Új hozzászólás Aktív témák

  • csendes

    őstag

    válasz fudi2002 #59601 üzenetére

    Ha még nem járt le a kötelező jótállási idő (1 év), akkor ragaszkodj hozzá, hogy írásos jegyzőkönyvet (dátum, aláírás, stb.) adjanak arról, hogy miért nem végzik el a javítást. Utána tájékoztathatod őket, hogy külső szakvélemény alapján a meghibásodást nem a rootolás okozta és a harmadik fél által elvégzett javítás költségét meg kell majd téríteniük. Ha nem sikerül rendezni a vitát, akkor békéltető testülethez fordulhatsz. Illetve a tablet értékétől függően érdemes lehet bírósági eljárást is indítani, ha a békéltetés nem eredményes.
    Nyilván a forgalmazó, illetve a szerviz is beszerez ilyenkor szakvéleményt, tehát elhúzódhat a dolog, illetve nem egyértelmű a kimenetel. Egy custom ROM is okozhat hardver hibát, például túlmelegedés miatt. Rootolásnál is megtörténhet, hogy valaki átállítja a CPU vezérlést nagyobb teljesítményre és ez hibát okoz.
    Ha a tabletre a kötelező jótállási időn felül vállaltak jótállást, akkor csak az 1 év után hivatkozhatnak arra, hogy szerepelt a feltételek között a rootolás (ha valóban így volt), egyébként önmagában a rootolás a kötelező jótállást nem érvényteleníti, hanem nekik kell bizonyítani, hogy a nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást.

    Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.

Új hozzászólás Aktív témák