-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz szőröscica #68122 üzenetére
Engem a bőr ülés zavar a legjobban. Még a mostani alcantara üléseket is iszonyat hidegnek érzem így télen míg át nem melegíti az ülésfűtés.
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #68122 üzenetére
Matricát le tudod szedni!
Sötétítés nyáron nagyon hasznos.
Mobiltartót ki tudod szerelni!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #68125 üzenetére
E39 20 éves. Normál ára max 3000€ Több tuti nem, legyen akármilyen.
A belseje---ha én eladásra kínálnék autót akkor tuti külső-belső takarítás menne. Porszívózás meg átkenni ápolóval és utána csinálnék fotót.Másik amit írsz---ugyan ez van nálunk. Ami jó állapot azt elviszik 1 héten belül, ami meg xar azt árulják hónapokig vagy csökkentenek árat
10k lett volna egy 2007 Escalade. 15k-ról indult 3 hónapja.Haverom ismeri a tulajt meg a kocsit is.
Mindjárt mondta...
-motorban valami kopog, tehát kivenni és felújítás.
-hátsó kompresszor és párnák csere
-sebváltó ok, de olaj és szűrő mindenképpen
-osztómű és difi olajcsere
-első sárvédő elemeknél kis rohadás, festés
Hogy minden jól menjen 10k-ig kéne belérakni. Most érted nem? Ennyi és már 20k vagyok.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz szőröscica #68122 üzenetére
Mondjuk azokon én is fennakadtam... olyan mintha az a típusú ember lenne aki túltolja az autó témát és azon belül is villogni szeretne vele, hogy neki milyen BÉEMVÉJE van... mintha nem lehetne látni már messziről is az autót... hasonló mint ez:
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
ArthurShelby
addikt
válasz szőröscica #68122 üzenetére
A mobil tartót nem adja a kocsival, de az tappancsos. A matricákat nekem is első dolgom lenne leszedni, meg ezeket ablakoknál lévő légterelőket is (elvileg gyári, én valami pl-t láttam rajta...). A sötétítés elvileg gyári, nem fólia (hátsó ajtók, hátsó ablak, plusz van hátsó roló is, oldalsó roló viszont az ajtóknál hátul nincs).
Ami engem jobban idegesít a DLR elöl (sztem gagyi). Illetve hátul az akksinál van egy 12v-os dugalj pluszba, az sem gyári.
Jah, és az angel eye is ledes (az sem gyári).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #68442 üzenetére
És ezek 5 évvel ezelőtti alkatrészárakkal és munkadíjakkal voltak. Egy 5 évvel fiatalabb autón...
Egy fasza E60/61 a mai napig megállja a helyét, de drága mulatság.
-
Land
veterán
válasz szőröscica #68442 üzenetére
Jó nyilván vétel előtt derüljön ez ki. Ne kelljen eladni időközben a vesmémet, hogy guruljon a szekér
Akkor hanyagolom. Csak sajnos, ami megy is, van hangja, automata és valahogy ki is néz, azok nem fillérekből fenntartható autók.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Puma K
veterán
válasz szőröscica #68990 üzenetére
Ebben az esetben ez a jó megfogalmazás.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
N_A_S
veterán
válasz szőröscica #68990 üzenetére
Épp ezen gondolkodtam, hogy tovább menjek ezen a vonalon és az alsó rács ezüst díszlécét is lefóliázom a visszapillantókkal együtt. Vagy maradjon minden gyári...
https://tinyurl.com/phnas
-
nagyúr
válasz szőröscica #69942 üzenetére
Sőt, egyenesen elvárás
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
haddent
addikt
válasz szőröscica #70108 üzenetére
Ne haragudj, de ezen most csak mosolyogni tudok. Ha Neked én és ez az autó a legnagyobb problémád csupán egy leírás alapján, szíved joga. Elméletben igazad van, gyakorlatban ahogy mondtam, kívánom, hogy ez legyen a legszennyezőbb és szarabb autó az országban, Neked meg a legnagyobb problémád ennyi legyen!
FIREBLADE78 ha adblue -s, akkor neked ez nem lesz megfelelő, de csinálok majd képet. Igazából egyszerű a történet: leömlőn falazó lemez, teljes EGR hűtő termosztátjával és mindennel kuka, a 2 vízcső csonk dugózva, a szívósor előtt meg kuka az EGR szelep maga és egy saválló darab ott. Olcsón beszerezhető "kit".
Shadowbull értem, köszönöm. Az EGR -nek semmi baja nem volt, csak a motornak pont semmi szüksége nincs rá a minimálisan gyorsabb bemelegedést leszámítve, ellenben csesz szét mindent, össze tudja folyatni a vizet a kipugázzal, még a szívósorba, tehát hengerbe is fel tudja fújni - nem kell nekem, köszönöm. Szintén ennyit tudok mondani, mint szőröscicának írtam az elején!
KAMELOT ez sajnos nem ilyen egyszerű. Magyarországi átlaghoz képest nagyon jól keresek, megbízható, állami szférában, biztos helyen, hitel nélkül. Megengedhettem volna hitellel 15 körül is autót, de nincs szükségem arra, hogy ezekre az utakra, meg ilyen vademberek közé (mint némelyik) féltsem még a levegőtől is és fizessem a hitelt. Ezt a kis E60 -t még a nagy infláció előtt sikerült 2-2.5 közt venni, most a motor és a váltó miatt beleszaladt.. sok.., de mindennel együtt, jelenlegi értéke + ami most rálocsolódott még mindig csak egy F10 áránál lennék, alulról talán súrolva, ami szintén 10-15 éves és még ennél is kényesebb dögvész motor, azonnali kötelező lánc-csapágy-stb. Szóval remélem néhány évig megbízható társ marad, utána pedig ahogy Te is írtad, egy max. 5 éves példányban gondolkodom majd
chess001 nem csak pénz. Egy cseppet sem igényli a motor ezt a sok kacatot amit ráaggatnak, sőt. Nem mentegetőzöm, ne értsétek félre, tudom, hogy mi lenne a helyes egy optimális világban. Csak nem abban élünk. Viszont látatlanban tényleg úgy érzem, hogy egy torokszaggató, okádék 1.9 tdi -t képzelnek el sokan. Se szaga, se füstje, konkrétan. Amíg szar volt a motor DPF -fel is füstölt. Akkor melyik a jobb? De nem akarok idealizálni semmit. Nem minden szempontból a lehető legjobb megoldást választottam, ez van. Azt viszont viccnek tartom, hogy emiatt az autót / engem nem ismerve, sosem látva, hallva, tapasztalva ezt kapom
Ck. köszönöm a véleményt, amihez jogod van. Nekem meg jogom van hozzá, hogy ne érdekeljen, minden tisztelettel. Szintén minden tisztelettel mondom, hogy keveritek a szezont a fazonnal. Nem mentegetőzés, elismerem, hogy jobb lenne és kellene a DPF - de nem lesz. Nem kérem, hogy tetsszen, de a jóváhagyásod/tokat sem Nem szeretnék senki zsebében turkálni és ezt elvárná az ember fordítva is. Direkt sehol nem írtam összeget, leszámítva egy 3 évvel ezelőtti vételi árat, amit meg bárki tudhat, aki benne volt/van a témában. Minden nagyzás nélkül őszintén mondom, hogy több DPF ára ment el mások által "feleslegesnek" titulált fékre, gumikra, futómű alkatrészekre, gyári alkatrészekre, motor generálra, hogy egy kifogástalan műszaki állapotú gép legyen. (De gondolom akkor már ez is baj, hogy a gyári előírtnál szélesebb felni és gumi van rajta, illetve sokkal nagyobb fék - mert nem felel meg az előírásnak. Az más kérdés, hogy biztonságosabb és jobb )
Összességében mindegyikőtöknek, aki ennyire kötekszik: egyben örülök, hogy tényleg ennyi/én/ez az 1500km -t futott füstmentes (de igen, némileg a gyárihoz képest emelt károsanyatkibocsájtású - bár töredéke egy DPF -es de szar motornak..) motor a legnagyobb problémátok, egyben pedig sajnállak titeket. Vagy akkor csak én találkozom életveszélyes bontószökevényekkel, hogy félek az utakon..?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #70162 üzenetére
-
Shadowbull
addikt
válasz szőröscica #70244 üzenetére
Semmi. Csak utólag kiderült hogy alacsony volt a hűtővíz szintje.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz szőröscica #70247 üzenetére
A második eset az elég extrém használat volt, ott simán lehet hogy korlátozza az autó az adott időn belül betölthető energiát.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz szőröscica #70249 üzenetére
A gyakorlatban a júzerek nagyon kis százalékánál fog ez előjönni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tag
válasz szőröscica #70519 üzenetére
Igen
De lehet hozza az Aral 102 szintjét is -
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #70545 üzenetére
Meg egy kerdes. Az F12 mennyivel ad nagyobb menetkomfortot mint az E63? Megjelenesre nekem az E63 az alomauto, de kifejezetten hosszu utakra vetnem be, nem tudom, hogy az E63 eleg csendes-e egy spanyol koruthoz peldaul.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #70588 üzenetére
Mercedes E63 és Ferrari F12? Merci csendesebb szvsz. Ha a 6-osokra gondolsz, akkor motor, abroncs sokat tud változatni 1 típusok belül is, de önmagában is elég hülye kérdés, hogy egy GT elég csendes e túrázni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #70590 üzenetére
Szerintem örülj neki, hogy valaki ilyen kérdést egyáltalán válaszra méltatott. Ha úgy kérdezted meg volna, hogy a keretnélküli ablak miatt megnövekedszik e a szélzaj zavaróan, akkor talán kaptál volna válasz akár a google találatokon keresztül, akár itt a fórumban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #70588 üzenetére
Szerintem (de csak vélemény nem volt hatosom), az F sokkal jobb az E szériánál, szóval igen, nagyobb a menetkomfortja.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #70593 üzenetére
Cicuska, aki nem tud google keresőt használni, mert képtelen egy kérdést feltenni, az inkább csak a gombolyaggal játszon a sarkonban sirdogálva, ne spammelje a fórumot, pláne ne próbálja oltogatni azt, aki segített neki mégiscsak feltenni azt a 6 éves szintű kérdést, amire magától képtelen volt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #70627 üzenetére
Azokat se gondolnam rossznak. Lassan ott tartok, hogy veszek laptopot meg mindent hozza, es ha baj van, akkor radugom es nezem.
Az egyszer i dul egyszer nem meg nemhiszem, hogy valaki hude nagy dolog lenne. Ha beindul, siman jar. Valami az indulast blokkolja. Nem 1x lett mar gepre dugva amiota ilyen, es soha nem volt hibakod rola.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz szőröscica #70629 üzenetére
szívem szerint vennék 6 felújítottat, a jelenlegiből ami marad pedig eltaknám azt, ami még jó. De meglátjuk. Még ha 1 injektor is rossz, legalább be lehetne méretni mind. Lehet keresek is a közelben valakit, aki mondjuk minimum ért hozzá és nem a világ másik végében van
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Henry1990
tag
válasz szőröscica #70734 üzenetére
Jo.. erzem az ironiat
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
nincsnév007
őstag
válasz szőröscica #70734 üzenetére
kezdődik....
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #70879 üzenetére
Ki kéne nyitni az ablakot és akkor nem kell járatni a motort
Charliedrop: Melyik határon vagy?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #70879 üzenetére
Nem vicc, komolyan jó lenne tudni, hogy 3 óra alatt mit ehetett. igazából klímát se használta...
Kamelot:
Délin voltam, TompánNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #71286 üzenetére
Nyilván ilyen szakérői okosságok miatt jó fórumozni.
Normális felbontású, meg számítási kapacitással kell venni a beépített tabletet.
Gyors, szép, stabil és bármit is enged telepíteni, nekem több éve van ilyen kinaifos...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
N_A_S
veterán
válasz szőröscica #71286 üzenetére
Köszi, retrofittelni ugye max CICre lehetne ami szintén nem nagy előre lépés. Nekem igazából a gyári megfelelő csak az a kérdés hogy egy "akármilyen" bga reball szakihoz elküldhetem, mert meg tudja javítani vagy ez bmw specifikusabb dolog. A kínaihoz nekem sincs igazán gusztusom. Elég gagyi a fényereje, ahogy olvastam, hangzása sem az igazi..
De azt sem zárom ki hogy a ventilátor ment tönkre... Ezért sem szeretnék kiadni kapásból 120at mert lehet hogy pár ezer forintból orvosolható a probléma
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/phnas
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs