-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
István89
tag
Ilyenkor a Google Pay oldalon Google>Fiókszolgáltatások>Google pay oldalon ott van a kártya? Esetleg próbáld törölni és utána felvenni, mert én se értettem, hogy miért írja, hogy töröljem előtte, amikor nem is sikerült beállítani, de az online fizetésre használható a kártya ezért az beállításra kerül ilyenkor is, bár kár ebben logikát keresni úgy érzem.
-
István89
tag
A Google Pay miatt írtál, ugye? A másik hírportálon egyik kommentelőnek azt válaszolták, hogy migrációs hiba történt a fiókjánál, és próbálja meg újra, de persze ezután se tudta hozzáadni a kártyáját. Lehet lassan el kellene engedni ezt a dolgot.

Ja, legalább valaki válaszolgat, ha még nem is illetékes.
-
pictigjis
Topikgazda
nem hat meg, oké. de ha cserélsz, megkapod az új kártyát, akkor egy konverziós hiba miatt a 2000 vagy 3500 fontos napi vásárlási limited forintban lesz ennyi, annak nem fogsz akkor örülni, amikor éppen fizetnél valahol...
és mit értesz azalatt, hogy a mostani kártyád sem angol?
-
pictigjis
Topikgazda
nem csóka, hanem lány. és ha valaki visszaolvas, az én példámból látni fogja, mennyi rettentő sok szívással jár a magyar BIN jelenleg, ha fizetnének érte, akkor sem kezdeném elölről a kártyám lecserélését... (vagyis nem megváltoztatni tudják, hanem új kártyát kell kibocsátani. ha fizikait is kér valaki, az plusz pénz)
lehet, hogy a magyar BIN a kulcsa mindennek, cserébe elsőre baj lesz a kártyalimitekkel, aztán 5000 forint felett nem fog működni a go back in time, a tetejébe ráadásul vannak olyan terminálok, amiken a UK BIN-es kártyával lehet fizetni, a magyarral meg nem
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Pánik a memóriapiacon
- Őrületes specifikációkkal rendelkezik a Tachyum csodaprocesszora
- BestBuy topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Autós topik
- Óra topik
- Hővezető paszták
- World of Tanks - MMO
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPad 9th Gen 256GB, Wi-Fi+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÁRI TÖLTŐK Macbook Magsafe 2 Budapest,/MPL/Foxpost
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Hp, Dell gyári 65W USB-C Type-C töltők, tápegységek
- Xiaomi Redmi Pad SE 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Ezek szerint ez a mizéria nem fog gyorsan megoldódni.
pictigjis
