-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Nem egyszerű, mert a Samsung esetében ott a "panellottó" problémája. Én a készülékek technikai adatai alapján könnyen el tudom kérdezni, hogy az egyes típusok más panelt kaptak.
Viszont sajnos az egyes internetes források is ellentmondásosak a témában!
Elméletben a Q60-hoz képest a Q64, Q65 és Q67 valamelyest nagyobb színpalettával dolgozik, nagyobb maximális fényerőre képes (a Q64 a duplája), és megkapta az "Ultimate UHD Dimming" technológiát, ha hihetünk a Samsung fórumán olvasható információnak.
(Amely technológia egyébként egy jobban sikerült FALD minőségét nem éri el, de ha hinni lehet a teszteknek, jótékony hatással van a kontrasztra még így is.)
A Displayspecifications.com viszont ellentmond ennek, mert szerintük csak a Q67-es kapta meg ezt.
Ezen kívül elvileg a Q64, Q65 és Q67 a jobb minőségű, fém házas "Premium One" távirányítót kapta, de egyes fellelhető információk szerint csak a Q64.
Minden információt figyelembe véve is úgy tűnik, hogy a Q60-nál a másik három még jobb egy hajszálnyival, így azonos, vagy nagyon hasonló áron jobb vétel.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
mpo
veterán
Mivel egyik sem írja le egyértelműen, az ÁSZF-ben sem, ezért arra következtettem, hogy bolti garancia van mindkettőnél.
Ha ilyen fölmerül máskor, akkor a weboldalon kell nézelődnöd, akár az ÁSZF átnézésével.
Egyszerűbb, máshol venni.
A szakszerviz közel van, helybe jön, elviszi, visszahozza, esetleg cserét intéz.Ha érted, akkor már elavult.
-
Piftuka
veterán
Ha biztosra akarsz menni, akkor hívd fel a "Samsung Magyarország" képviseletét, és kérdezd meg tőlük, hogy a fent említett üzletek a hivatalos forgalmazó partnereik közé tartoznak-e!? (Erősen kétlem...)
Ismered a véleményemet...
(Ráadásul nálatok van Media Markt, tehát ha bármi van, hatványozottabban egyszerűbb dolgod van a garanciális ügyintézésben.)
"Aquila non captat muscas."
-
gduck
addikt
Sziasztok!
Egy KU6000-ről eltűnt a HBOGo alkalmazás. Már mindent megpróbáltam, de csak nem jelenik meg.
SmartHUB fiókba nem vagyok belépve. Ez számítana valamit?
Lemaradtam valamiről? HELP!
-
Piftuka
veterán
Rosszul. A fogyasztó (vásárló) a forgalmazóval (kiskereskedelmi üzlet, ahol a terméket megvette) van jogviszonyban; ún. "fogyasztói szerződés" köttetik meg a vásárlással a két fél között.
Emiatt első sorban a forgalmazó felel a fogyasztót illető garanciális jogok biztosításáért.
A döntés a fogyasztóé ebben az esetben. Garanciális igénye érvényesítésekor a forgalmazó és a szakszerviz kettőse közül azt választhatja, amelyik számára szimpatikusabb megoldás.
Kötelezni őt sem az egyikre, sem a másikra nem jogosult egyik fél sem.
Az tény, hogy ha a fogyasztó a forgalmazón keresztül intézi az esetlegen felmerülő szükséges szervizeltetést, az általában meghosszabbítja az ügyintézési határidőt. (Ám erre is lehetne rengeteg ellenpéldát írni. A szervizhálózat minősége válogatja ugyanis. A SONY és Panasonic, vagy éppen Philips tévés topic-okból sok fórumtársunk tudna vonatkozó negatív példákat sorolni sajnos!)
Mindehhez jön "extraként" a jogszabályi rendelkezés /151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról/, amely szerint "a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani."Egy ilyen méretű tévé esetében ez jellemző, hiszen azok bőven többet nyomnak 10 kg-nál általában.
(A vonatkozó hibabejelentést ismételten megteheti a forgalmazónál, de a szerviznél is közvetlenül.)
Minden egyéb előnye (jogtiszta üzemeltetési környezet, ellenőrizhető termékháttér, remek szervizszolgáltatás, jó alkatrészellátás) mellett jelen esetben azért is praktikus a Media Markt (és éppen ezért is javasoltam), mert ha 14 napon belül bármilyen okból a fogyasztói szerződéstől elállás történik Moz részéről, akkor sokkal egyszerűbb a készüléket bevinnie a helyi Media Markt szaküzletbe, mint becsomagolnia, majd postán intézni a csomagküldést. (És reménykedni, hogy nem sérül meg a szállítás során.)
"Aquila non captat muscas."
-
natë
nagyúr
Köszönöm a tanácsokat, megfogadom!
-
gduck
addikt
válasz gduck #139062 üzenetére
Na nagy nehezen csak sikerült! Már megint az Internet kapcsolat szivatott meg Hiába meg le a teszt, hogy van kapcsolat, valamiért mégse működik (teljes áramtalanítás után csinál ilyet a TV). Bemegyek az IP beállításokba, átállítom az ellenkezőjére (ha automatikus akkor kézi, ha kézi akkor automatikus) és egyből megy a NET. Fene se érti ezt
Így már SmartHUB alapállapot után vissza tudtam telepíteni az alkalmazást. Bár továbbra sem értem, hogy hogyan tűnt el magától
[ Szerkesztve ]
-
tothjani81
senior tag
Üdv. Van egy 3 éves 55 Q7 FAM Qled tv-m. Ma vettem észre hogy egy csík jelent meg a képernyő felső részénél. Képteszten is lstszik adásnál is és pl gyári böngészőn is. Mitől lett ez de inkább az a kwrdés hohy javítható e?
[ Szerkesztve ]
Ha tudsz segíts, ha tudok segítek de amihez nem értek nem szólok
-
iceesp
csendes tag
válasz Partizan182 #139017 üzenetére
tv vásárlás előtt állok, ez a fénynyelő bevonat még melyik modelleken van, ezt lehet tudni? mm-ban néztem a két készüléket óriási a különbség a q70 és q80 képernyője között, nekem nagyon bejött a q80 képe, alig tükröződött a q70hez képest... jó is lenne a 80as, de nem tervezek kiadni ennyit tv-ért, max 350e-ft(vmi tipp ebben az ársávban?)
-
mpo
veterán
-
joco197905
lelkes újonc
sziasztok olyan kérdésem lene hogy a tv szolgaltato beltéri egységét és a hdr 4 k tv milyen fajta hdmi kábelel a legjobb összekötni hogy a lehető legjobb minőségü legyen a képminőség??
-
mpo
veterán
-
Milka 78
nagyúr
55Q70r-hez pontosan melyik típusszámú buta távirányító kell amivel működik/szervíz menübe tudok lépni?
-
vilzon
csendes tag
Sziasztok
Van egy Samsung UE49M6372-Tv amit nem régiben visszaálítottam gyáribeálitásokra,ahogy mindennel végeztem,a tvn nem indul a SmurtHub,pontosabban ezt adja ki: THIS TV IS NOT FULLY FUNCTIONAL IN THIS REGION.
Hogyan tudnám ezt megoldnai ?
Előre is köszi a válaszokat! -
Celtis
veterán
válasz joco197905 #139071 üzenetére
A szolgáltatói beltéri egység jellemzően max fullHD felbontást tud. Ehhez gyakorlatilag bármelyik ma kapható HDMI kábel megfelel. Képminőségben pedig nincs különség a kábelek között amíg van kép. Hosszú, 3-5 m feletti kábelek esetén lehet ilyen probléma, ezért ott már érdemes a márkásabb darabokat keresni. A pénztárcád és szimpátiád alapján válassz.
-
Garsza
veterán
Helló!
Van egy UE50MU6172 TV -m
Létezik rá a Smart IPTV alkalmazáson kívül olyan alkalmazás amivel saját *.m3u lejátszási listát tudok lejátszani?
Az volna a lényeg hogy a saját beltérim(amit másik TV -hez használok) adását tudjam rajta nézni a belső hálózatomon keresztül. -
fcc
aktív tag
Hi!
Van egy UE32F4000AW készülékem aminek a menüjében nem elérhető, szürke, a CI+ menü.
Vissza lehet ezt csalogatni? Tennék bele egy kártyát. -
joco197905
lelkes újonc
sziasztok az uj eu43ru7022 es tv -en mindig kijön egy felirat hogy smart device és valami eszköz akar csatlakozni nem tudom megcsinálni ugy hogy ez az ertesites ne jelenjem meg ugy fél oránként??
-
mpo
veterán
válasz Apucy01 #139087 üzenetére
Egyest kaptál.
Így nevezték ezt a beosztást az idők folyamán:
Földművelésügyi miniszter (1919–1967)
Mezőgazdasági és élelmezésügyi miniszter (1967–1990)
Földművelésügyi miniszter (1990–1998)
Földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter (1998–2010)
Vidékfejlesztési miniszter (2010–2014)
Földművelésügyi miniszter (2014–2018)
Agrárminiszter (2018 óta)Ezt nem fejből írtam, finoman szólva nem szeretem a történelmet.
Ha érted, akkor már elavult.
-
mpo
veterán
válasz joco197905 #139088 üzenetére
Nem lehet, hogy a Bluetooth engedélyezve van?
Ha érted, akkor már elavult.
-
Ghostman78
senior tag
Samsung 8000 serianál meglehet azt csinálni, hogy a bekapcsolásnál automatikusan a hdmi1 forrás képe látszódjon , ne pedig a földi adást akarja betenni ?
Baromira idegesítő 1 év használat után, hogy bekapcsolás után, rögtön a "forrás" gombot kell nyomkodni, hogy tudjam nézni a kábelt."100évvel ezelőtti" samsung plazmámnál ? a szervíz menüben lehetet beállítani hogy a "default power on" milyen forrás legyen.
Itt nincs ilyen szervíz menü ?
Pontos típus UE55NU8002Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
mpo
veterán
válasz Ghostman78 #139091 üzenetére
Ha kábel van, akkor nem kell HDMI, nincs STB.
A MU8002 bekapcsoláskor a tv-n van és azon a csatornán, ahol ki lett kapcsolva.Ha érted, akkor már elavult.
-
PuMbA
titán
válasz Ghostman78 #139091 üzenetére
Mindig oda kéne mennie bekapcsoláskor, ahol kikapcsolásnál hagytad, hiszen a TV igazából sosem kapcsolódik ki, csak ha kihúzod a konnektorból Ez már az 5-6 éves Samsung TV-knél is így van, szóval szerviz menü egyáltalán nem kéne ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
mpo
veterán
válasz Ghostman78 #139093 üzenetére
Ha előbb a beltérit kapcsolod be és utána a tévét, akkor sem vált a HDMI1-re?
Feltételezve, hogy ezen volt, amikor kikapcsoltad.Ha érted, akkor már elavult.
-
hdman
őstag
Remek, már a Telekomnal is elfogyott a q70 55" ban :( végigmentem a rendelésen, és az utolsó gombnyomás nál nyögte ki, hogy fuck you
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
general
addikt
Sziasztok!
Nevetségesnek tűnő dolog miatt írok, de engem eléggé zavar: a hatalmas képernyőfelület tisztítása. Észrevettem, hogy egy kisméretű felületen lilásnak tűnő szennyeződés van (csak oldalról, éles szögben látszik, ha felületen tükröződik az ablak. Lehet véletlenül hozzáértem, nem tudom, nem rémlik, mert nagyon vigyázok a képernyőre. Mindenesetre langyos vízbe mártott, enyhén szappanos vízzes szivaccsal eltörölgettem, majd tiszta vízzel ugyanígy még párszor, nagyon vigyázva. Sajnos a szennyeződés nem tűnt el, sőt, nagyobb felület lett ilyen, mintha az óvatos törölgetés, tisztítás tenne ilyet vele. Pedig a használati is max ennyit ír.
Ez az egész csak oldalról, ellenfényben látszik, ahogyan írtam, de egyértelműen látszik. Puha mikroszálas ruhával is tisztítottam, az érintetlen területről átcsúsztatva a kezemet érezni is a felület változásánál, hogy valami anyag van ott.
Hogyan lehetne eltüntetni, hogyan kell teljesen megtisztítani rendesen egy képernyőt?
Tudtommal a kapható képernyőtisztítő vackok is csak szappanos víz tulajdonképpen, nem? -
Pyro05
tag
válasz hdman #139098 üzenetére
Az 55-ös Q70R már több, mint két hete elfogyott. Mi telefonon rendeltük új szolgáltatásokkal, készülékkedvezménnyel, mikor még volt készleten. Aláírt szerződésekkel vártuk, hogy jön a futár, mert ezt mondták. Aztán két hete felhívtuk őket, hogy mi a helyzet, mert a szolgáltatást már bekötötték, a TV-ről meg nincs hír. Hát kiderült, hogy az ügyintéző elrontott valamit és ezért elutasították a készülékkedvezményt. Csak mivel erről nem értesítettek ki minket, az eltelt idő alatt elfogyott kb. az egész országból a TV... Most két hete pörög a panaszunk, megy a malom...
War. War never changes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...