Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nemsoká viszont Shelby Mustang lesz
FeRRaR1: nem, nincs ennyi ellocsolható pénzem, de szeretek kicsit elérhetetlen célokat kitűzni magam elé.⭐ Stella
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #16602 üzenetére
Az csak a Mk2-ben volt és ha jól emlékszem azt is a Volvotól lopták, a T5 motor, majd kijavitasz ha tévedek, ezekben a svédacélokban jobban képben vagy...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz radi8tor #16606 üzenetére
Tévedések sora... A PSA és a Daimler közös fejlesztése az a motor.
Igenis nyúlt, mivel a Volvo is a GM égisze alatt futott egy ideig. Adott dízel motort, mert azt a Volvo sosem tudott jót, aztán kapták a fost, cserébe odaadták a T5 motort.
Mellesleg a GM az autoipar rákja, bevásárolja magát, aztán szépen csődbe viszi a brandet, már 20 éve. Volvo, Saab, Deawoo, soroljam még? 20 éve élősködnek más brandeken és árulják a szemetüket, a jó technikát lenyúlják, majd amikor kiszipojozták teljesen, akkor eladják a kínaiaknak, förtelmes egy cég..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tknof1871
őstag
Üdv!
Autós szemszögből hol van jó helyen a kerékpárosok hátsó (piros) villogója vagy lámpája? Nyereg alatt, a hátsó sárvédő alján, a csomagtartó végére szerelve, a sisakon vagy ha nincs sisak fejpánttal a fejen (persze hátrafelé)? Jobb ha kombinálva, 1 a fejen 1 meg a kerékpáron?
A szenzoros hátsó lámpákról mi az autósok véleménye? Határozottan növeli a kerékpáros biztonságát?
Az egyik szenzoros a kerékpár fékezésekor funkciót vált. Villogásról átvált folyamatos világításra.
A másik a radaros. Ha hátulról közeledik az autó akkor bekapcsol.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
válasz ANDROID??? #16599 üzenetére
Szerencsére én nem futottam bele gyökér motorosokba még, de azért vicces látvány lehet mikor bemutogat ilyenkor, tekintve, hogy az autósnak egy apró kormánymozdulat és neki annyi. Halottan vagy minimum törött összes végtaggal meg nehezen fogja betörni a szélvédőt.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
dj79
senior tag
válasz tknof1871 #16608 üzenetére
Én mindig a nyereg alá szereltem, szerintem ott látható a legjobban. Emellé a sisakokra ragasztottam fényvisszaverő csíkot, valamennyire az is segít. A lámpát villogó funkcióra kapcsolom és ennyi.
Szenzorosban nem is gondolkoznék, a villogóban a ladda akkuk sokáig bírják.[ Szerkesztve ]
-
válasz tknof1871 #16608 üzenetére
Radarost ne, ha valami bug miatt nem kapcsol be az gáz és a legtöbb autósnak már messziről érdemes látnia a nagy sebességkülönbség miatt.
Olyan legyen ami mindig világít, hogy ezt folyamatosan vagy villogva teszi az már mindegy.
A biciklin mindenképp legyen lámpa, mert azért a rendőr is szól. Ha csak a sisakon van azért kötekedhet, mert nem a biciklire szerelt.Érdemes rá pénzt áldozni aminek erős fénye van és oldalirányból is jól látható ha kanyarban haladsz stb.
Az olcsó biciklis lámpák ami csak az utolsó 20 méteren látható az már késő.
Esetleg valami rikítóbb színű bringás ruha.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
kelly416
veterán
válasz tknof1871 #16608 üzenetére
Tudtommal folyamatos fénynek kell lennie, legalábbis egy időben büntettek a rendőrök a villogásért.
Szerintem a jármű leghátuljára jó tenni, hiszen az támpont, hogy meddig ér a binyigli. Ha a sisakon van, akkor a fél biciklire ráparkolhat valaki véletlen, bár ha elesik a kerékpáros, akkor meg inkább a mimetikus polialoidot lássuk, mint a fém vázat.
De ez mind csak szerintem.
-
kelly416
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz 2ozzmexy #16581 üzenetére
Hat, a hirdetesbol azt nem tudjuk meg, hogy azert adjak el, mert az ujabb modelt veszi, vagy egyszeruen mas autot preferal vagy esetleg csak tobbet vart tole es mast akar kiprobalni. Az, hogy keves km van benne, fiatal auto es elado meg nem jelenti azt, hogy barmi baja is lenne. Persze, nyilvan van aki a fogkefejet sem csereli le 3 ev alatt
-
FeRRaR1
őstag
válasz tknof1871 #16608 üzenetére
3 lámpával nyomom ha este úttesten is megyek, terepen sokszor csak előre teszem fel.
OLIGHT RN 1500 elöl, valaha volt legjobb amit használtam, szerintem ha felraknék kettőt akkor vetekedne egy személy autó ledes tompított fényével.
Hátra több megoldásom is volt. Régebben mikor csak városba mentem akkor kettő volt fent a hátsó vázon, a kerek felső részénél, kb a felni pereme ahol kezdődött. Ez két olcsóbb elemes lámpa volt villogva, jobbra és balra is, a kettő így elég feltűnő volt.
Mostanában Cateye Viz 100 van fent. Ez brutálisan erős, ülés csövön annyira lentre teszem amennyire lehetséges. De ugye aszfalton úgy is magasabbra van állítva mint terepen, meg ott fel se rakom. Csak arra kell figyelni hogy ruha vagy táska véletlenül se lógjon rá.
Amennyiben főként aszfalton mennék, felraknék kettőt, nagyon gyorsan fel / le szedhető, nem drága, és azt úgy mint az első verzióban a vázra. Nagyon jól megtervezett lámpa, van ami szórja, van ami pont szerűbben messzebbre megy, remek programokkal. Van hogy lejjebb kell vennem mert ha bicajjal megyünk többen vakítja a mögöttem jövőt ha nincs közvilágítás. Biztos hogy nem hagyatkoznék szenzorra. Van akksis és elemes verzió is úgy tudom.
Ezt meg kombinálhatod egy sisakra tehető olcsó állandóan világítóval, sokat latok ilyet esti bringások között. Erre a célra egy Cateye Orb tökéletes lehet, ugyan úgy van akksis, elemes, és lehet venni kettes csomagban is apró pénzért. Asszonynak raktam fel párat.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Egy kis szélesítés van rajta, de nekem tetszik így is. (FB allert.)
-
Reggie0
félisten
Egyiranyu 2 savos uton jott hatulrol ezerrel a szaggatott vonalon. Kiraktam indexet, hogy kimenjek es elengedjem. Korulnezek, meg messze van, elindulok kifele, felig atmentem a kulsobe, mikor megjelenik mellettem es elkezd mutogatni stb.. Utana kovetett mindenfele a varosban, barmerre is kanyarodtam, es allandoan bejott elem buntetofekezni. Ugy a hetedik ilyen utan kapott egy figyelmezteto lovest, mire elhuzott. Par honapra ra jott a level a rendorsegtol, hogy jo lenne ha befaradnek. Bent megkerdezte a nyomozo, hogy mi tortent, mondtam h igen en adtam le, es elmeseltem a sztorit. OK, lefoglaltak a fegyvert. Kovetkezo kor szembesites: ott elmondom ugyanezt a sztorit, nem mond neki ellen a motoros, a nyomozo kerdesere bunkon valaszolgat(pl. ilyen kerdesre, hogy mennyi hely volt a ket jarmu kozott, azt valaszolja, hogy faszomat nem tennem koze. ). Aztan a rendor megkerdezte, hogy bement-e elem es szandekosan fekezett, a hulyeje pedig bevallotta, hogy tobbszor is. Megkerdezte a nyomozo, hogy miert is csinalta, amire azt valaszolta, hogy mert en nagyon siettem es igy buntetett. Azt is megkerdezte, hogy akkor miert tett feljelentest, mire azt mondta, hogy hogyhogy fegyverem van. A nyomozo szettarta a kezet neki, hogy hat van ilyen. Kovetkezo papir az volt, hogy buncselekmeny hianyaban megszuntetik ellenem a nyomozast, fegyvert visszakaphatom, a motorost pedig feljelentettek szandekos kozuti veszelyeztetesert es garazdasagert.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #16623 üzenetére
Azért a második után lehet már nem fékeztem volna akkorát... Aztán tboldi tud mesélni milyen kemény az ember összeszegecselt lábbal...
Látod ezért jó hogyha van kamera, akkor nem tudja letagadni. Az ilyenek megérdemelnék hogy valami rommal járjak amire 20ezerért kapok bontott lököst, bocs, nem tudtam elkerülni már az ütközést. Hamar leszoknának róla... mellesleg motorral büntifékezni, nem éppen egy tudósklub tagsági igazolás."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Jut eszembe, ma rámegy valaki rajtam kívül a Lidl porszívóra?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz Reggie0 #16623 üzenetére
Először írni akartam, hogy többsávos úton rád is ugyanúgy vonatkozik a jobbra tartási kötelezettség mint bárki másra. Ilyen szempontból talán még jogos is lett volna egy kicsit a felháborodása a komának. De aztán írtad hogy mindezlakot területen történt, tehát abszolút jogos volt amit te csináltál szerintem. Mondjuk én a pisztolyt nem vettem volna elő, de nem is húztak ennyi ideig az agya most sosem.
Nálam is szokott lenni pisztoly elég sokszor. Hirtelen haragú vagyok, de kábé ugyanolyan gyorsan le is csillapodok. Mire eljutunk odáig hogy a másiknak elguruljon a gyógyszer, általában én már röhögve integetek. Valamikor csak egy ujjal ugyan.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #16629 üzenetére
Bizony vonatkozik, de tessék elolvasni az ide szóló passzust... Ez egy urban legend hogy lakott területen belül nem érvényes... de érvényes, a kitétel úgy szól hogy gyorsabb haladás érdekében szabad használni tartósan a belső sávot, de ha nincsen melletted senki, akkor bizony ki KELL menni... NEM, akkoris ki kell menni!
36§ (4): "Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."
Nem tér ki sem a gyorshajtásra, sem motorosra, sem parasztra, se kasztra, nemre, nemi hovatartozásra, járműgyártmányára, piaci értékére, útburkolat minőségére, stb. (bocs, most fejből nincsen meg az összes kifogás ) Ha belül vagy és valaki utolér, akadályozod, tehát hol a helyed?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
BigBlackDog
veterán
válasz 2ozzmexy #16631 üzenetére
"de ha nincsen melletted senki, akkor bizony ki KELL menni"
Az idézett és félkövérrel kiemelt szöveg pont nem ezt írja. Ott az van, hogy "folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza". Ez alapján, ha nincs mögötte jármű, akkor nem is akadályozhatja azt, tehát a leírás alapján megengedett a belső sáv használata.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #16632 üzenetére
kifacsartad, feleslegesen... motoros érte utol, tehát?
Én sem szoktam folyton kimenni, nem vagyok ennyire álszent, bemegyek a belsőbe aztán csókolom, ha jön valaki elengedem, vagy gyorsítok, de amennyiben a forgalom engedni (előttem is mennek annyival) akkor egy +15/20 km/h gyorshajtásom mindig van...
Nem érzem életszerűnek hogy valaki azon húzza fel magát hogy még 2 autó mellett elhaladva a 6-as táblánál 90 helyett csak 80-al megyek mondjuk, aztán úgyis elengedem. Képzeld, meg szokta némelyik köszönni... sőt, volt aki elment mellettem, utolértem, elengedett, aztán beállt mögém, mert úgy gondolta ez a tempó jó neki.
Amúgy sok nyugati államban kivesznek ha bent felejted magadat.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #16635 üzenetére
Ő el is kezdte, csak más a két jármű menetdinamikája, motorosnál erre mindig számítani kell...
Teherautóval rühellem, amikor csak hallom, de nem látom, mert holttérből megy holttérbe.."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
6030D
Ármester
válasz MunezXBK #16589 üzenetére
Próbáltál már Mk1 TT Coupe-ba bemászni hátra? Amikor Győrben voltam gyakornok, akkor kellett valami dobozokat átvinnünk a telep túlsó végébe, adtak egy belsős kocsit (minden elemük más volt, ez-az hiányzott, lótifuti autók). 3-an voltunk, én húztam a rövidebbet, enyém a hátsó pad. 3 percig nem tudtam úgy rakosgatni a lábam, hogy be tudjak ülni, mert kb a térdem haraptam, miközben a derekam a tetőt verte. Végül az lett a megoldás, hogy háttal álltam a kocsinak, bedugtam a seggem az előre hajtott vezetőülés és a B oszlop között (pont befért, pedig nem voltam kövér), majd becsusszantam a hátsó padra, ahol keresztben, előre görnyedt majom pózban ültem a padon. Öv nem kellett, mert amikor a többiek beültek, pont befeszítettek az ülésekkel. Kifelé persze vártak 3 percet röhögve, hogy nem tudok kiszállni, majd kihúztak a kezemnél fogva. Legközelebb mondtuk, hogy inkább a Q7-tel vinnénk a papírt, abba könnyebb bejutni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
2ozzmexy
aktív tag
Ezért is írtam BBD-nek hogy én is bent szoktam, tudom, ki kellene mennem, de a Vitara és a nyomvályúk...
A bimmer meg szedi a kaucsukot ha kell, dájcslándban rám szoktak esni ilyen golfos hülyegyerekek az 1,9pdtdi-vel, mert mindegyik 300+, aztán ütök egyet a váltófülön, kihúzatom ilyen 220-230 környékéig és többet nem látom őket. Azért ezek a "bevásárlóautók" el szoktak fogyni ilyen 200 környékén, főleg ha nem mai csirke, kicsit már a futómű is ergya, meg odakint is megy ám a szerelmeskedés az apróval, ne higyjétek hogy mindenki misin meg kontin gurul... Sok ott is aki megveszi a kauflandban a nyáriszettet, főleg türkisék, aztán jönnek jaszkarizni az ótóbánra a 15 éves dízel kotlával, de elfogy hamar mint a goldbären. Nekem ha betapad az evo2 akkor kapaszkodni érdemes..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem szoktam oktatni autópályán, meg amúgy sem kenyerem, azt a jó édes anyukájának kellett volna mindenkinek, de már késő...
Amelyik nagyon meg akar halni, azt meg engedem, volt már rá példa hogy 5 km múlva szedhettük ki őket a roncsból.
320d, szóval tartalékról itt ne beszéljünk, de 250-nél tilt, igaz 200 felett már vezetni kell. 160-180 közötti utazó a kényelmes neki, nem túl zajos, van ereje ott még, tehát emelkedőn nem lassulok, 4 fővel bőven viszi 9 liter körül."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
Eredetileg Corolla / Auris vonalat néztem de most képbe jött a Jazz.
Melós célra keresek valamit, alkalmazottak tudjanak futkozni siteok között meg hétvégén is tudják használni privát célokra. 1500 font környékén rengeteg van már. Van motor / váltó / évjárat ami kerülendő?
Kb úgy állok hozzá hogy ha elmegy 2-3 évet utána kuka akkor az rendben van. Persze nem célom lelakni vagy eldobni.
Várom az ötleteléseket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2ozzmexy #16646 üzenetére
Mikor levillog az i3 a belsőben ott nekem azért lefőtt a kávé. Előttem is tököltek azért nem mentem, amint tiszta lett az út és odaléptem érdekes módon már nem volt annyira sietős neki, x70-nél úgy lemaradt mint a huzat. Mert ha jön a 320d akkor kihúzok a szélre tudom hol a helyem a táplálékláncban.
Amúgy Bubi-nak is ez a x60 ami még sima ügy, utána már azért nem árt észnél lenni ezeken a fos utakon. Nem is csoda, hogy gyárilag x90-re van korlátozva.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...