Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64638144

    törölt tag

    válasz boborján2 #169341 üzenetére

    Jó, hát azt hiszel magaddal kapcsolatban, amit akarsz. Én csak próbáltam segíteni, hogy kicsit nézd másképp a dolgot, mert az a fejlődésedet segíti elő. Ha nem sikerül egy technikai dolog, akkor nekem is az az első gondolatom, hogy "köcsœg gép, rendszer, stb", hiszen én is ember vagyok. De utána a hibakeresésnél mindig bevonom hibalehetőségnek a "humán tényező"-t, nos ez lennék én. Így sokkal hatékonyabb lettem. Pl ha engem valahova nem enged be 2X próbálkozva valami, nem próbálom meg 3X is, hanem ellenőrzöm saját magam.
    Tavalyelőtt pl azért nem tudtam befizetni az adót, mert a limit alacsonyra volt állítva. Persze hibaüzenet semmi, csak annyi, hogy sikertelen. Aztán befizettem az asszony kártyájáról sikeresen, akkor kezdtem el a saját házam táján sepregetni. Nos azóta mindig így teszek.

    A számlacsomag történeted nem tudom hogy volt pontosan, meg hogy kinek volt igaza. De ilyen esetben ha ordenáré marhaságot mondanak, akkor szépen megköszönöm a segítséget, majd újrahívom és akkor már másik embert kapcsol a rendszer, aki jó eséllyel el tudja látni a feladatát. Ez is azt bizonyítja, amit korábban írtam, hogy sok helyre betesznek ilyen semmitérő közmunkásokat. Ezt mindenhol tapasztalom. Pl nálunk is a műszakot úgy alakítják ki, hogy egy hülye, egy normális. Csak a létszám meglegyen. Ennyire nincsenek emberek már, mert külföldre mentek a szakemberek.

    Amúgy a boltban a terminál nem mondott nekem semmit mikor még Simple érintéses fizetést használtam. Volt 3 csipogás, hogy nem jó és kész. Bár a blokkra a sikertelen mellé biztosan írt hibakódot, azt nem néztem. Csak a terminálra nem.

Új hozzászólás Aktív témák