Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Vismajor01 #9551 üzenetére
Jó most bizsereg neki hogy le kell váltani a 4-5 éves Civicet egy Németre. Csak az hogy Német legyen. Fapados 4 hengeres diesel. Sok sikert neki, de legalább a szomszéd látja.
Illetve a Hondában egyszer arcon köpték, azért írtam neki azt
-
nagyúr
válasz FeRRaR1 #9553 üzenetére
Ebben is bántani fogják, csak ha egy X5ben ülne, talán akkor nem
Nálam is leszarja a legtöbb hülye, hogy ez egy 5-ös Bömbi, persze miért ne tenné. Ő sem azért hülye, mert egy opelben ül, hanem mert alkalmatlan a vezetésreMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FeRRaR1
őstag
Ha jól értem egy Indonéz ellopta a kocsi trélert, és azzal akart további kocsikat begyűjteni magának London egy "előkelő" negyedében
-
FeRRaR1
őstag
válasz Integrale #9562 üzenetére
Volt 2 újszerű Rönyóm az elmúlt 5 évben, mindegyikbe alapáron volt ülésfűtés.
Nem is értem ezeket a buziskodásokat. Hogy van vagy nincs ülsé fűtés, hogy az első ablak kapcsoló az 2 klikkes a hátsót meg tartani kell. Ilyenkor mindig úgy érzem elmebetegek csinálják ezeket. Inkább tesz be kétféle kapcsolót az egy, ugyan olyanok helyett csak hogy sz@rabb legyen.
Minden rohadt gyártó rendelje be azt a telibevert 2 klikkeset és csak azt tegyen mindenhova. Tudom, ez túl nagy kérés.
Most a havidíjas ülésfűtésre nem térek ki
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Integrale #9564 üzenetére
Szvsz kapcsoló + egy sor programozás. Másrészt ha az első tudja akkor csak azonos kapcsoló meg egy [CTRL + C] & [CTRL + V] program sor lenne. F@szság ez egész.
3-4 éve ismerős mondta hogy látott olyan fapados merkedeszt ami hátul kurblis volt a Svájci szalonba
Na az mi? Legjobbat vagy semmit...
Esetleg készítik elő a terepet a havidíjas ablak mozgatáshoz?
Ha már havidíjas (éves) gyorsulásuk van
-
Integrale
veterán
válasz FeRRaR1 #9565 üzenetére
Amiket ismerek modelleket, ahol van hátul automata/nem automata variáns is, ott a kapcsoló ugyanaz, a motor más, és a komfortelektronika. Motorban pl az ellenállás érzékelése hiányzik. Kapcsolóban keresni az eltérést azért nem jó út, mert nem azt tanítod fel a gomb nyomvatartásával, hanem a motort, hogy megtanulja a végállásokat.
Értem egyébként amit írsz, és egyet is értel vele. Ha már az autóipar egyeszer tudott valamit, akkor azok miért nem lesznek evidensek? Persze, lehet érte pénzt kérni, de gáz.
Nekem pl a sajátom is ilyen érthetetlenség. Ha már évekkel korábban egy kategóriával alacsonyabban a Stilo (2001) extralistáján szerepelt a radaros tempomat, színes, konfigurálható képernyô az óracsoportban, navigációt is átrakható volt arra, elektromos ülôlap hossz állítás, kulcsnélküli nyitás és indítás stb stb, akkor ezek miért lettek elfelejtve, elérhetetlenné téve? (Az okot nyilván tudom, a GM az, de ciki).
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #9563 üzenetére
Sporolnak amin lehet. Az enyemben pl csak lefele automata az ablak, mert igy megsporolta a gyarto a becsipodesgatlot.
Amugy a felszereltsegek regionkent elternek meg markan belul. Az enyem pl a hanyatlo nyugatrol van ebben alap a tempomat, itthon meg csak a kozepes szinttol jart...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Azt észre vetem hogy itt a legalacsonyabb felszereltség sem annyira alacsony mint M.o.-n. Itt konkrétan nincsenek is olyanok. Kicsit mások a trim elnevezések is.
Viszont ahogy Integrale írja sok gyártó visszafelé fejlődik és régen alapnak számító dolgok is hiányoznak, meg olyan filléres sz@rokon spórolnak ahol nagyon kilóg a lóláb. Pl ablak kapcsoló. Engem először az S80 kényeztetett el, 4 automata ablak, majd a CT, meg most az XC60. De pl az XC90 V8 Executive, szóval a legeslegmagasabb felszereltség, elöl automata, hátul tartanod kell
Biztos nem fért bele a keretbe.
Régen a diesel Volvókba alapból járt a kályha. Most még az opció listáról is kivették. Pedig vannak olyan helyek ahol nem hülyeség. Sok példa van, szomorú irány hogy hátul kurblis az ablak, de kéken világít a lábtér és embléma... (merkedesz)
Egyébként szvsz más a kapcsoló, mert ahol nem automata ott nem 2 klikkes csak tartod és annyi. Legalább is amivel nekem van tapasztalatom.
-
kelly416
veterán
válasz FeRRaR1 #9570 üzenetére
A kapcsoló is más, de mellé más a vezérlő elektronika, több a szenzor az automatához, sok eltérés van és a kapcsoló a legkisebb tétel.
Zafira A, Mazda 626, édesapám régi Passatja (1996 talán és közel nem volt max. felszereltség akkor sem) mind 4x automata voltak. Sőt, a Passat felhúzta az oldalablakot, becsukta a tetőablakot sima távirányítós központi zárással. Ha nem is teszik bele alapból, legalább kérhető legyen az autóba szerintem is. -
válasz Integrale #9564 üzenetére
Csak az a vicc, hogy egy utolsó seat ibizába beleraknak 4db automata ablakot, sok japánba/kóreaiban meg a fullfullba sem tudja
Egy csöves 2011-es seat ibiza st-ben 4db elektromos ablak komfort modullal, automata lámpa/ablaktörlő, tolatóradar, mindkét oldalon állítható ülés magasság, navi, ülés fűtés, Bluetooth...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9574 üzenetére
Nekem a Lexiben volt, és mindegyikben amit próbáltam. ST-hez oda tették magukat.
Elöl hátul szenzor, alap tempomat, elöl hátul fűtött ülések, 4 automata ablak, tolató kamera, csukódó tükrök ezek nagyon nagyon régóta alapnak kellene hogy számítsanak.
De a Macan pl aminek ismerem kívül belül a konfigurátorát...
2022 modell évben NEM volt alapáron ülés fűtés egyik felszereltségben SE.
Külön opció volt az első, és még egy a hátsó.
Most ez annyiban változott as 2023-as modell évre hogy elöl alapáras lett hátul fizetős.Tehát egy 30 millió +os verdába egészen pár hónappal ezelőttig nem fért bele az ülés fűtés
Baszki a hátsó ablakokat nem próbáltam ki hogy automaták e.
Átadják nekem a zsír új Porschét és hátul tartani kell a gombot keresztül hajtok a kurv@ szalononQru
Részben azért mert a sötét gyártók ebbe az irányba terelik az embereket, és horror összegeket költenek marketingre. Sokszor olyan módon hogy fel se fogja az ember hogy az egy reklám már.
Minden gyártó rekord bevétleket halmoz, és majd nem fér bele 4 automata ablak? Elmennek a P-be.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz FeRRaR1 #9565 üzenetére
Egyszer valaki írta az autós fórumban, hogy vannak olyan emberek (talán pont a németek), akik attól félnek, hogy ha balesetezik az autóval, és a hátsó ablakon kell kimásznia, de nem tudja betörni (gyerek, csaj, nénibácsi), akkor a kurblist lehúzza, az elektromost meg áram hiányában nem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
Ha ez ekkora, életszerű probléma lenne, szerintem az autógyártók már kitaláltak volna erre valamit, de nem hallottam még (ez persze semmit se jelent). Lehet, hogy emiatt van, ez viszont csak a gyártónak buli, az egyszeri sima, nem beszari vásárlónak nem...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FeRRaR1
őstag
Jó nagy baromság, egyrészt lesz még áram, másrészt ha akkorát kap akkor úgy is betörik. Pláne a mai hártya vákony karosszéria elemekkel. Illetve ott a másik oldal. Meg főleg Németbe valami rekord idő alatt ott a mentő / segítség mindenhol.
Megnézném egy nagy baleset után, durranó légzsákokkal az oldalra borult kocsiban hogyan kurblizza egy nyugger az ablakot, esetlegesen törött végtagokkal...
Én azt hallottam hogy ott sok "PréMiJum" modellnek mint 3-as, 5-ös, E és C classe van nagyon nagyon fapados kivitele, ami máshol nem is kapható és csak munkába ingázni veszik cégek. Tekerős ablak mindenhol, minden manuális, 0 extra. Nem is vásárolható szalonban, de flottáknak igen.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
3 ajtós autót kell venni, problem solved.
-
Integrale
veterán
válasz kelly416 #9571 üzenetére
Milyen szenzorok kellenek ehhez? Motor végállásban nagyobb áramot vesz fel, majd leold a komfortelektronika, ennyi a trükk.
Aztán, hogy ezt némely gyártó túlbonyolítja, kétállású kapcsolóval, meg egyebekkel az egy dolog, csak teljesen felesleges.
90-es évek elejétôk kb. 2000 közepéig/végéig az Audik, VW-k, olaszok, mind így mûködtek."Bad reklám is reklám too"
-
FeRRaR1
őstag
Mai legjobb eddig, kaptam egy visszahívási levelet a DVLA-tól, ~ közlekedési hatóság.
Visszahívják a Toyota Proace City EV munkagépemet, mert egy hiba miatt hibásan olvashatja ki a feszültségeket és hőmérsékleteket az akksiból. Hívjam azonnal a legközelebbi Toyota kereskedést.
Felhívom őket és ők nem tudnak erről semmit. De felírták hogy jeleztem, majd értesítenek ha tudják mi ez vagy van rá megoldásuk
Megnyugtató...
Ha bent égnék Qru, takarítsd ki azt a retkes övet, örülök hogy itt lehettem.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FeRRaR1 #9579 üzenetére
Az uvegek is sokkal vekonyabbak lettek nem csak a lemez.
Btw az mk4 Impreza tesztben kulon kiemeltek, hogy mar felfele is automata az ablak. Enyemben csak lefele, soromlpos-parkolojegyes parkolasnal elvezet huzni vegig a gombot kozben kormannyozz es valts sebesseget...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Ez igaz az elektromos kocsikra is, sírnak hogy kicsi a profit közben rekord bevételek meg Tesla is hipp hopp tud engedni 5000 fontot az árakból mert mocskosul vastag árréssel dolgoznak.
Eu meg húzza le magát a retyón, a jól kitalált szabályozási rendszerük is ellehetetleníti az olcsóbb kisautókat, de helyette jöhetnek a 2,5 tonnás adó csaló hibridek.
Mert azok szuper zöldek.
Ezekről a kamu suvokról meg el sem kezdem a vélemény nyilvánítást...
-
kelly416
veterán
válasz Integrale #9583 üzenetére
Odacsípésgátló szerintem szenzorral működik "jobb helyeken". Az nem megoldás ebben a hatalmas emberbaráti társadalomban, hogy kicsit odacsíp, de mivel a motor erőlködik, megallítjuk az ablakot.
Én sokszor a 27db légzsák helyére is 2-es lemezt tennék (pl.: a kormány közepére), és miután a májergyerek egyszer megfejeli, jól meggondolja, hogy legközelebb odacsapjon-e a lovak közé lakott területen. De ameddig a minél gazdagabb és minél felelőtlenebb idiótákat minél több védelmi szutyok óvja saját hülyeségük eredményétől, ne várjunk nagy változást. A dúsgazdagoknak van minden kitalálva, a többiektől veszik el a dolgokat, "mert drága". Tényleg valamikor 2000-2005 körül volt az autógyártás aranykora, akkor még akartak jót csinálni. Mostanra mindenki eladja a lelkét 2 lyukas garasért, mindenen a spórolás lehetőségét keresik csak. Hártya kasztni, 3kg-os 3 hengeres turbós 150 lovas varrógépmotorok amik a gari időre vannak tervezve. Ugyanennek a spórolásnak áldozata sok minden, pl. az automata ablakok is.
-
tboldi
nagyúr
Bezzeg a GD Jazz felfelé is automata. Igaz, csak a vezetőoldalon, de alapesetben a parkolójegyet is azon az oldalon veszed el.
Erről jut eszembe, egyszer haverommal és a Trabantjával mentünk tankolni, nagyon üres volt, a cél előtt ~1 km-rel el is kezdett fulladozni, úgyhogy az egyik kezével húzta a szívatót, hogy még egy kicsit nyerjünk vele, a másikkal a váltóval operált, állal meg tartotta a kormányt.
Aztán 3-400 m-re a kúttól vége lett a dalnak, szerencsére volt nála kanna. -
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #9592 üzenetére
Az legalább AWD és 90%-ban hátul hajt.
Nálam ez a fő vízválasztó hogy van e rendes AWD vagy nincs.De rohaggyámeg azé'Qru
Meg majd mi lesz a sok akksival ha mind olyan lesz és beindul a nagy degradálódás tömegesen. Bár szvsz addigra a kocsik is olyanok lesznek hogy nagyrészük mehet a kukába az akksival együtt.
Jó kis kűlszíni fejtés, fekete bányák, rabszolga munka, finomítatlan olajjal közlekedő teher hajók, minden megvan ott is az ellátási láncban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest