Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Czo #78118 üzenetére

    Olyasmira gondoltam hogy pl GeForce RTX 3060 lenne 128,192bit és GDDR5/X/6 vegyesen. 6/8/12Gb verziók vagy pl GeForce RTX 3070 192bit/256bit 6gb/8/12gb verzió más más ramokkal stb.
    Én speciel szeretem ha el van aprózva és van miből válogatni.
    Meg persze engine fejlesztők is lehetnének takarékosabbak a vrammal, ahogy tudom az egyik nagy probléma a vram kezelése. (Vegánál volt valami új féle management erre teszt jelleggel de nem emlékszem a nevére) Már valamivel olcsóbbak lennének a kártyák kevesebb vram-al.
    Számomra érthetetlen hogy még most is miért kell képekből készült textúrákkal tapétázni amikor ott van már szó szerint a gpu-kon sokezerszám magok, meg procik is dinnye magszámmal rendelkeznek és neki lehetne állni futásidőben texturákat generálni változó részletességel. Gyakorlatilag fps szám függvégényen menet közben változtatva. Nem lenne olyan hogy akad a játék csak csúnyább lesz gyengébb kártyán.
    Ugyanígy pálya (elder scrolls első részei ilyenek) de legalább vegetáció generálása, ha már ennyi magunk van a gépekben. Mennyivel jobb lenne egy játék ahol a sokadik végigjátszás is máshogy nézne ki. (régebben volt azért jópár ilyen játék)
    Szóval elböfögtem a szokásos rossz irányba tart a játékipar (azaz inkább az engine fejlesztés) mondókámat, mint minden évben. :DDD
    Persze lehetne jönni a star citizennel de az majd jó ha 10 éve mire kész lesz. (néha elindítom és járkálok fel alá a Reclameremen hátha szembe találom magam egy aliennel vagy legalább nem esek át minden második ajtón vagy liften.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák