Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #60538 üzenetére

    Mármint az NVIDIA jelenlegi megoldásaival számolódik csak annyi, de ez nem jelenti azt, hogy ne lennének ennél gyorsabb megoldások, amelyekkel jóval több fényforrás kezelhető. Nem érdemes általánosítani az egész iparra az NVIDIA saját eljárásainak limitjeit.

    Az, hogy az NVIDIA ezeket a limiteket úgy oldja meg, hogy inkább eltávolodik a GI-tól, és helyette a DI-t erőltetik, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy mindenki így tesz. A DI arra jó, hogy jobban skálázható rendszered legyen, de ennek az ára az, hogy kevésbé lesz jó a minősége, illetve sokkal többet kell vele dolgozni, mint a GI-jal. A valós idejű jelenetszintű GI eljárások fő előnye, hogy nagyjából just works jellegűek. Berakod és egy-két nap alatt működik, míg a DI-on heteket-hónapokat kell dolgozni, mire jó eredményt kapsz mindenhol.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák