-
Fototrend
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
myckey
veterán
Annyi baj legyen, nekem nem fáj ha kihasználja. Egészségére
Csak én ezzel nem foglalkoztam
Én is mutattam itt egy linket redditről, egyik küldiben gyorsan lehet 100K kreditet lopni, probléma nélkül. Persze ez nem játékhiba, de az eredmény adott."Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Rossi
addikt
Egyrészt éppen megmentetted az életét, másrészt hozzáértél egy Artifact-hoz, amiről ő már akkor tudta, hogy innentől kezdve különleges vagy, és számukra nélkülözhetetlen. A bányász csajnak meg fingja nincs az egészről, nem tudta az Artifact-ról, hogy mennyire értékes.
Így jobb?
A gunfight szerintem is nagyon könnyű és kiismerhető, hard nehézségen még nem sikerült meghalni azért, mert lelőttek volna.
Terrormorph már más tészta.De ha nehéz játékkal akarok játszani, akkor ott az Elden Ring, ami meg semmi másról nem szól, mint meghalni 52x, mire meg tudod ölni az aktuális boss-t.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
myckey
veterán
Én normálon játszom, és a nagyobb szintű ellenfelekkel szemben, simán halok, ha ész nélkül megyek bele a tűzharcokba.
A fedezékezés, tölrési mechanizmus, eltérő fegyverek, akár snimerpkedés vagy jetpack használata, bekerülés stb...mind egész élvezetessé teszi a játékmenetet, a szörnyek és mindenféle idegen szarok pedig fél gőzzel agyonbxnak, ha úgy tartja kedvük, és csapatosan jönnek rám...1-2 napja, valami elcseszett kinézetű, póktengeriherkentyű szerelemgyereke támadott be, hajóra kergettek. ( és alacsonyabb szinten voltak, mint én, de sokan )
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Rossi
addikt
Jó, nyilván ésszel kell belemenni a tűzharcba.
Fedezékből egyesével szépen le kell szedni mindenkit, ha kell, hátrálni fedezékbe, folyosó elejére, aztán osztani a fejlövéseket, vagy közelengedni őket és rövidcsövűre módosított sörétessel kínálgatni.
Meg lehet hagyatkozni a companion-ra, egész szépen aprítanak.17 óra alatt 2x haltam meg, egyszer a Razorleaf felszedésénél rossz betűre léptem, egyszer a Tau Cetin a terrormorph elhadart simogatása tett róla.
Bocs, lehet, hogy 3 volt, a Kreet-en a legelején egy beomlott bányában asszem sikerült a helyi faunának, miután még béna voltam a jetpack-kel, és leestem közéjük.Pedig nagyon hiányzik a célzás rásegítés, nem vagyok egy kontroller sniper.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
myckey
veterán
Persze, nekem még él a fejemben, mikor ki akartam takarítani a Sysdef állomást küldiben, aztán amikor lecsatlakoztam róluk, sikeresen szétlövöldöztem 1-2 órán át mindenkit is...agyonverték a hajómat
Vasco a best számomra, leoltja az ellenséget, és néha hatalmas akadály, de sokszor szétlövi a mindent is ! Jókat lehet velük ökörködni.
Saraht már hanyagolom, mer nem ettszik neki, ha pofán verem az NPC -ket, ront a viszonyon. ( fekete démon átvette a helyét )Én sem haltam sűrűn, de nem is hardon vagyok.
Itt is kontroller megy, néha bill+egér is befigyel, viszont nagyon ritkán....
Kontrollernél, jó a levegő visszatartás, mikor próbálom leadni a sniper fejlövést, az hasznos mint midnen játékban.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Anti-Hero
aktív tag
Ez már tűzerő.
Ez nem hanyag elegancia, mer' ez precíz igénytelenség.
-
#57018880
törölt tag
Nem tudom pontosan, most 43 óránál vagyok, ebből szerintem a Freestar Rangers 7-8 óra lehetett, a jutalom hajóból leginkább csak levettem elemeket + átszínezés, ez kb 30 percet vett igénybe.
A cockpit cserén gondolkodok még, picit sokat takar ki belső nézetben, mondjuk maga a beltér jól néz ki benne.
-
Létezhet hogy nincs A class automata hajó ágyú? Nem találok sehol. Raktam rá egy skill pontot mert az lenne a másik amit használnék a paricle beam-ok mellé. Bár nem tudom hogyan lehet majd kikapcsolni ha nem akarom szétlőni teljesen az ellenet. Így is elég gyakran döglenek meg ha szétlőttem az engine-t pedig kellene a pénz a romos hajókból.
A hajót inkább nem mutatom meg, egy szörnyszülött össze vissza alkatrészekkel elnyújtott hajótesttel.. Mint ha ez ET-t megette volna valaki és kihányta volna kétszer.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz MasterDeeJay #2967 üzenetére
Ballistic? Nekem úgy rémlik van. Deimos állomáson nézd meg Mars mellett, ott minden dandy cuccot megtalálsz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz Bad Pritt #2968 üzenetére
Megnézem, hely van rá a hajón és tök jó poén hogy magától lő elég nagy szögben és célozni sem kell. Nyilván kevesebbet sebez mint egy rendes de olyan hajót építek ami leginkább egy darab kő mobiliításával rendelkezik. Amolyan nagy dög gunship lenne ami nem forog össze vissza csak tankol és lő. (shield-re is raktam meg a legjobbat keresem ami csak van)
Első bolygónak meg Bessel III-b lesz. Ezen van minden ami kezdőhelynek kell.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz proci985 #2950 üzenetére
Válaszolok én: baromi sok okosságot elmond a videóban, amikhez nem is kell feltétlen megtörni a játékot, érdemes végignézni az egészet. Elején a money exploit inkább egy érdekesség, nem hiszem, hogy sokan elkezdenek out of bounds járkálni a világban rejtett ládákért, viszont az infinite xp exploit hasznos lehet mindenkinek akit érdekel a játék minden aspektusa és nem akar új karaktereket indítani és mindenhova dobálna pontokat. Az a megfigyelés érdekes, hogy a gyilkolásért kapott xp csak szintfüggő, egy lvl 10-es ártalmatlan bogár kb. ugyanannyi xp-t dob, mint egy tökig felfegyverzett kalóz, szóval érdemes bogarakat gyilkolászni inkább minden bolygón alvás után.
A combat része a videónak talán a leghasznosabb, mert szerintem sokan nem nézik, hogy a különböző skillek hogyan működnek egymással és mit mivel érdemes használni, hogy még egy gyenge fegyverrel is orbitális sebzéseket okozzon az ember, aztán a low health csak egy bónusz az egészben.
Az meg szimplán egy baromi jó észrevétel az űrharcnál, hogy a hajó közepét célozza az AI, szóval ha valaki komolyan veszi ezt a részét a játéknak akkor érdemes valami amerikai fánk alakú hajót építenie, ami középen üres és sosem találják el.Ezt megfejeli a szarkasztikus humorával, mellé nem ócsárolta a játékot, láthatóan élvezi és tudja, miként működik, szóval a közösség számára is tud hasznos észrevételeket tenni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
#57018880
törölt tag
A felszerelés teszik, eddig a Constellation ajándékokat használtam, level 21-re sikerült összerakni egy Bounty Hunterhez méltóbbat
-
Triathlete
senior tag
válasz Bad Pritt #2971 üzenetére
Bocs, nem feltétlen neked címezve, de még a témához kapcsolódik. XP farmolás legegyszerűbb formája akit érdekel, 950credit befektetéssel [link]
Szerintem elég olyan helyet találni ahol az aluminium és a vas jelen van, ide bázist építeni, majd kitermelést indítani, aludni, adaptive frame-et készíteni, ezt ismételve, többször majd eladni. A helyszínek (kitermelés és eladás) fontosak a videóban, főleg mikor mondja, hogy a kitermelés UT-ban történik és emiatt van 60x-os szorzó a bolygón mert ott egy óra eltöltött idő, 60 universal time egységnek felel meg. Tegnap két szintet sikerült ugrani (30-32) így, mert a quest logban lévő küldetések már elég kevés XP-t adnak, lehet át kéne fáradni más helyszínekre, amik a szintemnek jobban megfelelnek, de érdekel kb. minden.KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
VikMorroHun
senior tag
-
Ribi
nagyúr
válasz Bad Pritt #2971 üzenetére
Amúgy lehet itt is sokat ront az FPSen a tény, hogy a föld alatt is sokminden van amit ugyan úgy számol a gép. Minden is tényleg építőelemekbő van öszerakosgatva. Vid szerintem vicces és tényleg túlmutat a játékon és ahogy említi is az egész Bethesda rpg engine sajátosságait használja ki és a szokásos elemeit megtalálni itt is mint más játékaikban. Fallouttal játszottam valamennyit, de nem jött be, ez viszont igen.
[ Szerkesztve ]
-
gyimger
őstag
válasz #57018880 #2965 üzenetére
A legjobb hajómat úgy szereztem, hogy egy kietlen tájon láttam leszállni egyet, aztán belepattantunk és huss, egyetlen lövés se dördült. 100-as a mozgékonysága, jó erős pajzsa van és lézerfegyverek. Ez teljesen kiszámíthatatlan.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Bad Pritt
félisten
Hát igazából olyan sok minden nincs talaj alatt, meg ami van az statikus, szóval nem az van, hogy tengert szimulálna 0-24 a lábad alatt. Xboxon rengeteg apróbb meg néhány nagyobb hibája is van a játéknak sajnos, amik rendszeresen előjönnek a napi egy-két crash mellett, ilyesmikre kell gondolni:
Mókásak tudnak lenni, meg el lehet bagatellizálni, de az a tény, hogy ezek a hibák tulképp a játékmotor leánykori neve óta még mindig itt vannak egészen szánalmas képet fest a Bethesda hozzáállásáról.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
myckey
veterán
válasz csicskusz #2980 üzenetére
Igen !
Írtam, hogy simán halok normálon, ha ész nélkül rambooozok, de nem nagyon fordul elő, ezért többnyire nem dobom fel a pacskert. De benne van !
Sok medpack fogy, meg stimuláns....Társ is sokat segít, ha éppen nem hátráltat.A szörnyek meg a mecha dolgok, gépágyúk....lazán leölnek.( de a gyengepontok gyakorlása, sokat segít , más fegyver vagy képesség )
Én szeretek, fegyvertussal, basltával is operálni. hatékony
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
kwzatz
őstag
válasz Triathlete #2975 üzenetére
Ez kb. az egyetlen értelmes dolog, amire az outpostok jók amúgy, ezen felül egy teljesen értelmetlen, öncélú loop (nyersanyagot gyűjtesz, amiből outpostot építesz, amivel... nyersanyagot gyűjtesz, wp, köszönöm) az egész.
Mikor megnéztem, egyből az volt a kérdésem, hogy: Ennyi?
Én nem használom erre sem mondjuk, mert a questeket bőven elégnek érzem erre, de pl. speedrunnál, vagy ha valaki próbálgatni akar, jól jön az xp darálás.Persze tudom, vannak olyanok, akik ezzel is képesek elszórakozni 100+ órát, ez alatt én inkább végigtolok 3-4 másik játékot vagy elolvasok 3-4 könyvet, de nem vagyunk egyformák. (vagy ha már Starfield, ezalatt végigtolod az összes questline-t, illetve magát a játékot és belekóstolsz NG+-ba)
A hajózós résszel ugyanez a gondom, megint oké, ha valaki ezzel akar szórakozni, de sok értelme gameplay szempontjából nincs. Az űrharc amúgy is fapados és nem igényel túl sok stratégiát és skillt, erősebb hajó és cső. A Freestar rangeres questline ad egy olyat, amivel kész is vagy.
Persze ezek nem igazán open world rpg elemek, hanem ilyen más műfajokból összekukázott valamik, úgyhogy szerencse, hogy nem is kötelező velük foglalkozni, ha nem akar az ember. Egy lehetőség az ilyen Sims-et, Minecraftot meg hasonlókat kedvelő játékosoknak, hogy szöszöljenek vele.Összességében az a legviccesebb, hogy szerintem ha pont azokat az elemeket hagyod a francba, amivel a játékot igyekeztek eladni (űrhajós rész, outpost, a teljesen random bolygók felderítése), és amiket én csak ilyen korcs összedobált töltelék baromságnak érzek, akkor sokkal jobb élmény a játék és egyből feleannyira sem érzi az ember úgy, hogy csak rabolja az idejét. Nálam az is rengeteget dobott, hogy az esszenciális dolgokon (értelmes first aid cuccok, lőszerek, skill magazinok, credit, fegyók/ruhák, digipick) túl nem veszek fel semmit, így közel megszűnt a kukázás-hulladékleadás loop is. Semmi hátránya nincs, és előnye, hogy az alatt az idő alatt az érdekesebb dolgokra tudsz a játékban fókuszálni.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
gyimger
őstag
Ehhez hasonlóak az élményeim. Nagyobb szintű rendszerbe utaztam, hogy ottani kalózoktól szerezzek erősebb fegyvereket, de annyira untam a bolygókon rohangálást, hogy elkezdtem csinálni pár mellékküldetést, amik ott porosodtak a listában. Kettőt is elkezdtem Neonban, hát az annyira lekötött és annyira élveztem, hogy legszívesebben azonnal kezdtem volna a következőt. Nyilvánvaló, hogy ha nem céltalanul bolyong az ember, akkor élvezni is tudja a játékot. Mekkora kiakadás volt a láthatatlan falak miatt, még egybe sem futottam bele, mert nem akartam elszaladni a semmibe!
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
myckey
veterán
Miért korcs összedobált töltelék baromság az űrhajós része, vagy a bolygók, rendszerek bejárása és felfedezése?
Azt érzed hogy rabolja az idődet a játék?Az, hogy ki és mivel tölti az idejét, pont rá tartozik ,senki másra. Nem kell megmondani az igazságot.
Minek foglalkozol azzal is, hogy ki hogyan akar törődni a hajózás részével....? Persze, ennek sincs sok értelme, mármint a hajózásnak, ugye.Folyt köv. a Starfield teszt topic...
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Bad Pritt
félisten
válasz gyimger #2983 üzenetére
Ezért lett volna jobb, ha nem procedurális a világ, hanem kevesebb, de jól kidolgozott bolygó van. Csinálod a küldiket, azok közben végigvezetnek új világokon, mehet ezerrel a survey-kedés, outpost építés, hajócsaták, stb. Így viszont egymás mellett léteznek kvázi független rendszerekként és úgy igazából nem ösztönöz semmi arra, hogy én 100%-oljak egy bolygót, főleg ha van 10 állat meg 9 növény, outpostot menedzselni meg hasonlók...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Ribi
nagyúr
válasz Bad Pritt #2985 üzenetére
Lehet úgy gondolták, hogy mindneki azt csinál amit akar. Aki akarja végignyomja a küldiket minimális űrizével, aki outpostot akar az csinál, aki felfedezni akar az azt csinálja. Mindenki azon van kiakadva, hogy mást is lehet csinálni mint amire ő egy Bethesda RPG játéktól számít. Most tényleg az a baj, hogy túl sok mindent lehet csinálni?
Szerintem vannak páran akik ki akarják maxolni a játékot, de ehhez túl sok mindent kell csinálni és ettől befeszülnek és megy a nyafi. Mindenki azt és annyit csinál a játékban ami neki tetszik és kész.[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
Az a baj, hogy vannak emberek, akiknek nem tetszik a játék eleminek a minősége, mert az nem oylan, ahogy ő elképzeli, tudna jobbat, lehetne jobb, és más játékokban sokkal jobb.
Itt "szar." ( Természetesen ezek egyetemes igazságok )
Ezek a körök pedig rendre előjönnek...és muszáj kinyilatkoztatni, rendre. Akár belenyomva a másik torkába.( nem feltétlen itt, itt egész vállaható a társaság sztm )
Ebből pedig jön a konfliktus, meg a vita blabla...Szrk
Nekem sem tetszik sok dolog, de hát már írtam....minek leírni megint, oh wait[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
addikt
válasz Bad Pritt #2987 üzenetére
Tehát maradt a szokásos bethesda szint.
Skyrimben, Falloutban sosem foglalkoztam craftolással, kovácsolással, bányászással, koktél készítéssel vagy bázis építéssel. Itt egyelőre igen, mert érdekesebb számomra eddig.
Maximum azt lehet felróni nekik, hogy nem léptek előre a korábbi játékokhoz képest, amivel nehéz is lenne vitatkozni.
Na meg a sok bugot, ami elvileg itt már nincs.. Oh dehogynem, nem is kevés.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Triathlete
senior tag
Értelek, és valahol igazat is adok neked, és ahogy írtad is van aki ebben meglel jó pár óra plusz játékélményt akkor szíve joga. A lényeg, hogy rendelkezésre áll, ott van mint lehetőség de nem kötelező. Tegnap kipróbáltam ezt az outpostos dolgot, jóformán 4-5órán keresztül alig haladtam a küldikkel valamit. Kerestem a megfelelő pontot a nyersanyagok miatt, aztán farmolás, építettem egy saját lakrészt, berendeztem amennyire tudtam, szortíroztam a szarjaimat, a korábbi outpostot lebontottam. Elment ezzel az idő. Jópofa volt, ma biztosan nem csinálnám meg, mást tervezek. És pont ez a jó benne, hogy nincs erőltetve igazából semmi, csak mint lehetőség ott van, meghagyva neked a szabadságot, hogy ha akarsz élsz vele, ha nem akkor nem. De milyen potenciált látnál még benne szívesen és, hogy viteleznéd ki?
Az űrhajózást illetően vitatkoznék azzal az állítással, hogy nincs értelme. Egyéni preferenciák vannak, engem pl. valamennyire érdekel, kis lépésekben folyamatosan fejlesztve van az első hajó ahogy a skillek engedik Tegnap is többször kalózokba botlottam ugrások közben, volt akiket szétkaptam és volt ahol inkább taktikázva dokkoltam, lootoltam majd eladtam a hajójukat. Mit csinál ez, ha nem a játékot színesíti!? CF/UC során is nekem pl. nehéz volt a harc, haltam jó párszor mire rájöttem, hogy is kell hozzáállni a harchoz és gyengébb hajóval is tudtam érvényesülni. Szóval nem az, hogy erősebb hajó és cső.
Sokan kifogásolják, hogy nem lehet a hajóval utazni kézi módban egyik bolygóról a másikra csak gyorsutazással. Ilyenkor nem értem, hogy ők nem tudják, hogy itt milyen távok vannak!? De ki is van írva sokszor.
Engem pl. amiket említesz űrhajós rész, outpost, bolygók felfedezése jobban érdekel mint a küldetések jó része, hogy kinek milyen fáj. Érdekel milyen cuccokat oldhatok fel majd még a hajóhoz, az outposton milyen lakrészt alakíthatok ki majd a jobb cuccokkal ha a megfelelő skillek feloldották, továbbá a bolygók meg érdekesek így 70óra után is, és megvan a felfedezés élménye.
ui: Simset nem szeretem, Minecraftot sose játszottam, csak hallomásból ismerem.[ Szerkesztve ]
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
Bad Pritt
félisten
Én se nagyon, pont azért, mert tessék-lássék módon vannak implementálva. Nem az a kérdés amúgy, hogy foglalkozik-e vele a játékos vagy sem, hanem hogyha foglalkozni szeretne vele, akkor milyen élmény és egyáltalán érdemes-e, az meg egyénenként eltérő, hogy mi az a szint, ami még élvezetet okoz. Valakinek elég a 10 órán át bányászás meg a céltalan survey körök futása, de az sem véletlen, hogy már megjelenés óta állandó kritika a játék felé a sandbox minősége.
Viszont RPG-ként remek a játék és örömteli, hogy nem erőlteti a mellékes baromságokat.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #2991 üzenetére
Survey-t nem csinálom külön egyáltalán, csak ha van egy olyanom akkor elindulok a kis ikonok felé, és ha közben belefutok valamibe akkor azt scannelem, nem azért hogy meglegyen az összes, hanem mert minden scan után egy plusz kis infot ad az élőlényről.
Közben bányászgatom ha épp olyat találok ami kell és még nincs rá outpostom, aztán megnézem a generált dungeont.
Ezek szerintem teljesen jó töltelékek egy egy küldetés között.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Bad Pritt
félisten
Milyen küldiket kapsz, aminél üres bolygókon kell császkálni? Komolyan kérdem, mert pont ezt hiányolom, nekem már lassan 40 elvégzett küldetésem van és szinte mind lakott településekre vezet még akkor is, ha nem onnan indul.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz Bad Pritt #2991 üzenetére
Elég lenne a random eventek gyakoriságát és sokszínűségét növelni hogy ne legyen vagy kevesebb legyen üresjárat.
Ha lenne bethesdásoknak egy kis sütnivalójuk akkor AI generált questek is belekerülhetnének totál generált npc szövegettek és interakciókkal. (lásd skyrim és cp modokkal már működik igaz még gyerekcipőben jár)
Na azzal el lehetne mondani hogy next gen.
Bolygók resource elosztása meg nem értem miért nem lett random gen. Most itt visszamennék egészen 1989!-ig ahol ez már megcsinálták (Millennium: Return to Earth)
Az egész játékot totál randomizálni lehetne, árusok cuccait akár enemy hajókat...
Továbbmegyek NPC-ket és épületeket generálni bolygókon...
Meg pusztítható környezetet egy bizonyos szintig. (2001- Red Faction)
Annyi rohadt jó dolog lenne amivel fel lehet dobni...nem kell feltalálni semmit csak visszamenni kicsit a régi játékokhoz hogy melyikben mi volt a jó és azokat belerakni.[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
Crimson Fleet kérdés:
Van az a UC Vanguard féle quest line, amikor a Crimson Fleet -be kell beépülni. A kérdésem az, hogy attól, hogy csinálgatom ezt a quest line -t, még megmaradnak továbbra is a random encounterek, amikor belefutunk Crimson Fleet -es rossz fiúkba és megtámadnak minket? Vagy amíg fut ez a küldetés addig nem lesz ilyen? We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
addikt
válasz Bad Pritt #2993 üzenetére
Ezt most Akila mellett csináltam, de például ott vannak az anomália keresések, meg én azért kutatok olyan bolygókat ahol a megfelelő nyersanyagot tudom bányászni és megéri érte egy outpostot felhúzni. Szinte mindenhol bedob pár random ikont, amit meg lehet nézni.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
myckey
veterán
válasz csicskusz #2996 üzenetére
Állomások, hajók, űrharc, bányászás, építgetés stb, lehet utazni csak rohadt sokáig tart...
Hatalmasak a távolságok, ide oda kell ugrálni, ez van . ( Ellenben a ki be dokkolás sztm rohadt jól fest ) Néha még a másik opciót is használom..hail.Nem igaz, hogy kb egy interaktív töltőképernyő.
Annyi baj legyen, majd a star citizenben nomanskyban elite everspace, meg akármiben,űrhajózik rendesen az ember
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest