-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Blamazs
senior tag
válasz pictigjis #6996 üzenetére
Most írtak megint, van remény azért még :
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transaction and didn't follow up with a message to say that the transaction failed, which meant Curve unknowingly processed the payment anyway.I've now refunded the failed transaction. In these instances, the transaction would have reversed automatically after 10 days, but since you've been in touch, I've been able to speed up the process. You should see the amount we charged reflected back in your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days.
Csak az az érdekes, hogy sikertelen authorizáció után miért veszik le mégis a pénzt?
-
-
pictigjis
Topikgazda
én szeretem szopatni magam, ma is kettőből egy a mérleg omv 4400 huf igen, 15 perccel később pizza hut 4990 huf nem. a uk bin-essel utóbbi tranzakció simán sikerült
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #7011 üzenetére
" ... én szeretem szopatni magam ... " - ez felér egy coming out-al. Csak nehogy rájöjjenek a Curve-nél, hogy Te ezt még élvezed is, mert akkor a végén még pénzt fognak érte kérni
Egyébként én nem oly' rég megmondtam, hogy ide már lassan csak a mazochista járnak -
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #7012 üzenetére
engem reszben a kivancsisag hajt. mivel hitelkartya van a curve mogott, a folyton levegoben logo tetelek inkabb a bank penzet jelentik, es a nagyobb hitelkeret miatt nem zavarnak sok vizet
es ha nem probalkozom, azt se tudom meg, ha megjavitjak a magyar bines kartyak back in time hibajat. az egesz curve lenyege nekunk ez lenne
a sajatomat igy is sokkal ritkabban hasznalom, mint eddig, mi tenyleg mindent curve-vel fizettunk
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
fuggoben mindig csak par darab van. nekem mindig visszajon a penz, a levonas es a jovairas konyvelese azonos napon tortenik
az elozo, wirecardos rendszer alkalmas volt a zarolas feloldasara, a most hasznalt checkout.com viszont nem kepes erre. minden tranzakcio vegigmegy: ha zarolas utan dobjak el a kartyat, ahogy az mindig tortenik, abbol terheles lesz, de azonnal elindul a refund is. mindenki szamara egyszerubb lenne, ha a foglalast szuntetnek meg, de ebben a curve-os jatekban ok is szeretik szopatni magukat
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
attól még, hogy a pénzt nem lopják el, a kártya szar. ez ténykérdés
de hogy lehet, hogy még nem kaptad vissza a pénzedet? valószínűleg újra kell írnod, rég elsüllyedtek a levélhalomban, nem fogják maguktól újra elővenni. muszáj lesz megírnod újra, hogy ekkor meg ekkor volt sikertelen, a curve által mégis sikeresnek könyvelt tranzakciód. erre megírják majd, hogy a kereskedői terminál nem küldte el nekik a sikertelen üzenetet, de majd most akkor refundolják
vagy nem lehet, hogy csak a számlatörténetben nem láttad a kérdéses tétel jóváírását? én már megszoktam, hogy a curve-ös szarságok miatt napi szinten ránézek minden mobilbankos appra...
[ Szerkesztve ]
-
madrac
őstag
válasz pictigjis #7019 üzenetére
Már több alkalommal írtam nekik, amivel annyit sikerült elérni, hogy az egyik tranzakció után kaptam visszatérítést, a másik után nem, hiába hívtam fel a figyelmüket, hogy mindkét tranzakciót térítsék vissza, mert a valódi fizetés a saját bankkártyámmal történt meg. Nyilván a saját bankom számlatörténetét is megszoktam nézni, hogy mi újság. Saját bankomnak is írtam már, hogy jó lenne, ha visszaszereznék a pénzemet, de így ünnepek alatt ők is csesztek reagálni. Egyelőre kivárok. Ha jövő hét végéig nem történik semmi érdemi, megint írok Curve-nek. Nem nagy összegről van szó, de akkor se nyúljanak már le...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz gzbotii #7022 üzenetére
uk bin mar csak ilyen azok sem hibatlanok, de ha pont akkor/aznap nem fizetsz vele, amikor vannak gondok, hibatlannak tunhet
irtam mar en is, hogy az en uk bines kartyam is kvazi hibatlanul mukodott, 1000+ tranzakciobol egy elutasitasom volt, ezert gondoltam anno, a magyar bin csak meg jobb lehet
ezt a hibat azota sem tudtam megbocsatani magamnak. marmint nyilvan nem a vilag vege, de egy jol mukodo szolgaltatast elcsereltem rosszra, ez okoz nemi -hm- hianyerzetet
-
anadroid
senior tag
válasz gzbotii #7022 üzenetére
Nekem sincs semmi gondom, így nem kell remegned , nem vagy egyedül.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
niklebi
senior tag
December első hetében vásároltam a Youtube-on 1 hónapra tagságot egy online koncertre. Google Pay-el fizettem. A koncertet az adott országban a Covid19 miatt dec.27.-e helyett január 31.-re halasztották így a Youtube visszautalta a befizetett összeget, ami azóta is szép zöld színnel látszik a Curve alkalmazásban. Ez dec. 18.-kán történt. Most akkor írnom kellene nekik, hogy ugyan utalják már vissza az összeget, vagy ezt a pénzt fogják megint elutalni, amikor megint kifizetem a most már 2 hónapi tagságra ami ugyan annyiba kerül.
-
niklebi
senior tag
Most részletesen átnéztem a banknál a kártya használatot. 18.-kán utalták vissza a pénzt, a banknál meg 23.-kán írták jóvá. Mivel minden pénzmozgásról ami meghaladja a 2000 ft-ot értesítést kellene kapnom így nem is néztem meg a banknál, hogy vissza utalták e, mivel vártam az értesítést. Tehát semmi gond!
-
zsola400
aktív tag
válasz pictigjis #7030 üzenetére
Az enyém 5375 9100 kb. 300 kártya használatból 2x volt gond egy dupla levonás és egy elutasítás volt. Egy gondom van vele, sokáig Gpay alatt használtam hibátlanul de egyszer nem engedte hozzáadni és azóta sem tudom hozzáadni, amióta megy Rev. a Gpay alatt inkább ezt használom.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zsola400 #7035 üzenetére
szerintem akar lehet is, de a google-nel ki tudja a curve forumon pont megy egy ilyen tema, hogy a brit adohivatal is most tette buntilistara ezt a tartomanyt, csak felarral lehet fizetni vele, es ez a fejlemeny esetleg a google-nel is elallithatott valamit. de ez csak tipp. a commercial besorolasu kartyakra mas koltsegszabalyok vonatkoznak, egyes bankkozi dijak ezeknel magasabbak lehetnek
[ Szerkesztve ]
-
niklebi
senior tag
válasz pictigjis #7038 üzenetére
Ebben a konkrét esetben lehet, hogy neked van igazad. Az Erste Banknál lévő számla szerződésemben az van beállítva, hogy 2000 Ft feletti minden a számlán történő pénzmozgásról a bank köteles sms-ben értesíteni. Régebben még emailt is küldött, de azt megszüntette. A kártya a számlához tartozik így meg is kapom az sms-ket ha én fizetek, de azt is ha nekem "fizetnek" utalnak. Eddig legalább is minden nekem utalt összegről kaptam értesítést. Amióta a Curve kártyát használom azóta a fenti összeg alattiakról is kapok értesítést ha avval fizetek. A Curve nekem most először utalt vissza, és ez az első amiről nem kaptam. Mivel erre vártam nem is néztem utána, hogy visszautalták e a pénzt.
-
Gabesz984
tag
Sziasztok! Próbáltam Simplellel fizetni vonatjegyet. Curve van rögzítve mögötte OTP + Cetelem kártya. Tegnap minden ok volt. Tudom, január van, be is van minden állítva a smartbankban is, hogy használni tudjam a kártyákat az interneten. Tranzakció OTP esetén sikertelen Cetelem kártya ok. Mindent megnéztem kipróbáltam sehogy sem sikerül. Szerintetek mi lehet a gond? Curve alkalmatlan az OTP-vel vagy OTP környéken kellene keresgélnem? Más tudott fizetni? Köszönöm előre is.
Iphone 6, IPad Mini, IMac
-
vnorbi
aktív tag
válasz Gabesz984 #7044 üzenetére
Gyanús, hogy most a Simple-nél van a gond. Nem Curve kártyával, de én is próbáltam máshol online fizetni, ahol szintén a Simple a kártyaelfogadó, jóváhagyás megtörtént mobil appban, amit még érzékelt a fizetőfelület, de aztán a visszairányítás közben elakadt.
Mávinformon amúgy ki szokták írni, ha van ilyen gond, de ma még nincs kinn. Még biztos alszanak.
-
WiZARD
addikt
Én Paypalon próbáltam Curve-vel fizetni, és nem sikerült. (OTP-s kártya van mögötte)
Curve-ben azt az üzenetet kapom, hogy elértem a költési limitem, pedig rohadtul nem...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
KMT
addikt
Sziasztok!
Valamikor november elején rendeltem meg az app-ból a kártyát (új felhasználóként). Azóta semmi. Ez mennyire "normális" manapság?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!