Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #16647 üzenetére
1,6 dual-vvti vagy minek nevezték a Toyotánál, mindkét vez tengely változó, ha automata és nem te vezeted akkor a hybrid Auris CVT-vel nem rossz vétel.
Ne rohadjon, amúgy egy rajzszög az egész, semmi csilli-villi.
Ha a hátsó sárvédőív nem indult még meg és az ajtók alja, akkor 5-6 éve van még vissza. Hidegen ledadogva elfutnak tőle az emberek, de csak trafó baja van olyankor vagy lambda. Ezeken kívül amilyen puritán, olyan golyóálló, hidegen zajos, de mind olyan.
300k km-ig a hybrid rendszer is el van, utána kezd drága lenni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #16652 üzenetére
Ilyeneknél én sem jöttem még rá, hogy mire gondolhat a költő... Sőt ha nagyon rám mászik akkor megijedek és elveszem a gázt.
#nincsbennetarcsi
-
Stylewars_kp
senior tag
Én nem veszem el a gázt. Szimplán csak a további tempómban befejezem az előzést. Nincs ingerenciám leállni ilyenekkel.
Azt nem tudom megemészteni, amikor megelőz. Oké. Megyünk 5km-t beérem. Megelőzöm, hiszen ő lelassul én maradtam konstans. 5km megint megelőz. Lelassul, megelőzöm. És ezt játszuk egy darabig, amikor vagy gyorsítok, hogy lehagyjam vagy lassítok, hogy lehagyjon. Ezt kell még megtanulnom. De amikor +10el megyek és megy a jojó, akkor már felhúznak... -
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #16645 üzenetére
Dicsak, szünet végén írtam és elkapkodtam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #16655 üzenetére
Csak akkor ha nagyon a hátamba áll.
Jah ezt is ismerem. Olyankor vagy tartósan ellépek mellőle vagy kiállok egy kávéra attól függ milyen messze még az úticél.
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
válasz Stylewars_kp #16655 üzenetére
Sokan vannak, akik úgy érzik, kevesebbet fogyaszt a taliga ha kigyorsít aztán hagyja kigurulni. Idióták.
Egyébként az ilyeneket fedélzetivel simán fel lehetne tenni valahová, mint szándékos veszélygenerátor. Hátha rákapna a redőnység is.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Stylewars_kp #16655 üzenetére
Ebből a kedvenc változatom síkon megy 140-el, emelkedőn 110, lejtőn 160...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #16661 üzenetére
Kevesebbet is eszik "vitorlázva" (a Vitara legalábbis), csak az utasok gyomra kavarodik fel... tapasztalat. Van aki az átlagsebesség mérést hiszi, ezért kihúzatja néha hogy "fusson csak, jót tesz neki", aztán megy gyök2-vel...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tegnap éjjel kellett mennem Siófokra, építik az m7-et egy oldalon 1-1 sáv és 80, 95- el megyek, román kisteher seggemben 5 cm-re ledes lámpáitól kifolytak a szemeim, én is próbaltam ködfényt 2s-re válasz refi, akkor megijedtem 80, akkor már majdnem vontattam. Korlátozás vége, 110- el jött pfff, mondom anyád, 145 puszi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #16664 üzenetére
Nem baj, legalább tanultok!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #16667 üzenetére
Ne OFF-olgass, jó?
-
nagyúr
-
ANDROID???
addikt
Zsírspray-t tud valaki javasolni?
Ez pl? -
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #16578 üzenetére
Nem bírtam magammal, 996-os ismerős tanacsa:
Keresd meg a sales managert és ajánlj több pénztSzóval így tettem.
Felajánlottam az alom csomagot nekik.-Adok 1000 fonttal többet.
-Macan képeket csatoltam, hogy egyedi spec, eladása nekik is többet fog hozni + jól mutat a kínálatban.
-Cseresznye a tetejére, hogy hajlandó vagyok 20-30k hitelt felvenni náluk és azért is kapnak jutalékot.Mondom 2 dolog lesz:
- Megfontoljak, de 30 éve Porsche specialisták, lojális vásárlót nem fognak kikosarazni egy kretén miatt.
- Csak simán azt fogjak gondolni hogy f@sz fej vagyok.Can't blame a man for trying.
Szóval jót beszélgettem kocsikról, Macanrol, mit miért rendeltem bele, milyen a PPF, milyen a GTS.
Azt mondta vissza járó vásárló foglalózta le azonnal. Remélik megértem, de nem lephetnek vissza ebből. Viszont elmentik a kocsimat, emailt, telefont és szolnak ha barmi van vagy találnak hasonlót.
Illetve mondtak hogy az egyik legjobb Macan spec amit valaha láttak
Pofátlanoké a világ. Nem vagyok az, de ma az voltam. Meg se lett az enyém.
Szóval a Lava Oranga 911 GTS storynak itt vége. Meg próbáltam életben tartani de mar halott volt az ügy.
Meg van egy kis melóm, de ma vagy holnap ránézek a Jazz kínálatra aztán jelentkezem pontosabb adatokkal / konkrét példányokkal.
ANDROID???
Milyen célra kell?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz ANDROID??? #16671 üzenetére
Somogyi w330?
-
MasterMark
titán
válasz ANDROID??? #16675 üzenetére
Nagyon hamar lemosódik esőben. Olyan hajózsírt érdemes talán tenni rá, Mannol WR2, nem spray, de rákened a kezeddel.
Switch Tax
-
ANDROID???
addikt
válasz MasterMark #16676 üzenetére
Ez volt nekem is az 1. gondolatom, hogy ott marad - e.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ANDROID??? #16677 üzenetére
Nem sokáig ha diplomatikus akarok maradni.
Sok gyártó ezért használ a futóműben "sárga" csavarokat, de ugye az drágább..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz ANDROID??? #16675 üzenetére
Nekem is mondtak mar ilyet, de szerintem elég "kretén" megoldás.
Ehelyett: Ha kell kis drótkefe, vagy akksis fúróba fogható valami. Majd: [link] Ezt lehet önmagában vagy alapozónak használva. 2-3 vékony rétegben. Ha van, ha nincs drótkefe előtte féktisztítóval rámennek a felületre hogy tartós legyen a dolog. [link]
Majd a legvégén ha tényleg profira akarod pár órával később kaphat két Hammerite réteget. Matt feketét szoktam használni: [link]
Akkor meg van csinálva rendesen sok évre és nem mossa le az első nagyobb eső.
A másik indok mint kenések, zsanérok: Erre is van sokkal jobb megoldás. [link] száraz teflon spray. Nem fog látszani, nem gyűjti a koszt, és ténylegesen erre való amire sokan zsírt vagy sima wd40-et használnak...
Zsanérra úgy szoktam hogy tolok egy adagot, ki be csukom 2x majd meg egy kicsit és hagyom száradni. Ez lehet nyitva vagy csukva is.
Zsír az egyikre se jó megoldás, sőt nem is megoldás szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Stylewars_kp #16681 üzenetére
Szerintem igen, de ilyen célra meg nem használtam. Tisztítsd meg amennyire lehet, aztán mehet a dupla módszer amit írtam, szerintem működnie kell. Amire én használtam eddig mindenen működött kiválóan és hosszú tavon. Beleértve a kinti elektromos kaput.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #16681 üzenetére
Na ez majd érdekel hogy bevált-e. Nekem a garázskapus a Wd40-et mondta de az igazából nem erre való...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #16685 üzenetére
Akkor biztos arra gondolt de csak annyit mondott, hogy évente 1x kenjem Wd40-el.
Van bringalánc olajozóm, a kapunyitó motor láncára azt fogom fújni. A zsanérok/görgőkre meg akkor veszek ilyet.
#nincsbennetarcsi
-
Én ezt használom, ez ilyen fújható zsír, ajtó zsanérokra szoktam használni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz ANDROID??? #16686 üzenetére
Mindenhova raktam picit mikor nyikorgott. Zsanérok, szarak, motor ahol csúszik ki / be. Azóta sokkal simább és hangtalan, pedig mar vagy egy éve volt, és ugye kint van a szabadban.
Nagy tételben rendelem, azt hiszem 24 flakon volt egy kartonban, és úgy kevesebb mint fel áron volt / flakon.
Wurth féktisztító is, Dry PTFE is. Úgy is elkopnak, kerti szerszámokhoz is használom, élezés után lefújom, vagy teli elrakás előtt. Lassan fogy de állandóan mert sokmindenire jó. Mióta tartok 3 fele WD 40-et, a sima fogy a legkevésbé, a Dry PTFE meg a legjobban.
Sokkal jobb mint a zsír mert nem gyűjti a koszt ha nem taszítja. Nem tartja meg magában, nem ragad, nem látszik, és erre van kitalálva, súrlódó felületkehez. Persze van ahova ténylegesen zsír kell, de az nem az ajtó zsanér.
bitpork
Értékelem én is. Le van mentve most 4 Porsche specialista akik csak ezzel foglalkoznak hogy különleges példányokat vadásznak. Majd ha lesz idom / energiám / kedvem akkor bele vetem magam megint.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Jazz tema:
[link] Annyi hogy ez privát eladó = nincs garancia.
Ha kereskedő akkor törvényileg van 30 napos elállás minimum de a normálisabbak komolyabbat ajánlanak. Álltálában 3 v 6 hónap teljes gar amit kiterjeszthetsz 1 v 2 évre.
[link] Van állami oldal ahol a rendszámot beírva elég sok minden kiderül az előéletről.
Szóval a fenti nem néz ki rosszul, kéne egy alapos takarítás, meg a légzsák lámpa megy valamiért... Kicsit sok a méter is. De jó kiindulási pont.
[link] Egy tulajos, egyik tükör lenne csere aztán kb ennyi, szép állapot, sok méter.
[link] Kezdünk megérkezni a normálisakhoz. Alacsonyabb futás, szép állapot, egy szőnyeg csere + lámpa polir után egész pofás lenne. (+ kis takarítás)
[link] 4 uj fek, normális futás. "sport" de szép állapot.
[link] 1500 környéken mar bejönnek a 2009 facelift verziók.
[link] kicsit többért alacsony futás, kereskedő, garancia...
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #16692 üzenetére
Mindegyik használt kocsimon átmentem teljes kárpit géppel eddig + a szokásos.
[link] Ez érdekes lett volna ár / értek aranyba aztán ránéztem a műszakira: Exhaust emits excessive dense blue smoke during acceleration
Nagy mennyiségű sűrű kék füst gyorsításnál... Gondolom eszi az olajat akkor mar.
[link] Szinten: Exhaust emits blue smoke during acceleration
[link] Ez egy merő rozsda alul a műszaki szerint.
Integral body structure is corroded but structural rigidity is not significantly reduced front cross member (6.1.1 (c) (i))Offside Front Integral body structure is corroded but structural rigidity is not significantly reduced Floor (6.1.1 (c) (i))Nearside Rear Integral body structure is corroded but structural rigidity is not significantly reduced Inner sill (6.1.1 (c) (i))Rear axle corrodedRear Brake hose has slight corrosion to ferrule (1.1.12 (f) (i))Parking brake only just met the required effort of 16% Underside chassis, sub frames and suspension components corroded[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Műszaki átnézése után gyakorlatilag ez maradt az egyetlen normális. Csak ilyen hibák voltak hogy ablaktörlő lapát, gumi kopás, stb baromságok.
Szóval egyenlőre ez az egy van a kalapban és kereskedői garos.
-
szabonagyur
félisten
válasz FeRRaR1 #16693 üzenetére
Sajnos a rozsda ahogy írtuk fentebb problémás lehet mindnél előbb utóbb. Az meg, hogy eszi az olajat meg esélyesen abból jön, hogy ott is megy a legenda, hogy nem kell ebbe olajcsere, bírja mert japán.
Esélyesen emiatt is hozzák be tömeggel az angol Jazzeket alkatrésznek.
Én vagy mást néznék, vagy sok garisat.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
FeRRaR1
őstag
válasz szabonagyur #16695 üzenetére
Most hogy a keret felment 1500 környékéről 2500 környékére futok meg egy Toyota kort is.
Mellesleg örülök hogy ilyen jol es részletesen működik az állami ingyenes műszaki történet lekérdezés.
-
kelly416
veterán
válasz szabonagyur #16695 üzenetére
Meg azt se feledjük, hogy sokba (pl.: IQ) 0w20 olaj kell és nem 5w30, aztán itthon 5w30 megy mindig mindenbe. Lehet, ott sem bajlódnak ennyit a műszaki leírásokkal.sok szervizben, főleg hogy hazánk fiai és sok más pórabb nemzet fiai szokták koszolni magukat, nem a született angolok.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz Stylewars_kp #16699 üzenetére
Annyiban igaza lehet hogy a zsír megköti a port / homokot és bar az elején jobb lesz tőle, utána gyorsíthatja a kopást. Száraz teflont neki ha kell. Előtte féktisztító ha dzsuvás. Száradni hagyni, 2x kezelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya