Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Alogonomus #57147 üzenetére

    Dehogy szakitott.A konzolokban is dedikalt reszegysegek vannak RT re, amik befoghatoak Altalanos szamitasi feladatokra.
    Nvidia RT magok kizarolagos celhardverek ennyi a kulonbseg,ezert adott feladatban gyorsabbak ha pedig nincs RT szamitas ,akkor nem csinalnak semmit,ergo feleslegesek.
    Kinek melyik megkozelites tetszik.Mivel RT nelkul sem latom hogy ez a szilicium, amit erre pazarolnak lemaradast okoz,RT alatt pedig gyorsabbak ezert egyaltalan nincs problema egyelore ezzel.
    Ami gond,hogy Microsoft sem tudja mit akar.
    A jovő persze az lesz ,hogy ezek az celreszegysegek eltunjenek de ahhoz meg nagyon sokat kell altalanos szamitasi teljesitmenyben noni,mert a Raytracing amit most latsz a jatekokban igazaból szinte nulla.

    Olvastal ilyet tolem a DLSS rol hogy ugy nezem egy radeonhoz az eredmenyeket?
    En a teszteknel minden felskalazos eredmenyt atugrok dlss,vagy FSR .Nem relevans szerintem.

    A kollaboracio a fenti jatekoknal egy mukodo jatekot takar, mukodo RT vel,mukodő dx 12 API ra forditva,nem egy techdemot driveres tamogatas nelkul felig sem mukodo RT vel es felskalazassal.
    Termeszetesen pont azert irtam a Controlt hogy kb ennyire relevans ez a kis tesztecske.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák