Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LucifeI2

    őstag

    válasz DrGonzo22 #32093 üzenetére

    Napi 8 óra raid, nem online eltöltött idő, hanem raid! Csökkentett gearrel ölnek minden régi bosst rendszeresen, egyre inkább kiélezik a fightokat

    Ez komoly? :F Ez miért lenne jó bárkinek is? Azt megértem, hogy valaki nehezíteni akarja a dolgokat, és a kihívás miatt megölik a bossokat rosszabb gearben, de napi 8 órát a jelenlegi content-ben eltölteni? :F Lemennek ToC HC-ba kék gearbe meg ilyenek? Ez miért jó? Őszintén a WoW skill cap, nem valami magas, nem tudom elhinni, hogy ez javítana bármin is egy jobb játékosnál. Komolyan én ezt nem akarom elhinni, hogy ez így van. Más is hallott már erről?

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz DrGonzo22 #32093 üzenetére

    A WoW PVE része nem e-sport. E-sport az, aminek nézőközönsége van, amiből versenyeket rendeznek, ami nézhető, követhető. Ahol vannak közvetítések, kommentárral, és ami a legfontosabb: aminek a szponzorálásában és közvetítétésben pénz van (Ensidia-t hagyjuk, kivétel, ráadásul ott se az egész guild kap fizetést, mint egy sport esetén). Az, hogy néhány ember nagyon sok időt beleöl és komolyan veszi, még nem teszi sporttá.

    Igazából olvastad a Cata-val kapcsolatos infókat, vagy csak annyit hallottál, hogy ugyanaz a loot/achi 10-esben és 25-ösben? Ugyanis a tények (értsd: bluepostban le lett írva, hogy így lesz) :
    - 25-ös normálban fejenként több badge lesz, mint 10-esben (és elképzelhető, hogy loot is több lesz)
    - 25-ös HC-ban több loot is lesz fejenként
    - A jelenlegi 10 fősök szándékosan könnyebbek, mint a 25-ösök. Ennek az egyik oka, hogy rosszabb lootra vannak tuningolva (próbáltad már ICC10-et úgy, hogy mindenki csak ToC10-ből van felöltözve?), másik oka, hogy szándékosan könnyebbre tervezték őket. Ellenben Cata-ban ugyanolyan nehézségre fogják belőni mindkettőt, már tervezési szinten is. És mivel nem lehet majd overgearelni (adott contentben), ezért gyakorlatban sem lesz könnyebb (pontosabban valószínűleg az lesz a helyzet, hogy bizonyos fightok könnyebbek lesznek kicsit 10-esben, másik meg 25-ösben). Szóval, mégegyszer: azért csináltátok meg könnyebben az ICC10, ToC10 és ToGC10 raideket, mert egyrészt overgearelve voltatok, másrészt alapból könnyebbre lettek tervezve.

    Spell range-ről:
    A duplát csak hasból írtam, lehet 10 yard helyett 12 vagy 15 is, nem ez a lényeg. Azzal, hogy ezek úgy lennének tervezve, hogy pont ki tudj érni belőle, és ha nem akkor meghalsz, két probléma van:
    1. Ha így lenne, akkor még a HC guildek se tudnák letolni, mert reakcióidő, lag, stb miatt nem lehet mindig pont kiérni belőle
    2. Cata-ban nem lesz ilyen mértékű spike dmg. Healerként nem az lesz a feladat, hogy mindenkit tarts maxon, vagy meghal az első kósza (kikerülhetetlen) aoe-ben, hanem hogy tartsd mindenkit megfelelő szinten, hogy ne halljon meg, de közben maradjon manád is. Emiatt nem csak a tankokat érő sebzés lesz más típusú, mint jelenleg, hanem a raidet érő is

    "A legkisebb beavatkozás a küzdőtér arányos csökkentése"
    Elméleti oldalról igen, design munka szempontjából többé-kevésbé lehetetlen megoldani (úgy, hogy ne legyen erőltetett). Kétlem, hogy ehhez az eszközhöz nyúlnának, főleg, hogy megoldható máshogy is.

Új hozzászólás Aktív témák