-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz FrankMonzano #13891 üzenetére
Kis késleltetés van benne, az EVAP rendszer miatt... de nem 5 perc. Nekem már az új van, és indítás után kb. 10-15mp után esik le neki, hogy meg van tankolva (igaz én mindig teletankolom).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
Nem friss, de talán hasznos videó azoknak, akik nagyon keveset használják a hibridjüket (angol nyelven).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #13959 üzenetére
Én nem csináltam, a gyári 16000-es periódust tartom (de azt pontosan). 10 év/100000mi garancia van rá, ha ez alatt előjön valami, a Toyotának kell javítania... (főleg, mivel márkaszervizben van szervizeltetve). A mostani MK4-es Yaris, de a MK3-nál is ez volt a helyzet.
(AMD-t én is bírom, nézem is folyamatosan).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #13968 üzenetére
Toyota Relax a program neve. Mondjuk jelentős árkülönbözet van az itteni új Toyota árak és az otthoni közt... (májusban lesz 1 éves a Yaris, Excel felszereltség+panorámatető, és akkor került átszámolva 10.4 millióba).
Az első 500 km-en kicsit óvatosabban nyomva kell használni, főleg a féket, de kb. ennyi a "bejáratás". Mondjuk ez minden fékbetét csere után így van/lesz 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nekem ugyan van garázsom (éppen), csak még be se tudok állni, mert amikor tervezték ezt a bungalow-t, nem számítottak ilyen széles autókra, mint a Yaris... konkrétan a bejárón 1-1 cm van a becsukott tükrök mellett és kiálló beton tartókat kell kerülgetni... Áram még csak lenne ott, 16A-es kismegszakítóval (a bejövő standard 100A, ebből 32A a tűzhely), de 25m kábel kell, hogy kiérjen a bejáróig, ahol meg tudok állni. Na azzal vacakoljon aki akar naponta reggel összegyűjteni 😃. És ki tudja a következő albérletben milyen lehetőségek lesznek (az előző egy flat volt, a parkoló meg 200m-re, ha mázlim volt)... na én ezért nem választottam egy jó állapotú használt plugin-t.
Mo-n a lakásom a 9. emeleten van, nem igazán logisztikázható ki a töltés az út másik oldalán levő parkolóba, ami ráadásul a ház másik oldalán van 😃www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #14025 üzenetére
Volt már rá példa, néha el kell felejtetni az autóval a BT-jét, újracsatlakoztatni és aztán működik megint hónapokig. Mondjuk ugyanígy volt példa rá fülessel is...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz galervin93 #14034 üzenetére
A kocsi mindig keres, ha nincs csatlakozva rá eszköz...
Valószínű a BT5.2 visszafele kompatibilitásával van gond a telón... A kocsi ugyanis max 3.x-es BT-vel van szerelve (fos is a hangjuk BT-n, kivétel nélkül, a legújabbaknak is).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #14038 üzenetére
Ez igazából a telefongyártó hibája... ugyanis az Ő firmware-jük a hibás.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Sztiven Segá #14051 üzenetére
Ez lenne a normális, ha nem cseszik el a firmware-t. De jelen esetben egy szinte noname gyártó által összelegózott telefonról van szó... és a legalább fő vonalakban működőképes firmware készítés sokszor még a neves gyártókon is kifog.
Erről a telefonról pedig kiderült, hogy más autórádiókkal sem beszélget, szóval van gond vele bőven. Arra mondjuk nem számítanék, hogy gyorsan megoldódik a probléma, általában a gyártóknak nem erősségük a gyors hibajavítás.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Pont az, amit leírtam LCD átvezető fólia... (azaz ez esetben inkább átvezető gumi, ami elöregszik). De hogy pontosan milyen kell bele, az csak szemrevételezés után derül ki, mert nem mindegy, milyen távol vannak egymástól az átvezetősávok, milyen széles maga az átvezető...
Mondjuk lehet, egy szétszedés-tisztítás-összeszerelés is megoldja a gondot.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Majd kiderül, mikor kezdik el csökkenteni a maximális sebességet az EU-ban. Mondjuk reálisan 100-ra autópályán, 80-ra főúton. Egyrészt iszonyú mennyiségű benzin megtakarítást okozna, járulékosan a károsanyag-kibocsátás csökkenésével.
Ebben az esetben már a benzines előnye el is veszik egy modern hibridhez képest... Mondjuk én utazáshoz is használom a hibridet és még mindig olcsóbb, mint a sima benzines Igaz, felénk a Tesco-s benzin is 734 Ft/L, most ment le az ára.
Egyébként felénk már a Toyota nem is forgalmaz az újabb járgányokból tisztán benzinest, így a matek mindenképp a hibrid fele billenwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A Toyotánál azért ott a tarsolyban a szilárd-test akkumulátor, ami lassan piacérett dolog lesz. Azzal szemben a hagyományos LiIon technológia elég kőkorszakinak hat (sokkal nagyobb energiatárolás azonos méretben - bár a Toyota deklaráltan nem akar nagy hatótávolságú autókat gyártani, tehát itt a kisebb méret/súly lesz az előny -, sokkal kevésbé hőmérsékletfüggő, a degradáció pedig töredéke a LiIon-nak, és nagyobb töltő/kisütőáramot visel el). El tudom képzelni, hogy egy Yaris méretű autóba beraknak egy akkora akkut, ami 100km-es hatótávra elég, a mostani LiIon akkupack helyére... és máris ütős PHEV lenne, egy töltőelektronika hozzáadásával.
Nem tudom most otthon mennyi a villany KWh-ja, itt most éppen 137Ft... na az már nem olyan jó üzlet, bár, még mindig kevesebbe kerül, mint a benzinesek etetése (csak a bekerülési érték is jóval magasabb). Nálam mondjuk amúgy is bukó lenne, a hatótáv miatt. Ha csak melóba járásra kéne, akkor viszont megér(het)né, ha nem lenne drágább, mint egy kis méretű hibrid.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A VW csoport tudja az automatikust is (Golf5-ös szinttől felfele, bár magamnak csak Seat-ban csináltam meg), csak biztatni kell egy kicsit a komfort elektronikájukat
Engem jobban zavar, hogy egy bizonyos sebesség felett nem zárnak az ajtók automatikusan. Ezt már a Seat Leon MK1-em is tudta, hiányzik is...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14146 üzenetére
Mivel az S-Cross szinte egy súlyban van (1150kg), mint egy Yaris (1050kg), így nem lehetetlen... (a RAV4-es kb. 1590kg, súlyosbítva a HSD rendszerrel, aminek azért kell egy kis idő, mire észhez tér, ha rálépnek a gázra)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz KubanitoS #14151 üzenetére
Azért emelik ki minden tesztben, hogy nem azonnali a gyorsítás... de ez a saját tapasztalatom is, Yaris HSD mk3 és mk4-el is - utóbbi persze jóval gyorsabban reagál, hiszen 2 generációval fejlettebb a hajtáslánca (a mk3 még a Prius2-re épült). A motor felpörög, aztán kicsivel később követi a gyorsulás is. Ez amióta CVT elvű a váltó, azóta így van. Nem véletlen tettek "Launch gear"-t bele az újabbakba, ami nem a CVT része, hanem külön van, és segíti a gyorsabb elindulást. Sőt, egyes Lexusokban van egy másik, diszkrét fokozat is, ami a gyors haladásnál lép be (Ha jól emlékszem a Toyota máshol ezt még nem alkalmazta, csak a launch gear-t).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz baritz1995 #14168 üzenetére
Ha gumicsere után lépett fel a hiba, egyértelműen a gumi lesz a probléma... lehet rosszul volt tárolva.
Ami még gond lehet, hogy nem megfelelően van meghúzva a kerékcsavar és kilazult.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14193 üzenetére
Én tartom magam a 10000 mérföldes olajcseréhez. Ha bármi gondom lesz a következő 9 évben a motorral, a Toyota gondja lesz... a gari ugyanis 10 éves felénk... (vagy 100000 mi). Igaz most kicsit több, mint 1 év után 2 olajcsere lesz benne, kicsit többet használtam... (de még előtte hazagurulok Mo-ra, meg vissza + otthon is használni fogom, így bele fog ugrani 10 nap alatt közel 5500 km).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14195 üzenetére
A Yarisban levő motort felesleges lenne szétszedni... ha gond van, kb. helyből csere, mert nem lehet felfúrni, nem elég vastag a hengerek közti fal hozzá. De ugyanez igaz a felmenőire is, a 4-6 hengeres Dynamic Force szériás motorokra, legyenek 1.8,2 vagy 2.5L-esek.
A 0W8-as olaj meg elég vékony hidegen és melegen is 😃Én 15 évre számolok vele, akkor jár le a hibrid garancia - már ha lesz értelme addig megtartani a fenntartási költségek miatt (amik Mo-n aprópénznek mondthatók, és itt nem a benzinárra gondolok, ami nevetségesen alacsony tőlünk nézve, hanem a biztositásra, útadóra stb. Mondjuk az első 5 szerviz díja 1190 font volt, amit 2 év alatt fizetek ki, de ez az ára a garanciának - de ha lakatolni kell rozsda miatt, akkor valószínű helyből megy eladásra, az semmilyen formában nem éri meg - többe kerül a leves, mint a hús, de ugyanez igaz ha 11 évesen a fényszórók megadják magukat - darabja fél millió körül van).
Nálam azok a távok, amit írsz a legközelebbi értelmes boltot jelentik városon belül (és nem nagyvárosban lakunk), a napi munkábajárás az 40+km oda-vissza... viszont kb. 3-4km után üzemmeleg a motor, a spéci hőmanagement miatt (ami ha megborul nagy szívást jelenthet).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14198 üzenetére
Egyébként a hibrideknél van egy másik számítási módszer is: nálam a motor az elmúlt 25500 km során mindössze 7800km-nyi távon járt, és volt már egy olajcsere, amikor kb. 4700km volt benne (155xx km-nél cserélték, bár elb*szták a szervizkönyvet, mert mérföldként írták bele, pedig az óracsoport km-re van állítva). Ez a "normál" motorok 10000km-es periódusának ez kevesebb, mint fele működést nézve (és azokban is van start/stop vagy épp olyan, ami lekapcsolja magát vagy egy részét működés közben).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ma kaptam egy szívhez szóló levelet a Toyotától, hogy visszahívás van a Yarisra (XGG08 kampány alatt), a PCS rendszer radarja helytelenül lehet beállítva/inicializálva vagy aktiválva, ezért felülvizsgálat szükséges... jellemző, hogy holnap után hajnalban indulok Mo-ra, így kb. esélytelen az összesen kb. 6500km-es út előtt megnézetni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #14279 üzenetére
Mint minden autónál, a hibafaktor a két lökhárító közt van. Bármi is elromolhat e két pont közt, és 100%-os valószínűséggel el is fog romlani. Megnyugtathatlak, az Egr rendszer a legolcsóbb alkatrészek közé tartozik...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Visszaértünk múlt vasárnap késő délután az UK-ba, de csak most van időm összegezni az út tapasztalatait.
Összesen 5848km-t tettünk meg 11 nap alatt (de a javát összesen 4 nap alatt tudtuk le, a maradék a helybéli utazások voltak, 1 seggel azért megvolt az oda és vissza út is . Csütörtök reggel 7-kor indultunk és péntek délután 5-kor parkoltam le a magyarországi végállomáson, vissza szombat 14:30-kor indultunk és vasárnap 16:30 körül érkeztünk meg a házhoz, ebből 2 óra (plusz 30 perc várakozás) volt mindkét irányban a komp), és ebben benne volt némi romániai kirándulás is, Segesvárig a Királyhágón át (ez adta a legjobb átlagot üzemanyagban: 3,48l/100km - 2 fő, kevés csomaggal) és vissza Nagyváradra.
A teljes túra átlagfogyasztása 4,357l/100km-re jött ki, oda és vissza agyig pakolt kocsival:odafele 3 fővel, de "kevesebb" csomaggal mivel 1 helyet az utas foglalt el, 100km/h-s átlaggal, vissza 2 fő, de plafonig pakolva (kicsit aggódva a francia/angol határ miatt ) - és itt sietnünk kellett a komp miatt, ami 115km/h körüli átlagot jelentett.
Leteszteltük visszafele a kocsi végsebességét is, 177km/h-t (GPS szerint) sikerült elérni valahol Frankfurt környékén , és nem kellett még lejtő vagy hosszabb útszakasz sem az eléréséhez. Persze ezt csak teszt volt, de rendkívül jól viselte.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #14334 üzenetére
Nem volt alvás közte, de a hajón lehet pihenni (aludni is)... ez a táv/idő nekem még belefér (a jelenlegi állapotomban ), de többre nem vállalkoznék. Egyébként ha nagyon fáradt lettem volna, akkor a barátnőm át tudta volna venni a vezetést (mivel rajta van a neve a biztosításon).
Hozzáteszem, nagyobb sebesség mellett nem bírtam volna, az sokkal komolyabb erőfeszítést igényel tőlem.Az is hozzá tartozik, hogy nem Mo-i távokhoz vagyunk szokva... A Hegyeshalom - Vásárosnamény - Szentes táv (ami a magyar rész végállomása volt) olyan, mint egy kellemes laza kirándulónap nálunk. Pedig közel 700km
Viszont a 47-es út a végén rendesen megizzasztott, olyan szar minőségű utat ritkán látni...
Illetve az egész úton csak Magyarországon akartak megölni többször is: középső sávban mentem egy kamion mögött, majd jobbról és balról is elkezdtek elém besorolni, vészfékeznem kellett, hogy ne vigyenek el, illetve egy illetőnek nem tetszett, hogy tempomattal előztem egy kamiont - közel sem volt még hozzám, amikor elkezdtem az előzést, és kaptam villogást és büntetőfékezést is utána. Aztán megmutattam neki a kamerát, onnan csak folyamatosan beintett, de hirtelen nem volt más sietős neki az útja...[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14339 üzenetére
Bármelyik, amelyik közelebb van a 1.5-2T-hoz súlyban, mint az 1-hez, és a teljesítménye meghaladja a 120-140 LE-t... azaz kb. az összes nagy teljesítményű SUV. De a teljesítmény máshol is fogyasztással jár, nem csak az SUV-knél... (egy 2L-es Corolla hibrid is többet fog enni, mint a kisebb teljesíményű társa).
Én pont ezért választottam a Yaris-t. 4 főnek is elég hosszú távú utazásoknál (rövid távon 5 fő elfér benne, ezt napi szinten bizonyítja), de a fogyasztása alacsony (ha nincs tolva, 130-as GPS szerinti tempónál azért megeszi az 5.2L/100km-t), mégsem lassú... Ha meg költözni akarok, egy nagyobb autóval sem lennék kisegítve (tapasztalat: nincs olyan Toyota, amibe a TV-m bármilyen módon beleférne - még a Highlander sem elég nagy hozzá. Az Opel Meriva-ba befér, de csak talp nélkül, nagyon figyelve, de az magasabb belterű...), szóval ígyis-úgyis bérelnem kellene.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #14396 üzenetére
A zajszint attól is függ, hogy épp milyen gumi van rajta, mennyire van éppen felfújva, milyen útfelületen mérik... manapság a legkevésbé függ a motortól. Nagy sebességnél a szélzaj lesz az, ami amúgy is megnő.
Pl. a Yaris nem halk (pedig dupla üveget kapott, legalábbis s szélvédője az), de Belgiumban volt egy olyan szakasz, ahol konkrétan néma csöndben haladtunk, miközben a sebességünk nem tért el attól, ahogy a következő 1900km-t megtettük (vagy akár előtte). De olyan útfelülettel nem találkoztunk máshol...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Csütörtökön megvolt a 20000 mérföldes második szerviz. Aztán sikerült becserélni a Yaris-t egy Yaris Cross-ra... a mostaniért 19000 fontot adnak (ez azt jelenti, hogy1.5 év alatt 5000 fontot fog veszteni az értékéből), az új 28900-ba fog kerülni, remélhetőleg január 31-ig megérkezik. Az árak véglegesek, se le, se fel nem mozdulnak.
Az ok a cserére: nagyobb csomagtartó, kényelmesebb futómű (sajnos a 18-as kerekeket nem sikerült lealkudni 17-esre). Meg állítólag embernek nézek ki mellette/benne 😃
A Cross is Excel kivitel lesz, panorámatetővel és City pack-al. Sajnos HUD már nincs... pedig az még nem lett volna rossz. Helyette van Advanced parking, 360-as kamera + radar.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #14506 üzenetére
A tesztjárgány egy kicsit halkabb volt, mint a Yarisom, viszont a motor tovább volt fent magas fordulaton gyorsításoknál. 100-as tempóig a Cross nyert zajszintben, felette nem tudtam próbálni. Viszont valami zajongott a csomagtartóban (valószínű az egyik rögzítőfül). Illetve, ha ott valami csörömpöl, semmi nem fogja tompítani, mert csak egy szövetdarab van a normál kalaptartó helyett...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz nandow #14507 üzenetére
A hangszigetelés = rengeteg súly = sokkal rosszabb fogyasztás és azonos méretet alapul véve kisebb helykínálat.
Mellesleg nem hangosak a Toyoták: a Golf mk3-am (benzin 101LE), Seat Leon MK1 TDi (110LE) és MK2 TDi (140LE PDTDi) is hangosabb volt, mint a Yaris MK3 HSD, ami viszont hangosabb, mint a MK4 HSD... azonos körülmények közt.
Mégis mindben gond nélkül lehúztam sok ezer km-t egyben (is). A légkondi hiánya sokkal fárasztóbb (a Seatokban sajnos nem működött és gazdaságtalan lett volna megjavítani), mint a szélzaj vagy a gördülési zaj...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz nandow #14523 üzenetére
A dupla üveg rengeteg plusz súlyt hoz - ráadásul magában édeskevés. Ahogy a normális alvázszigetelés is (utóbbi lazán megvan 80-90kg), az üvegek sem lennének kevesebbek súlyban.
Márpedig ha a kibocsátási normákat tartani akarják - és nem akarják, hogy szénné adóztassák őket - , minden grammot meg kell fogni.A Toyotánál még azt se lehet eldönteni, hogy milyen felnimérettek szeretnéd az aktuális felszereltségi szintet, pedig az nem befolyásolná a gyártást, nem úgy, mint a külön zajszigetelő elemek...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Köszönöm, most még a várakozásé a terep 😃 talán megjön karácsony környékére... de nagyobb összegben nem mernék rá fogadni 😃
Ahhoz képest, hogy 8 éves a jogsim (tény, hogy nem siettem el a megszerzését 😃, sokáig nem volt szükségem autóra, a tömegközlekedés jobban megérte), ez lesz a 7. autó 😃www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
válasz gaborn1 #14704 üzenetére
Pedig annyi is elég, hogy tönkremenjen. Nem attól függ, hogy mennyit mész tankolás után, hanem ha sok kerül a tankba akkor belefolyik a szűrőbe még tankolás közben, és előbb-utóbb (de inkább előbb) jön a check engine. Olyan 600E körül van a cseréje, mert egy egységben van minden.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #14712 üzenetére
A Yaris II-ben még nem volt ilyen rendszer. A Suzuki lehet, máshogy oldja meg mint a Toyota, de az összes újabb Toyotában benne van ez... A MK3-as Yaris HSD is túlnyomásos, szénszűrős rendszerrel működik, a MK4 is.
Teljes hülyeség lenne a kis autók alá nagy tankot rakni, csak a csomagtérből/ hátsó sortól venné el a helyet, és még a fogyasztást is növelné a plusz súly.
A 36L-es tank ami van a Yarisban lazán elég 4 fővel 800km-re, ami bőven elég (és még marad is benne általában 6-8L).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #14725 üzenetére
Inkább nagyot vesztettek volna. Nem tudták volna tartani flottaátlagban a megengedett CO2 kibocsátást, így nagyon sokba fájt volna nekik. A plusz fejlesztési költségekről nem is beszélve... Valószínűleg a hibrid fölé kellett volna belőni az árát, a többletköltségek miatt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Drizzt #14730 üzenetére
A Yaris MK3-nál olcsóbb volt a gyári ablaktörlő lapát, mint az utángyártott márkás 😃 igaz én a Toyota hivatalos Ebay shop-jából rendeltem meg, nem ott cseréltettem ki (bár az ár azonos a márkaszervizben is, rögzített árak vannak errefele). Olyan is előfordult, hogy a kötelező szerviz alkalmával ingyen cserélték...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs