-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
setup
tag
sziasztok, visszatenném inkább a karbiba a légterelő tányért, mert a főfúvóka cseréje nélkül nem sikerült jóra beállítani, azt meg nem akarom, hogy többet igyon meg emiatt. A gyári kipufogóval nincs értelme növelni a fogyasztást egyelőre.
viszont nem fotóztam le, hogyan álltak a furatok, mielőtt kipattintottam. Tudja valaki hogy a helyes? Ezen a képen jól van benne?
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz b_g_v2 #90050 üzenetére
Nem a meredekségére gondolt, hanem a mobil tárcsa pálya aljáról levenni, így jobban kifut ugyan a szíj, de a variátor karaktere jobb nem lesz, illetve a görgők pályáját is kötelezően marni kell, ezt nehéz jól megcsinálni, inkább egy használt sportvario. De nekem mindig a varió az utolsó, igaz egyben a legfontosabb.
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #90055 üzenetére
Te hol voltál eddig?
Csak tényleg kérdezem. Én.
Mindig csak csendesen figyelsz?[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
b_g_v2
csendes tag
válasz Tamás9x #90058 üzenetére
nekem a "... lehet rajta rontani..." opció, ami jobban megy a tapasztalatok alapján szóval egyelőre kihagyom
max. ha lesz valami akció, akkor veszek másik variót, bár lassan a ráköltéssel is meg kell állni, mert nem megérős a B125 árát rákölteni, akkor inkább upgradelni kellene a járgányt.
Ameddig tanulok addig jó, amikor már szívás akkor már nem annyira jó -
Tamás9x
őstag
válasz b_g_v2 #90060 üzenetére
Akkor inkább már a jogsi mint csiszolgatni. De ha nem sok pénzed van akkor majd a B125 után jól nézd meg mit veszel, én pont belerohantam, az XT660Z-vel,nem kapható a himbarendszer, és lengőkar csapágy felujítókészlet így le kell gyártatni pedig 2011-es a modell, jól meg kell nézni, hogymire fogsz váltani
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #90059 üzenetére
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
setup
tag
túlaggódtam, mert nem lehet rosszul beletenni, csak egyféleképpen.
közben megjött az új karbitető a pipával meg a tömítéssel. Holnap kicserélem a beletört pipával együtt aztán jó lenne végre beállítani a karbit, de nem nagyon ismerem ki egyelőre ennek a Dellortonak a lelkivilágát, vagy még mindig falsot szív, de alapjáraton betekertem az alapjárati levegő csavarját koppig és nem állt le Elvileg le kéne állnia ilyenkor nem?
-
Topikgazda
-
setup
tag
válasz sityupityu #90064 üzenetére
tehát ha nem áll le akkor 2T esetén vagy a súber nem zár, vagy falsot szív a hengerfejtömítésnél vagy szívócsonknál, más opció nincs ugye?
Az a szar ebben a sportcityben , hogy az egész hátulját le kell szerelnem lámpástul, hogy hozzáférjek normálisan, de úgy meg nem lehet elmenni próbakörre, ment nem lehet visszatenni az ülést, vagy ha mégis, akkor sem lenne semmi lámpa hátul a rendőrök meg állandóan itt kolbászolnak... szóval nem egyszerű a karbit beállítani
-
Topikgazda
-
b_g_v2
csendes tag
a fals keresésére lehet karbi tisztítót vagy féktisztítót is használni (esetleg gázt kis palackból, vagy gázos forrasztóból), főleg ha már lebontottad a burkolatot.
ahol gyanakszol hogy falsot szívhat, oda spriccelsz egy kicsit és ha lyuk van akkor a fordulatnak változnia kell
pl.: [link] -
dinnye2023
újonc
Egy 1997-es karbis, olajszivattyús liberty 50 2t-nél szeretném kiiktatni a szivattyút. Ezzel nincs is gondom, hanem a kettéágazó gázbowden helyett, egy darabból álló bowdent szeretnék berakni. Arra jutottam, hogy valószínűleg egy Piaggio 50 /125/ 4t, karbis bowdwnje jó lehetne mert az 1 darabból van, remélhetőleg a bowden eleje - vége jó lenne.
Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? -
setup
tag
válasz #TOTTI #90066 üzenetére
Zsolti tudott küldeni anyagot a gyári szabásminta alapján. El sem kellett postáznom az ülést hozzá, ami nem rossz dolog, mert GLS-el is 6 rongy lett volta oda-vissza a 70cm-es hossza miatt. Én itthon feltűztem rá egy ilyen mechanikus takkerrel. A végeredmény így is teljesen vállalható lett. Mattabb egy picit a gyárinál, de az engem nem zavar.
Sajnos teljesen kitekert alapjárati és koppra betekert levegő csavarral is vígan elpöfög. Egyelőre nincs meg hol szívja. Az a része teljesen érintetlennek látszik csavarfejek alapján a motornak, szóval kezdek a gyújtás oldali főtengely szimeringre gyanakodni.
Ez jó ötlet, köszönöm szépen
-
#TOTTI
őstag
Nagyon szép az ülés, a héten nekem is meglesz, meg pár elem szinterezése is. Illetve 3 elemet újra fényezek ha már úgy is darabokban van. Sisaktartót belső részét csinosítottam ki, csavarok cseréje újra, új kédert is sikerült, illetve pár szolid matriva is kész lesz hétfő délre. Aztán kb. kész. Kormányon csinosítgattam, fékeket újítottam fel. [kép] [kép]
Subered biztosan teljesen leesik? Nem marad rés alatta? Lehet ezeken már túl vagy. Illetve a gázbowdent is lazítsd le teljesen.
[ Szerkesztve ]
-
b_g_v2
csendes tag
-
Honda567
junior tag
Scarabeo 50. 12v 35w izzó van az első lámpába benne éjszaka alig látni vele. Kocka led munkalámpán gondolkozok be faragok egyet. Milyen megoldást tudnátok ajánlani hogy erősebb legyen a világítása.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Honda567 #90076 üzenetére
Farigcsálni semmiképpen ne állj neki, neked sem jó, meg a szembejövőnek sem.
Nézz körül az Ali-n, a foglalatba biztos lehet oda gyártott LED égőt venni. Ezt sem lehetne hivatalosan, de szerintem fényévekkel jobb megoldás, mint a farigcsálás.
Van kereső, keress vissza itt a fórumon, volt téma már az utólagos ledesítés, emlékeim szerint képeket is tettek fel, milyen lett a vetítési kép. -
Tamás9x
őstag
válasz Honda567 #90076 üzenetére
Ha teheted az alis vackokat is hagyd, csak pénz égetés, van otthon 2-3 marikkal belőle, mind kuka... Osramnak és Philipsnek van drága, de aránylag jó vetítési képpel rendelkező helyettesítője, én most ezt rendelem: H7 Csak 5! év garancia! Csak..
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Honda567
junior tag
válasz Zoli bácsi #90077 üzenetére
A fejidom törött ennek mindegy, egy próbát megér bele faragom.
-
Tamás9x
őstag
válasz Honda567 #90082 üzenetére
BA20D azaz H6
[link]
Eddig ő volt a legjobb vetítési képem eddig.
Vagy esetleg ez: [link]
A többi össze vissza világított, visszavette a fényt szétrázódott, gagyi volt.
Érdemes nagyobb márkától venni, faragni semmiféleképpen nem, mert ha vakítja a szembejövőt, a többit már te is tudod[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
Burgmannál mire kell odafigyelni?
Lehet, hogy nem jön össze a lóvé a V-Stromra tavaszra, de valamit venni kell a kávédaráló helyett. Hahu tele van sokkal, vannak köztük jó kiállásúak is.
300+ ccm-vel gondolkodok, de nem tudom, melyik évjárat, milyen futásteljesítmény a kerülendő, vagy hol vannak várhatóan nagy költségek.
Nem akarok például olyan meglepit, hogy teszem azt, 40k km-nél kell rákölteni egy vágáttételre, mert ott kopik el és én 38k km-rel veszem meg...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Madball
csendes tag
válasz macilaci78 #90084 üzenetére
Nagyrobogós topikban nemrég (1-2 hónapja talán) pont a Burgikról foglalta valaki össze, hogy melyik évjárat/köbcenti esetén mik lehetnek a gyenge pontok, utána többen véleményezték is a listát
-
Tamás9x
őstag
válasz b_g_v2 #90086 üzenetére
Sajnos nem tudom, hála vagy nem hála az égnek nincs vele tapasztalatom.
Ami teljesen biztos, hogy ezek az összeforrasztott panelosok szana szét rázódnak egy idő után, ha játszani akarsz vele akkor valami alu vázasat néznék. Nincs belőle H4 átalakító? vagy bele lógatni egy H4-es izzót, hogy jó e a vetítési képe, ha igen akkor rácsapni egy Osramra?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
Ha viszel egy csavart mintának, egész jó eséllyel lehet válogatni többféle közül. Például érdemes belső kulcsnyílásút venni, imbusz, vagy torx. Azokat nehezebb legyalázni.
Ha hosszabb, mint a gyári, az nem akkora gond, rövidebbre lehet vágni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
teleahocipöm
senior tag
Sziasztok! Furcsa problémával küzdök. 50 2T reggeli első indításkor simán indul, alapjárat környékén pörög, az automata szivató mintha csak később lépne működésbe, akkor felpörög egy darabig, majd kis idő múlva lassul és leáll Újraindításakor azonnal beindul, de elég hamar leáll, ez így többször, amíg stabil nem marad az alapjárat. Viszont, ha a a motort jobb oldalra megdöntöm, akkor az épp leállni akaró motor újra pörögni kezd, kellő ideig így tartva egy idő után már nem áll le középállványon. kb. két hete kezdet szórakozni, a végsebesség is csökken, hog a kettő összefügg-e nem tudom.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Ha döntöd és változik az alapjárat, akkor az valószínűleg szimmeringes lesz. De előtte stabil alapjáratnál fújd körbe a karbi és membrán környékét féktisztítóval. Ha lehörög fújáskor, akkor falsot kap. De inkább szimmering
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
teleahocipöm
senior tag
válasz BLUE TORNADO #90094 üzenetére
Köszi, ez kimaradt , de körbe fújkáltam a karbi és a membrán, környékét úgy tűnik ott nem kap falost.
-
Topikgazda
válasz teleahocipöm #90095 üzenetére
Azt azért megnézted, hogy tényleg falsot szív-e valahol? Mármint értem ez alatt, hogy a levegőcsavart teljesen betekerve nem áll le a motor?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz #TOTTI #90097 üzenetére
De ez milyen végáttétel? Csak simán hosszabb valami más típusból? Csak azért kérdezem, mert látom, hogy hagyományos ferde fogazású. A módosított/erősített végáttételek meg nagyrészt egyenesek. Hátrányuk a hagyományoshoz képest ugye az, hogy hangosabbak a ferdéhez képest.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#TOTTI
őstag
válasz sityupityu #90098 üzenetére
Ez egy 15/50-es alfaerre, ezzel megegyező.
Nem törvényszerű hogy egyenesnek kell lennie, ott kevesebb a veszteség, de ilyen ~9-10 lóerőnél nem mérvadó, nem szerettem volna túlzásba esni és egy örökösebbet szerettem volna ez 16,6%-os kb. mint a 15%-os 13/44-es malossi, de nem hangos és selymesebb is. -
b_g_v2
csendes tag
válasz teleahocipöm #90095 üzenetére
hengerfej tömítésnél is kaphat falsot, illetve ha már ott jársz a talptömítést is érdemes lehet körbefújkálni...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Jövedelem
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ukrajnai háború
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...