Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Laja333 #2411 üzenetére

    No igen, és 5Ghz-es 6-magos procival, négycsatornás 2400Mhz ramokkal, kérdezem én, akik ilyen VGA-t vesznek, hány %-uk rendelkezik ennyire erős vassal? A többségnek jóval gyengébb, négymagos i5-i7 van vagy még az se....

    (#2417) daveoff: A te szempontodból fogalmam sincs. :D Az én szempontomból viszont akkora előrelépés volt a 290-esen a DX-hez képest a Mantle BF4-ben (pedig 80-100-ról 70-90-re esett vissza az FPS, mert emeltem a képminőségen is), hogy eszem ágában sem lenne bármilyen más Mantle-képtelen VGA-t kipróbálni, engem annyira meggyőzött. ;) Nem az FPS, hanem a közvetlenség miatt, amit nyújtott.
    Tudom, ezt beszéltük már máshol, hogy nálad nem volt észrevehető eltérés a Mantle-vel, amit én lassabb monitorod számlájára tudok csak írni. Nálam a Dell P2414H 60 helyett 72Hz-en ment, és a panelja is észrevehetően gyorsabb, nekem is U2312Hm volt előtte. ;) Bár amennyi revízió van ezeknél, lehet darabonként is eltérő sebességűek, ahogy van akinél megy a 72hz, van akinél nem.

    (#2428) daveoff: "Miért van ez, hogy procilimites helyzetben DX alatt az NV ennyivel jobban telejésít? "
    Abu85 információi szerint a BF4-ben a 980-ak 5 képkockás prerendererrel dolgoznak, míg az AMD csak 3-al, ami elég komoly könnyítés lehet a CPU szempontjából. Ez megmagyarázza azt is, miért tudja a Mantle szintjét hozni, és azt is, miért tűnt olyan szuper-közvetlennek a Mantle-n nekem a játék, mivel az csak 1 képkockás prerendert használ.

    (#2433) gbors: A Mantle alatt a nagy fék, hogy itt az Nv Mantle tudás nélkül, márpedig amiatt úgy kell megírni a játékot, hogy a DX-et se fektesse túlzottan ki az Nv kártyák alatt, így pedig csak korlátozottan fog tudni villantani, bár szerintem csak idő kérdése, mikor jönnek rá komolyabb opciók.

Új hozzászólás Aktív témák