Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • graver40

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #8470 üzenetére

    Kedves Repa!
    Igen, visszaolvasva láttam a válaszaidat. Én továbbra is azon az állásponton vagyok, hogy a bolttal állok szerződéses viszonyban, nem a beszállítókkal. Ha a termék nem javítható, a boltnak kellene gondoskodni a cseréről, ha az számára beszerezhető, és nem lehet áthárítani ennek semminemű költségét a vevőre. Más lenne a helyzet, ha mondjuk már nem gyártják az adott terméket, így lehetetlen kicserélni - ilyen esetben nem is lenne kifogásom. Az, hogy más esetekben a fogyasztó jobban járt, itt nem releváns szerintem, bár örülök neki.
    Persze tisztában vagyok vele, hogy egyrészt a fogyasztóvédelem nem csinál semmit az ilyen ügyekben (korábban volt már, aki megpróbálkozott vele, hiába), másrészt nem éri meg nekem (sem) bírósághoz fordulni néhány ezer Ft-ért. Azt gondolom, ezt ti, és a többi hasonlóan ejáró webshop pontosan tudjátok.
    Több mint egy hónapja használhatatlan a számítógép a kártya hiánya miatt, a gyerekem rágja a fülemet, szóval nem igazán szeretnék tovább várni az ügy rendeződésére, kénytelen leszek elfogadni a bolt ajánlatát, a visszatérítést, illetve levásárlást. Még annyit megjegyeznék, hogy egy garanciális ügyintézés során jó lenne, ha nem a vevőnek kéne "zargatni" a boltot, hogy hogyan áll az ügye, hanem mondjuk 15-30 nap, de legalábbis értelmes idő elteltével tájékoztatnátok.
    Remélem, a jövőben zökkenőmentes lesz az üzleti kapcsolatunk.

    Mindenkinek köszönöm szépen a hozzászólását!

Új hozzászólás Aktív témák