Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64638144

    törölt tag

    válasz boborján2 #169336 üzenetére

    Nem fognak neked semmit mondani. Érted? Semmit. És ennek 15 millió oka lehet, hogy miért nem mondanak. Hogy egy mindenki által ismert és hétköznapi dolgot említsek amitől talán megértsd, pl ha nem kapsz pénzt az ATM-nél, akkor nem fogja azt kiírni, hogy "kifigyott". Mert semmi közöd hozzá, hogy mikor van pénz a gépben. Hanem azt írja ki, hogy "tranzakciót nem sikerült végrehajtani". De ugyanezt írja ki még húsz probléma esetén is, aminek semmi köze a pénzhez, hanem bármi más gond van.
    Ugyanígy nem fogják neked megmondani, hogy mi van a belépéseddel. Ilyen a bankbiztonság és kész. És akkor még nem említettem azt a tényt, hogy lehet, hogy egy betanított közmunkás van a telefon túloldalán minimálbérért, mert annyira nincs már ember sehol. Aztán az meg azt se tudta miről beszélsz.
    Mégegy példa, pl amit írtam az előbb, hogy tegnap elrontottam valamit. Netes vásárlást csináltam, jött a megerősítést kérő kétfaktoros. Rákattintottam, hogy mehet, engedélyezem. És semmi. Nem jött az OTP-től a levonást jelző üzenet, nem jött a vásárlás oldaláról az email, hogy sikeres megrendelés. Várok mint a hülyegyerek, telik az idő, semmi. Na mondom magamban, valamit baromkodik a bank. Mivel virtuális számlán csak annyi pénz volt, ezért gondoltam megcsinálom újra a vásárt, úgyse tudja kétszer levonni ha esetleg később az automatika újrapróbálja, mert annyi pénz nincs rajta.
    Megcsinálom újra, megint jön a kétfaktoros, megint engedélyezem, megint semmi.
    Néztem az egyenleget, le se vonta, semmi nem történt. Hibaüzenet nem volt.
    Aztán ránéztem a webkártya adataira, mert ÉN TUDOM, HOGY NEM VAGYOK HIBÁTLAN,
    és akkor láttam, hogy nem jó CVC kódot adtam meg. Beírtam immár helyesen, és sikerült a vásárlás. De ismétlem, a kutya nem szólt nekem arról, hogy hibás adatot adtam meg.

Új hozzászólás Aktív témák