-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
[Cyberpunk: Edgerunners Anime teaser trailer]
Szeptemberben jön a Netflixen.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
Tényleg nagyon feltápolnak a mellékküldik. Most gyakorlatilag megálltam a fő küldikkel (The Heist) és minden ami a térképen van viszem végig. Az INT-et akarom kimaxolni és a quickhack ágat (most 15 az INT) aztán a Cool maxon és végül meg majd talán az enginer részt.
A quickhacknél van egy olyan perk hogy critial hit-et tud okozni ezt is kiválasztottam, ezt befolyásolják a fegyvereken lévő +x% critical esélyek? Illetve a fegyvert elrakva is működik vagy elő kell vennem hozzá? Mert most nem is igazán kell fegyvert használnom és totál mindegy mi van nálam mivel semmire nincs skillem fegyverből. Néha snipert használom a messzi ellenfelek ellen.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #27057 üzenetére
Nem, csak az alap crit módosítók érvényesek a hackingre.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz MasterDeeJay #27059 üzenetére
A pisztoly jó móka! Ha meg jó kis automata kell, akkor a Skippy-t javaslom. A dumájától még jókat is röhögsz közben!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
freeknight
őstag
válasz tibaimp #27060 üzenetére
Skippyt sajnos eléggé nerfelték, már nem skálázódik a szinteddel, még stone cold killerben is gyengusz. Esetleg ha folyamatosan fejleszted, de annyira nem érdekelt a craftolós rész 3 végigjátszás alatt sem, hogy pontokat rakjak rá.
Arról nem is beszélve, hogy zabálja a lőszert, pláne így, hogy most már szinte semmit sem sebez.
Ha gunslinger build a cél, én a revolverekre esküszöm, illetve a burya-ára.[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
válasz freeknight #27061 üzenetére
Az is jó !
Használtam én is kb. minden féle pisztolyt a pisztolyos karakteremnél. "Csak" ennyi féle volt: [link] . Mondjuk én kigyúrtam mindent Legendary szintűre.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz freeknight #27061 üzenetére
craftolas nagyon jo. 1.52 alatt valtozott kicsit, hogy mibol van recept:
- reszben az osszes letezo kozelharcos fegyver (a ket animals vendortol, az egyik csak a Beat on the brat utan elerheto)
- reszben az NCPD organized crime fegyverek (legendary Ashura, Moron Labe, Commrade's Hammer, Headsman, Psalm, Buzzsaw)
- reszben szinten lehet egyszeruen tartani az iconic fegyvereket (Tizzie, O'Five, Overwatch, Problem Solver, katanak). upgradenel a fegyver szintjet a jatek automatikusan atszamitja a karakter szintjere, ami fontos, mert egy ido utan meregdraga szintenkent updatelni a fegyvereket.
- reszben 35os szinttol kb vegtelen penz
- reszben csak igy lehet nagyon koran elerni a Grad snipertSkippy egyebkent egy Yukimura. ebbol van ketto a jatekban amibol az egyik A2 elejetol megtalalhato (North Oak, Arasaka estate). epickent lehet oket megtalalni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
SH4D0W2011
őstag
Sziasztok!
Nemrég kezdtem el játszani a Cyberpunk 2077-tel, és nagyon tetszik a világa, a hangulata. A Cyberpunk 2077 világa könyvön (ez mennyire spoileres egyébként?) és a Trauma Team képregényen kívül van még esetleg valami, amivel jobban el lehetne merülni benne kicsit?
-
válasz SH4D0W2011 #27064 üzenetére
William Gibson-tól javasolnám a Neuromancer-t, a Count Zero-t és a Mona Lisa Overdrive-ot például.
Nyilván ezek nem kötődnek egy az egyben a CP2077-hez, de ugyanaz a "világ" és a város pl.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SH4D0W2011 #27064 üzenetére
Van egy [alapozó írás], ahol szépen össze vannak gyűjtve a hátterek.
Röviden: a CP világában nincs több novella, ez egy szerepjáték alapú világ. Még lehet nézni a CP2020 kiegészítőket, de a mininovellak és háttérleírások nagyon elnagyoltak (erre írtam, hogy még Kerry Eurodyne-ról is össze-vissza két mondatot írtak, ebből csinált a CDPR egy komplex nagyon szépen kidolgozott karaktert...).
Hasonló és ajánlott az Evil Snowman által említetteken túl a Ghost in the Shell (eredeti Manga, a két eredeti Anime és a Stand Alone Complex Anime OVA két évada), a Shadowrun (ez is szerepjáték alapú, még van bolondítva mágiával és fantasy elemekkel, de több tucat novella is megjelent magyarul is).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Smart pistol buildet kezdtem és hát azért rohadt nehéz hackerhez képest már az elején. Ez lenne az alapja[link]
Ahogy nézem critical cold blood pistol ami az alapja csak pár smart gun perkkel kiegészítve.
Most street credet gyüjtök a smart linkre. Fő questet hagyom ameddig lehet. Érdemes a techre rakni mindet az elején az ajtók és craft miatt vagy nyomjam a reflexet/coolt a sebzés miatt?Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #27068 üzenetére
Szigorúan saját vélemény, de játssz úgy, ahogy szeretnél.
A játék (ha csak nem Very Hard-on tolod) végigvihető nagyjából minden felállásban, tök mindegy, milyen buildet használsz. Amennyire rémlik, semmi nélkülözhetetlen dolog nem lesz bezárt, csak Tech képességgel nyitható ajtók mögött, ahol még előnyt jelenthet, hogy bizonyos küldetésekben bizonyos útvonalakat csak így lehet elérni. De nélküle is boldogulhatsz.
Ha szeretsz craftolni, tegyél a Tech-re bátran. A harcokban legfeljebb több gyógysprét használsz majd el, nach so...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #27070 üzenetére
A batár nagy revkó a Burya, de ahhoz kell némi Body is...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz MasterDeeJay #27068 üzenetére
ez januari, szoval meg 1.3x patches. azota par dolog megvaltozott. pontelosztas egyebkent is felig hulyeseg, smart pisztolyokra par dolog nem fontos (recoil reduction?).
roviden: rakj arra amire akarsz, ahogy Cifu is irja. kb minden mukodik.
en annyiban egeszitenem ki a buildet:
- 16 body. second heart kelleni fog, pont.
- 18 (20) reflex. pisztoly miatt. utolso perk nem hoz annyit a konyhara, mint a cool
- 16 (14) cool
- 18 tech: legendary crafing miatt kell
- 3 int.belegondolva 12 body, 18 reflex, 20 cool es 18 tech is mukodhet, de az kiszamithatatlanabb, bar atlagosan jobb lesz vedelemre.
tech kell, de nem amiatt, amiert gondolod:
- Commrade's hammer ugyan 12es techtol elerheto, de a legendary 18on sokkal jobb
- Yukimura (iconic Arasaka smart pistol) alacsony szinten esik. szoval vagy felhuzod a szintedre (macera), vagy siman felupgradeled legendaryva amikor elered az 50et. Skippy jelenleg hasznalhatatlan.
- Tizzy, avagy a smart shotgun pisztolynak alcazva. rarenek esik, szoval ket ponton lehet upgradelni.
- legendary Buryat mintha csak kraftolni lehetne
- Malorian arms egyedul legendary / iconickent elerheto
a revolverek jol hangzanak, de kb azz osszes iconic kb csak a vegjatekban kap szerepet. az Archangel es a Crash is nagyon keson jon a kepbe.egyagas fegyvereket jellemzoen azert nem preferalja senki, mert ugy joval kevesebb bonuszod es perk pointod lesz. ez roleplay karaktereknel extra nehezites ami teljesen ertheto, de tudj rola. assault es katana ag ilyen 3 pontokkal tokeletesen jol mukodik.
techet ilyen level25-30 elott tok folosleges felhuzni 18ig: nem lesz eleg eroforrasod craftolni. alapvetoen ha hagyod 40ig az se nehezit.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
_ak_
addikt
350 óra után én is úgy érzem le kell, hogy tegyem a Cyberpunkot, legalábbis a DLC-így. Valahol örülök is neki, hogy nincs benne online rész, bár legalább nem kellene egy jó ideig más játékot vennem.
Mono wire továbbra is OP, very hardon a reaper endingben még futottam is
után. 4400-as DPS-el nem volt semmi ami megállíthatott volna. Poénból respec-eltem assaultra, úgy azért néha kellett egy kis visszavonulót fújni, de így is elsőre meglett. Még csak nem is volt semmi extra SMG/assault nálam. Sima epic guillotine (~7-800 DPS) volt a fő fegyverem.Smasher Mégegyszer lehet, hogy megcsinálom a Nomád befejezést, csak, hogy ne keserű szájízzel hagyjam ott a sztorit, de szerintem mindent láttam már amit érdekes lehet.
Na de, azért is akartam írni, mert gyakran szembejön, hogy mennyire érdemes specializálódni. Elsőre tényleg jó akár egy mindenes build, de viszonylag sok különbséget véltem felfedezni, amikor már korán mondjuk 20-as az erő. Én mindent az erő, ügyesség és cool-ba toltam és persze fáj, hogy nem tudtam semmi értelmeset craftolni vagy pl a Delamain “jó” opciót választani, összeségében élvezetes volt így is a játék. Sőt a gyorsabb mozgás miatt, sokkal többet közlekedtem lábon és sokkal több helyet is felfedeztem. Ráadásul szerintem ezzel lehet lefedni a legtöbb játék stílust is.
Több vegigjátszás alkalmával nagyon sok apró kis különbség jön ki, nagyon tetszett, hogy helyenként más-más dialógusok jönnek fel, ha más sorrendben csináljuk a küldetéseket.
Amúgy 115 óra alatt nagyon kényelmesen ki lehet maxolni egy történet szálat very hardon is. Ebben bőven van lopakodás, némi farmolás, összes küldetés (kocsik + NCPD) és sok felfedezés is, igaz ezúttal nem sokat olvastam a shardokat.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen történetet szőnek még bele, szinte végtelen lehetőség van Night Cityben, de félek, hogy nem fognak nagy fókuszt tulajdonítani neki. Azért érzem így, mert tényleg, ahogy javítanak valamit, elromlik egy másik dolog és szerintem anyagilag nem fogja megérni a végtelenségig patchelni. Extra munkára lehet szükség bővíteni, nem vagyok vagyok benne biztos, hogy ezt jól tolerálja a motor. De ez csak tipp, remelem nem lesz igazam.Let's begin, de gozaimasu!
-
freeknight
őstag
Most én is így csináltam, ahogy te, monowire build, mellé még katana és a végefelé dobókés. Szerintem most ez a pengés build a legnagyobb op a megfelelő kiberverekkel (QianT Sandevistan MK4 három darab cooldown csökkentő moddal rules), igazából nem is kell craftolni, a legendary monowire mindent megold, felesleges bármilyen fegyver, legendary katanát meg szintednek megfelelőt lehet venni amennyit akarsz Wilsonnál, ha néha lenne kedved kardozni.
A nomád ending mindenképp érdemes végigvinned, csak visszatöltöd az utolsó mentett állást Hanako előtt.
Én most Johnnynak adtam a testem, meg egy füst alatt utána lenyomtam az Arasaka endinget, hétvégén még lenyomom megint a nomád endinget, hogy helyreálljon a lelki egyensúlyom .Én se tervezem már többször elővenni, 3 db végigjátszás a 3 életúttal, 1 női, 2 férfi karakterrel (a női szinkron jobb, de én jobban preferálom Panamet Judynál, úgyhogy most is férfival játszottam ki ), láttam az összes endinget az öngyilkosság és a Rouge-féle kivételével, bár a végkifejlet ott nagyjából ugyanaz, mint a secret endingnél, csak a küldetés más.
Én egy végigjátszás alatt 80 óránál nem tudok egyszerűen többet beletenni, az első ennyi lett, a 2-3. szinte pontosan ugyanúgy 65 óra, pedig minden gig és NCPD meló meglett ezekben. Így is durva, mennyire berántott a játék, pedig a PS4-es startnál nagyon nem volt jó véleményem róla, és most is folyamatosan azt érzem, hogy nagyon meg lett csonkolva a játék, elég csak megnézni, mennyivel több lehetőség volt a 2018-as gameplay revealben.
Nincs már nagyon több a játékban sajnos, a Witcher 3-nál ennyi idő alatt megjelent már 2 db sztori DLC is, itt egy max 15 órás kampányra számítok (ráadásul ha igazak a pletykák, teljesen új karakterrel, tehát nem lesz 50-es szint fölé fejlődés), ez megjelenhet még a 2 éves jubileum előtt, és nagyjából ennyi volt, szinte az összes fejlesztőt levették már a projektről.
Baromira sajnálom, brutálisan jól kidolgozott világ tonnányi lehetőséggel, akár egy Witcherhez hasonló high-concept sorozat is készülhetne belőle, most kapni fogunk valami Netflixes, tehát nagy eséllyel gagyi animét és ennyi. Sajnos második részről én már nem is álmodok . Pedig biztos tervben volt egy folytatás is.
[ Szerkesztve ]
-
Lord_Sordi
csendes tag
Sziasztok!
Tudtok mondani tippet, hogy az Act 2-ben van-e ajánlott történet szál amin érdemes elindulni Street Kid karakterrel? Ugye van Takemura Judy, Rogue es Panam szál ha jól emlékszem amin el lehet indulni. Jelenleg a mellekküldetéseket csinálom előbb.[ Szerkesztve ]
PSN: Sordi91
-
tibaimp
nagyúr
válasz Lord_Sordi #27076 üzenetére
A fő szált hagyd a végére, ez Takemura. A főbb mellékszálakat csináld Judy, Rogue, Panam és a többi, van még bőven, mert azok (de ez a 3 főleg), kihat a végjátékra is! Ezeket mindenképpen fejezd be a fő szál befejezése előtt.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
pandras83
senior tag
az eddigi legígéretesebb repülő autó mod
videoCyberfuck Patchrunner
-
Ezt a komplett frakció rendszert nem értem. Van egy rakás frakció és rendőrség. De hol látom hogy kivel hogyan állok?
Rendőrség sem úgy működik ahogy kellene, egyik korai sidequestnél ki kellett nyírni valami klubban az emeleten lévő embert, namármost fellopakodtam és kinyírtam de lefelé menet rájöttem hogy mi a bánatnak lopakodok amikor végigdarálhatnám az egész helyet cuccok és xp miatt is meg amúgy is mindenki körözött szóval dredd biró/robot zsaru módban haladtam tovább, így is tettem persze gránátok is repkedtek gyakorlatilag civilek is robbantak fel és írta a felület hogy rendőrök jönnek akik persze csak kívül megálltak nézelődni mikor kijöttem egy rakás feldühödött sérült bantataggal a seggemben nem is reagáltak rá hogy lőnek szét de engem se bántottak csak nézegettek vagy fánkot ettek nem tudom.
Mintha a frakció rendszer semmilyen formában nem is működne a játékban (vagy act2-től él?). Igazából mindenkit gyilkolok re akit csak meglátok és nem rendőr vagy civil. Ez a street cred-et sem értem, oké ismernek egyre jobban a városban de kik és hogyan ismernek?
Az elején vagyok act1 50k pénzzel fő quest érintetlen még csak 10 street creddel amit tápolok fel a smart link miatt bár smart pistolt még nem is láttam ami a buildem lényege lenne. Pénzt tartalékolom majd ha kell valami cybercucc azt veszek csak.
Amúgy nem annyira vészesen bugos a játék, néha átesik egy hulla vagy ember a falakon. A dissaseble gomb kissé érzékeny, írja hogy hold de közbe meg működik úgy is hogy csak nyomkodom röviden.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
freeknight
őstag
válasz MasterDeeJay #27084 üzenetére
Nincs frakciórendszer a játékban, ne is keresd . Illetve van valami, talán ha úgy ölsz meg pár bandatagot, hogy észrevesznek (tehát a térképen kiírja, hogy "harc"), akkor ugyanaz a banda ha meglát az utcán akkor valamennyire észlelnek, de ez csak pár percig tartó hatás, ahogy észrevettem.
Azért act2-be juss el, mert akkor nyílik meg a teljes a város. Az első fejezetben nincsenek is mellékküldik, csak az utcai melók. Street Crednek abszolút nincs szerepe a történetben, csak egy újabb szám, amivel lockolják egyes kereskedők kínálatát, ahelyett, hogy a szintedhez kötnék.
Pénzed majd sokkal több lesz, ahogy egyre magasabb szinten egyre drágább fegyvereket hagynak hátra a bandatagok, illetve más városrészekben nem ritkák a 10ezer ED felett fizető megbízások sem. Én most pl 400ezer ED-vel hagytam abba a játékot, és az összes kocsit/lakást megvettem és tele voltam legendary kiberverrel (mondjuk fegyvert nem sokat kellett venni és nem is craftoltam abszolút semmit). -
válasz freeknight #27085 üzenetére
Azért ez egy rpg-ben eléggé nagy hiányosság (bár inkább akció mint rpg), nem hiszem hogy jelentős programozást igényelne egy ilyen. Mondjuk csatlakozni és a hozzájuk tartozó feladatokat vinni, esetleg területeket szerezni, háborúzni vagy csak rendőrként elrendezni a sorsukat.
Így gyakorlatilag csak random mobok mint egy mmo-ban.
Szóval szerintem bazi nagy fail egy ilyen lehetőséget kihagyni.
Az meg furcsa hogy a single player játékban levelhez van kötve valami, nem az attribra gondolok hanem a player levelre. Gyakorlatilag értelmetlen limitáció, ha mondjuk multi mmo lenne akkor oké.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz MasterDeeJay #27086 üzenetére
Vannak olyan küldik, amik egyik-másik csoportot célozzák. Vannak olyan játékbeli döntések, amik alapján később vagy lő rád az adott csoport, vagy lehet velük beszélni egyik-másik küldetés során.
Szerintem a koncepció itt az volt, hogy V igazából nem nagyon ér rá belebonyolódni banda dolgokba a relic miatt. Meg ő egy merc, nem banda tag és itt a város összes bandája mocskos üzelmeket folytat.
tibaimp: igen, van még ilyen.[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz MasterDeeJay #27086 üzenetére
frakciorendszer jellemzoen jatekmechanikai szempontbol onmaga labon lovese, mert kizarja a jatekost bizonyos feladatokbol
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #27089 üzenetére
De egyébként a CDPR imádja a missable contentet, és ebben a játékban is van rá csomó példa, pl Jackie temetése, Fingers brutál jó kiberverei, vagy Takemura megmentése.
Szóval ez nem jó érv a frakciórendszer ellen
Meg ugye maga az egész rpg műfaj erről szólna jó esetben, bizonyos döntésekkel valamilyen történetszálról kizárod magad, máshova meg ajtót nyitsz.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz freeknight #27090 üzenetére
ha jatszottal a Stalker Clear Skyal, az kb bemutatja a frakciorendszer osszes letezo problemajat. ott is egyebkent a megoldas az volt, hogy az ember ugy ignoralta az egeszet, ahogy volt.
Jackienel egyebkent vagy a
de ez aprosag. en inkabb olyan dolgokra gondolok, amik viszont tenyleg megvaltoztatjak Night cityt, pl amikor egy ponton a teljes Voodoo boys frakciotHeroes marad ki, vagy Mikoshi . Pacifica szo szerint kiurul.le lehet radirozni a terkeprol egyebkent V hirneve par ponton befolyasolja mi tortenik, szoval a street cred szamit kuldetesek alatt is
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #27086 üzenetére
Ezt a komplett frakció rendszert nem értem. Van egy rakás frakció és rendőrség. De hol látom hogy kivel hogyan állok?
Fixerek vannak, a frakciók sem egységesek, lásd különféle belharcok a Tyger Claws-ban például.
A fixerekkel való állás az 1.5-től a küldetés tier-ek határozzák meg, ezt egy-egy SMS-sel tudatják majd, hogy egyre jobbak vagyunk náluk.A street cred-et sem értem, oké ismernek egyre jobban a városban de kik és hogyan ismernek?
A fixerek, bandák és boltosok. Ezért lehet csak bizonyos autók, fegyverek, kiberverek, stb. csak bizonyos Street Cred után elérhetőek.Azért ez egy rpg-ben eléggé nagy hiányosság (bár inkább akció mint rpg), nem hiszem hogy jelentős programozást igényelne egy ilyen.
Erről egy megbeszélés ugrik be, ahol a megrendelő nekiállt ecsetelni, hogy itt ezt meg ezt változtassuk már meg így meg úgy, nem nagy dolog, pár perces meló. Erre a vezető fejlesztő közölte, hogy ha pár perces meló, akkor biztos meg tudja Ő is csinálni, semmi szükség rájuk. Majd kilépett a megbeszélésből.A legelső CP2077 interjúkban volt téma, hogy dinamikus lesz a bandaháború, de ez érthető, hogy nem valósult meg, ugyanis jelentős programozást igényel, főleg, hogy szint rendszerű sajnos a játék, így nem véletlen, hogy egymás területeire nem ugranak. Vannak előre elszórt bandaharcok, de semmi rendkívül.
Egyébként van bizonyos szintű barát/ ellenség esetek, például a 6th street bandával egy mellék küldetés kapcsán a 6th street hozzánk való viszonya is változhat. Illetve attól függően, hogy a pókrobotot hogy hoztad el, egy későbbi küldetésben visszatér, más karakterek tűnhetnek fel, mások a párbeszédek.
Szóval ezek miatt én egyáltalán nem hiányoltam a frankciórendszert, az, hogy a tetteink következményei folyamatosan visszacsatolást kapnak, szvsz fontosabb...
Hogy nem RPG... hát dunno, nagyon sok ágú a küldetések vonala a játékban, messze több irányba mehetünk el, mint az RPG-k többségében. Most próbáltam meg az FF7 Remake-t, hát olyan cső játék legalábbis az elején, mint ide nagykáta... :\
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
programozas szempontbol egyebkent valszeg nem lenne annyira bonyolult belerakni.
viszont korai verziok alapjan eleg sokat teszteltek magat a jatekot, hogy mi mukodik es mi nem (
t).ld a video ahol T-Bug es Dexter egyutt szedi le V a bandaharcot lehet egyszeru lenne visszarakni, de egyaltalan nem biztos, hogy maganak a jateknak mechanikailag jo lenne.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Hát azért egy nyomorult kijelzést valóban pár perc lenne összehozni kódban frakció elleni kill/sebzés stb eventre (kivéve nem detektált kill stb) csökent válltozót az adott frakcióra az az ők elleni frakciókra meg növel kis mértékben annak függvényében ki kinek az ellensége.
Illetve nő az adott frakciók felé a rep válltozója ha nekik viszünk random gen questeket utóbbit nyilván nehezebb bár nem néztem hogy van-e valami sdk eszköz.
Player felé agresszió/semlegeség meg függne a reptől.
Bandaháború valóban nehezebb, de sima faék reprendszer annyira nem.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
jonnyjoker01
veterán
A frakció rendszer hiányának inkább lore okai vannak szerintem. Egyrészt V egy merc, azok pedig nem kötődnek specifikus frakcióhoz. Másrészt pedig bandaháborúk csak elszigetelt esetekben léteznek, lore szerint szimbiózisban vagy öntörvényesen élnek a bandák nagyrészt. Kisebb csoportok között tevékenység alapján történnek összetűzések, nem pedig meta szinten két különböző frakció között. Ha nincs oka egyik frakciónak utálnia a másikat, akkor mi alapján mondod meg, hogy ki kinek az ellensége?
A játékban tökéletesen van szemléltetve hogy működnek ezek a csoportok... Ha egy frakció pár tagja beleáll egy másik frakció tagjaiba, akkor a fixerek mercekkel oldják meg a problémát, mert semlegesek hovatartozás szempontjából. Ez vagy te a játékon belül amikor Gig-eket csinálsz (de rajtad kívül még van sok más is, bár ezt a játék nem szemlélteti olyan jól). Arra nagyon kevés példa van hogy a frakció tagjai maguk oldanák meg a konfliktusokat, ami az emberek mentalitásával kombinálva nem vezet teljes konfliktushoz.
Persze érdekes lenne látni hogy fajulnak el esetleg a dolgok, sztorit építeni aköré hogy fixerek elvesztik az erejüket és a bandatagok maguk kezdik el az igazságot szolgáltatni más frakciók felé amik idővel nagyon nagy összetűzéseket szülhetnek, de ahhoz már Mike Pondsmith kéne, hogy hova akarja vinni az univerzumot (és szerintem nem ez a fókusza).
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #27097 üzenetére
Így már érthető, nekem lore szempontból ismeretlen volt ez a világ csak totál úgy tekintek rá mint egy open world rpg játékra és valahogy hiányzik ez a frakciós lehetőség,de tovabbra is úgy gondolom hogy lehetne szabadabb az egész.
Valahogy kevésnek érzem a játék lehetőségeit azaz őszinte leszek kissé elsodort a hype ami körülvette de nem azt mondom hogy szerintem rossz játék lenne csak nekem valahogy kevés. Olyan furcsa az egész rendszer, mintha nem lenne készen.
Nem végigvinni szeretem az ilyen játékokat hanem saját karakter formálni és élni a játékban. A fő szál nekem a szükséges rossz.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz MasterDeeJay #27098 üzenetére
Nehéz erre a kommentre válaszolnom mert 500+ óra után én látom hogy milyen terjedelmű a játék és azt is tudom, hogy amikor elkezdtem akkor nem láttam ezeknek a lehetőségeknek a 90%-át. A lehetőségek abban rejlenek, hogy hogyan evezel keresztül a narratíván (nem csak fő sztorira gondolok, hanem a teljes narratív terjedelemre), milyen döntéseket hozol, milyen játékstílusban közelíted meg a questeket és mennyire szeretsz felfedezgetni új dolgokat, mindezeket V karakterének keretein belül (hasonlóan a Witcher szériához Geralt keretein belül). Te inkább blank state protagonist kedvelő vagy, az inkább a Bethesda stílusa, de hála istennek jön tőlük majd a Starfield lassan ami a bemutató alapján ígéretesnek néz ki
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In