-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #70839 üzenetére
Abban nem vitázok, hogy M8 vagy Porsche, az ízlés kérdése csak.
Attol fugg melyik es mire. Egy Panamera es az M8 kozul igen, izles kerdese. Egy 911 es egy M8 kozott igeny, de alapvetoen a 911 nagyjabol ott indul, ahol az M8 vegzodik, es nagyon nem ugyanarra van a ket auto. -
nincsnév007
őstag
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #70845 üzenetére
Számomra, a mostani idők legszebb BMW-je a 8-as, de a 4-es ugyanazt tudja, csak nem olyan rongyrázósan. A 911 pedig örök klasszikus, nem veszíti el egy év alatt az árának az 1/3-át. Gondolom utazni és gyorsulni a 8-as jobb, minden másban a 911 veri.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #70878 üzenetére
Ezt most viccbol irtad? Akinek csak a klimakompresszort kell jaratnia, mikozben Te futod a kornyezeted kb 20-25%-os hatasfokkal egetve a tuzeloanyagot csak azert, hogy tudj huteni?
Gsx-rr, az Ionity rendelkezesre allasa sajna fos es keves is van belole ezen a kornyeken.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #70884 üzenetére
A sajat EV-mbol kiindulva tuzo napon allo auto visszahutesekor eszik 30 fokban 2-2.5kwh-t orankent, nyilvan ezt nem csak az utaster, hanem az akkumulator temperalasara is hasznalja. De ha nem 70 fokos utasteret hut vissza, akkor kevesebbet eszik. Legyen mondjuk 2.5kwh, akkor 3 ora alatt az 7.5kwh, autopalya temponal ez valahol 30-40km hatotavot jelent. Egy benzines is elketyeg legalabb 1 litert orankent, szoval 3 liter uzemanyagnal ez is 30/40/50km-t jelent.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #70884 üzenetére
Ha nem futott-hutott, csak szelloztetett, meg az infotainment futott, akkor minimalis energiat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Sanziii
újonc
válasz CharlieDrop #71085 üzenetére
Ami még lemaradt
-injektorok rendben
-lambdaszondák rendben
- vizsgálva volt az is, hogy fals levegőt szív a motor, de nem láttak erre utaló jelet.
-hidrotőkére tudok még gondolni, talán hidegen van egy kis hangja is, vagy csak már beképzelem, nem tudom… nem vagyok szerelő, viszont nagyon utána szoktam nézni , hogy minek mi is a működési elve. Biztos hagytam még ki valamit, mert bőven 1m felett járok már,de a fontosabb, vagy ha mondhatom úgy, hogy a szerintem befolyásoló alkatrészek cseréjét írtam le. Csak külön erre a hibára 600k+ ment el. Kicsit elegem van a találgatásokból. 😩
Hibát nem dob. Azt, hogy ezeket ellenőrizte a szerelőm, ebben biztos vagyok, de lehet tényleg valami olyan szopóág lehet, amire nem tudott rájönni. Természetesen ezt el is ismerte. Évek óta barátok vagyunk, egy BMW talin ismertem meg. Előtte egy e39 525D-m volt, 5 évig szervizelte, A-Z-ig vágta. 😁
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #71109 üzenetére
Ha nem világít megfelelően az izzó és nem teljes homály a búra akkor lehet a foncsor kopott. A búrát lehet políroztatni, a foncsort is fel lehet újjíttatni tudtommal. Izzóhibánál elvileg szokta jelezni az autó ha gond lesz.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #71137 üzenetére
Nem megy a marketing, mi?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #71139 üzenetére
Az, hogy most elad sokat, nem azt jelenti, hogy hosszútávon is megéri.
Én is azt érzem, hogy fillére váltják most, amiért eddig vért izzadva elértek és hiányzik az a hagyományos érték a palettáról (kicsi, elérhető, reszelhető sportos kocsi).A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71153 üzenetére
Teslában is kapsz, de köze nem lesz a tradicionális autókhoz.
-
tag
válasz CharlieDrop #71165 üzenetére
Tankolásból számolva 6.1, a boardom csal ~2 tizedet, de ezt tudtam már előtte is.
#Shadowbull - Nálunk meg a macska nőtt már meg, 400 km-t simán bír, előtte teli hányta az egész hordozót az első 10 km-en belül majd 200 körül újra De ekkora útra nem vállalnám be hogy elviszem.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71283 üzenetére
"ha van elég nyereséged". - nyilván ez egy jól és szabályosan működő cég esetén nem probléma amelyik megengedhet magának egy prémium autót.
Itt inkább az a kockázat, hogy később nem lesz elég nyereséged, eltörlik ez kamat vagy áfa szabályt. -
veterán
válasz CharlieDrop #71335 üzenetére
Elmegyek ma megnézem a kiszemeltet aztán, ha úgy van és meg tudok egyezni velük akkor lehet bele vágok.
Ezeknél a váltóknál mennyi időnként ajánlott az olajcsere?
Eddig Audim volt előtte meg Passat azoknál 50-60k körül kellett.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz CharlieDrop #71339 üzenetére
Amint írtam nem tudom, mert csak ennyi van írva hozzá.
Ha ez fapad, akkor elég jól szerelik már az alapokat is. Sokat láttam ma analóg fogyasztás jelzővel, kis közép navival, manuális klímával meg sima szövettel.
Mindenesetre elmegyek ma megnézem, bele ugrani úgysem fogok az biztos.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz CharlieDrop #71341 üzenetére
Hát ahhoz képest amilyenek ilyen áron mozognak nem tűnik rossznak, de nyugtával a napot. Elhozni biztos nem fogom egyből, de megnézem aztán kiderül.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71385 üzenetére
Ja, csak épp energia kell ahhoz, nem? Az meg miből is van, csak nem a teljesítményből? Mondtam már a nyomaték egy szorzat egy eleme, semmit nem érsz vele magában ha nem ismered a hozzá tartozó fordulatszámot. Viszont a fordulatszám meg osztható szorozható (ez hívják váltónak), ezért egy 1 Nm tengelyen lévő nyomatékkal is el tudsz indulni ha van olyan motorod ami egymilliós fordulatszámon adja ezt le. Elé raksz egy váltót és meg is van oldva. Hirtelen lesz a 1Nm-edből ezer.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #71425 üzenetére
Szerintem arra gondolt, hogy amit ténylegesen leadott a kocsi a gyorsulásnál.
Csak ugye az meg sok tényezőtől függ, nem csak a motor csúcsteljesítményétől, kb. szerintem így lehet összegezni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71502 üzenetére
Ja ez talán egy opció, de már szerintem a hátukra se kívánnak, mert legutoljára is elég lassan lett meg az a diagnosztika.
A félig feltöltött állapotból indulni nem jó, mert úgy tűnik köze van ahhoz is, hogy mennyire meleg éppen az akkumulátor. Ha megállok vele és pihen fél napot nem jön elő a hiba. Persze minden próbálkozás 31 répa[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #71549 üzenetére
Hát így képeken nem egy nagy eresztés. Látni kell majd élőben.
Bár az előző az egy gnóm volt, attól csak jobb lehet.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #71551 üzenetére
Ez is elég gnóm.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #71807 üzenetére
Hmm. Most mit is akartál mondani?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #71818 üzenetére
Feltetelezem, itt a rendszerszintu mukodes a lenyeg. Az, hogy ezzel az alkatresszel illett bele muszakilag a mukodesbe.
Hogy az alkatresz meghibasodik es cserelni kell, hat ez minden szakmaban elofordulhat.
Az, hogy eppen nincs mire kivaltani, az en szakmamban is jelen van, pedig en elektromossaggal foglalkozom.Ebben a temaban Ezredes reszerol megy a szemelyeskedes folyamatosan, amelyet Shadowbull is viszonoz.
En csak azt nem ertem, hogy mi a cel?
A fejleszto szereljen, a szerelo meg nekiall fejleszteni?Gondoljuk mar at!
Amugy szornyu ez a visszatero egr tema. -
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #71820 üzenetére
Feltetelezem a koltseghatekonysag miatt.
De, hogy errol nem Shadowbull tehet az is biztos. -
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71820 üzenetére
Hány motort adtak el? Hány alkatrészre van gyártósor? Ez azért nem úgy megy, hogy akkor tessék cseréljék ki. Honnan a pékből vegyenek sok millió darabot amikor előzőleg évekig gyártották le őket és a meglévő autókba is folyamatosan kellenek új darabok.
Nagyon hasonló probléma, Ukrajnába a háborúba a nyugati országok nem tudnak annyi tüzérségi lőszert küldeni mint amennyi kéne. Nem azért mert nem akarnak, hanem mert nincs rá gyártó kapacitás. Egyszerűen annyira van kapacitás, hogy a lejáró készleteket pótolják nem azt, hogy egy több ezer kilométeres fronton harcoló tüzérségi háború igényét ki tudják elégíteni.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71828 üzenetére
De akkor se tud mit tenni. Max azt mondja, hogy ne használd, ez meg láthatóan nem opció az embereknél.
Amúgy sajnos az ilyen tervezési hibák ellen semmi se véd, max az, hogy elmész más gyártóhoz legközelebb. -
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #71818 üzenetére
"amikor meg tudja mondani róla, hogy rossz."
Nade pont ez az, nem tudja rola megmondani. Igazabol fogalma sincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #71837 üzenetére
Nem igazan jo a parhuzam, a gepeszet nem igy mukodik. Amikor az ember "tapasztalati uton" akarja megjavitani ezeket a dolgokat, akkor jellemzoen csak talalgat. Aztan persze lehet hogy segit, de ez leginkabb vajákolás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71837 üzenetére
Csak IT-ban a próbálgatásod közel nulla költséggel jár. Mellesleg egy lompost tudod te megjavítani azt a hibát amit mondjuk egy szoftveres belerakott Max az elkonfigurálási hibákat de azok jellemzően függetlenek az adott rendszertől tervezésétől, implementálásától.
Értsd ha előtted van router aminek hibás a konfigja mert A helyett B van beállítva azt meg tudod javítani. Ellenben ha mondjuk hibás valahol a TCP stackje ezért képtelen bizonyos csomagokat fogadni ahhoz bezony új firmware kell, amit a megfelelő ember aki ért hozzá kijavította és eléd tette. -
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #71972 üzenetére
Persze tisztában vagyok vele, de annyira beleégett az agyamba, hogy a Bogár egy valamikori régi idők terméke (és még nem is tetszik egyáltalán, lehet pont ezért) hogy képtelen vagyok bármilyen Porschére úgy nézni, hogy huhh. Na jó a Taycan esetén billegett a léc, azt ha lenne pénzem megvenni lehet vennék.
-
sarkany01
tag
válasz CharlieDrop #72128 üzenetére
Most hogy olvasgattam az N53as blokkról, kapott azért hideget-meleget. 2010 után melyik motor ami talán a legmegbízhatóbb akkor? 3-4-5ös szériákban, főként F10 5öst akarok, de nem szeretnék beleugrani mint az idióta.
-
sarkany01
tag
válasz CharlieDrop #72130 üzenetére
Ezzel én egyetértek, hogy karban kell tartani. Viszont a kocsi árát sem szeretném rákölteni. Vásárlás után mik azok a dolgok amiket érdemes megnézni/kicserélni a szívó benyásokba?
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #72155 üzenetére
Az enyémre gondoltam
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #72158 üzenetére
már miért lenne ugyan olyan egy smg-s váltós mint egy manuális? Ég és föld. És ez árban is látszik.
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #72160 üzenetére
árat azért írtam mert ritkább a manuál.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #72208 üzenetére
Igen es szokatlanabb forma is, nincs sok belole.
-
Harcipocok84
junior tag
válasz CharlieDrop #72236 üzenetére
Köszönöm a tanácsot! Így fogok tenni...
Kicsit én is tartok az X6-tól. Gyerekkori szerelmem, tudom hogy teljesen irracoinális vársárlás (sokat eszik, sokat futottak, nehéz vele parkolni, 4 személyes) de nekem kell Lehet hogy 1-2 évig hajtom és megunom, de ez a bakancslistámon van.
Számomra teljesen idegen a BMW márka, soha nem volt ilyen autóm, teljesen vakon vagyok hogy pl. milyen motorok a kerülendőek. Ezért mostanában nagyon sok videót nézek... És hát eljutottam a Bimmer Expertes srácok videóihoz. Hát én abból csak azt szűrtem le, hogy hegyekben állnak a BMW-k a szervizükben, horribilis alkatrész és szervizköltségek, masszív szopások. Sokszor elgondolkodom hogy kell-e ez nekem. Megér-e ennyit az álmom... De azzal bíztatom magam, hogy csak azért van ennyi hibás BMW mert kismillió bmw szaladgál a magyar utakon és kicsi az esélye hogy pont kifogok egy 5misis autót 3 misis azonnali szervizköltséggel. De naív sem vagyok, így félek
Nyugtassatok meg hogy nem minden 200K-t futott X6-osra kell évente 1 misit rálocsolni -
oliwire
őstag
válasz CharlieDrop #72328 üzenetére
Az ezelőtti autóm egy Ford Focus volt, 2016-os. Így hasonló méret, mint a 120D.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #72372 üzenetére
M57-bol? Fura. Azert az meg jo motor. A jelenseget ismerem persze, csaladban ugye E91 20d is igy vegezte... persze az 20d volt meg a 163 lovas valtozat.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #72438 üzenetére
Nekem megfelel. Elindul, megáll, kanyarodik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #72438 üzenetére
~20 evet cserelgettem de most jovore tervezek eletemben eloszor 4 evszakosat venni. Nem azert mert nincs ho mert ezt max az irja aki egy gumibelsoben el, de ahogy olvasok mar jo 1 eve teszteket, vagy nezek video formaban is, nagyon hajlok a proba fele.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #72449 üzenetére
Az egy dolog, hogy elerik azt a tempot, de nem kenyelmes huzamosabb ideig tartani bennuk. Meg ezekre jellemzo a peres gumi -> sportgumikat kapnak, nem feltetlen SUVra optimalizaltat, ott pedig nem V sebessegindex van.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
FIREBLADE78
addikt
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #72708 üzenetére
Nekem is, sajnos
Harcipocok84: Annyi pénz kevés lesz ide.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #72773 üzenetére
Túl fiatal vagy
A legbulibb éleményem egy manuál E39 540i-vel és egy E46 M3-al volt.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
windlord
őstag
válasz CharlieDrop #72775 üzenetére
En, haverom szinten e36 28i -jénél láttam be, hogy nagy királyság az automata.
Mondom úgy, hogy a mostani is manual. -
nagyúr
válasz CharlieDrop #72822 üzenetére
El kell adni azt a valamit
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #72897 üzenetére
Köztérre gondoltam, mikulás csomagról volt szó
Ok, de a várba behajtani se tudsz fizetés nélkül. -
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #72901 üzenetére
Leleményesnek áll a világ. Amúgy meg utálom a mélygarázst. Szűk,lejtős,zsúfolt,összeverik a kocsit
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- 24 Hours of Le Mans
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen