-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #59501 üzenetére
Nem lehet eltüntetni. Beeszi magát mindenbe. Kárpit, szőnyegek, műanyagok, bőr, szövet, szellőző rostélyos, stb. mindenhova bejut és beszívódik. És ez még csak egy kis ízelítő volt, ahogy jön a nyár és a melegebb idő, csak mégjobban fel fogja ezt erősíteni. Nem lehet maradandóan és véglegesen eltüntetni, semmilyen vegyszerrel, sem ózonnal, sem mással.
@cOxeR: Pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #59509 üzenetére
Tenyleg? Koszonom a felvilagositast!
Akkor en nagyon le vagyok maradva.Arrol ne is beszeljunk,ahol most vagyok ott meg csak nem is hallottak a nyilvanos porszivorol es a gozborotvarol.
Ellenben kilometerenkent van kezi moso.Magyarorszagon meg egyszerubb , csak a kulcsot kell adnom viszik hozzak. De hazhoz is jonnek takaritani.
Tudom burzsuj vagyok. Telen a -10 ben a koszos saras autot nem a haz elott takaritom
Bar lehet a futott garazsban is slagozni![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #59509 üzenetére
Eleve az állító mechanika működése gáz, de ha próbáltad volna akkor elsőre is értenéd a bajom. Picit akarsz lejjebb ereszteni az ülésen, meghúzod a kart és szó szerint bezuhansz a padlóba. Feljebb pedig csak úgy tudod állítani, ha belekapaszkodsz a kormányba az egyik kezeddel, a másikkal a kart húzod ki és közben a saját testsúlyoddal rángatod magaddal együtt az ülést feljebb a kívánt magasságba. Borzalom.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #59512 üzenetére
Közterületen nem lehet sehol mosni (vegyi okok miatt), mondjuk én is csak kézi mosóba jártam, egy ideje viszont csak itthon mosom. Sok idő, illetve pénz is, mert kell (porszívó) magasnyomású, kellenek a sampon wax egyéb dolgok (ecset, kendők, kompresszor jól jön egy excenteres polírgép is). No meg víz áram.
Gyakorlat is, ha nem fél napot ezzel akarsz tölteni
...
Azt is megértem ha valaki nem akarja ezt. -
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #59512 üzenetére
Ahogy a gozborotvas onkiszolgalo mosoba lemosod a kocsit, meg egy jo kezimosoba ahol 2-3 ember szepen megcsinja ott lesz kulonbseg
Utoljara mikor kabriom volt takaritgattam belul, impregnaltam a tetot stb, mert azt muszaj volt naponta rendberakni ne legyen poros.
Nekem nincs arra se kedvem se idom,hogy 1-2 orat szorakozzak vele hetente 2-3 autoval.
Sajatokrol beszelek.A ceges autokat van,hogy 2 naponta mosatni kell. 2-3 orat meloznak vele.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #59522 üzenetére
Én első 3 évben 5ből 4szer kézi autómosósokhoz vittem a kabriómat.
Akkor álltam le ezzel, amikor észrevettem, hogy 2-3 helyen lejött az elejéről a lakk.
Érdekes módon amikor saját magam mostam a kocsit kézi-mosóban (vagy az udvaron), akkor nem jött le lakk csak rá 2-3 évre (akkor is saját hibámból)...
Az sem tetszett, amikor frissen tankolva és nullázott fogyasztással elmentem a 3-5km-re levő kézimosóba 6,4l/100km-es fogyasztással a mosóba beállva leadtam a kocsit, és amikor jöttem ki (és még mindig a mosóban állt a kocsi, 1métert nem gurultak vele), akkor 11,4l/100km-en állt a kocsi (beindíthatták és 1 helyben bőgethették a motorját...)
Hosszú évek kihagyása után esküvő előtti napon elvittem a lurdy-nak a mosójába a kocsit h legyen teljes külső-belső tisztítás, hát a jobb oldali ajtó kilincsénél kívülről ahova bemarkolsz mélyedésbe, na ott feljött a lakkTanulság: mindent jobb ha magadnak csinálsz...
-
Casanova*
veterán
válasz KAMELOT #59568 üzenetére
Fogyasztás nem számít. Megbízhatóság a legfontosabb. Szóval 2 979 cm³, 225 kW, 306 LE benzines motor a legjobb 4-es szériában? 435i
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz KAMELOT #59571 üzenetére
Végülis rendszeres karbantartással elég megbízhatóak a 435i motorok. 4-es kupék nagyon tetszenek. 453i kupén gondolkozom vagy e92 325i-330i kupén.
[2017-es 530i] ez a 3 literes motor nem turbós. A tulaj elírta az adatokat vagy ez valós?
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz KAMELOT #59573 üzenetére
Ezt vágom! De amit linkeltem 530i, ez az egyetlen 3 literes nem turbós motor. Többi 530i mind 2 literes turbós. Furcsa! Szerintem a tulaj elírta a köbcentit. Újabb bmwékbe mind turbós motorok vannak. [link] Vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Carlytoo
aktív tag
válasz KAMELOT #59586 üzenetére
Lényegtelen. Automata BMW-nél 7-900.000 a váltófelújítás, ha tényleg ki akarsz mindet cserélni. Tudom drágának hangzik. Én is azt mondtam volna, hogy ez f*szság, de egyszer végignéztem egy ilyet. Ez nem váltós topik, de ha kíváncsi vagy, akkor priviben, esetleg telefonon szívesen elmesélem. Ja igen. Meg lehet csináltatni 4-500-ból is, de az pont olyan lesz. Ráadásul az ilyen tételeknél fél év garit vállalnak rá. Nem véletlen. Egy teljes szerviznél 1-2 év gari van a váltóra. Nekem óriási szerencsém, hogy az egyik nagyon jó ismerősöm nem egy igazi, nagybetűs ember és nem felejtette el, amikor segítettem neki. Megkeresett és mondta, hogy megcsinálja anyagköltségben. Teljes, mindenre kiterjedő felújítás. 600K. Így spórolok 300-at.
Casanova* : Két nagyon penge BMW szerelőt is tudok. Egyébként itt is van egy H.Ezredes személyében.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Anaren91
senior tag
válasz KAMELOT #59687 üzenetére
Amikor mentem fel Pestre, nekem a régi vasblokkos 35d evett 8.6 litert átlagban 150 tempomattal, úgy hogy azért néha gyorsabban is mentem, pl előzésnél. Vegyesen használva, ha finoman jár az ember egy 10 liter körül el lehet vele utazni, de én szeretek sportosabban vezetni, szal nekem ez inkább 10.5-11 liter szokott lenni. Haver a 4.2 V8 A4-el csinált 21 literes átlagfogyasztást is 200km-en
#59682
Igen egy izzó világítja meg, és az édesannyát cseszte volna inkább meg az aki ezt az E60 lámpájában megtervezte. Egy 40 percet tuti szívtam vele, mire kiszedtem az új lámpából a halogén izzót amivel jött, meg visszatettem a LED-es izzót amit az előző tulaj tett még be. Tuti nőgyógyász volt az illető aki szerint ez elérhető helyen van.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #59683 üzenetére
Oké, de Te is 400+ lóerőn vagy?
Nálam most ennyi itt BP-en rövidtávozva, de ennyi autópályán 160felett végigrongyolva is.
Egy fix, a nagyobb test nagyobb tempó mellett iszákosabb, mint a kabrió, azon ha szélvihar volt kint, azt is alig éreztem, ennél meg azért már érezni ha megfújja egy erős oldalszél.FIREBLADE78:
440i kabrió: 11,5literrel járkál haverom úgy, hogy főleg 70es táblás szakaszon rongyol végig (ami elég optimális, ott nekem 8liter alatt lenne), mikor pedig elugrik Eger-be haverokhoz meg vissza, az közel 1 teljes tank.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy meglepően keveset tud enni, ha nem nyomod neki, de h csapatva 10liter, az országúton 70-110 között fékezős kanyarok nélkül, az úgy sima.Én is néha direkt országúton mentem közel autópálya-tempóval, mert gyorsabbnak érezted, közben pedig nem is mentél annyira gyorsan a fogyasztás pedig parádés volt.
-
nagyúr
válasz KAMELOT #59840 üzenetére
Szerencsére ez azért nem ennyi volt
Nincs itt gond, amit megbeszéltünk tegnap, én azzal tökéletesen elégedett vagyok.
Hülye lettem volna, ha azt hiszem, hogy egy közel 4 éves autó hibátlan, és a vétel után nem kell rá költeni kicsit.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz KAMELOT #59954 üzenetére
Hát ez véleményes, Páromat viszem melóba, amúgy otthon Homeoffice. Reggel 26km, délután 43km, mert ez adja a leggyorsabb hazaérkezést. Ez napi 70km és még nem mentem vásárolni (az nemsok, +2km kb.)
A másodiknál kénytelen vagyok a nulláson benzinezni, de nem zavar, oda úgyis az való.
Pont azért nem opció még nekem a full elektromos, mert tartok én is a töltési mizériától, plusz irreálisan drága bárhol máshol fizetősen tölteni az otthonihoz képest.
Szóval én ezt soknak tartom, de ez tök egyéni dolog.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Carlytoo
aktív tag
válasz KAMELOT #59980 üzenetére
Azért veszi valaki mert az tetszik neki és ennyi pénze volt.
Nekem az E39 formája tetszik a legjobban. Az egyéni, szubjektív véleményem szerint a legszebb bmw (szedán), amit valaha gyártottak. A pénzről pedig annyit, hogy 1.2M volt az autó és kb. még ennyit rá kell költeni, hogy számomra megfelelő legyen. Ebből már simán vehetek egy E60-at, de nem fogok."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #60156 üzenetére
Mikor irodába dolgoztam ültem a dugóba… bementem reggel 7-re átbeszéltük 1-2 kollégával a megbeszélés sarkallatos pontjait, majd közösen egy kocsival irány az ügyfélhez, 9-10 órára. Teljesen életszerű.
Sőt sajat kocsival be a céghez, felveszed a céges rohangáló valamelyikét majd úgy vissza a városba.
Sőt van mikor 3-4 cég alkalmazottai is mennek egy közös megbeszélésre, akar 6-10 fő, ilyen is van, nem egy irányból és gyakran nem is össznépien, hanem egyesével.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #60163 üzenetére
Ugyanaz a szitu, mint a nem ráérő nyugdíjasok, de azt gondolom a 60-70% biztosan okkal teszi, a többiek nem.
Én pl nem megyek sehova csúcsidőben, csak ha nem tudom elkerüli, mondjuk nem is átlag munkarendben dolgozom. (hétvégén, ünnepnapokon viszont állandóan)CharlieDrop #60167
Azt is nagyon nézegettem, de iszonyat pici. Abarth lett volna még amivel szemeztem (595 comp), értéktartó autót próbáltam keresni, mint a Z4.[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #60158 üzenetére
Én Pestre járok fel dolgozni a balatonpartról. Péntekenként állandóan baleset, dugó megindulnak a partra a pestiek, sokszor kapok idegösszeroppanást, mert én csak egyszerűen haza akarok jutni Ha Pesti lennék ami hál istennek nem vagyok, akkor csak elektromos roller +tömeg közlekedés mixet nyomnám, roller fel a vállra azt metró, busz leszálsz azt lehet csapatni tovább rolleral.
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #60211 üzenetére
187 ezer km. Második vezérlés a vanos miattgondolom mert tönkre ment a vanos, így kapott két új vanos kereket, de beinditasnal még mindig kerren egyet, míg meg jön az olaj nyomás, így most kap 2 db soleonid szelepet is meg egy teljes motor generált, gyári cucokkal. Mert több autót nem akarok már venni, mert az is lehet zsákba macska, inkább ezt javítjuk meg ezt már ismerjük. Okosabb lettem volna inkább 20i kellett volna venni belőle de már mindegy 4 éve volt már család tag.
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #60214 üzenetére
Semmit nem adnak érte 1.2 M ért megy, néztem 5 ös golfot erre a célra az is minimum 800 ezer Ft de inkább 1 millió. Akkor ott is át írás, futómű, fékek, lehet meglepetés is és akkor itt vagyunk hogy cseréltünk egy autót +idő, intézkedés, keresés. Ezen meg rengeteg dolgot cseréltünk már, 2 hete új fék tárcsák betétek, lengőkarok, hátsó lengéscsillapító csere, szilentek, szóval hatalmas bukó lenne úgy, hogy nincs garantálva hogy amit helyette vennénk, az biztos hogy tuti vétel lenne feleségem szereti, így erre jutottunk.
-
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #60228 üzenetére
Nem mindenki megy az északi sarkra vele. Nekem is az éves futásom valahol 15-20ezer km környékén van. Biztos hülye vagyok és ekkora távra gyalog kellene járni, de evvan…Az autó 3 éves, most van benne 30 ezer km majdnem és nem én vagyok az első tulaj, tehát más sem volt északi sarki turista. Nyilván van aki belerakja 2 év alatt is a 100 ezret, de nem ez az éves lakossági átlag. A németeknél 3 év után kifújt a garancia ígyis-úgyis. Itt viszont ha valaki vesz egy 7-8 éves használt autót alacsony futással, még simán lehet 2-3 év gyári garanciája.
@aero.:
igaz, ezzel adós vagyok. Küldök privit.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #60245 üzenetére
Javaslom a szerelődnek hogy maradjon a kaptafánál.
Alap dolog hogy turbóból a lehető legkisebbet használjuk, ami éppen hozza a szükséges nyomást a megfelelő tartalékokkal.
Nagy turbó = nagy turbólyuk, kelletlen, lassan felpörgő motor, aztán valahol fenn hátbavágás...
Ez pont az amit mindenki el akar kerülni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz KAMELOT #60324 üzenetére
Mert jelenleg ~3-400 méterre lakom egy dupla ingyenes töltőtől (amit kb öten-hatan használunk rendszeresen). Pár napja összefutottam egy karbantartóval aki jelezte, h már nem sokáig lesz ingyenes a töltőjük - így hamarosan én is átállok az itthoni töltésre.
windlord: Igen, ez gyakori probléma a villanyosok körében. Szerencsére nekem nincs ilyen gondom, mert családi házban lakom, ahol van egy (mindig hűvös) garázs a ház alatt.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #60367 üzenetére
nem azzal van a gond, hogy tolja-e a hideget, azt a Fiat500 is tolja, meg az egyes is, hanem kell egy csomó idő, míg lehűti a levegőt az autóban (nyilván, ha 16 fokra állítom, akkor gyorsabb, de nyilván nem erre vágyok)
Illetve menet közben is simán lehet izzadni az autóban, persze hármasnál nagyobb BMW-m nem volt...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest