-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulasoft
őstag
válasz kiskuplung #36249 üzenetére
Ne is mond még a battle squadronhoz be kell lőni a hotast. Nincs abban valami olyan config file, amit be lehet másolni mint az elitbem?
[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
-
kazmerr
aktív tag
válasz kiskuplung #36249 üzenetére
Sooooookal nagyobb urat lehet szolgálni az IL-2, mint Tört Vödör... A neve: Fizika
@gulasoft Én is ezért szeretem az IL-2-t lassab, 2. vh-s. Gépészkedni is kell benne, de sokkal nagyobb élmény sikeresen bombát vetni, vagy leszedni egy ellen-t mint bármiben, amiben túlzott elektronika/sebesség/futurizmus van.Ennek ellenére nekem bejött a squadrons, de VR-ban valahogy nem áll össze. Mintha az arányok nem stimmelnének.
-
sheep
addikt
válasz Csavez™ #36253 üzenetére
Az Il2 most akciós, Vr-ban repülök és nagyon ütős, csak erős gép kell hozzá, a 1080ti szenved alap grafikán. 3080-nal sokkal szebb lehet
Én a Battle of Stalingrad premium editiont javasolnám (12 $) kezdésként, az abban lévő gépekkel több mapon is lehet játszani, nagyjából lefedi a Moscow és a Bodenplatte mapokat is.
BoS[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Jinxb1rd
addikt
válasz kazmerr #36247 üzenetére
pl elvileg ez benne van az előfizuban nem? Arizona sunshine
-
Ez az Ace combat az a baj hogy nekem is tetszik. És azt mondom, hogy egy új játékért inkább elfogadható ez az ár, ezt még kis is lehet fizetni. Gondolkodom még rajta. Kellene hozzá botkormány is...[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
kazmerr
aktív tag
válasz Jinxb1rd #36256 üzenetére
háááát, ez alapján nincs:
https://www.microsoft.com/en-us/store/top-paid/games/pc?gameCapabilities=VREnabled&IsGamePass=true -
kazmerr
aktív tag
-
izomman1
senior tag
Egy Quest 2 tulaj árulja már el nekem, hogy szükséges az PC VR ként akarom használni 5 G wifivel akkor semmi szükség 40 eurós oculus link kábelre? Adatot tudok wifin is átküldeni ( plusz USB egyszerű kábelen ) és játszani? Sidequestttel kivitelezhető mindez? (persze úgy 2 óra a játék idő merül az eszköz.. )
És steam es Virtual Desktop nem jó hanem Oculus home ba kell megvenni? -
kiskuplung
őstag
válasz izomman1 #36259 üzenetére
Legyen kéznél egy olyan USB kábeled, amivel össze tudod kötni a PC-det a Quest-tel.
A Quest-hez adnak egy USB-C -> USB-C kábelt, szóval ha van a gépeden USB-C port akkor ez így OK is.Ez ahhoz kell, hogy meg tudd patchelni a Virtual desktopot Sidequesten keresztül.
NEM ÍRJUK LE HUSZADJÁRA HOGY KELL, alig pár napja foglaltuk össze 19-edjéreVirtual Desktop-ból pedig azt a verziót vedd, ami a Quest-re van!! A STEAMES NEM JÓ! AZ OCULUS RIFT-ES SE!!
-
paler
aktív tag
Ki hol adta le az előrendelését a ReverB G2-re?
Egyébként kinek mi a tapasztalata, előrendelési ár kedvezőbb szokott lenni mint, mikor piacra kerül majd a cucc? Vagy érdemes várni egy kicsit vele?JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
Mosqu!to
addikt
Nekem van egy rendelésem Bestware-től júli 31 és egy Amazon aug 3.
A bestware elvileg dec 14-én ér német központba és onnan küldik hozzám, az amazonosról semmi hír egyelőre.
Aug elejéig volt preorder kedvezmény, azóta elvileg már rendes áron mennek.
UK HP webshopból amúgy már elérhető a HMD next day shippinggel (hogy rohadnának meg)[ Szerkesztve ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
izomman1
senior tag
válasz Mosqu!to #36265 üzenetére
Nekem Bestware hez dec 8 ra ér ki és utána postázzák.. Dec közepe a várható kiszállítás már kaptam rá értesítőt ...Kivárom mit tud itt azt mondják a Q2 höz képest azért képbe jóval jobb: [link] Talán nem kéne VR rajongóként lejjebb adnom G2 től és beérnem a Q2 vel.(utóbbit bármikor tudok olcsón venni előbbi meg egyedi ajánlatom van ugye.. ). Csak az a kis FOV ne zavarna
-
Jinxb1rd
addikt
Noh sikerült életet lehelnem a VD-be Bár először nem, mert kiderült, hogy elírtam a statikus ipjét a headsetnek és nem találta a gépemet a hálózaton.
- - - - -
Beat Saberrel próbálkoztam. Hát érdekes cucc. Nem mondanám rossznak.
HVEC kódolással próbálkoztam csak:
90 frame-el nagyon jó érzés játszani. Viszont azt nem értem, hogy a steamvr szerint 72Hz-n megy a játék elvileg, mégis mikor a VD-ben állítgatom a streamet, akkor érződik a változás, 72 helyett 90-nel játszani sokkal smoothabb. A steam rosszul mutatná? Vagy csak a videó lesz folyékonyabb és emiatt érzem úgy mintha maga a játék lenne folyékony?
Azt is észrevettem, hogy a játékon belüli skálázás és a steam skálázás együtt mozog. Végül hagytam 1.0-án magát a játékot, és a steamben felvettem 250%-ra, amit szintén furcsának találok, hogy elbírja 90 fps-en. Rift S-en 1.3 ingame skálázás volt a max, ami stabil maradt.
Ennél a felbontásnál alulról indítottam a stream bitrátáját, 32 értéken is meglepően egész jó a dolog és úgy 60-ig tudom elvinni úgy, hogy 30ms-en marad a játék. igazból a gradiensesebb háttereken lehet csak javulást érzékelni, ha ezzel játszik az ember, de örülnék ha esetleg lehetne ezt még lentebb vinni, 25-re?
80Mhz helyetti 40Mhz módot a wifin nem próbáltam, valszeg nőne a latency nem? lenne bármi előnye lentebb váltani?- - - - -
Rift S-hez képest a felbontás érződik, hogy jobb, főleg videók nézésénél egyszerűen sokkal jobb, szóval izommannak ez egy jó hír. Lehet kipróbálok majd egy filmet benne.
Viszont a Quest 2 VD-vel nem tud adni olyan letisztult képet, mint a kábeles testvére, még maxra húzva sem.
Így elég nehéz eldönteni, melyik jobb, de talán a nagyobb felbontás és a magasabb frissítés a nyerő a quest 2 javára.- - - - -
Meglátásaimmal kapcsolatosan bármilyen megjegyzést szívesen fogadok, hogy hol mi hogyan működik, vagy mit tudnék javítani.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
a2d2
addikt
válasz Jinxb1rd #36268 üzenetére
Most munkahelyen vagyok, de szerintem túltoltál valamit a beállításoknál.
Nekem VD-n medium van beállítva, Steam VR alatt meg ki van kapcsolva az auto resolution, kb ennyi. Emlékeim szerint ha a VD-t 90Hz-re kapcsolod, akkor SteamVR is 90Hz-et mutat. Ezért is kell újraindítani SteamVR-t ha átkapcsolod ezt VD-ben.
Nem tudom milyen gépetek van, de nekem az 1070-essel Quest 2 natív felbontásra visszahúzva nem hogy SS-t nem tudok ráadni, de mindent Low/Medium beállításon tudok csak játszani. Ugye ki kellene csikarni egy kb 4K/90FPS-t. Hogy a túróba tud erre még mindenki SS-t ráhúzni. Számomra érthetetlen.A kép soha nem lesz olyan mint kábelen. Kb olyan mint egy eredeti BluRay HDMI kábellel VS H264/H265-ös mkv. Szép, nézhető de mindig valamennyire elmaradásban lesz.
Amúgy én is csak csodálkoztam mikor visszavettem 30-ig hogy milyen jó még ott is a kép, tényleg az átmeneteket kell figyelni és úgy beállítani. Én most 80-on használom.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
barcalaci84
őstag
válasz Jinxb1rd #36268 üzenetére
Steamvr-bán ha állítasz valamit, akkor csak ujrainditas után lép életbe... Szóval hiába huztad fel, nem változott semmi... Felejtsd el szerintem a steamvr allitgatas...
VD streming fülön médium, ha SS - t akarsz akkor pedig high...
Streaming fülön állítsd a 90 Hz-t...
Bitrate meg 80 szerintem nem árt legalább...
Slice encoding pipa...
Játékokat gaming fulrol inditsd...
Az oculus softwareben ha VD - t használsz akkor tok mindegy mi van bealliva, mert nem veszi figyelembe... Az linkhez van... -
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #36270 üzenetére
Na kb ennyi a lényeg. Teljesen asszonybiztos. Ha ezt egyszer beállítod akkor utána tényleg egyszerűbb VD-n elindítani egy játékot mint kábelt felcsattintani meg Linket indítani. Linknél ráadásul külön kell szerintem Oculus-t meg SteamVR-t beállítani.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz barcalaci84 #36270 üzenetére
ezt a részét én se értem, mert nálam is ugye kiírta, hogy újra kell indítani hozzá a játékot, de higgyjétek el, ment a beat saber pálya, kiléptem és közbe állítgattam a streaminget. Az összes opció működött új beállítással instant, nem tudom hogy csináltam, mert először ezek nálam is csak újraindítást követően érvényesültek.
Nálam semmit nem fog a gépen, ha highon van a minőség, szóval azt nem kapcsolgatom. Váltani meg biztos vált, mert a low és a high között látom a különbséget. Egyébként 2060-as kártyám van, lehet jobban bírja ez a család, mint az ezres.
De jön a hétvége, majd tesztelem tovább.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
a2d2
addikt
válasz Jinxb1rd #36272 üzenetére
Valami nem stimmel ott ha 2060-as kártyád van.
A High az egy elég komoly SS-t tesz már rá, SteamVr alatt látod mit állít be fel felbontásnak.
Ja és nem a játékot hanem a SteamVR-t kell újraindítani, legalábbis ha a minőséget vagy a frekvenciát állítod VD-ben.
Amit akár játékon belül is állítgathatsz az a biráta, kódolás (asztali kliens legördülőben), meg jobboldali pipák.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
izomman1
senior tag
válasz Jinxb1rd #36268 üzenetére
"Rift S-hez képest a felbontás érződik, hogy jobb, főleg videók nézésénél egyszerűen sokkal jobb, szóval izommannak ez egy jó hír. Lehet kipróbálok majd egy filmet benne."
Csak videók nézésénél látod élesebben a képet vagy a távolba a játékoknál is? Vagy a távolba nézve már nem éles és "lágy " kicsikét homályos a kép?
-
a2d2
addikt
válasz izomman1 #36274 üzenetére
Szerintem próbáld ki te is saját szemeddel az a tuti, mert első nap még ezt írta a képminőségről: [link]
Mondtam amúgy hogy pár nap alatt megszépülAmúgy tényleg segít ezen az LCD-n a fényerő levétel például.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kiskuplung
őstag
válasz Jinxb1rd #36272 üzenetére
Gyűjtsed még a tapasztalatokat Azt mondjuk nem tudom, hogy miért Beat saber-rel nézted meg, én azért ennél komplexebb grafikájú játékokkal próbálkoznék.
A SteamVR amúgy szerintem jól írja ki, és újra KELL indítani, ha változtatsz.
Én pont tegnap este elszórakoztam 2 órán át, és végülis 2 játékkal teszteltem. A gép egy i7-7700k(4,2ghz) + GTX1080
A SteamVR-os screen resolution automatic-ra volt állítva. VD mediumon, 80Mbps.
Az egyik a HL ALyx, és azt csináltam benne, hogy egyik kézben pisztoly, másik kézben valamilyen tárgy, és mindkettőt magam előtt tartva forgolódtam körbe, úgy, hogy közben oszcilláltattam a kezeimet. Ilyenkor tisztán látszik, hogy ha gond van.
Sajnos nem értek hozzá (Raymond remélem van jó magyarázatod ), de ez a VR-os szaggatás, ez nem olyan, mint amikor monitoron szaggat valami.
Szóval ilyenkor az látszik, hogy a háttér teljesen folyamatosan forog a fejemmel együtt, de a kezeim, illetve bennük a tárgyak elkezdenek megduplázódni, én ezt értelmezem VR-os laggolásnak.A másik kiszemelt pedig az Onward volt, mert ott meg azt vettem észre, hogy a kezeim kegyetlen mód elkezdenek szaggatni, ha a gyakorlópályán két kézzel célzok egy pisztollyal, és elindulok a mozgó céltáblák felé.
A lényeg, hogy mindkét esetben én az fpsVR-t használtam hogy be tudjam lőni. És az jött ki, hogy bármit csinálok, ha nem 72Hz-re van állítva a VD, akkor látszik az fpsVR-ban hogy elkezd droppolni, Onwardban akár 25-30fps-re is leesik.
Amint felrakom 80Hz vagy 90Hz-re, akkor mutatja az fpsVR hogy 90fps, aztán ez beszakad és akkor jön a fenti jelenség. 80Hz-en nem olyan durván, de azért ott van.
72Hz-en tükörsima minden. fpsVRban 72fps lesz az átlag, nincsen drop, se projection, minden OK.
Szóval nekem az a következtetésem, hogy ez a gép ez ennyit bír.
Ja és Onwardnál valamiért nem működik, de Alyx alatt látszik, hogy 80 és 90Hz-en a SteamVR SS visszaveszi magát 69%-ra, és ez sajnos látszik is a kép minőségén.
Aztán kíváncsiságból megnéztem a Squadronst, és újra elkönyveltem, hogy ebben még mindig rossz a VR implementáció. Hiába van 72Hz-re állítva, fpsVR-ban az látszik, hogy 30 és 60 fps közt ugrál, és ugyanúgy ugrál és darabos a kép, mint 2 hónapja. Szomorú vagyok.
Ma este még nyomogatom kicsit, megnézem a VD saját perfomancia kijelzését is, mert akkor feltételezésem szerint a game okozta delay lesz full piros, amikor 90Hz-en próbálom futtatni.
-
Jinxb1rd
addikt
Quest natívba még mindig szörnyű a mobil féle képélesség, sokat köszönhetünk a gépre kötésnek.
Ja és nem a játékot hanem a SteamVR-t kell újraindítani, legalábbis ha a minőséget vagy a frekvenciát állítod VD-ben.
Frekvencia alatt a framelimitert értjük nem? 60-nál durva flicker képernyőt kapok, 90-nél eltűnik. akkor mit állítok ezzel? Akkor hol van a hz beállítás mert máshol nincs.
Egyébként tök jó, mert nem találok friss képernyőket a VD-ről, hogy tudjam mutogatni mikre gondolok...
Van bárki, aki nem 10xx vga-t használ VD-vel?
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
barcalaci84
őstag
válasz Jinxb1rd #36277 üzenetére
Natív an tudsz állítani felbontast sidequesttel...
Igazából úgy meg élesebb is a kép, mert nem tömörített mint a VD....
Én mindenképp 90 hz et javaslok a streming fülön, mert úgy jobb a latency ha bírja a kártya...
Mondjuk a 2060 kevés lesz Highin a legtöbb játékban, de Beat saberben meg bírnia kell...
Steamvrban kapcsold ki az automata felbontas állítás, mert vélhetőleg visszaveszi a felbontast akármit allitgattal :) -
s7evcsenko
addikt
válasz kiskuplung #36279 üzenetére
CV1-hez képest még akkor is élesebb képet látnál, ha párás szemüvegben néznél bele a q2-be
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
a2d2
addikt
válasz kiskuplung #36276 üzenetére
Szerintem eddig te csalás áldozatává váltál a timewrap miatt!
Én mióta kipróbáltam a VR-t GearVR+ALVR+1050TI kombinációval tudom hogy a 60FPS nem ajánlott volt hanem KÖTELEZŐ MINIMUM. Anno még fraps-el néztem a Hellblade-et és elkönyveltem magamba hogy kb minden beállítást vissza kell vegyek minimumra a játékban.
Aztán jött az 1070-es és megoldódott minden bajom mert simán ment minden 2560x1440-es felbontáson 60Hz-en magas beállításokkal. Aztán jött a Quest 1 ahol egy kicsit emelkedett a felbontás plusz már fix 72 FPS kellett, szóval már vissza kellett húzni rendesen a csúszkákat, főleg Elitben pl. Most meg itt a Quest 2 aminél ha VD-t mediumra állítod akkor 4k/90FPS-t követel meg. Ha már nem tudom hova lejjebb húzni a játékbeállítást akkor jön az hogy leveszem 80 (Walking Dead) vagy 72 (Squadrons, Lone Echo) Hz-re VD-t. De nem szabad hogy beessen ezek alá az FPS, mert itt nincs interpolálás meg ilyen trükkök!!!
Szóval szerintem Quest 2-nél nyugodtan felejtsetek el 1080-al meg 2060-al mindenféle SS-t, állítsátok be VD-t mediumra, a SteamVR-ben kapcsoljátok ki az automata felbontást (!!!!! - ha bekapcsolva hagytátok ne csodálkozzatok hogy fos a képminőség!!!) és örüljetek ha 90Hz-en low-medium játékbeállítás mellett tartja a minimum FPS-t a játék!
(Jó ez a VD performance overlay mert gyorsan ki-be kapcsolható és egyből látszik ha gond van).A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Még annyi hogy a napokban figyeltem meg hogy nem tudta tartani a fix 90Hz-et a natív Quest 2-es Eleven TT sem az új pályán, ledroppolt 80 FPS-re. Még előző este mondtam játék közben Gulasoftnak hogy nem tudom mi van de mintha be lennék rúgva, hullámzik az egész pálya, nehezemre esett eltalálni a labdát, pedig "csak" 10 FPS hiányzott.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kiskuplung
őstag
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #36283 üzenetére
Az volt amit a kollega irt. Azert nem igazan jo VD-ben ugy tesztelni hogy szaggat vagy nem hogy csak a fejed forgatod mert ugy a HMD-ben futo ATW-nek hala minden simanak tunik. Igazi teszt az ha van terbeli elmozdulas is. Hajolgatsz jobbra vagy balra valami fal vagy kerites elott peldaul. A kontrollereknek is lehet fura mozgas ami a Link-el nem latszik mert a Link-nel van ket dolog ami a VD-nel nincs - jobb kontroller kovetes es mukodo (a PC-n futo) ASW is - annak koszonhetoen hogy alacsonyabb szintu hozzaferesuk van a stack-hez.
Szerk: raadasul az Alyx-ban van dynamic resolution scaling is ami a jatkban fut es a fel vagy le is skalazza a felbontast az alap Steam-es 100%-rol: [link] A level 3 felel meg a SteamVR 100%-nak.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
Nálam simán tartja ott is a 90 Hz et 140-es SS és max elsimitas mellett.
Amikor valamelyik nap kijott akkor nekem is szaggatott az aréna, de szerintem valamelyik patch javította (jött vagy 3 az elmúlt hétben)
Délután este játszhatnak egyet. Veled meg nem futottam össze :)[ Szerkesztve ]
-
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #36285 üzenetére
Ma pont nem jó, mert 6-7 között szoktam tolni de ma viszem fiamat gitárra.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
válasz Raymond #36284 üzenetére
Hogy ezt miért nem tudták egy sima kapcsolóval kikapcsolhatóvá tenni mint a Lone Echo-ban? Nagyon gyanús volt hogy ilyen jól fut a játék magas beállításon, végig zöld Steam performance graph-al. De eddig az engine-re fogtam mert a source mindig is jól optimalizált volt.
Most kénytelen leszek újra végigtolni a játékot Quest 2-n is - de ezt majd új videokártyával.Legalább értem miért kuruttyolt minden indításnál hogy nem optimális beállítást választottam a gépemhez. Sunyiban szépen visszavette a felbontást ahol úgy gondolta. Mondjuk fel sem tűnt egész játék alatt. Lehet Lone Echo-nál is vissza kellene kapcsolnom még amíg 1070-em van.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz barcalaci84 #36278 üzenetére
Majd kipróbálom más játékban is, Beat Saberben jól ment így. Jó lenne egyéni profilokat létrehozni a játékokhoz. Egyébként az Oculus Rift S tutorial robotjával is játszottam tegnap, ott nem bírta el a 90 fpst, viszont szemmel láthatóan nagyobb felbontáson is futott, valszeg natívon, 80 fps volt oké neki.
Ha automata lenne, akkor nem szaggatna be mint az állat 300%-400%-as felbontásnál szerintem. De ma leellenőrzöm még egyszer.
Ezt a médiumos beállítást nem értem miért mondjátok SS-nek, mert szerintem ez az encodolás minőségére vonatkozik és nincs köze a felbontáshoz. Az hogy alacsonyon van vagy highon, ez latencyben ad hozzá a game késéshez, maximum 3-at nálam. Azért mert ugye a kártya végzi a kódolást, nem a CPU.
És mondom, sok különbséget köztük nem láttam (de láttam, hogy van azért). Lehet hogy kisebb ingame supersamplinggel jobban kijön a különbség. De az biztos, hogy törekedni kell arra, hogy minél nagyobb felbontású legyen a játék képe és az legyen inkább letömörítve jobban, mint kisebb felbontás jobb tömörítéssel.- - - - -
SideQuestben van bármi must have opció? Ezek a beálíltások mire fognak vonatkozni, natív quest alkalmazásokra? A chromatikus abberációt kikapcsoltam, jelentsen bármit is.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
a2d2
addikt
válasz Jinxb1rd #36289 üzenetére
Játék felbontását is állítja és encodolást is. Kicsivel natív fölé lő. Ha csak nincs 3080-90-ed akkor használd a mediumot, és kapcsold ki az auto resolution-t steamben.
Én még a mediumot is visszahúztam Steamben kb natívra.Én max egy 3060 Ti-t fogok tudni megvenni, attól annyit fogok elvárni hogy marad medium a VD, viszont fixen 90Hz-en hagyhatom a frekvenciát mindegyik játéknál, és a kevésbé hardverigényeseknél esetleg feljebb mehetek játékban medium/high szintre. Az már öröm bódottá lesz.
Na és most hogy már látod micsoda hardverigénye van a Quest 2 natív felbontásának, újra indíts el egy natív appot és konstaláld magadban hogy micsoda technikai bravúr amit ez a kis Snapdragon XR2 chip kiprésel magából. Én tegnap fejeztem be a 3. Vader részt és amikor bent voltam a hangárban ahol csatázott egymással 60-80 robot meg birodalmi, meg volt még bent lépegető meg Tie vadász, hidak, dobozok, űrhajó, ... és igaz ez csak 72Hz volt, de mindeközben alig kapcsolt be az FFR akkor megint rácsodálkoztam kicsit.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
Ha így van ahogy mondod, akkor lehet csak az egyik állítódott át a kettő közül játék újraindítása nélkül és azért láttam különbséget.
Ja egyébként ezt a fekete színállítgatást próbáltam, igazad van, semmi értelme belőni, mert elvesznek a részletek a sötét területeken. A gamma állításnak sincs értelme, de úgy rémlik mondtatok még egy lehetőséget a képernyő fény erejének csökkentésére.
Egyébként durva, hogy már értem miről beszéltek. Csak egy quest kellett hozzá.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Raymond
félisten
válasz Jinxb1rd #36289 üzenetére
"Jó lenne egyéni profilokat létrehozni a játékokhoz."
A Steam-ben tudsz, csak ki kell talalnod egy alapot. Peldaul 80Hz High vagy 90Hz Medium a VD-ben es ahhoz tudod aztan igazitani a Steam-ben a felbontast jatekonkent.
"Ha automata lenne, akkor nem szaggatna be mint az állat 300%-400%-as felbontásnál szerintem."
300-400% alappal az automata se tud csodat tenni mert az oldalankenti felbontast 75% veszi le es ez ala nem megy. 75% a 400%-bol meg mindig picit sok
"Ezt a médiumos beállítást nem értem miért mondjátok SS-nek, mert szerintem ez az encodolás minőségére vonatkozik és nincs köze a felbontáshoz."
Semmi koze az encodolashoz, csak a felbontashoz van koze. Azert mondjak SS-nek mert magasabb valmivel a felbontas (2016x2112?) mint a kijelzo szemenkenti felbontasa (1832x1920).
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz Jinxb1rd #36291 üzenetére
Na az simán lehet mert az encodingot már VD kezeli, lehet on the fly kapcsolta. Viszont ugye sok értelme nincs ha nagyon eltér a kettő.
A fényerőre készítettem egy kis batch filet, de elvileg nem veszik el újraindítás után. Én lehúztam teljesen 0-ra. Lone Echo-ban volt alkalmam tesztelni a feketeszinteket és sokat segít. Szerintem godray-en is. Ja és tegnap több mint 1,5 órát nyomtam, már fájt hátam az állástól, és megint 37% volt még benne. Szóval a készenléti időnek is jót tesz.@Raymond és Jinxb1rd: bocs, lehet a Link-el kevertem, mert egy ilyen táblázat lebegett a szemem előtt: [link]
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
Csak nekem fura ez a sok ss: VD felrendeli a játékképet, amit szintén lehet állítani ingame nagyobbra, amit a steam Vr-ral tovább lehet növelni. Tehát 3 különböző helyen növeled meg a játék felbontását? Nekem ez bűzlik.
Annyiból logikus, hogy így azokban a programokban is tudsz javítani rajta, ahol semmilyen ss lehetőség nincs, pl Oculus tutorial progi.
We are only Stardust...
-
Raymond
félisten
válasz Jinxb1rd #36295 üzenetére
Van egy alapfelbontas es azt lehet allitani. Erre tobb lehetoseg van igy a jatekok is tobbfelet hasznal(hat)nak. Vagy egy szorzo az alapra - itt az ahol nem mindegy mennyi az alap. Ezen kivul van hogy egyenesen magvaltoztatjak a felbontast egy bizonyos ertekre es itt mindegy az alapfelbontas mert felulirodik. A Quest-nel ennyi van ha nativ jatekrol van szo. Ha nem nativ akkor ugyanez megvan meg a PC oldalon is igy sokkal tobb a variacio. Ez eddig se volt mashogy a Rift S-el sem.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #36287 üzenetére
HL Alyx szorzok:
1 - 75% (0.870)
2 - 87% (0.930)
3 - 100% (1.000)
4 - 115% (1.070)
5 - 132% (1.147)
6 - 151% (1.230)
7 - 174% (1.320)
8 - 200% (1.415)Innen: [link]
A % az oldalankenti felbontas merete a zarojelben pedig a pixelmennyiseg. A konkret felbontasok persze az alapfelbontastol fuggenek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz Bagoly81 #36296 üzenetére
Natív felbontáson a Quest 2 szemenkénti felbontását értem (1832×1920). A SteamVR alatt pedig ha kikapcsolod azt hogy automatán csökkentse/növelje a játék felbontását, akkor kapsz egy csúszkát ahol szintén a szemenkénti felbontást tudod állítani.
Itt érdemes visszahúznod ezt a csúszkát a natív felbontás közelébe, ha erőgéped van akkor persze mehet feljebb is, de csak óvatosan, mert annyit már nem hoz a konyhára közben meg leizzad a gép és nem fogja tudni produkálni a valós 72/80/90 FPS-t. Ha neked 1.3-on áll a csúszkád az azt jelenti hogy 30%-al nagyobb felbontást számoltatsz ki a VGA-val. De nem a natív Quest 2 felbontása lesz az 1.0! Szóval magát a felbontás értéket figyeld!
Az 1.0 az lesz amit vagy a SteamVR magától beállít vagy pedig amit a VD/ALVR, stb app kér tőle! Szóval ha te ALVR-ben 125%-ot állítasz, vagy VD-ben High-ot választasz akkor egy natívnál magasabb felbontás lesz kérve SteamVR-től, és ehhez képest te még ráadhatsz a csúszkával további SS-t, vagy elvehetsz belőle. Én pl mediumot választok VD-nél, és a SteamVR alatt tovább csökkentem a kért felbontást, így nekem valahol 90% körül állhat a csúszka. És igen, ezen kívül van még játékon belüli SS is ami még tovább bolondítja az egészet, bár ezt már Jinxb1rd kérdezte.
Quest 2 esetén ha jót akartok akkor Medium VD beállítás és sem SteamVR-ben sem játékon belül (itt 1.0-nak fogja írni) nem toltok rá semmi pluszt. Így kaptok Steam és Oculus alatt is egy globális kb 1.1-es SS-t és slussz-passz. De mint mondtam én a Steameset lehúztam natívra, Oculusban nem lehet ezt megtenni sajna.Itt van ehhez egy nagyon szuper ALVR-es ábra, mikor kijött kifejezetten a Quest verzió és tök jól gatyába rázta a srác a felbontás kérést:
Ja és ami kimaradt: a játékok alatti vagy kapcsolható (Lone Echo) vagy "titkos" (Alyx) dinamikus felbontás. Én ezt is mindig kikapcsoltam ahol lehetett hogy mindig a Quest natív felbontása környékén fusson a játék.
Szóval így végigfutva igazából nem csodálkozom hogy mindenfélét elállít az ember aztán meg néz hogy mi van mert nem olyan egyértelmű mint egy sima monitoros játéknál az 1db resolution csúszka[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...