Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    válasz pusihusi #25375 üzenetére

    Igen, volt egy idő amikor én is ajánlottam! Sőt elég sokan vettek az én tanácsomra. Tehát elismerem, hogy tényleg jó tab az áráért. DE!!! Csak addig jó, amíg nincs vele gond! Márpedig a mai szélsebes tömegtermelés, és az alacsony árak megtartása érdekében történő költséges minőségellenőrzés kimaradása miatt nagyon sok olyan készülék kerül forgalomba, aminek nincs nagy baja, csak éppen elég ahhoz, hogy mondjuk a kicsivel nagyobb melegedése miatt folyton fagyjon. Ilyet fogtam én is ki, és sajnos a kollégám is, akinek ajánlottam. Mivel szó nincs firmware frissítésekről, custom rom-okról, ne adj isten gyári firmware supportról, ezért mit tudsz tenni? Visszaküldöd a "szervizbe", ami a Hungarflotta kft. Csak az a baj, hogy ők még azt sem tudják mi az a firmware, nemhogy javítani tudnának egy készüléket! Kicserélni?!!! Áááá, sokkal egyszerűbb visszaküldeni a feladónak, hogy teszteltük 500 órát, és nálunk nem jelentkezett egyszer sem a fagyás! Amikor a szerencsétlen vásárló visszakapja a bolttól ahol vette, hogy a "szerviz" nem ismeri el a hibát, és felháborodásában bekapcsolja ott a boltban, és 2 perc után be tudja mutatni, hogy lefagy, akkor mit csináljon? Magyarázza el a gyerekének, hogy "Sajnos kisfiam csak úgy tudsz az Angry Birds-szel játszani, ha 5 percenként megfagy a kép frissen Factory resetelt gép esetén is. Ilyenkor szólj nekem, és cirka 3 perc múlva kezdheted előlröl!" ???Szerintem a p***ába kívánja az egész szart, hogy miért olyat választott, ahol ilyen magasról szarnak a vásárlóra, és helyette vesz magának egy normális support-tal rendelkezőt! Ez az én véleményem és persze mindenki olyat vesz amilyet akar, és olyan szempontok alapján, amilyen neki jól esik.

Új hozzászólás Aktív témák