Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Malibutomi #26892 üzenetére

    " Ha csak egy single playert csinaltak volna az meg lehetett volna 5 ev alatt itt is. Egy single+MMO+studio felepitesre 5 ev nem sok."

    Pont ezért volt szétszedve két részre, és előbb jött volna a single. Melyik is jelent meg ezek közül ?

    "5 ev alatt semmit nem fejeztek be: 2013-ban 12-en voltak, fel kellett epiteni a csapatot es a studiot, infrastrukturat. Meg 2014-ben is csak 60-100 fo kozott volt a team."

    Ez mivel is magyarázza azt, hogy folyamatosan olyan dátumokat adnak meg saját maguk amelyeket nem tudnak teljesíteni ? Ha azt akarod bizonyítani, hogy felelőtlenül ígérgetnek akkor sikerült.

    "Mass Effect es a Witcher MMO-k? Van bennuk valami specko fizika? Lokalis fizikai grid? 64bit pontossag hogy tobbmillio km lehessen egy rendszer? Proceduralis komplett bolygok?"

    Nem, de van más. A legnagyobb különbség, hogy az említett két játék elkészült, a másik meg ígérgetés szintjén létezik.

    "Bioware 3 studioval dolgozott folyamatosan meglevo penzugyi hatterrel."

    Te hoztad fel példának a Bioware-t. Egy játékon nem dolgozott egyszerre három stúdió a pénzügyi háttérről semmit nem tudunk. A CDPR mögött pedig senki sem állt. Mondjuk a jelenlegi 145 millióval nem hiszem, hogy pénzügyi gondjaik lennének.

    "Semmit nem kell atirni, a jatek DX11-en van, annyi tortent hogy a jovobeli DX12 konverziop helyett jovobeli Vulkan port lesz"

    "Jövőbeli" :C Tehát akkor 2015 óta beszélnek a DX12-ről de még semmilyen formában bele sem kezdtek, most meg már bele sem fognak.
    A kb. 0 ráfordítás a motrováltást illetően már csak ezért sem igaz, mert DX11-ről nem "0 ráfordítással" fognak DX12 vagy most már Vulkanra váltani.

    Azért kíváncsi leszek ha megint sikerül elcsúsztatni a single részt mivel fogják magyarázni.

Új hozzászólás Aktív témák