Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    veterán

    válasz Neck #73571 üzenetére

    Ez a linkelt két kar nem változtat azon, hogy az ülés amiben ülsz, és amiből nyomod a pedalt és tekered a kormányt az 1 középső gerincen van velük összekötve. A csavarodas pedig ebből jön, igy a gerinc mellé kéne inkább még két oldalára 1-1.
    De akkor az ülés távolsága a gerincen nem lesz állítható. (Persze ha sínes az ülés akkor ez megmarad vagy ha állítható a két új segéd gerinc akkor is).

    Nálam kb ugyanez a helyzet a korábbi kiadású (bázis és pedál tartó külön van a gerincen) Atesz riggel.
    Igazán nagy fék esetén érzek pár fok elfordulast.
    A gerinc és az egész cucc el is van kicsit már hajolva (az egész hosszon szerintem max 1 cm tehát nem vészes.)
    De ahogy fékezés közben nagy erőt kap az LC miatt bal oldalon, a gáz alatt pedig jobb oldalt sose, ezért érthető hogy kifli alakban hajlik.
    Korábban kb havonta megfordítottam a gerincet.
    Amúgy nálam a gyenge pont (pár fordítás után rájöttem hogy nem segít) az ülés konzol aminek két kereszt irányú egymásba csúszó profillal állítható a szélessége hogy mindenféle ülés sin távolsággal passzoljon.
    Na azon fogjak csavarok a szélesség állítást és gyakorlatilag a fékezés alatt az mászik el (a hátsó tolódik jobbra).
    Így mivel az ülés nem egyenes, ez eltolja az egész gerinc tengelyt is kicsit és máris nem arra van pont a pedál és a bázis amerre az ülésben ülve nézek.
    Mint írtam pár fok de nekem ez a világ vége... talán itt az adhd/ocd topicban elmegy.

Új hozzászólás Aktív témák