Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #60544 üzenetére

    Igen mindjárt gondoltam és nem véletlenül írtam amit írtam, hogy az egész felvezetésed erre lett kihegyezve de ez orbitális tévedés amiért sajnálom azokat az itt jelenlévőket akik ezt elhiszik. . nem is kellett volna leírnod. AMD ezzel nem véletlenül lépett erre az útra , hardveres gyengeséget ellensúlyozva. Minél megterhelőbb egy RT annál inkább szükség van erre. jelenleg AMD-t szabványos GI fekteti meg a legjobban. Annál nagyobb az előnye az Nvidianak minél inkább a GI re épít egy játékban lévő RT és pont ezt kerülte eddig AMD az árnyékolásra szorítkozott RT vel és a visszafogott sugárkövetéssel.
    Főleg az Ada kártyák ellen egyszerűen AMD elkerüli azt hogy szabvány GI ben kellejen össze ereszteni a két gyártó kártyáit.
    De nincs kedvem belemenni sem az egészbe, mert felesleges lenne téged meggyőzni az ellenkezőjéről sem arról mit jelent a vegyes GI és DI felhasználás, még akkor sem hogy eddig pont az ellenkezője mellett törtél pálcát.NO comment felesleges és lerágott csont ez már.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák