-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karaya
tag
update az ügyemhez. (otp atm a casht nem adta ki, de sikeresnek könyvelte a kivételt)
Curve support először azt tanácsolta várjunk 4 napot, hátha "release"-eli az otp. Nem tette. A support a következő megkeresésre megírta, hogy indítanak a nevemben egy dispute-ot az otp felé. Ez eltarthat 8 hétig is.
Szóval van egy mailem és ennyi (fiókba ugyebár nem lehet bemenni). Lehet aggódni, hogy visszakapom-e a pénzem.. -
Karaya
tag
otp atm megint szívat. Szombaton akartam kivenni 70e-t. SMS jött a terhelésről, utána kiírta, hogy "nem sikerült a kapcsolat a kozponttal, atm nem üzemképes". Pénzt nem adta ki. Korábban az ilyet 3 óra elteltével jóváírták, most semmi. Telefonos érdeklődésre elmondták, hogy a tranzakció náluk sikeresnek naplózva. lehetnek technika atm problémák, amit kivizsgálnak (kamera felvétel stb) de CSAK akkor, ha a kártya szolgáltatónál inditok panaszt.
Curve support ma reggel válaszolt, kérik a receipt-et az elutasításról. Olyan nincs, pár másodperces képernyőüzenet volt. (ha bizonylattal kértem volna akkor ad? Föleg, hogy a logjuk szerint sikeres..)
Curve azt írja, hogy 10.-ig várjunk, akkor elvileg ők refound-olnak. "giving us time to check that the merchant isn't going to take the funds". Ez utóbbira rákérdeztem, hogy mi van, ha az otp továbbra is sikeresnek tekinti 10-én is, ha nem indítunk panaszt. A válasz kb azonos az előzővel.
Szerintetek indítsak a BB-nél is panaszt 10.-e előtt? Nem ők a közvetlen kártya szolgáltató úgyebár.. -
Karaya
tag
Ma este akartam kivenni 56000 forintot OTP ATM-ből. Budapestbankos hitelkártya van Curve mögé betéve és pár napja vettem ki 5000-et tesztből, akkor simán ment is, vásárlásként könyvelte. (BB kártyán cache limit 1 Ft)
Most csak pörgött, majd kiírta, hogy müvelet nem teljesíthető. Ehhez képest jött a BB SMS a sikeres vásárlásról. Netbankba belépve is valós vásárlást mutat. Curve-ben is ott figyel a transakció, egyenlőre pending. Wtf van ilyenkor?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Call of Duty: Black Ops 7
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Arc Raiders
- [K2]: AnyDesk átverés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- World of Tanks - MMO
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÓRIÁSI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3712, 97% AKKUMULÁTOR
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



pictigjis
