-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kinder
senior tag
válasz leroyclub #11466 üzenetére
Ha újabb ( 2 évnél fiatalabb ) nokiád van, akkor felejtős sajnos, kb a 10%-át ismeri fel.
Bluetooth on állásban sem találja a telefon a kocsit?
Amúgy pároztatni kell valahogy.HA meg azért nem megy, mert van benne telefon, akkor be kell sétálni a mobilszolgáltatóhoz, kérni egy autóskártyát a mobilszámodra, azt berakod a kocsiban lévő telefonba, és amikor beindítod a kocsit, elindul a telefon, bejelentkezik a központba, és utána a kocsi fogadja a hívásokat. Ha kiszállsz a kocsiból és be is zárod, akkor kb 3-4 perc alatt "visszaáll" a zsebedben lévő telefonra a mobilszolgáltatód.
Ez havi kb 1500 Ft plusz lesz, ennyi az autóskártya előfizetése, és ez a kártya bentmarad a kocsiban, nem kell cserélgetni.
Nekem így működik az enyémben, E60 530D[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz leroyclub #11463 üzenetére
Vodafone-nál van autóskártya szolgáltatás. Ilyenkor kapsz még egy SIM kártyát amit a kocsiba használhatsz ugyan azon a számmal.
-
tomcsi23
veterán
válasz leroyclub #11470 üzenetére
Lehet, egyszerűbb egy dominós kártyát benyomni a kocsiba, a másikat meg tetszés szerint átirányítani. Aztán jónapot.
Ja, M3-asnál "hiányzik" a turbó, emiatt nem tud akkorát lépni. Egy s60r majdnem pariban van vele, alacsonyabb fordulaton meg jobb is, 300 pacival. És a kabrió még nehezebb is a coupe-nál vagy 150 kilóval.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
szőröscica
addikt
válasz leroyclub #25563 üzenetére
A 5er-nél, de ők csak levették, és elvitték egy szakihoz, aki korrektül rendbe is rakta, utána még 70 ezret volt nálam a kocsi, nem volt vele gond. Nekem alapvetően két tünet volt: egyrészt városban nem ugrott eléggé az autó, nem tudtam gázpedálpöckölésre besorolni egy-egy résbe, ezzel kezdődött. Utána pedig már semmilyen tartományban nem ment úgy a kocsi. Eleinte másra gondoltunk (pl. turbónyomásmérő, vagy légtömegmérő), de mikor pályán 140-nél kis gázadásra is felment több százzal a fordulatszám, de az autó nem gyorsult, akkor egyértelművé vált a hiba.
-
H.Ezredes
őstag
válasz leroyclub #25546 üzenetére
Első körben megnézném a turbot és gépre is raknám. porlasztók is gyanúsak. Személyes többet lehet mondani. A váltónál meg a jelenség ,hogy tönkrement a turbinád de 90 Km/h fölött is kéne ingadoznia....
(#25558) -KP-
Pedig a 6HP-s váltók nagyon jók a 8HP-ról meg ne is beszéljünk. 6HP kényelmes kellően gyorsan vált jól lehet vele menni.
Jó 1M-be sírva fakadnék ha automata lenne de még a DKG se kéne. De hétköznapra sokkal kényelmesebb és jobb az automata. Attól függ persze,hogy mi a cél
(#25564) joamilestoné
Elég szépen csúszott akkor a váltó :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
s7evcsenko
addikt
válasz leroyclub #25574 üzenetére
Ezt megtaláltam én is, csak ez egy kicsit gyanús.
Ugyanis, nekem a műanyag alatt van 2db panel egymással párhuzamosan, amik a tetőre merőlegesen állnak.
Az eredeti műanyagon látszik is, hogy sokkal magasabb, mint ez a cápa, ami tök lapos.
Ez alá tuti nem fér be a 2db panel, ha meg kivették belőle, akkor hogy veszi az adást?
Amit viszont linkeltem cápauszonyt, abban úgy tűnik, hogy van valami vevő, hisz ott a kábel, így kompletten cserélhető lenne, ha passzolna a helyére..."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
MPowerPH
félisten
válasz leroyclub #26039 üzenetére
En E92 335D-t hajtok, es vetel elott ugyan igy dilemmaztam a ketto kozott. Vegul a D lett, nyert a nyomatek, es a brutalisan jo fogyasztas. Ha gondolod szivesen leirom priviben a tapasztalatokat mindket motorrol, csak kerdezz ,mire vagy kivancsi.
Csak par dolgot gyorsban a diesellel kapcsolatban. Lanc rendben van, DPF-el nincsenek bajok tartos varosi hasznalat mellett sem. Igazabol csak par tipushiba van, de egyik sem egy hatalmas osszeg. 335i hiaba benzines, tobb rosszat hallottam rola.(HPFP es a turbok, de csak biturbosoknal, twin sscroll rendben van)urban racer Ha mashol nem, akkor itt is megtudod mutatni, pontosan mirol is van szo. Igy talan mar megtalalom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz leroyclub #26057 üzenetére
A 30d 3literes kettős megfúvású turbós. Az kapható volt még manuális váltóval, és eredetileg 231 pacis volt, majd lett 2009es facelift után 245 pacis.
A 35d duplaturbós 3literes, és 2006-2012 között végig 286 paci volt, és csakis automata váltóval árulták.
Facelift 2009ben volt, más lett az első és a hátsó lámpa, ill. ha nem m-paketos a kocsi, akkor az első lökhárító is más. A navi szebb 3d-s lett, és az idrive kezelője is megváltozott, ill. asszem a lámpakapcsoló is.
Nekem személy szerint kifejezetten nem tetszik a faceliftes első lámpa, az új hátsók pedig ugyanúgy szépek szerintem mint a régi sima vonalasok. Karosszéria nem változott, csak a 245 pacis 30d már alublokkos.
Egyszer már nézegettem a motorkódokat, és kb. az jött le nekem (lehet rosszul), hogy míg a 231 pacis blokk M57TU2D30 és 2006ban jelent meg, az elődjei az M57TUD30 (218paci 2002ben) és az M57D30 ( 184-193 paci 1998ban), tehát ez egy 1998as konstrukció, amit a kezdeti 184 paciról 231 paciig reszelgettek 1998-2006 között (ill. volt h 2 turbót is kapott 35d-ként 2006ban), majd 2009ben jött az új konstrukció 245 pacival (N57D30O0), ami most jár az új kocsikban 258 pacinál jár (N57D30O1).
A 245 lőerős motort csak 2011ig árulták, a 258 pacisat pedig azóta is ugyanúgy árulják, lehet nem stimmelt vele valami kezdetileg vagy csak teli volt tartalékkal?
Én mindenesetre a következtetéseim és az ízlésem alapján azt mondanám, hogy szebb (és olcsóbb is) a facelift előtti E92 (de azért jó lenne a szebb grafikájú navi bele), és inkább venném a kiforott technikájú motort, mint a teljesen új konstrukciójút. Német fórumokon olvasgatva mintha rémlene vmi hiba a 245 pacisokkal kapcsolatosan, de ennek utána kéne járni, nem esküdnék meg rá. -
BeZol
őstag
-
BeZol
őstag
válasz leroyclub #27506 üzenetére
Ha netán vezetésre kerül a sor, akkor szlalompályán észreveszed, hogy alacsonyabb sebességnél le sem kell vegyed a kormányról a kezedet, míg ha sima kormány van, akkor kell tekergetni.
Egyébként biztos álló helyzetben is fel tudod mérni, mennyit kell tekerni a végéig.
Találtam egy videót, ez talán segít: [link] -
MPowerPH
félisten
válasz leroyclub #27506 üzenetére
VIN alapjan, neten megnezheted az extralistat, ott ha benne van, akkor inkabb keruld. Nagyon jo extra egyebkent, megkonnyiti a parkolasokat is, es az egesz vezetes kenyelmesebb vele. De ha elromlik... Marpedig elszokott. Egy vagyon. Mikor keresgeltem az automat, en is csak olyat neztem, amiben nem volt ez az extra.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz leroyclub #27517 üzenetére
Nem kell ennyire félni az aktív kormánytól . Ha lehetne választani csak az kéne... Sokkal jobb mint a "sima"
(#27507) drosan
Köszönöm és patent nagyon a gép
Jó szarul jár [link]
Van baj...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
stickermajom
addikt
válasz leroyclub #27517 üzenetére
Köszi szépen! Fel fogom keresni.
Más: szintén ezen az E46 320d-n (204D4) _elvileg_ két hete lett cserélve olaj a turbó cseréjekor. Ennek ellenére a lelkem megnyugtatása végett mindenképp szeretnék olajat cserélni minél előbb, mert nem tudom mi került bele.
A kérdés: Castrol Edge 0-W40, vagy 5W-40? Esetleg más? Motorolaj választó a Castrol honlapján az előbbit ajánlja elsődlegesen, de az utóbbi is ott van az ajánlottak között. Elvileg mindkettő teljesíti az LL-04-et (nekem mondjuk nincs részecske szűrőm), de mintha azt olvastam volna valahol, hogy az egyben LL-01-et is teljesíti és mehet bele a 2001 utáni kocsikba. Igaz ez?
Olajszűrőből a gyárin kívül melyik az ajánlott márka? Hengst vs. Mahle-Knecht vs. Mann amiket így kinéztem elsőre.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz leroyclub #27524 üzenetére
Köszi szépen! 10 ezrenként (ez kb. fél év) mindenképp szeretném cserélni, rendes gazdája szoktam lenni a dolgaimnak. Akkor ha te meg vagy elégedve nekem is jó lesz a Mann. Nem olvastam róla sehol rosszat, csak a népszerűek között láttam a többit még.
(#27525) whitezo88, havi minimum 500-1000 km (250-ek egy huzamban) autópálya nagy valószínűség szerint bele fog kerülni, plusz nyaralás, síelés ilyesmi. Akkor maradjak a 40-nél ezek szerint inkább?
Kb. 500 Ft különbséget látok én most épp a 30 és a 40-es között, ebből a szempontból teljesen mindegy. -
KINKY_007
aktív tag
válasz leroyclub #27602 üzenetére
Ragasztva van, 2-3000 Ft-ból bármit rárakhatsz.
Nekem a diesel kupén nem jön össze. Az összkerék meg a maradék BMW-s érzést is kiöli belőle. Attól még nagyon jó autó lehet, de nekem ez a véleményem...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz leroyclub #27606 üzenetére
Szerintem is szépek. Az X automatával szerintem egy liter plusz százon a kézi hátsókerekeshez képest. Ha sokat mész, akkor viszont tempomatos automata a legjobb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz leroyclub #36677 üzenetére
Mindegyik új szériás motor. Lényegében ugyan azok a problémák vannak mindkettővel. Nyúlik a lánc kopnak a vezetők. kokszosodás. befecskendezők tönkremennek.... A V8 problémásabb ezért. Ezek nem arról híresek,hogy nem kell rájuk költeni és megbízhatóak. N63B44O1 egy leheletnyivel jobb.
(#36681) STC Speed
Ha jól emlékszem 3X voltam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- OLED TV topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen