Új hozzászólás Aktív témák

  • kisi

    aktív tag

    Régebbi eset, csak nem volt ihlet megírni:

    Madaras Bolt, vevőszolgálat:
    Eset 1)
    Emberünk hoz vissza egy Alsó-közép (inkább alsó) kategóriás W-lan routert..
    - Ebből valamit kiszereltünk, mert az egyik led nem ég, és annak égnie kellene, az ismerőse is megmondta.
    Különben is szétszedte, és nincs benne az, aminek benne kellene lennie, az ismerőse is megmondta..
    És az ismerőse azt mondta, hogy cseréltesse ki..
    És kéri a panaszkönyvet...
    Mindezt egy szusszra...

    Eset2)
    Kollégával történt
    Gagyi asztali konfig, előző napi eladás. Mielőtt emberünk elviszi, szájbarágós módon el van mondva, hogy gépet nem piszkálni, mert a címke a hátán sérül, bukja a garanciát. Arra van a szervíz..
    Erre másnap hozza vissza.
    -A gép dobozából kivágva!!! a vonalkód, és minden egyéb, ami segítené a beazonosítást.
    -A gép garanciacímkéje átvágva. Valószínűleg a belsejében már fele annyi dolog sincs, mint amikor vette.
    -Értelmes beszéd helyett üvölt..
    -Annyira agresszív, hogy kénytelenek vagyunk visszavenni, csak menjen már..

    Eset3)
    A "visszatérő vevő"
    Lyoness emberke.. "a Vásárlóerő" kopasz ****** aki utalvánnyal fizet.
    Fura módon másnap mindíg visszakerül az árú, ilyen indokokkal, hogy a feleségem is vett egyet, így ez nem kell.. (Laptop, Nokia N szériás telefonok..)
    A baj az, hogy a lepecsételt garjegy miatt a cucc eladhatatlan. Jó darbig rajtunk marad, mire tudunk kezdeni vele valamit.

    Eset4)

    Egri párocska...
    Vettek egy ASUS laptopot, azzal nem is volt gond..
    Hanem amit előzőleg a kollégámtól takarítógépet, hát az már inkább..
    Ugyanis utolsó darab volt. A polcon felül a takarítógép, alatta a doboza.
    Kolléga kicsit szétszórt..
    Ennek eredményeképp a párocska viszi boldogan az üres dobozt. (Hogy nem tűnt fel nekik..)
    Másnap meg jönnek vissza, hogy 60k Jó magyar HUF-ért, csak porszívócsövet kaptak..

Új hozzászólás Aktív témák