Új hozzászólás Aktív témák

  • szilard995

    újonc

    válasz pelgrim_v1 #11 üzenetére

    nekem unreal-el van tapasztalatom csak, annyit mondok csak hogy kb semmi nvidia exluzív feature-t nem használok ( teszem hozzá kb nem is nagyon van ilyen max a DLSS plugin ),ugye ami egy upscaler, ami valójában megint csak 1 marketing fogás, röviden arra jó, hogy egy ilyen vazelin+plusz húgy filtert tegyen a játékra miközben leskálázza a felbontást 540p-re hogy 20 al több fps-ed legyen, akinek ez kell az bizony ezt nem kapja meg az arc kártyával. Helyette a tradicionális módon majd szépen lejjebb veszi a felbontást meg rábasz egy fasza MSAA-t és kb 20x jobban fog kinézni mint a DLSS, nem túlzok.

    ez a ray tracing meg hasonló finomságok amit az nvidia úgy szeret hangoztatni, az esetek 99% százalékan ki van kapcsolva mindenkinél kivéve annál aki az nvidia-nál a marketing demó-t rakja össze ;) Mivel csak fölöslegesen eszi a cpu és a gpu-t semmi hatással a vizuális képre.



Új hozzászólás Aktív témák