-
Fototrend
Mindenképp SSDre rakd fel, HDDt nem támogat és szörnyen fog egyébként futni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
Igen, idáig nekem se mvolt eget rengető problémám, élhető játék, szerethető !
( de akad, hogy a .... )Egyébként tényleg érdemes haladni is a sztorival, nem hülyxeség a NG+, meg az egyebek...
Ellenben bőven akad tennivaló, el lehet veszni benne, foglalkozni mással.
Teljesen egyéni a dolog.Én is éjszaka raktam el, észre sem vettem hogy 4 órát vagy mennyit baromkodtam vele, és kicsit mentem csak előre a Fő storyban....( taglaltam is )
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Vesa
veterán
válasz MasterDeeJay #3317 üzenetére
"Azért érzed ezt mert technikailag nem is open world. Azaz fel van osztva cellákra amiket loading képernyők válltanak át"
Így van, de mivel ugyanaz a motor van alatta, mint a Skyrim/Fallout alatt, azok is pont így működnek. Csak nem bolygók között töltöget, hanem helyszínek, épületek, barlangok bejárata között. Tehát igazad van, semmivel sem kevésbé Open World a Starfield, mint az említett másik két játék. Bár a bolygók is buborékokra vann a felosztva, tehát nem lehet bejárni az egészet egyben töltés nélkül, egyetlen buborék a bolygón kb. akkora, mint a Skyrim/Fallout teljes MAP-ja, tehát annyi járható be egyszerre! Ennyit tud a motor kezelni.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz gulupeti #3323 üzenetére
Azért azt kicsit nehezen viseltem, amikor Barrett-nél dobálta a flörtöket (kan karakterrel vagyok). Értem én, hogy ez most divat, és meg kell adni a lehetőséget az arra érzékenyeknek is, de eléggé túl volt tolva úgy érzem. Mondjuk a Mass Effect-ben is volt ilyen...ott is menekültem. Sajnos engem baromira kizökkent az ilyesmi.
Gave
Nekem is nagyon bejön a zene. Nagyon bejönnek a hangeffektek is. Annyi, hogy az outposton irtózatos hangzavar van a kitermelők közelében, az egy idő után idegesítő tud lenni, de tudatos építkezéssel ez is kezelhető.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Micsurin
nagyúr
-
Bad Pritt
félisten
Hát azért ez egy modern open world-től elég messze van élményben. Eddig annyira nem foglalkoztam én sem a töltőképernyőkkel, elfogadható érv, hogy a Creation ennyit tud és ezért kell így működnie... aztán elértem Neonba és rögtön átértékeltem az egészet, ez a működés egy nonszensz:
Egy töltőképernyős ajtóban állok és az ott a következő töltőképernyős átjáró, majd ha azon átmegyek 20 méterre van a lift, ami szintén töltőképernyős átmenet. Értem én, hogy számok meg adatok alapján nagyobb, mint a korábbi játékaik, de a gyakorlat azt mutatja, hogy rosszabb is az ismert limitációk miatt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
myckey
veterán
Nem kötelező a végén az új játék kezdése....foglalatoskodhatsz az egyéb tartalmakkal is, de azért sztm javallott a NG+ és az egyéb dolgait elérni, amit nyújt, sokadjára is, akár. De ha újra kezded, a karakter pontok, képességek stb mardnak, többit bukod. [ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
#57018880
törölt tag
Na első végigjátszás: 75.1 óra lett, neutral ending, nekem megérte így is, ha bele gondolok, hogy kis gondozással még mennyivel jobb lehetne.
-
myckey
veterán
Zseniális poénja van a kisgyereknek...
Ki ugrik magasabbra NA-ban, mint egy felhőkarcoló....
Mindenki! Mer az nem tud ugrani.ezzel se beszélek sokat
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Vesa
veterán
válasz #57018880 #3362 üzenetére
105 óránál járok, még nem végeztem minden küldetéssel (mondjuk sokat nézelődöm a bolygókon is és elég sok időm elment az outpost építéssel). Bőven megérte a pénzt a játék már jelen állapotában is. Remélem kapunk majd DLC-t.
Apropó: Random POI-k. Tegnap este bóklászás közben bementem egy ilyen random létesítménybe. 1 óra volt, mire végigjártam. Az egyetlen amit hiányolok ezeknél, hogy nincs semmi lore. Nem kéne más, csak pár terminál üzenet, néhány eldobott text log vagy valami, amiből kiderülne, hogy mi ez a hely és mi történt ott. Ezt a Cyberpunk-ban nagyon jól megoldották, az utolsó random hullánál is volt egy Shard, ilyen kis mini történetekkel.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
VikMorroHun
senior tag
válasz abridabri #3292 üzenetére
Hát, az hogy a codebase egy katyvasz, onnan már látható volt, hogy egyetlen flaget kellett átállítani a gyorsítótár bekapcsolásához. Ilyet normális szoftverfejlesztő cég nem csinál.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
#57018880
törölt tag
Egyetértek, bőven megérte, várom a DLC-t.
NPC backstorykat is nézzétek meg, azok is kivezetnek nagyon komoly lore-POI-hoz, csak pislogtam, hogy mik vannak. Persze gondolom ezek csak akkor jönnek fel ha közben fejlődik a kapcsolat a társakkal.
Mission Board-ra azért generálhatna viszont szintben tartalmat, mert 35-ön leírtani egy level 8 kalóz bázist már nem volt poén. (ezt remélem patchelik, de ha nem akkor gondolom majd lehet modolni később).
-
myckey
veterán
Írtam éjszaka ide, hogy beugrottam egy nevezetességek nélküli planétára,( Random leszállás ) ahol durván sok idő elment bejárni egy ilyen objektet,vagyis nem is egy helyet...
Több szint meg minden kutyafüle, rejtett részek, rendesen csőről csőre keleltt benne kapaszkodnom.
Aztán egy másik helyen voltak kitermelők, rendesen ment a meló, robotokkal meg minden sazrság...akik megbíztak ide szóló küldetéssel is ( mármint az objektre amit bejártam )
De itt volt elég sok dolog korábbról, kutató hulla és egyéb, raklap loot, miegymás...Jó, hogy nem midenki egyformát lát a bolygókon, mármint ami proc genes. Legalább a terep, a kézzel készített dolgok stb, nem pont úgy vannak. ( még ha a teljes egész, koherensen is van felépítve )
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
VikMorroHun
senior tag
válasz tomas51 #3275 üzenetére
Megnyitod a konzolt ö (vagy 0) gombbal, és rákattintasz a karakterre. Akkor jó, ha a felső sorban nem jelenik meg STAT felirat (az azt jelenti, hogy sikerült kijelölnöd a mögötte levő falat/padlót/akármit).
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Vesa
veterán
Nekem nagyon bejön ennek a játéknak a POI megoldása. Bár néha vannak ismétlődések, de nem vészes, alapvetően meglehetősen változatos lett. NMS-t szokás hasonlítani, ott pl. ez rettentően hiányzik. Nincsenek városok, nincsenek ilyen szinten összetett és lemodelezett random helyszínek sem. Van pár kisebb konténer, 1-2 elhagyott épületmodul, de semmi komolyabb létesítmény nincsen amit fel kéne fedezni, be kéne járni. Itt ez sokkal jobban meg van oldva (kivéve, hogy a víz alatt viszont itt nincs semmi).
A tudomány a valóság költészete!
-
Bad Pritt
félisten
Jahm, aztán két bolygóval később megint megtalálod ugyanezt az objektumot, majd megint és megint, aztán már olyan távolságból kiszúrod, hogy a felfedezésért járó 20xp-ért sem mész el.
Ordít az egészről, hogy nem volt idejük elég egyedi tartalmat gyártani a rendszerhez (elég csak megnézni milyen kevés trait van pl. összesen a játékban 1000 bolygóra), csak azt nem értem, hogy akkor miért nem tükrözték mondjuk ezeket az épületeket meg helyszíneket, hogy legalább a látszat meglegyen a változatosságra? Elden Ringben pl. működött...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sixpak
nagyúr
válasz MasterDeeJay #3304 üzenetére
Én 61 óra után építettem az első outpost-ot, a legtöbb időt a megfelelő kilátás megkeresése vitte el, nyersanyagot nem is néztem, fontosabb a naplemente csekkolása a hall-ból.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
myckey
veterán
Nekem is lesz már egy raklap képem, mert mindig van egy kis részlet, ami nagyon tetszik, vagy nagy részlet...
Redditen is találok olyan helyeket, már folyókat is meg növényzetet, stb...nem is csak a kopárabb sziklás helyek, amik tök klasszak.
Érdemes sztm rácsodálkozni ezekre.
Emberibb dolgokból is van pár elszórt, amit meg szoktam nézni, mi akar lenni.De ezen az éjszakai kikacsintásomon kiégtem, mentem keresni valami tróger bandát, a semmibe...aztán tök érdekes dolog lett a vége.
Csak irgalmatlan sok idő kell ebbe az egészbe, ha elkap a gépszíj. A hiányosságai ellenére is ! ( amiken rtúl tudok lendülni )
Én egyelőre nem figyelem, milyen ugyanolyan tartalmat találok meg, két bolygóval odébb...
Hadd ordítson még ordítva is elvagyok vele....Sixpak
Ezt ha lehet, még kisebb kiadásban, úgy pont látom.
De faxa[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Rison77
senior tag
141 óra gametime, lepörögtek az utolsó main questek is, megcsináltam "mindent", halomnyi minor activities hiányzik csak, outpostot építettem, hajót, összelootoltam rakat fun dolgot saját házba, felfedeztem. Kb ez az idő ami se nem túl hosszú se nem rövid. A végén kicsit már túl sok volt az RP, amikor a followernek minden döntésemnek van hozzáfűznivalója, és kötelezően meg kell hallgatni előbb utóbb, mert nem tudsz tradelni vele.... volt amikor 5 percig be nem állt a szája.. harc közben konkrétan, ott be is bugolt, mert meghaltam, megállt a párbeszéd, és nem volt semmi a képernyőn se escape semmi.. A vége fele elég sok quest bugolt be nálam.. szóval használni kellett a konzolt rendesen,ID/stage keresés.. Bár NG+-tól kicsit hideg zuhanyként ért, hogy csak szint/skill megy át, de nem tudom mit gondoltam, hiszen évek óta alapvetően ez az NG+ Csináltam save-et szerencsére. De egyelőre nem érzem azt, hogy készen állok mindent dobni, a mérleg nincs balance-ban avval, hogy mit dobok el, és mit kapok, csak így meg mégis mehh..
[ Szerkesztve ]
-
-
tag
Khmm. Neon City-ben az Astral Lounge-ban, fent a pult mellett bal oldalt, a két figura.. nem a Mass Effect Shepard féle "gagyi" táncát nyomja véletlenül? Deja vu érzésem támadt, de lehet csak véletlen
[ Szerkesztve ]
Os iusti meditabitur sapientiam et lingua eius loquetur iudicium - Az Igazság ajka bölcsességet kell hordozzon, és a nyelve ítéletet kell szóljon. -- http://egyatucatbol.blog.hu/ --
-
Micsurin
nagyúr
Ha senki az égvilágon nincs a rendszerben csak egy darab freighter, hogy a bánatban kapok AKKOR bountyt mikor már a fedélzeten vagyok és lerendezem a legénységet? Előtte semmi de amint végzek a legénységgel jön a dádá.
Lényegében a kalózkodás kb null szaldósra se hozható ki.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mvkly
senior tag
A 4-5 órányi bebugolt játékmenet újrafutása egy óra se volt. Hát ennyit tesz a nézelődés, lootolgatás Szerintem UC-t lőhettem a káoszban és az ragadt be a mechanikában. Elég nevetséges dolgokat szült. Remélem lesznek nagyobb javítások, mert rákeresve nem kevesen cumiznak hasonló gondokkal. Mindenesetre manual save ezentúl kötelező nálam.
Így meg Barrett ment a levesbe, amit nem sajnálok. Hey, dusty! Dustaaaay. Legszívesebben pofán lőttem volna. [ Szerkesztve ]
-
rup1u5
nagyúr
Na szembe jött velem az "agresszív űrbogár"! Gyorsan le is nyúltam!
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
S e t h
nagyúr
Éppen az egyik
, de gyanús volt mert nagyon nem akart sikerülni, ezért ki és beléptem újra a játékba és szinte azonnal meglett.templomban próbálom megszerezni az egyik powert
Kilépek a harc és feltűnt, hogy nincs velem a társam. Nézem a hajót, tök üres, az összes companion eltűnt, mondom mi a franc folyik itt. Megyek a kezdő városba hát ott hesszelnek, iszogatnak. Amúgy ez normális, következő küldetés miatt van, vagy bug?templomból, Mert amúgy fura, hogy a világ hátsó felén amikor explorerkedem, ők addig vmi ismeretlen járművel mind lelépnek a hajómról x fényévre.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Kristof_94
nagyúr
Sziasztok!
Másnál is előfordul az, hogy a kamera automatikusan elindul felfelé, lassabb tempóban? De ha utána kicsit is megmozdítom a jobb kart, akkor megáll. Nagyon remélem, hogy nem driftel a jobb joystick. Máshol eddig nem észleltem. Xbox series s.
-
gulupeti
senior tag
válasz Kristof_94 #3383 üzenetére
Lassan nem, viszont gyorsan igen, mint amikor elugrik az egér, szimplán mentem egyenesen és felcsapódott a kameranézet, patch óta 2-3x volt ilyen, nem igazán tudtam értelmezni, lévén, hogy kontrollerrel tolom én is, pc-n. A lassú elmászkálás nekem eléggé driftelés dolognak tűnik, bár ha másik játékban meg nem csinálja..
-
Piszmaty76
aktív tag
válasz gulupeti #3386 üzenetére
Nekem anno akkor csinált ilyet, amikor kezdte megadni megadni magát a kar (elkopott vagy akármi). Mindig oda vissza mozdítanom kellett rajta egy picit, hogy helyreáljon. Hogy utána ismét kezdje elölről a produkciót...
Bocsi, Kristof_94-nek szántam.
[ Szerkesztve ]
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
gyimger
őstag
Erős főküldetés High price to pay spoiler:
Tegnap mellbe vágott ez a küldetés. Épp megcsináltam Andika személyes küldetését és egy szép végkimenetel után egymáséi lettünk, és kijelentette, hogy ha vele akarok lenni, csak az övé lehetek. Jobb dolgom nem lévén folytattam a fő szálat és a csapat nagyja elment az Eye-ba, majd jött a rossz hír, hogy megtámadták őket. Azt mondja Vladimir, hogy Andi erősen vérzik. Gondolkodás nélkül mentem az űrbe (bár Sarah azt akarta, maradjak), mindenki megmenekült (Andi meghatódott, hogy érte mentem), de mire visszaértem, Sarah halott volt. Mivel még nem csináltam meg az ő küldetését, erősen vacilláltam, de végül megmentettem Sarah-t. Szarul esett, hogy Sarah küldetése miatt kellett veszni hagyni a partneremet, és a búcsúztatója is nagyon megható lett. Szóval most Sarah épp az esküvőt tervezi, de az anyját nem hívjuk meg "The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ebbe én még csak a lábujjhegyem tettem bele. Számomra frusztráló, hogy a bútorok nem "csattanak rá" egymásra meg a falakra, minden ferde, minden xarul áll és amúgy is inkább hajó párti vagyok.
Ami azért gázos, mert a hajóépítőt se veti szét az információ, hogy az egyes HAB-okba pontosan mit is talál az ember. Jó lenne, ha az editorban septiben összedobott szart végig lehetne járni, mielőtt kifizetem, hogy lássam melyik modul hogy néz ki, mi van benne, stb, de még a bolti hajókat se lehet "bejárni".
Újabb apróság, amiben a Star Citizen sokkal jobb.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SaGa59
őstag
Nincs túltolva. Túltolva akkor lenne, ha nem tudnád lepattintani. Ha nem tetszik, hogy buzi, nem viszed magaddal, az egy kötelező körön túl. Akkor nincs flört opció sem.
Sosem értettem a homóktól frusztrált férfiakat. Ha a leszbikre vagy a bikre fújnál, még érteném, mert azok a csajokat szeretik el előled, a homók, ha nem keveredsz közéjük, semmiféle hatással nincsenek rád. Közéjük keveredni meg külön akarni kell, véletlenül nem szokott összejönni.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
tomas51
senior tag
válasz 4264adam #3384 üzenetére
Igen lokkolva van, de lehet mehet 90-re mert amióta jött egy nvidia driver jobb lett úgy vettem észre (3840x1600).
magas a monitor képfrissítése, általában a sztori game eket 90-re állítom mert sokkal jobban fut, úgy értem sokkal simábban a 60 hoz képest, és ez nekem elég bőven, nem beszélve a korrekt hőről és a csendről. -
TESCO-Zsömle
félisten
+Vesa: Az összes karakter-küldit kiveszem, mert szerintem mélyíti a karaktereket,
de Baráttal a küldi végén igen komoly táncot kell járni, ha nem akarsz románcolni. Mindezt úgy, hogy Sárika már a feleségem, aki egyébként bi. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz Samuval és Andival. Sub-Dungeoneer lvl -57
-
4264adam
veterán
válasz tomas51 #3391 üzenetére
+1 a 90-es lock mellett.
Én is így használom így elkerülöm azt is, hogy a CPU magason tekerjen tartalékot hagyva benne ha mégis valami szembejön a rossz optimalizációban még tudjon energiaforrást arra használni --> emiatt nincsennek akkora FPS droppok (pl: 140-ről 80-ig).Nekem ami kell, hogy a min FPS 48 felett maradjon (maradjak G-sync tartományban)
Fallout 4 és Fallout 76 is szerette a 90FPS lock-ot.
U.i.: Leírtam ugyanazt amit te is[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Micsurin #3376 üzenetére
A kalózkodás -szerintem- elég komoly felkészülést igényel ebben a játékban, főleg social skillset kell hozzá vastagon. Commerce, hogy
jójobb áron tudj eladni, Negotiation, hogy tudj vesztegetni, Deception, hogy tudj csempészni, Theft, mert az ingyen pénz sosem rossz, Persuasion, hogy küldi közben ingyen megkerülhesd a vesztegetést...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Micsurin
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #3395 üzenetére
És hiányzik hozzá egy nem buggos bounty rendszer. Ha van kedve közli minden szemtanú megölve ha nincs kedve nem közli és nem csökkenti a bountyt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Nem tudom volt-e már de lehet másnak is info. A hajók legénységével kapcsolatban 4 fontos érték van:
Crew capacity - a hajón lévő aktív eszközök - kiosztható munkák
Crew stations - a hajón lévő munkahelyek ahol dolgozhatnak
Passenger slots - a hajón lévő nem munka célból utasoknak (questekhez)
Crew skills - a legénység hozzáértéseMinden egyes aktív alakatrész adhat crew capacity-t azaz pl reaktorok, pajzsok, fegyverek mind adhatnak valamennyit. Ezt határozza meg hogy mennyi munka lehet a hajón a legénység részére. Van aminek 0.5 kell, van aminek 3, értelem szerűen ha mindent összeadunk akkor (tört esetén lefele kerekítve) megkapjuk azt az értéket amennyi munkát lehet végezni a hajón
Crew station ez a legénység munkahelye ahonnan vezéreli a dolgokat.
Így célszerű a Crew capacity-nek és a crew stationnak megegyeznie. A legnagyobb pilótafülke azaz már híd ad 8 slotot is.Passenger slots pedig a nem legénységi dolgozók szálláshelye. Magyarán minden npc-nek aki nincs beosztva itt a helye. A legénységnek nem kell passenger slot de valamennyit fent kell tartani questek miatt.
Skill nélkül alapból 3 kiosztható crew lehet (erre van külön menü) és akár mennyi passenger. Social skill master részén van rá Ship Command skill amivel 4-5-6-8-ig lehet növelni, értelem szerűen nagyobb hajóknál van értelme a nagyobb crew-nek.
Így az elején nem érdemes a 3 crewnek sokkal több stationt hozzáadni mert nem lesz kihasználva.
Outpost skilleseket nyilván outposthoz érdemes kiosztani.A legénység skilljei hozzáadódnak a játékoshoz így érdemes ezzel is tervezni, pl Vasco, Ezekiel és Omari Hassan shield skillt ad amihez hozzávesszük a player skilljét akkor kb megkétszerezi a shield értékét a hajón.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MasterDeeJay #3397 üzenetére
Kicsit javítok. Szóval skill stack bonyolultabb.
Ha van a playernek skillje rá akkor adódik hozzá az npc skillje de csak a legnagyobbal rendelkező a legénység közül.
Vannak speckó npc-k amik egyúttal extra powert is adnak.Sam Coe
+30% top speed, +1 engine powerOmari Hassan
+20% shield capacity, +1 shields powerAndromeda Kepler, Vasco, Fusion Systems Specialist
+1 reactor powerSzóval +3 power lehet csak a crewtől, plusz ha van skill abból meg még +5 (Aneutronic Fusion)
Sarah nem számít crewnek (azaz nem foglal slotot) de skilljei élnek a hajón is ha visszük magunkkal.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Olyan bugom volt, beszarok. Elloptam egy Va'ruun hajót, így néz ki ugye:
Leszálltam egy bolygón, bolyongok kicsit, megcsinálom a dolgom, vissza a hajóhoz, szállnék fel, és a leszállópályán maradnak a textúrák, csak egy belső héj indul meg az animáció során és így nézett ki a jármű:
Komolyan nem akarom elhinni, hogy ilyen van. Az a legkeményebb, hogy a játék érzékelte, hogy nincs pl. hajtómű meg üzemanyagtartály és nem tudtam se megmozdulni, se ugrani sehova.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MasterDeeJay #3398 üzenetére
Sarah nem számít crewnek (azaz nem foglal slotot) de skilljei élnek a hajón is ha visszük magunkkal.
Mármint nem is kell berakni slotra és élnek a skilljei?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest