Új hozzászólás Aktív témák
-
Valdez
őstag
-
Laja333
őstag
válasz TTomax #26854 üzenetére
Megnéztem. X4 955 mellett mind a két kártya CPU limitre fut. i5 750 és 6700k mellett pedig ugyan az a különbség (~10%) van a két kártya között. Pár % difi van játékonként, ami mérési határon belül van. DOOM-ban nagyon CPU érzékeny a Radeon, Armában pedig az 1060 lódul meg a 6700k-tól.
Júliusi teszt, ekkor még volt ekkora különbség a két GPU között.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Igaz, később megtaláltam a hírben.
Ami nem tiszta még, nvidia-n ugyanannyi gyorsulás lesz mint amd-n? Ha jól tudom az nvidia jobban tűri a túlzó tesszellálást. Ebből nekem az következik, hogy ott nem lesz lényegi gyorsulás. Amiért kérdezem, lehet eltérés a mostani tesztek és a patchelt tesztek között nvidia vs amd között arányaiban?És: ez az optimalizált profil hol is van? Driverben kell aktiválni, vagy a játékban?
5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #26856 üzenetére
Újabbat, de azt nem tudom, hogy melyiket. Ha szerencsénk van megkapja a modernizált light tree leképezőt. De persze az sem kizárt, hogy marad a mostani mozaikos deferred.
Én szurkolok a light tree-nek, mert sokkal gyorsabban kezeli a nagy tereket, mint a mozaikos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálást igen, de a végső megjelenítéshez használni kell a setupot és a rasztert is, ahol már gyorsabbak a Radeonok. Tehát összességében a Mass Effecthez hasonló nem túlzó, hanem inkább elbaszcsizott dizájnnal nem nyer senki.
Az NV egyébként nem véletlenül nem fejleszti már a GameWorks-ben a tesszellációs effektet. A Deus Ex MD-ben van az eddigi legdurvább háromszögszám jelenetenként, és ezért nyerik főleg a beépített benchmarkot a Radeonok. Hiába számolja ugyanis gyorsabban a nézőpontfüggő tesszellálast a GeForce, ha a raszternél jobban kikapnák.
Ez a fő oka, hogy olyan effektek készülnek a Gameworks-ben, ahol rejtett geometriákat lehet tesszellálni. Ez ugyanis nem terheli a rasztert, ami a Radeonok erőssége. A volumetrikus fényeffektjük pont ilyen. Az ott tesszellált geometria nem megy tovább a raszterre. Na persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy ilyen effektnek semmi szüksége tesszellálásra, de ez már sokadrangú kérdés, hiszen benne van az érintett programokban low minőségben is, ami pici tesszellálást alkalmaz es a minősége szinte ugyanaz. De a lényeg, hogy a raszter miatt nem játszik már senki szándékosan krájsziszkettőset. Még az NV sem, mert többet vesztenek, mint nyernek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
És mit kapott ez a szerencsétlen 970 anno... [link].Azért végül is aki anno megvette nem is járt olyan rosszul....
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#45185024
törölt tag
válasz TTomax #26861 üzenetére
És az icipicit sem gyanús hogy az 1060 és a 970 is pont min 39 FPSt nyom egy játékban ?
Mennyire örülhetnek most az 1060 tulajok...
Tipikusan arról szól a történet mint a Witcher.
WARNING Figyelem a következő szöveg allegóriát fog tartalmazni WARNING
★★★★★
Főnök megalkottuk azt a kártyát ami a rendkívül gyorsan fog DÍNÓkat renderelni.
De mit tegyünk az új játékunkba?
-Dínót
-De főnök ez a csipkerózsika !
-És ????
★★★★★
De főnök biztos hogy tegyünk az egyenes felületekre is tesszelláció hegyeket mert megoldhatnánk egy háromszöggel is.
-És ???[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz #45185024 #26862 üzenetére
Miért kellene gyanusnak lennie?A 970utódja a 1070 jó reggelt!A 1060 a 960utódja,vagy akkor az is gyanus legyen hogy a 1070 ugyanazt produkálja mint a 980Ti?Azt persze nem vetted észre,hogy a szerencsétlen 970 alapon hoz egy 470et ugye?Huzva meg egy 480at is?Két év távlatából az elavult hulladék?
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#45185024
törölt tag
válasz TTomax #26863 üzenetére
Már elnézést de mitől lenne az 1070 a 970 utódja ?
kiadáskori MSI árakat fogok mondani egy 970 es annó 120 ezer forint volt egy 1060-as 116 ezer forint egy 1070 es meg 160 ezer, az hogy mesterségesen feljebb csúsztatok egy kategóriát az csak manipuláció.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz #45185024 #26864 üzenetére
Ugye most csak viccelsz?A 970 msrpje 329dolcsi volt, a 1070 379dolcsi 50dolcsit ment fel mert az amd a mai napig nem tudott árversenyt kialakitani,nincs mire engedni az árból.A 1080 ára is csak azért esett egy százassal mert kijött a 1080Ti.Ha már a számozásból nem is esik le akkor az NV a saját honlapján is a 970utodjának tekinti a 1070et,de te gondolom még az életben nem jártál ott. [link]
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
do3om
addikt
válasz #45185024 #26864 üzenetére
290x-390x-fury x?
460?
Ezek hogy viszonyulnak az elődhöz?
De hamarosan jön az 5xx széria, ami szintén szép fejlesztésnek ígérkezik. Megvan az új 7800 széria méltó folytatása, hátha lesz vagy 3x kiadva ez is.Amúgy valóban minden rendben a toronyban?
Lehet az árakat nézni de az mindkét oldalon kicsit elszállt, a termék neve megad egy a angsorban elfoglalt helyet ahoz mérten kellene keresni az elődöt. Ez NV-nél logikusan halad AMD meg... mindent összebarmol.
Itt az NV aki kicsit tisztább-átláthatóbb helyzetet ad.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
#45185024
törölt tag
válasz TTomax #26865 üzenetére
980-as kártyákat lehetett kapni Magyarországon 140-150 ezer forintért Ma ennyi egy 1070-es.
Nem az 1080-as 140-150 ezer !!!
Lehet azt rá mondani hogy a 970 utódja mert akkor nézd mekkora a gyorsulás, de a dolgok az árukkal konkurálnak.
Most a Ryzennél is ez a fura nekem mikor valaki azt mondja ez a processzor annak a processzornak az ellenfele csak fele annyiba kerül.
Hát könyörgöm akkor nem annak az ellenfele.
Minden termék az azonos áru termék konkurenciája. A többi csak PR.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
-
#65755648
törölt tag
válasz TTomax #26861 üzenetére
Attól függ mikor és mennyiért vette az illető. Aki '14 végén-'15-ben vette 100-120k környékén az tényleg jól járt vele. Aki 2016-ban, netán annak is a második felében vett 970-et még mindig 100k környékén, az már kevésbé.
Ahogy a tesztelő is mondja a videóban, a GTX970 fej-fej mellett van a 4GB-os RX470-el (amit ma 60k körül kapsz), csak többet fogyaszt és tuningban sem jobb (náluk mindkettő 10-15% tuningot bírt).
Ehhez jön hozzá, hogy az új játékokban egyre jobban lemarad az új gen. kártyákról a 970, amit az is bizonyít, hogy míg nyáron 5% körül volt az RX480 8GB előnye hozzá képest, addig az általad is linkelt videón már 18% (mindkét esetben az 1440p-t néztem).
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #26872 üzenetére
azta! alig várom 2025-öt!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #26872 üzenetére
Nocsak. A DXIL köré húzott infrastruktúra kinyitja a kapukat? Végül is mind a DXIL, mind a SPIR-V nyílt forrású. A fordítók tehát szabadon felhasználhatók, így már csak egy DXIL->SPIR-V konverter kell. Nem elegáns, de tökéletesen működőképes. Gondolom a DX11-et is azért dobják el, hogy a D3BC-t kizárják a fejlesztésből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
TTomax
félisten
válasz Malibutomi #26876 üzenetére
Érthető,ha egy jó nagy adag lóvét raktam volna bele én is így reagálnék.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
mlinus
őstag
válasz Malibutomi #26876 üzenetére
aha, csak én nem poénként értettem
ilyen elképesztő feature creepet még semmilyen játéknál nem láttam. sose lesz kész, ha mindent be akarnak tartani..[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #26877 üzenetére
Nem kell belerakni sok lovet, nem kenyszerit senki senkit ilyen egyszeru.
A poen azert unalmas kicsit mert mindig eldurrantja valaki, miutan elolvasott egy hirt es gondolta mond egy nagyot, anelkul hogy gondolkodna. Idonkent poennak meg elmegy, csak sajna van aki komolyan is gondolja.
5 eve fejlesztenek ketto jatekot, egy nagy single playert, es egy MMO-t, ugy hogy az osszes studiot, teamet, eszkozoket nullarol kellett felepiteni. A Bioware-nek ennyi ido kellett az ME:A-hoz, ami egy nagyobb single player, ugy hogy adott volt a studio, a csapat, a penz.
Kb vizenjarashoz hasonlo csoda lenne ha 5 ev alatt befejeztek volna ket nagyon osszetett jatekot, megis sokan ugy csinalnak mintha evtizedek ota keszulne(pedig ugye nem), anelkul hogy belegondolnanak egyaltalan a miertekbe es perspektivaba helyeznek a dolgokat.(#26878) mlinus
Akkor neked kulon ajanlanam hogy probald perspektivaba helyezni a dolgokat (lasd fent) aztan irj. 5 ev alatt talan egy koegyszeru hacknslash MMO keszul el talan amiben zero fizika van, es semmi ujitas, (vagy egy komolyabb single player jatek) adott studioval es penzosszeggel mogotte.[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Változás: mégis Vulkan-t kap a Star Citizen!
Sikerült meglepniük, de nagyon örülök a hírnek!
-
titán
válasz Malibutomi #26879 üzenetére
5 eve fejlesztenek
5 éve eladják. Nem ugyanaz. Fejlesztés már kitudja milyen rég kezdődött.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Malibutomi
nagyúr
válasz schawo #26882 üzenetére
Mivel 2012-ben volt a kickstarter, es utana meg csak egy maroknyian voltak, olyan nagy fejlesztes elotte nem volt. annyi tortent elotte hogy a kis csapattal osszedobtak a pitch videot, amihez elkeszult egy par (mai szemmel) kezdetleges hajo es embermodell.
2012 decemberben 8 fos volt a csapat, 2013 dec 60fos, 2015 februarban mar 205 fos.Lehet talalgatasokkal dobalozni es azok alapjan elmeleteket gyartani, csak ertelme nincs.
Pont ezt irtam feljebb. Egy ket cikk alapjan, tenyek ismerete nelkul eldontjuk hogy mi is ez, aztan puffogtatjuk hogy sosem lesz kesz. Ami nem is lenne baj, mindenkinek meglehet a maga velemenye, csak egy ido utan uncsi ezt olvasni, ugy hogy tudod 95% hogy az illeto nem nezett utana annak amirol beszel.[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #26883 üzenetére
Majd az unokáid játszanak vele.
Olyan az mint a fa ültetés.[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #26885 üzenetére
Az a lényeg hogy neked tetszik és bízol a fejlesztőkben.
A jó dolgokra megéri várni.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
->Raizen<-
veterán
Nagyon erős lett a titan! Igazi 4k ready kártya
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
válasz ->Raizen<- #26887 üzenetére
A fura x is tartja magát szèpen
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #26879 üzenetére
A gond az, hogy 5 év alatt semmit sem fejeztek be. A Bioware 5 év alatt kiadott 2 játékot és dolgoznak egy harmadikon, miközben új motorra is átálltak. A CDPR 3.5 fél év alatt majdhogynem feleannyi pénzből egy Witcher 3-at csinált. Ezek 5 év alatt az általuk megadott határidőket csak tologatják, tavaly motort váltottak, most meg bejelentették, hogy megint átírják a motort mert a korábban hypeolt DX12 helyett most már a Vulkan tetszik... Szóval ja, van alapja, hogy szkeptikusak az emberek, mert az ilyen elodázott projektek általában nem szoktak osztatlan sikert aratni (ha elkészülnek).
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz ->Raizen<- #26887 üzenetére
Igen én is olvastam
az ipononazon a másik oldalon a cikket hogy megszületett az első 4K kártya és tényleg impozáns ez a 30 meg 60% emelkedés de azért ha úgy nem vagyunk FANboyok és ránézünk a grafikonokra azt látjuk hogy még a Full hd Gamer monitor ( 144Hz)- et sem értük el..
és ez zsinórban az elmúlt három játékban elmondható
1080P ultra
1080Ti 109 FPS
1080 94 FPS
1070 72 FPS
1440P
1080Ti 71 FPS
1080 61 FPS
1070 48 FPS
Nagyon nagyon messze van még az a 4K alagút vége amikor majd jön a fény de tisztán...[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #26889 üzenetére
Nem akartam mar offolni itt, de fogalmatlansagbol 5-os.
A gond az, hogy 5 év alatt semmit sem fejeztek be. A Bioware 5 év alatt kiadott 2 játékot és dolgoznak egy harmadikon, miközben új motorra is átálltak. A CDPR 3.5 fél év alatt majdhogynem feleannyi pénzből egy Witcher 3-at csinált.
5 ev alatt semmit nem fejeztek be: 2013-ban 12-en voltak, fel kellett epiteni a csapatot es a studiot, infrastrukturat. Meg 2014-ben is csak 60-100 fo kozott volt a team.
Bioware 3 studioval dolgozott folyamatosan meglevo penzugyi hatterrel.
Mass Effect es a Witcher MMO-k? Van bennuk valami specko fizika? Lokalis fizikai grid? 64bit pontossag hogy tobbmillio km lehessen egy rendszer? Proceduralis komplett bolygok?
Egyik sem. Ha csak egy single playert csinaltak volna az meg lehetett volna 5 ev alatt itt is. Egy single+MMO+studio felepitesre 5 ev nem sok.Ezek 5 év alatt az általuk megadott határidőket csak tologatják, tavaly motort váltottak, most meg bejelentették, hogy megint átírják a motort mert a korábban hypeolt DX12 helyett most már a Vulkan tetszik...
Motorvaltas: Cryengine-> Lumberyard (ugyanaz a Cryengine csak Amazon AWS tamogatassal) Kb nulla raforditas, de partnerseg az Amazonnal ami kifizetodo.
DX12 helyett Vulkan: Semmit nem kell atirni, a jatek DX11-en van, annyi tortent hogy a jovobeli DX12 konverziop helyett jovobeli Vulkan port leszSzoval ja. Par cikkbol levont vegkovetkeztetes ismet, ahogy mar fentebb is emlitettem.
Azt kellene felfogni, hogy tul sok az info a projekttel kapcsolatban ahhoz hogy valaki par (idonkent clickbait) cikk alapjan velemenyt nyilvanitson.
Pont ezzzel kezdtem feljebb, jon valaki es benyog egy informalatlan kliset, leirtam hogy ez nem igy van, nem lehet 1-2 cikkbol levonni ilyenkovetkeztetest, es jon a kovetezo ember a kovetkezo alulinformalt klisevel.Akit erdekel a tema SC topicban vagy priviben meg lehet vitatni, szerintem tul sok itt az off mar.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #26892 üzenetére
" Ha csak egy single playert csinaltak volna az meg lehetett volna 5 ev alatt itt is. Egy single+MMO+studio felepitesre 5 ev nem sok."
Pont ezért volt szétszedve két részre, és előbb jött volna a single. Melyik is jelent meg ezek közül ?
"5 ev alatt semmit nem fejeztek be: 2013-ban 12-en voltak, fel kellett epiteni a csapatot es a studiot, infrastrukturat. Meg 2014-ben is csak 60-100 fo kozott volt a team."
Ez mivel is magyarázza azt, hogy folyamatosan olyan dátumokat adnak meg saját maguk amelyeket nem tudnak teljesíteni ? Ha azt akarod bizonyítani, hogy felelőtlenül ígérgetnek akkor sikerült.
"Mass Effect es a Witcher MMO-k? Van bennuk valami specko fizika? Lokalis fizikai grid? 64bit pontossag hogy tobbmillio km lehessen egy rendszer? Proceduralis komplett bolygok?"
Nem, de van más. A legnagyobb különbség, hogy az említett két játék elkészült, a másik meg ígérgetés szintjén létezik.
"Bioware 3 studioval dolgozott folyamatosan meglevo penzugyi hatterrel."
Te hoztad fel példának a Bioware-t. Egy játékon nem dolgozott egyszerre három stúdió a pénzügyi háttérről semmit nem tudunk. A CDPR mögött pedig senki sem állt. Mondjuk a jelenlegi 145 millióval nem hiszem, hogy pénzügyi gondjaik lennének.
"Semmit nem kell atirni, a jatek DX11-en van, annyi tortent hogy a jovobeli DX12 konverziop helyett jovobeli Vulkan port lesz"
"Jövőbeli" Tehát akkor 2015 óta beszélnek a DX12-ről de még semmilyen formában bele sem kezdtek, most meg már bele sem fognak.
A kb. 0 ráfordítás a motrováltást illetően már csak ezért sem igaz, mert DX11-ről nem "0 ráfordítással" fognak DX12 vagy most már Vulkanra váltani.Azért kíváncsi leszek ha megint sikerül elcsúsztatni a single részt mivel fogják magyarázni.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #26893 üzenetére
Pont ezért volt szétszedve két részre, és előbb jöt volna a single. Melyik is jelent meg ezek közül ? Semmi.
Elobb is jon a single, de mivel a ketto ugyanazt a technikat hasznalja, a motort meg kellett varni vele
Nem, de van más. A legnagyobb különbség, hogy az említett két játék elkészült, a másik meg ígérgetés szintjén létezik..
Lovacskazas meg szex? Ezek komoly fejlesztoi munkat igenyelnek. Tudsz mondani esetleg konkretumot, aminek a technikai megvalositasa igenyel nehezebb fejlesztoi munkat, ami hasonlo nehezseg mint egy MMO felepitese, vagy amiket fentebb emlitettem? Nem hinnem.
Ja latom kozben szerkesztetted, jott az "elkeszult" utokartya. Gyakorlatilag elismerted hogy nincs bennuk semmi technikailag nehez. Szoval ja kesz studio el tudott kesziteni egy single player jatekot mindenfele technikai kulonlegessek nelkul hamarabb mint egy nullarol indulo studio ami sokkal komplexebb MMO-t keszit. Ez aztan sokkolo.Ez mivel is magyarázza azt, hogy folyamatosan olyan dátumokat adnak meg saját maguk amelyeket nem tudnak teljesíteni ? Ha azt akarod bizonyítani, hogy felelőtlenül ígérgetnek sikerült.
Hmm, csuszas fejlesztes kozben mikozben olyan dolgokat probalnak a jatekba pakolni, amik tulmutatnak az egyszeri gyorsan kiszort tucetjatekokon. Letaglozo.
ME:A miert csuszott egy evet? Ennyi kellett hogy rondabba tegyek az animaciokat?Egy játékon nem dolgozott három stúdió a pénzügyi háttérről semmit nem tudunk. A CDPR mögött pedig senki sem állt.
Nem irtam hogy egy jatekon dolgozott 3 studio, te irtad hogy tobb jatekon dolgoznak, en meg irtam hogy tobb studioval.
"Jövőbeli"
Ertem szoval felhozod hogy atirjak a motort az baj, ramutatok hogy nem irnak at semmit, ez kesobbre vonatkozo kijelentes, akkor meg tapsikolsz. Szimpla trollkodasnal azt hittem tobb eszed van.
A motorvaltasra irtam a kb nulla raforditast mivel Cryengine->Cryengine valtas volt gyakorlatilag
A DX12 Vulkant nem emlitettem egyaltalan hogy mennyi raforditas lenne a valtas de latom a motor es az API kulonvalasztasa nem sikerult.Reszemrol befejeztem, mert tul sok az off, es mar kezdesz elmenni a csusztatasos csavargatas iranyaba, ahhoz meg nincs kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #26894 üzenetére
"Lovacskazas meg szex? "
Lol ha nálad ennyi maradt meg a W3 és ME játékokból akkor szerintem is várj a Star Citizenre.
Olyanokon dolgoztak amelyek hasonlóan fontosak voltak az adott játék megalkotásához. Egy játék ugyanis nem csak technikai részből áll, sőt mondhatni az az utolsó szempont."Hmm, csuszas fejlesztes kozben mikozben olyan dolgokat probalnak a jatekba pakolni, amik tulmutatnak az egyszeri gyorsan kiszort tucetjatekokom
ME:A miert csuszott egy evet? Ennyi kellett hogy rondabba tegyek az animaciokat?"A csúszás náluk már hagyománnyá vált, bár mostanra legalább már annyit tanultak belőle, hogy nem mondanak pontos dátumot...
1 negyedévet csúszott, a ronda animációkra pedig majd akkor térj vissza ha ez a "túlmutató" játék megjelenik és a korábban említett hiper-szuper technikai dolgokat maradéktalanul sikerült megvalósítani, mert valahogy fura mód garantáltnak veszed, hogy úgy is lesz"A motorvaltasra irtam a kb nulla raforditast mivel Cryengine->Cryengine valtas volt gyakorlatilag"
3 év fejlesztés után ha motort váltasz az nem nulla ráfordítással történik. Pont a Mass Effectnél volt erre példa a Frostbite esetében, hogy nem olyan egyszerű az.
"Ertem szoval felhozod hogy atirjak a motort az baj, ramutatok hogy nem irnak at semmit, ez kesobbre vonatkozo kijelentes, akkor meg tapsikolsz. Szimpla trollkodasnal azt hittem tobb eszed van."
Mert szerinted eddig nem foglalkoztak a DX12-vel ? Ha nem akkor megint csak egy korábbi -2 éves- ígéretről derül ki, hogy még bele sem kezdtek. És pont ez a legnagyobb gond a projekttel, hogy minden "félkész, fejlesztés alatt, majd kész lesz, még bele sem kezdtünk" állapotban van és még így is lesz egy darabig.
Szóval ja ha valaki bevág egy 2025-ös kommentet az nem feltétlen trollkodás, hanem ennél a játéknál egy halál komoly scenario, mert ilyen ütemben lehet tényleg akkorra lesz kész.
Amúgy meg nem trollkodásból írom, nálam is várós a játék single része, de egyszerűen nem tudok elmenni emellett a fejlesztési "ütemterv" mellett, védeni meg semmiképp sem.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz Malibutomi #26894 üzenetére
Nagyon off,de nem birom ki.Szerinted az normális,hogy egy játékban 18.000dolcsit lehet költeni?Mert szerintem ez tulmutat minden józanságon.Komolyan kérdezem,mennyivel vagy benne?
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #26896 üzenetére
Kevesebb mint 100$-al nem titok. Van egy kis kezdo hajom meg egy masik ami olcson kez alatt vett AMD promobol lett. Ennyi.
Egyebkent nem, szerintem nem normalis, de mindenki arra kolt amire akar. Lattam mar embert aki War Thunderre koltott ennyit, sot mobil jatekra is elvernek ezer dollarokat emberek.
Megmondom szerintem hogy kellene minden jozan felnottnek viselkednie. Egy crowdfunding projectbe csak annyi penzt rakni amennyit nem baj ha elveszitunk, mert ez minden ilyen projektnel fennalo lehetoseg. Igy tamogattuk ami tetszik, es nyugodtan varhatjuk mikor lesz kesz. Ha elkeszult orom, ha nem ejj buktam par dollart.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz Malibutomi #26897 üzenetére
Az a baj,ha visszatekintesz a multba egy picit akkor azt láthatod,hogy az esetek nagy részében az ilyen játékok sosem készülnek el.Persze lehet,hogy pont ez lesz az üditö kivétel,ki tudja de én személy szerint erre nem 100,de 10dollárt sem mernék rakni.Az a kérdés is ott motoszkál mindig a fejemben ilyenkor,hogy én mint early acess vásárló mit is profitálhatok ebböl,mert látszólag semmit jelenleg.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #26898 üzenetére
Nezd nekem nincs bajom a kritikaval, igen a hataridoket nemigen tartjak, ezert jarna nekik egy seggberugas, de nem azert mert nem dolgoznak (400 fejleszto 5 studioban nem a labat logatja), hanem mert idiota optimista datumokat adnak meg.
Azt viszont eszre kell venni hogy ez egy nagy projekt, nagyon nagy Egy MMO+ egy single jatek nem ugrik elo a semmibol. MMO-t nem is tudnek mondani ami 5 evnel kevesebb ido alatt elkeszutl, es akkor meg csak az "olj meg 100 nyulat" hacknslash MMO-rol van szo, aminel az SC meg szazszor komplexebb.
Szoval ami itt a lenyeg, 5 ev utan azt mondani hogy "sosem jelenik meg" meg "idotlen idok ota keszul" szimpla bolondsag, mikor nincs olyan studio aki ezt hamarabb megcsinalta volna, nemhogy ugy hogy kozben szedik ossze hozza a teamet es a penzt.A profitalasra: Ennek az egesznek epp az lenne a lenyege, hogy nincs kiado, ezert nincs aki uti vagja a fejlesztoket hogy marpedig devember 13-ra kesz kell legyen a jatek. Aztan jon az NMS fele hianyzik a fele, meg a 800Mb-os patchek hetekig hogy valahogy gatyaba razzak a jatekot.
Itt epp ez a lenyeg, es ezert turelmes a tamogatok nagy resze, mert az lenne a lenyeg hogy csinaljak meg rendesen.Hogy elkeszul vagy sem, majd kiderul, szemely szerint 145 millioval mar nem hiszem hogy besulne, es en latom hogy mostmar jol haladnak a fejlesztesekkel. Amit megcsinaltak az pedig csucs.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #26895 üzenetére
Nem mindegy, hogy miképpen váltanak motort. Ők eleve a CryEngine-t is nagyon durván átírták, amit tettek az annyi, hogy az eddig megírt kódot átvitték a Lumberyard alá, amit nem volt nehéz megtenni, mert a használt és az új motor struktúrája megegyezett. Tehát nem sok munkájuk volt ezzel, lévén a saját kódjukkal dolgoznak így is, csak mostantól az Amazontól kapnak technikai támogatást, és használhatják az AWS-t, alapvetően csak ezért váltottak.
Ha mondjuk nem a saját kódjukkal dolgoznának, akkor más lenne a helyzet, de nekik alapvetően nem a Lumberyard képessége kellett, hanem az Amazon Web Services.Eddig nagyrészt a Mantle kódot fejlesztették pusztán amiatt, mert ebben volt a legnagyobb időmennyiségük, illetve ez elfogadta a HLSL-t (ugye rengeteg effektet a játékba az AMD ír, tehát olyan API-n kell lenni, ahol ez tesztelhető). Ugyanakkor már be volt építve a DX12 és a Vulkan támogatás is, csak nem volt leoptimalizálva. Ez nem akkora gond, mert a három említett API alapvetően nagyon hasonlít egymásra, tehát az egyik API-ra írt struktúra helyből alkalmazható a másik kettőre. Vagyis a low-level leképező optimalizálása nem vesz el többet két hétnél. Annyit kell eldönteni, hogy a Mantle-ről merre lépnek tovább. Eredetileg a DX12-re akartak lépni, de inkább a Vulkan API-t választották. Ez összességében a terveket nem vetette hátrább, mert ugyanannyi idő és erőforrás kell az aktuálisan használt kiindulópontból mindkét API-ra optimalizálni. Talán Vulkánra még egy picikét könnyebb is, de ez csak a saját fejlesztési modelljük specifikus hatása.
Persze a shader fordításnál lesz egy kis extra meló, mire a HLSL-ből SPIR-V-t kapnak, de a nyílt forrású infrastruktúrák miatt ez ma már kivitelezhetővé vált.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest