-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterD_81
csendes tag
válasz Chris0321 #49537 üzenetére
Én is erre a kárörvendő mentalitásra figyeltem fel. Mért van erre szükség??
Megnéznék egy jól karban tartott e46-ot, vagy e90-et, lehet 4 hengeres is persze, amit a tulaj karban tartott, ráköltötte, amit kellett, tehát volt gazdája a kocsinak. Aztán ha azt néznék át, és nem volna hiba, akkor mit fröcsögnének kommentelők. -
CharlieDrop
veterán
válasz Chris0321 #49543 üzenetére
szerintem nagyon régóta van ez. A '90-es évek közepén vett a nagybátyám egy e28 24tds-t, kintről németből. 3 év után lecserélte egy vadi új Cordobára ami sokszorosába került, mint a BMW, de a falu kinézte a nagy vállalkozót, mert BMW-je volt. A Seat nem számított.
Vagy mikor megvettem 2009-ben a 12 éves e36-om 23iA, volt olyan 1,4 milla. A Szomszéd hú, meg há, meg jó drága. Mondtam neki, hogy 4 millás új Astrád kicsit drágább volt...
Most ez fejelődik meg azzal a kárörvendéssel, ha valaki egy lefosott példányt vesz...
Igaz a sok nagyképű, arrogáns BMW tulaj is tehet erről a képről...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz Chris0321 #49764 üzenetére
Ez így van, de ettől még él a 3-as pont. Mehetek én lassan, ahogy a kolléga a hsz-ben javasolja, de az nem fog megmenteni. Az emberi hülyeséget sem kompenzálja a sebességkorlát betartása. Ha 90-nel mész az országúton, és szemből neked jön egy szabálytalanul előző, aki nem lépi túl a 90-et, de egy 60-nal araszoló tatát előz, abba is belehalhatsz. Tehát senki nem ment gyorsan, mégis megvolt a baleset. Nem kell 200-akkal menni, hogy olyan erők legyenek, amit nem visel el a szervezeted. Lehet gyorsan menni ésszel, és lehet ész nélkül, drogosan, részegen, stb. A második a probléma.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Chris0321 #49966 üzenetére
Hát igen... minden kereskedő buktával adja el az autóit, általában nagyszerviz után,vagyonokat ráköltve. Úgy éri meg, de javítsatok ki, ha tévedek Szegényeket sajnálom is a dunaparti 200 milliós házaikban (már akit ismerek).
Ettől az embertől egy csavart sem szabad venni. De mondom, kíváncsi vagyok már csak a poén kedvéért is, hogy ha vesz tőle valaki, hogy jár.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
válasz Chris0321 #49966 üzenetére
Érdekelne, hogy ezzel a 100.000-es bukás bejelentésével azt akarja bizonyítani, hogy nem nepper? Mert egy (ha nem több) tucat autót hírdet. Tehát, nagy valószínűséggel, nepper. Azok pedig, sosem buknak a bolton, mert abból élnek! De ha valaki bevenné, hogy nem nepper, akkor nem csak 100-at "bukna" rajta. Jóval többet! Már csak saját bőrömön tapasztalva is.
Én is túladnék E46 330i sedanomon és nagyon úgy tűnik, az is csoda lesz, ha valaki 2M-t ad érte. Pedig, sokkal többe van. De hát, ilyen a használt autó! -
-
veterán
válasz Chris0321 #50284 üzenetére
Mert sokkal több a nyomaték. Nekem 450Nm (25d), ami már egészen alacsony fordulattól rendelkezésre áll. A sprintnél pedig ez nagyon fontos. Fent pedig a lóerő is több, a 20D-nek asszem 180 ló körül van, nekem 218.
Érdemes nézni a sportkijelzőt, hogy alakulnak a görbék.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Chris0321 #50387 üzenetére
Szerintem önmagában a 400 még túl sokat nem árul el. Mire ment el? Utólag hívta fel a szerelője a figyelmét, hogy a motor hajtókaros, és ennyiért rakták rendbe neki? Vagy rendes tulaj módjára megkapta az autó az összes szűrőből/folyadékból/gyertyából a cserét, esetleg néhány problémás pontból preventíven (vízpumpa, termosztát, kiegyenlítő, viszkó) a cserét, és kapott egy garnitúra Michelin gumit 18-as méretben? Szerintem ez a nagyon nem mindegy, mert bármilyen 20 éves egykor prémium autóra el lehet egy pillanat alatt locsolni ennyit, de még többet is, úgy hogy az autó alapból is működött.
[ Szerkesztve ]
-
eliterob
tag
válasz Chris0321 #50436 üzenetére
Sajnos így az utolsó pillanatban nincs. Kocsi még lenne is de zöldkártya egyiken sincs anélkül meg nem engednek át... Még annyit tudok tenni hogy úgyis hajnalban indulok napközben meg úgyse használnám. Ha reggel is jelez akkor lehet lemondom az utat... Lesz egy átvizsgálás ha kell pumpacsere aztán megy eladásra...
-
Ļantos
aktív tag
válasz Chris0321 #50520 üzenetére
Nekem van egy 2000 évjáratú 320d, benne van vételárral 1.700.000-ba kb. Van egy 2004-es 530d, vételárral benne van most 2.750.000-ben. Egyik se ér ennyit, de nekem igen. Mindegyikben új turbók, szíjtárcsák, vízpumpák, adagoló, porlasztók, stb. vannak, meg még sok cserés dolog. A kisebb át is van fényezve, kasztnizva. Negyvenezer forintos xenonizzók, olaj 10ezrenként, mindenből a legjobb dolgokat kapják. Most nem kell már rájuk ennyire sokakat költeni, de merem állítani, hogy hasonló társaiktól sokkal jobb állapotban vannak. Sőt, hibátlanok. Csodálkozom mikor azt mondja egyik másik ember, hogy ezen árak feléért hibátlan ugyanilyen kocsikat lehet venni. Én biztosan tudom, hogy nem
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #50572 üzenetére
Az mondjuk teny, hogy a 2.2-es M54 nem a legjobb motor. M54-ek mar olajat evok koze tartozik de a 2.2-es valamiert a legjobban szereti. Nem reprezentativ ugyan de TC-es eromeron ha jol emlekszem az M52B20 151 lovat tudott 150 helyett az M54B22 meg 159-et a 170 helyett. A cikkben is irjak inkabb M52B25 aka 23i ha mar 170lo kell. Nyomatekosabb... stb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
veterán
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Chris0321 #50712 üzenetére
Egész pontosan az emelkedő szögétől függ. Extrém esetében nyilván az orrmotoros át tud terhelődni jobban a hátsó tengelyre, de a való életben jellemző emelkedők esetén az orrmotor az első tengelyre fog jobban terhelni, tehát a következő a sorrend:
összkerék > fronthajtás tolatva > fronthajtás előrefele > hátsókerék-hajtás -
veterán
-
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz Chris0321 #50842 üzenetére
Pont ezert irtam.
Mert el fog terjedni es alazzak ha kell a nagy,gyors autokat ilyen helyzetekben.
De Szerintem aki elektromost vesz foleg 20-30 millioert mar kinotte ezt.
Aki nem az ugy is Amg-t vesz , valahogy nekem jampiskodni az elektromossal nem jon ossze.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Chris0321 #50873 üzenetére
a 2107 túl kocka, az e46 meg nem, inkább ez a baj. Tény megszokást igényel, de sehol sincs Mondeo kombitól
Nekem egy 3. generációs volt (pont az e46 előtt, e36 után ) 4,8 méter és brutálisan messze van a hátulja attól ahol ülsz
Jó, tolatóradar volt benne, sőt azóta mindegyik autómba van, a BMW-kben kb. elől is.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
-
veterán
-
Ck.
addikt
válasz Chris0321 #51019 üzenetére
Az autó most múlt három éves, 60 000 km van benne. Elöregedett tömítés?
Amúgy mèg mindig csöpög az ajtó aljából valami, de már ott tartok hogy nem érdekel az egész, belefáradtam.
Egyáltalán azt sem értem hogy honnan jön a víz, de azt végképp nem tudom felfogni, hogy ennyi idősen hogyan lehet ilyen problémával találkozni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Chris0321 #51098 üzenetére
Nem a gumi a lényeg, hanem a felni. A 18-asra úgyis új gumikat kell vennem, ezekkel már nem megyek neki a télnek. Addig meg hadd kopjon a régi.
A 17-eseken szinte újak a gumik, de nem jön be, úgyhogy megy piacra a 17-es szett. Teszem fel jófogásra, stb. Talán kapok érte annyit, mint a 4 új 18-as gumi lesz.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #51156 üzenetére
Nem kell félni a teljesen szintetikus 10w60-as olajoktól. A gyártó azért nem ezeket propagálja, mert az olcsóbb, kevésbé terhelhető olajok is megfelelnek utcai használatra, ha rendben van a motor. Akkor van gond, ha a gyári előirás 10w60 és helyette beleraknak 5w30-at.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen