Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boborján2

    senior tag

    válasz #64638144 #169339 üzenetére

    Mindent értek.
    Ettől függetlenül, nyilván nem fogod tudni belémbeszélni azt ami egyszerűen nem igaz.
    Attól ,hogy a Te csak olyannal találkozol ,aki elírja , vagy a 72 éves random Marikanéni elhiszi magáról hogy elírja <ha nem is ezt történt akkor is> ,még nem azt jelenti ,hogy mindenki elírja,hiszen a júzerek apró kis töredékével találkozol maximum.
    Innentől kezdve ezt engedjük el,mert nem fogok vitatkozni egy ilyen baromságon. Lényeg ,hogy nem egész egy nap alatt kimatekozták a megoldást és megcsinálták.

    Az otp ATM pedig akkor a legmenőbb ,amikor odalépsz hozzá és a windows xp desktopot mutatja.
    Egér ,billenytűzet a seggébe és mehetne a duke nukem :C

    Viruális kártyás vásárlástól nem tudok nyilatkozni.
    Amikor kérni akartam ,közölték hogy hát sajnos az nem lehet, mert ahhoz csomagot kell váltani.
    Mi sem egyszerűbb ennél :)
    Persze ha hozzávettük ,hogy a számlának két hozzáfárése van, én és a feleségem , meg van hozzá társ kártya,meg még akkor amikor kérdeztem volt rajta hitel is, egy olyan csomagváltási folyamatot vázolt nekem a (lehet hogy betanított munkás) ,hogy a tarhonya megállt a számban. Mondam hogy ezt akkor most el is engedtük és megoldom másképp.

    Azt viszont sima kártyás, online vásárlásnál tudom,hogy olyan még nem volt,hogy nem jelzett vissza semmit. Vagy sikeres, vagy pedig elírás/fedezetlenség esetén tranzakció elutasítva hibaüzenet jelenik meg.
    Ha nem tájékoztat semmi ,hogy sikeres vagy elutasítva , az biztosan nem a bankbiztonság része ,hanem a rendszer balf...sága.
    Az semmiképp nem elfogadható ,hogy nincs visszajelzés a júzer felé,hogy mi történt a pénzzel.

    Ahogyan az sem lenne elfogadható ,hogy egy boltban pl. érintéses fizetésnél nem mondana a terminál semmit és percekig néznénk egymást tudatlanul ,mert épp az ilyen esetekre van szabadiőnk meg mindenki másnak is abban a sorban a kasszánál.

Új hozzászólás Aktív témák