapatott elintézi a főszereplő akkor nem kell az artefakt a sztalker cserébe és mindeki jól jár. (persze mi többször is mert egy küldetéssel több lesz )
Ha megengeditek, ajánlani szeretném DoctorX-el felvenni a kapcsolatott.Megtenném én, de sajnos nem tudok annyira angolul. Szerintem Balathruin biztosan kapcsolatban áll vele és meg lehetne kérni,hogy úgy ahogy a Coc-hoz ide is csináljon egy Questlines módot.Aki már játszott vele az tudja miről beszélek aki meg nem az kiprobálhatja ezentúl. Link
[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
válasz Antonius1978 #33945 üzenetére
Tudomásom szerint a DoctorX nem magyar de hát a virtuális világban semmi sem biztos. Az ő segítsége amúgy is meglesz. Ha publikus lesz a mód és fog tetszeni a Zónajároknak akkor szerintem meglehet majd beszélni vele a Questline mód készítését.
"...A banditas otlet az tetszik, de milyen feladatra gondoltal ?..."
Mityáj kiszabadítására gondoltam a Konténerraktártól, akiért 15000 rubelt vagy egy megfelelő képződményt
kérnek a banditák. Gondoltam, ha lehet akkor egy zsoldos csapat vagy csapattag elintézését kérne a banditavezér cserébe amit esetleg a játékból lehetne kiválasztani.Saga59 "Hemul történetének záró epizódja márciusban várható:"
Már nagyon várom mert elég komplikált volt már a Tűzvonal és tele meglepetéssel. Ha majd a teljes történet a kezemben lesz akkor újra fogom olvasni elejétől a végéig,mert ez egy remek stalker élet leirás.
Nem gyözöm megköszönni a fordítást magyar nyelvre. -
Timstrike
tag
válasz Antonius1978 #33972 üzenetére
"Elfelejtetten neked ennek kapcsan visszajelezni, probaltam telepiteni a modot, es nem sikerult, valami hiba miatt, azaz lehet hogy utanna nem indult el, mar nem emlekszem.Nem ertem miert,lehet valami cirillbetus marhasag miatt amire nem figyeltem esetleg ? Habar nem hinnem, mert a CoC nem orosz mod, ha jol emlekszem, ez RobberBaron egyeni modja volt, amit egyedul butykolt, es ugy latszik utolag sokan beszalltak a buliba...jah, es eredeti COP-m van."
Lehet,hogy sérült a letöltés.Én is kétszer töltöttem le ezért mindkét verziót,az 1.4.22. meg a béta 1.5 R6.
A teljes módosítás egy 7-zip archívumban található. Egy frissebb 7-zip-et használj az ellenőrzéshez meg kicsomagoláshoz, mivel a 7-zip régebbi verziója sérültnek fogja jelezni az archívumokat.
Kicsomagolod a S.T.A.L.K.E.R .: Call of Chernobyl.7z-t egy ismert helyre de ne a Call of Pripyat mappában. Ha a Windowsod felhasználói fiókja nem rendelkezik felügyeleti jogosultságokkal, azt javasolják, hogy ne telepítsed a C: meghajtóra. A leirásban meg felhivják a figyelmet a Visual C++,Direct X meg OpenAl frissitésére vagy letöltésére, ha gondok vannak.
Tapasztalatból ajánlom csak a fontosabb vagy kedveltebb addonok használatát mert sok addontól be crashel a játék.Eleinte én is minden valamire való addont bepakoltam és már eléggé előrehaladott karakteremmel a mentéseket nem tudtam használni csak ha új játékot kezdtem.
Megéri bütykölni vele mert nagyon jó meg szorakoztató mód. -
Yutani
nagyúr
válasz Antonius1978 #33929 üzenetére
Szia! Érdeklődnék, hogy áll a Chernobyl Chronicles magyarítása?
#tarcsad
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34037 üzenetére
Hogy őszinte legyek én sosem fizetnék olyanért ami egy ingyenes mod része lesz. Az remélem megvan hogy nem csak modell és textúra kell, de a fegyver néhány része és az összes kiegészítő is és egy speciális "csontváz"-t igényel plusz animációk is kellenek hozzá. Mindezt olyan formátumú fájlokban amit a játék tud kezelni, vagy a játékhoz készült eszközökkel át lehet konvertálni.
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34040 üzenetére
Az AMD modell honnan van amúgy? Ez az?
Radium-ban is van. -
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34042 üzenetére
Nem hinném hogy kicsi, ha megnézed a videót akkor csak simán magas a FOV. Alap CoP olyan mintha kétszeres nagyításba néznéd a világot.
-
Erdő
tag
válasz Antonius1978 #34040 üzenetére
Küldd el azt a három állományt!
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
#47205632
törölt tag
válasz Antonius1978 #34050 üzenetére
Nem tudom hol a hiba, de mivel az AN és az AS is lecseréli pl. a fák textúráit, így abban se vagyok biztos, hogy egyáltalán azok kompatibilisek egymással. Úgyhogy inkább leszedtem őket, most így játszom. Aztán rá is kellett jönnöm, hogy jó ez így ahogy van, mert még így is beesik 30 alá az fps. Sajnos a benchmark nagyon csal, mivel az fut két magon, maga a játék meg nem. Hiába kaptam 40 min fps-t abban, a játék közel se tudja emiatt.
Szokni kell még, nem játszottam öt éve. Elfelejtettem már, hogy a mutánsok követhetetlenül mozognak és egy egész tár sörét kell egy egyszerű vaddisznóba is.
-
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #34096 üzenetére
Szia,
A CoC már rég nem az én modom, hanem a TeamEPIC csapat modja. Alundaio nélkül egy használhatatlan pályagyűjtemény lenne, ami a kukában végezte volna (a vanilla COP motor nem volt képes kezelni ennyi pályát és ekkora alife-ot).
Eredetileg csak a moddereknek készült, később került bele az, hogy freeplay modként is játszható legyen. Mindig is úgy volt, hogy hozzáférhetővé teszünk minden fájlt, a motortól kezdve az SDK-ig. Maga a CoC is kifejezetten modder barátként van felépítve, amolyan kreativitás bölcsője.Sensut: "egyre másra csak spawnolódnak az ellenek értelmetlenül" - ez a mod egyik fícsöre, a random alife. Amúgy meg úgysem tudsz mutatni olyan stalker vanilla játékot vagy másik olyan modot, ami korlátozások nélkül 450 smart terrain-t kezel, a hozzá tartozó alife-al együtt, ami kb. többszáz offline squad. De senkit sem akarok untatni technikai részletekkel, a játékosok nem feltétlenül kíváncsiak arra, hogy mi van a motorháztető alatt.
Előbb vagy utóbb lesz a CoC-hoz fősztori mód is, sok mellékküldetéssel. -
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34148 üzenetére
Szia Antonius1978!
Hónapok óta nem foglalkoztam Stalkerrel.
Már nem is emlékszem rá, hogy mit kértél. Mondd és neki látok.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
galaktikus
aktív tag
válasz Antonius1978 #34165 üzenetére
Uhh ez egy jó hír Köszönjük a munkád!
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #34168 üzenetére
Nem kell lecserélni az őű betűket, csak a fájl kódlapját kell beállítani. Az xml fájlok ezzel a sorral kezdődjenek:
<?xml version="1.0" encoding="windows-1250" ?>
És természetesen a kódlap is ez legyen mentéskor, azt a notepad++–szal a legegyszerűbb megcsinálni. Betöltöd a szöveget, nem módosítasz semmit, csak beállítod, hogy windows-1250 legyen a kódlap, utána átjavítod az első sort ilyenre és mented. Átváltani a Kódolás, Karakterkódolás, Közép-európai menüben a windows-1250-et kiválasztva tudod.
Az orosz szövegfájlok windows-1251 kódlapot használnak, az angolok nem tudom milyet.
A magyar xml-eket a gamedata\config\text\hun könyvtárba kell tenni, a localization.ltx-be meg ezt kell beállítani:
[string_table]
language = hun
font_prefix = _centÁt kell nézni a fájlokat, van-e köztük olyan, amiben további fájlokra hivatkoznak #include kulcsszóval és a megfelelő könyvtárra kell javítani a szövegfájlok elérését. Tipikusan az SGM alapú modokban van ilyen, az SGM_add_include.xml.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
galaktikus
aktív tag
válasz Antonius1978 #34168 üzenetére
Ezt most nem értem. A telepítési olvassel.txt-ben az áll, hogy a dacolva a halállal mod-hoz nem kell a cop, mert különálló teljes játék. De kicsomagolás után, csak egy gamedata mappa van, mint a legtöbb "másolós" modnál. Most ilyenkor mi van?
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #34171 üzenetére
Hazar: kazár
Faraday: valószínűleg a tudós, jó lenne látni az eredeti cirill írásmódot, mert az angolra átírás gyakran elrontja az egészet, annyira, hogy fel se lehet ismerni néha, mi volt az eredeti. Ha a tudós, akkor meg kell hagyni a nevet így, ne legyen belőle Farád, mert az egy mértékegység.
A Fugas valószínűleg fugasz lehet oroszul, amit a fougasse szóból importáltak és a nagy robbanóerejű robbanóeszközöket jelenti, a taposó aknától a tüzérségi lövedéken át a bombáig mindenfélét. fugasznije bojepripaszi…
Emberre használva lehet pl Pukkancs, mármint robbanékony, hevesen reagáló alak.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34168 üzenetére
Rendben, neki állok a PDA fájlnak. Megnézem a fegyver fájlokat is, épp most csinálgatom a Priboi Story fegyver fájlját.
Megoldom a "ui_st_loadscreen.xml"-t is, jól van?S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Erdő
tag
válasz Antonius1978 #34177 üzenetére
Faraday nem "tudós"-t jelent, hanem egy tudós volt, így nem kellene lefordítani a nevét. Szerintem SaGa is így értette.
Faraday
A másiknál nekem a Pukkancs azért tetszik jobban, mert az közvetlenebbül, beszédesebben utal a robbanásra , a robbanó eszközökre. A Zabos se rossz, de az távolabb van ezektől a jelentésárnyalatoktól, annál hangsúlyosabbnak tűnik a mérgesség.[ Szerkesztve ]
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #34179 üzenetére
És mi van, ha nem fordítod le a neveket. Én személy szerint sosem voltam oda a lefordított nevekért, mert nehéz más nyelven azonosítani a szereplőket. Pld ha veszel egy angol végigjátszást, elég nehéz kihámozni, hogy ki kicsoda. A könyvekben, vagy a filmekben se fordítják le a neveket. A John az John marad és a Boris is Boris. Old Shatterhand se Öreg Keményököl
[ Szerkesztve ]
-
kekeeci
senior tag
válasz Antonius1978 #34181 üzenetére
A bece- (nick-) nevek nem biztos, hogy mindig magyarok, és az sem biztos, hogy mindig értelmezhetők.
Szidorovicsot, Petrenkót, Kuznyecovot minek fordítanád?kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #34181 üzenetére
Nekem aztán mindegy minek nevezed, én nem vitázom ezen, mivel én mindent angolul játszok. Éppen ezért gond az, hogy ha olyannal traccsolunk aki magyarul játsza, sose tudjuk egyből, hogy kiről beszélünk. Továbbá sok angol fórumon vagyok tag és vitázunk modokról, ahol Nimble biza nem Fürge
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34184 üzenetére
Na, vita lezárva, punktum!
Mi a hócipőmmel csináljak xml-t a Libre office fájlodból? Szerintem ki tudod belőle exportálni xml-be. Eddig nem találtam hozzá konvertáló progit.
A kedd éjszakát rááldoztam, az ui_st_loadscreen.xml megoldva, az st_items_weapons.xml kb. 80-85%-ban kész. A mai éjszaka nagy része is erre fog menni. Bele vágok a st_items_weapons_upgrades.xml-be is.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34187 üzenetére
Eddig nem hallottam ezt a mondást.
Hááát, az az érzésem én vagyok az idősebb, sajnos.
Nekem aztán mindegy, olyan neveket adsz amilyeneket gondolsz, nem ezen múlik.
Elkészült a fegyver fájl is és neki kezdtem a fegyver fejlesztésnek, de ez legalább 3x akkora méretű mint a fegyver fájl, de azért készül.
Még kint vagy?S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Yutani
nagyúr
válasz Antonius1978 #34193 üzenetére
Majd lehet, hogy a magyarítással megint nekiállok, mert az első helyszínen nem maxoltam ki a lehetőségeket (a nagy anomáliát nem használtam "alkotásra", mert nem találtam a Crystal képződményt, és így nem tudtam egy küldetést teljesíteni).
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Antonius1978 #34195 üzenetére
Igen, a Fointain képződményt nem sikerült emiatt megcsinálni. Így konkrétan nem tudtam, hogy kitörés után esetleg új képződmények jelennek meg az anomáliákban, szóval köszi a tippet.
#tarcsad
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34198 üzenetére
CoC ezzel jól össze lett foglalva.
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34202 üzenetére
A korai dolgokat nem ismerem, hiába követem a modot régóta (még amikor a CoP pályák ki voltak vágva).
Megjelenéstől egészen az 1.3.20 + warfare kombóig nem is nagyon foglalkoztam vele, csak kipróbáltam párszor.
Előző évben játszottam többet, aztán jött ez, majd egy egyszerű fix, amiből végül az lett belőle hogy teljesen újraépítem a játék néhány részét.LA-t még ennyire sem tudom, annyi rémlik hogy a mod jelentős része az orosz (?) csapattól van.
RobberBaron = Bangalore
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34203 üzenetére
Az az igazság hogy a csapat nagy részének alig van ideje vagy kedve foglalkozni a moddal. Alundaio előző év vége fele óta már nem szívesen csinálja, ezért próbálom azt is elérni hogy akkor inkább hagyja és csak akkor segítsen ha nagyon kell. Saját játékmotort készít.
Jelenleg Darryl, esetleg Nuor fejleszt, viszont majdnem mindenhez külsős segítséget intézek, így legalább haladunk valamit amíg nincs hír a többiek felől vagy ha én is szünetet tartok. -
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #34202 üzenetére
A SoC-hoz készült még régen a Kostya mappack, amiben egy modder 30 pályát gyűjtött össze, de a-life nélkül, szinte üresen. Később erre épült a Narodnaya Solyanka/Stalkersoup nevű csodálatos mod leves, ami iszonyat bugos volt, mert maga a pályagyűjtemény is hemzsegett az ai map hibáktól és más olyan alap hibáktól, ami az SDK-hoz nem értésből fakadt.
Én valami hasonlót akartam létrehozni, de a sokkal stabilabb COP motorra, a sokkal jobb és gyorsabb COP SDK-val, és hogy ne legyen üres, egy játékostól függetlenül, magában működő élet szimulációval. A COP a-life megoldásai amúgy is sokkal jobban tetszettek, mint a SoC túlbonyolított rendszere, amit kész kínlódás volt moddolni.
2012 közepétől 2013 végéig teljesen egyedül dolgoztam a CoC-on, pl. én találtam ki a mod nevét, és én tettem fel a moddb-re. 2013 végére zsákutcába jutottam, már minden SOC/CS/régi build pálya össze volt rakva (csak a COP pályák hiányoztak), amikor kiderült, hogy ennyi pályával és élettel a játék (COP motor) kegyetlenül szaggat és túl sokszor omlik össze. Ekkor jött Alundaio és Jketiynu/Swartz (övé volt az azóta behalt Radium projekt), akiket éppen érdekelt volna egy mappack, sok új pályával.
2014. elején én, Alundaio és Swartz megalakítottuk a Team EPIC csapatot, és 2015. szeptemberben kijött egy kevés buggal játszható első verzió, azóta ezt optimalizálgatjuk, bugmentesítjük, új fícsöröket adunk hozzá.Swartz már jóval az első verzió kijövetele előtt, az elején kiszállt, neki nagyon más elképzelései voltak.
A kezdeti csapatban benne volt Darkenneko is, de őt már évek óta nem láttam a mod környékén. Kezdettől fogva ott van Borovos és 2C.LyriC is, ők 3d editorokkal nyúltak bele néhány pályába, néha-néha még ők is fel szoktak bukkanni. Később jött Darryl, Nuor és most Balathruin is tag lett.
Sem Alundaio, sem én nem vonultunk vissza véglegesen, de hosszabb szünetek előfordulhatnak. Néha pár hónapig, fél évig (vagy pl. én majdnem egy évig) teljesen mással foglalkozunk, de ilyenkor sem szünetel a projekt, mert a másik csapattag lehet hogy pont ilyenkor aktivizálódik.
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #34242 üzenetére
őszintén szólva, nem emlékszem persze ettől még lehettem én, de az az igazság, hogy eléggé read only üzemmódban fórumozok egy ideje.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Antonius1978 #34241 üzenetére
Üdv Antonius!
Hát az utóbbi időkben kissé eltüntem, meló- és lakhely váltás volt Sajnos nem nagyon van időm játszani mostanában, de majd kell rá időt szakítanom. A tájékozatónak örülni fogok, majd írd meg ha lesz időd!
Igen, ha bármi infó van, írjátok meg bátran, szívesen kiteszem az oldalra, ahogy eddig is!Hol tart most a CSK/CC?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #34283 üzenetére
Én itt voltam végig szépen csendben. Viszont nem vagyok hajlandó reagálni bizonyos témákra.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Blizzardking
őstag
válasz Antonius1978 #34293 üzenetére
De van sevám. Csak mikor felveszem, nem történik semmi. Nem szűnik meg az a küldi hogy szerezz egy zárt ruhát. Mielőtt csatlakoztam a hajnalhoz működött a dolog.
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34296 üzenetére
Úgy néz ki, hogy kevesebb volt vissza mint gondoltam. Ment a privi.
Van a mappámban egy "textures fix V0.1.7z" fájl, gondolom a CC-hez van. Feltöltöm azt is, megtudod nézni, nálam nincs fent a mod.Még bele fért a szerk. időbe.
textures fix
Lehet hogy javít a texturán valamennyit.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34298 üzenetére
A moddb-n van több apróság is hozzá. Úgy látom nekem hiányzik 1 nyelvi fájl. Ha majd ráérsz küld el nekem a komplett fordítást. Köszi.
Nálad ez a cc_ui_st_screen.xml le van fordítva?
A laptopomon nem találom a teljes angol nyelvi fájl mappát.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Blizzardking
őstag
válasz Antonius1978 #34296 üzenetére
Ok, nekem sincs jobb ötletem. Köszönöm mindenesetre.
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34301 üzenetére
Légy szí' küldd el az összes fájlt, mert nálam pár fájl eltűnt.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #34304 üzenetére
Hogyhogy miért? Azért, mert ez a javítás a COP-ot a leghitelesebben emeli 2018-as szintre semmi túlzás vagy egyéb beavatkozás nélkül, a PC Gamer magazin szerint, ami azért nem semmi. Amiről ott írnak, azt érdemes fontolóra venni. Persze aki az eredeti játékkal akar játszani.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34317 üzenetére
Nincs semmi baja a 2 fájlnak, most ellenőriztem le.
A "cc_all_include.xml"-ben "hun" mappa van megadva, ezért a nyelvi fájlokat is hun mappába kell rakni. A localization.ltx-ben ennek kell szerepelnie.
language = hun
font_prefix = _cent ;_west ;_centHa minden igaz, akkor így jónak kell lennie.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #34317 üzenetére
A hibák:
cc_all_incude.xml: a végén kétszer van a </string_table> záró tag.
Az egyiket töröld ki.A cc_st_dialogs_station.xml 40. sorában a záró </text> elejéről leradiroztad a nyitó kacsacsőrt. Emiatt nem működnek a lezáró tag-ek és ebbe mindig beledöglik. Ez az egyik leggyakoribb hiba, amit én is el szoktam követni. Úgy lehet gyorsan megtalálni, hogy notepad++ -ban megnyitva lemész a legvégére, a </string_table> tag-hez, ráállsz a kurzorral, majd elkezdesz fölfelé görgetni, de a kurzort ott hagyod azon a tag-en. Ahol a sorok előtt, a blokkokat szimbolizáló függőleges vonalnál az alulról kezdve meginduló (nálam piros, nálad a színezéstől függően más is lehet) vonal véget ér, ott van valami baj a tag-ekkel. Ha nincsenek párban a nyitó és záró tag-ek, a notepad++ így meg tudja mutatni.
Csak lentről felfelé működik, fentről lefelé nem.A kódlap problémádra pedig shield adta meg a jó választ.
Ha szabad egy megjegyzést: a mondatvégi pont után minden mondatnál kihagyod a szóközt. Néha a vessző utánit is, de az bizonyára elütés, ám a mondat vége és a következő mondat eleje közötti szóközt következetesen elhagyod. Ez hiba. A kérdőjelek elé viszont mindig beteszel egyet, ami szintén hiba.
Alapszabály: az írásjelek előtt soha nincs szóköz (kivéve a gondolatjel és a kezdő idézőjel), utánuk viszont mindig, kivéve, ha több írásjel követi egymást, pl ?! –, illetve a kezdő idézőjel után sem szabad.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
sklopp
őstag
válasz Antonius1978 #34331 üzenetére
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34325 üzenetére
Az egyik fájlban találtam 9 orosz szöveget még.
Blackburn_ Ehhez a verzióhoz volt fordítás?
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
válasz Antonius1978 #34337 üzenetére
Valószínűleg csak nekem számít újdonságnak, mert még ilyen játékkal sohasem találkoztam, ami hasonlóan "portable" módon futott volna.
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34337 üzenetére
Nem tudom mi lett ezzel a fájllal, nem tudom visszaállítani cirill betűsre. Gondoltam, befejezem.
Hmm... kellene az orosz fájl.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
félisten
válasz Antonius1978 #34346 üzenetére
Aham, vagyis a Javítónál is vannak ilyen "dumcsizós" párbeszédek.
-
félisten
válasz Antonius1978 #34348 üzenetére
Ó, szó sincs idegeskedésről, még véletlenül sem.
Korábbról emlékeztem arra (persze játéka válogatja), hogy szoktunk szólni, ha valamelyik párbeszédben nem teljes a móka, csak emiatt pedzettem meg, de azóta már felvilágosultam, hogy a WoT-ban ez a kevésbé fontos információt takarja.
Máskülönben, ha érdekes a történet, nyilván nem árthat a mese sem, csak ember legyen arra, akinek van képessége és ideje lefordítani minden sztorit. Viszont eddigi tapasztalatom alapján a WoT amúgy is az akcióra van kihegyezve.
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #34357 üzenetére
Notepad++. Megnyitod a könyvtárban lévő valamennyi xml fájlt egyszerre (kijelölöd shift+klikkkel, jobbklikk, megnyitás npp-szal), keresés, csere, „ ?” helyett „?”, valamennyi megnyitott fájlban. Ugyanígy a pontokkal. „.” helyett „. ”. Amikor kész, minden fájl mentése…
A macskakörmök természetesen nem kellenek a keres-csere megadásokba, csak így látszik mire gondoltam…
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #34362 üzenetére
Jól megoldottad a képződmény problémát, majd bele kell tenni a fájlt a fordításba.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Dragon Age: Origins
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...