-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz CJ4567 #33254 üzenetére
Átraktam Teljesítmény módra a DLSS-t most valamivel jobb lett a helyzet mivel jó pár FPS-t hozott.
Meg egy ReShade-t is tettem fel rá ami OMG milyen graphicsot eredményez.
Na nem mintha mostanában játszanék vele, már anno végigtoltam PC-n, PS5-ön meg újrajátszottam az egészet DLC-vel együtt.
Most csak úgy tesztelgetem ezt az új Pet Trészinget.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
tibaimp
nagyúr
válasz AuraSync #33248 üzenetére
Az FC2 annó korszakalkotó és úttörő volt a maga nemében a grafikájával és a fizikájával, különösen a tűz fizikára mentek rá nagyon! Azóta....sajnos az van, amit írtál is, pedig az is a Dunia Engine.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz tibaimp #33257 üzenetére
ja, csak eppen mai hardveren mar csak masfelorankent terdel be egyszer (ujkoraban ez kb 20 perc volt), tetejeben ugy zabalja (leakeli) a memoriat, mintha nem lenne holnap. imadtam es a kedvenc Far Cryom, de ettol meg stabilitasban a szeria messze legrosszabbja. inkluzive a harmadik reszt, ami mai hardveren szornyen fut. persze harom kijelzon immerziora az egyik valaha volt legjobb FPS, ahogy a dzsungelben elkap a zapor.
UE1nel a tukorkepet meg lehetett oldani, de ahogy valtoztak a lekepezok, a valosideju tukrozesek kb a legnehezebb feladatta valtak. Cyberpunkban emiatt van tukor csak par helyen, mert konkretan ket parhuzamos render target fut, ami jobb esetben csak felezi az FPSt.
a baj Cyberpunknal egyebkent az, hogy azert, hogy lehessen latni V testet, emiatt a feje nelkul van modellje. szoval technikailag megoldhato a tukrozodes ugy, hogy latszodjon V is (a feje nelkul), illetve valoszinuleg megoldhato lenne teljes tukrozodessel, ha kozben V testet nem lehetne elso nezetben latni, esetleg lehetne latni a tukrozodest ES magat Vt is, viszont ehhez meg offsetelni kene a modellt amitol meg torzulna minden is. egyik rosszabb megoldas, mint a masik. egesz biztos probaltak megoldani egyebkent a problemat, es ha egy dev team nem jutott vele semmire vallalhato idon belul, akkor otthoni fotelbol ez nem az a problema, amit egyszeruen rendbe lehet rakni. persze ha kepes lenne valaki ra, akkor hajra, utana jo esellyel palyazhat senior engine dev poziciora.
persze, a tukroknel mukodik Cyberpunkban is, de azok a jelenetek (okkal) felezik az fpst. tippre ugyanaz van, mint a Preynel, ahol ket parhuzamos render target fut, ami ugyan megoldhato, de altalanos esetben elfogadhatatlanul draga es vannak mas problemak is (pl max poligonszam es engine szinkronizacio).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #33258 üzenetére
A párhuzamos renderről nekem mindig a Dishonored 2 A Crack in the Slab küldetése jut eszembe, amikor ugrálni kellett a múlt, és a jelen között, és az eszközben valós időben láttad a multat, cserébe kb. az FPS-ed 60%-a ugrott, amikor elővetted az eszközt
Nem tudom, a Ready or Not megvan-e (SWAT 4 kb. szellemi utódja), ha benézel az optiwand-dal a másik szobába, vagy megnyitod a csapattársad kameráját, majdnem feleződik az FPS-ed
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
válasz CJ4567 #33259 üzenetére
alap, a Dishonored 2 crack in the slabja volt az egyik pillanat, amikor utana masnap ebedszunetben mentem egyik kollegahoz, hogy ezt lattad, design es engine szempontbol is. masik a Prey introja volt.
Ready or Not nincs meg, de kb tudom, hogy mirol lehetett ott szo.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Raymond #33261 üzenetére
jaja, meglepoen jo volt
gyimger: nekem a Cyberpunk gyakorlatilag az a rendes open-world Deus Ex volt, amire mindig is vagytam.
de nekem a legelso Deus Exbol az volt a nagy elmeny, hogy ott vagyunk Liberty Islandon es mindent (is) be lehet jarni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
G33Z@
tag
Sziasztok! Valaki meg tudja mondani mik lehetnek célzáskor a optikákban nálam már egy ideje megjelenő kis piros nyilak, mintha valamilyen irányokat mutatnának? És hogyan tudom eltüntetni? Köszi
-
nagyúr
-
WATERDACA
őstag
Most hogy már van RTX kártyám, nekifutok újból a játéknak, és ezzel együtt a DLC-nek is. A DLC-t még nem vásároltam meg, így ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a játék végéig várhatok-e egy leárazással, vagy már a játék elején érdemes majd beaktiválnom, hogy még több cuccal és más fejlesztési ággal találkozzak? Hogy működik a DLC? Vagy csak a szigeten aktiválódnak a dolgok? Fullosan akarok nekimenni a játéknak.
Köszönöm!
u wanted, i got it \o/
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz proci985 #33269 üzenetére
proci985: Jó lett az új avatarod
WATERDACA: Én úgy csináltam, hogy totál befejeztem a "normál" játékot, a fő szálat is, kipucoltam a térképet, majd utána már a kigyúrt karakterrel mentem be a DLC területére. Márcsak azért is így csináltam, mert arra vártam, hogy akciós legyen közben a DLC.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Orgi
őstag
Én előbb végig toltam az alap játékot, aztán vettem csak meg a kieget és most játszom azt. De ha jól értem, a kieg amúgy valahol az alap játék vége előtt játszódik, mert nem akarok spoilerezni, de elég fura a történetszál így az alap játék sztorija után (vagy csak én értettem félre vmit angolul, épp fejlesztem a tudásom, de egy olyan karakter jelenik meg állandóan, akinek nem kéne ott lennie már és olyan dolgokról beszélnek, amik már lezárultak). Így mostani fejemmel vhol lvl 20-30 körül átmennék a kiegre, ha jól értettem mindent és utána mennék tovább az alap játékkal
[ Szerkesztve ]
-
JoeCockBill
senior tag
Hát az alapjáték a fináléja után visszadob a finálé elé, szóval a történetet szempontjából mindenképp az alapjáték fináléja előtt megyünk a dlc-re, a kérdés hogy melyik ponton. Én úgy csináltam hogy az alapjáték finálé előtt mentem át, mertugye a dlc tartalmaz(hat a döntésektől függően) egy új befejezést az alapjátékhoz. Viszont ma már nem így csinálnám, picit fura dogtownból visszamenni csak egy fináléra nc-be. Szóval ha újra játszom átmegyek dogtownba amikor lehet, így a dlc végeztével marad sztori nc-ben visszarázódni a fináléra. De ez csak élménymaximalizálás, igazából tökmindegy
új lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
GhanBuri Ghan
őstag
Szerintem érdemesebb minél hamarabb átmenni Dogtownba, bár kicsit furán van szintezve a játék, el lehet úgy jutni a 60. szintre, hogy még nem fejezted be az ottani történetszálat, és akkor még utána jön az alapjáték. Kicsit kevés már a kihívás kimaxolt karakterrel, még úgy is, ha érzésre építem a karaktert, nem a lehető leghatékonyabbra.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Tegnap befejeztem a 2. végigjátszásomat, az elsőt még jóval ezelőtt toltam le... Rá sem ismertem a végén
Smasher harcra, egészen kiábrándító volt ez az új verzió. Gyakorlatilag csak rád rontott és szinte azonnal vége is volt a bulinak, nézhettem meg újra és újra, ahogy széttapossa Soul fejét. Valszeg bennem van a hiba, de fasza cuccokal, arany++ szintre fejlesztett fegyverekkel és krómmal is mintha csak megy maggal köpködtem volna. Aládobom a gránátot, telibe robbantja, de persze semmit nem ment le a HP-je. Oké, nem gránátokra meg robbanásra voltam skillezve, de azért legalább egy karcolást ejthetne rajta egy gránát na...
A DLC-ben is volt két
rettentő szopás boss harc, aminél a nehézség szerintem durván elütött a játék többi részétől. Azt a tank szörnyet szétlőni pl. katasztrofális szívás volt. Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Orgi
őstag
válasz CPT.Pirk #33274 üzenetére
Ez érdekes, én pont egyedül ezeket a boss harcokat élveztem igazán csata vonatkozásában, a dlc-ben kb halhatatlannak érzem magam amúgy sima emberek ellen, nincsen kihívás, semmi esélyük, a bossharcoknál van vmi izgalom, pl az eltűnő öngyógyító ninjával elszórakoztam egy darabig, míg rá nem jöttem hogy kb hol kell mindig keresni. Mindez normál nehézségen.
[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CPT.Pirk #33274 üzenetére
Ha valaha lesz PTSD-m a CP-től, akkor az tuti a Dogtown végén lévő robot miatt lesz, amit meg se lehet sebezni, folyamatosan bujkálni kell előle, és semmi sem utal arra, hogy hol tudsz elbújni előle, és hol nem - ráadásul a nehézségi szint se befolyásol semmit. Oké, értettem, hogy ez itt egy ilyen Silent Hill lopakodós horror, de öt perc értés után már léptem volna tovább A külsőről meg annyit, hogy Silverhand is szerintem a hátrányára változott, sokkal rockeresebb volt a hosszú hajjal.
#33275 Orgi
Dogtownban a múzeumban az az orosz fickó készített még ki, sniper plusz láthatatlan plusz begyorsul, tehát üldözöd, majd legfeljebb két lövéssel leszed, és két sebzésed között meggyógyul. Na ott visszavettem legnehezebből, nem érte volna meg két napot eltölteni azzal, hogy kiismerjem az ellene használható stratégiát, a sztori jobban érdekelt. [ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
válasz GhanBuri Ghan #33276 üzenetére
Annak
a robotos - bujkálós résznek pont az a lényege, hogy kicsit Alien Isolation-re hajaz, számomra nagyon beszaratós volt, nem is szeretem az ilyen jellegű játékokat és nagyon el is üt a CP2077 "normál" játékmenetétől, de ettől függetlenül megcsinálható és túlélhető. [ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
-
nagyúr
PC-n tolom most a késes-kardos V-vel, gondoltam folytatom kicsit a nappaliban PS5-ön, de nem tudok betölteni egyetlen felhőmentést sem, mert egyből kilép a játék hibaüzenettel. Ha egy régebbi PS5-ös mentést töltök be a konzolon, akkor nincs gond, ha új játékot kezdek, vagy a PL-t, akkor is rendben fut, tehát a felhő szinkronnal lehet valami gyíkság. És ahogy kilép a játékból, úgy kilép a GoG-ból is a PS5-ös verzió, mert a platformközi előrehaladás aktiválásához minden kilépés után újra kell pároztatni a GoG-fiókot. Más is tapasztal ilyet, aki PC-n és PS5-ön is játszik?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
jonnyjoker01
veterán
válasz GhanBuri Ghan #33276 üzenetére
Bennem is mély nyomot hagyott, nagyon meglepett, egyáltalán nem számítottam rá. Az ijesztő dolgokat nehezen viselem játékokban, filmben még oké de játékokban túlságosan beleélem magam. Konkrétan jajveszékelve üvöltöztem Üdv. Johnny
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz tibaimp #33277 üzenetére
Én, miután 12. alkalommal végignéztem ugyanazt az animációt, ahogy megesz a robot (és kábé ötször, ahogy hátulról hasbaszúr a forgó karjával) úgy voltam vele, hogy jó, oké, ez a koncepció, szuper, értem az írók szándékát, át is éltem, de talán ennyi elég volt belőle. De nem, végig kellett csinálni, még úgy is, hogy ott is elkapott, ahol a videón simán elbújtak. (egy idő után már azt is néztem, annyira szabadulni akartam) Lehet, hogy nem ez volt az eredeti szándék, de ezzel is tökéletesen átadták a reménytelenség és a kudarc élményét, amit eredetileg az ottani sztoriszálnak kellett volna közvetítenie -
válasz GhanBuri Ghan #33281 üzenetére
a cel a blackwall veszelyessegenek az atadasa lehetett. azon a ponton V tulvan a
, szoval gyakorlatilag nagyon nem lehet hova fokozni.MaxTac hitsquad es egy tank liquidalasan amit sajnalok, hogy nem lehet egyszerre a Cynosure es a repter fele is elmenni. en hianyoltam egy potencialis detektivszalat, ami Dogtown (es a Barghest) valos celjanait tarta volna fel. Song ezt egyebkent valamennyire elorevetiti a legelejen a Militech urban project alatt, hogy valami ott meg szo szerint lesz a melyben.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
Sajnos továbbra is fennáll a hiba, amit lehet csekkoltam, a verziók egyeznek, a hibakód javítási javaslatait megpróbáltam, de nem hozott eredményt. A teljes konzol resetet még nem néztem, azzal az önszívatással még várnék kicsit, illetve holnap majd hozok egy külső HDD-t és arra lementem a tárolt tartalmakat. Aztán más ötletem nincs sajnos. Azon kívül, hogy kezdek egy új játékot konzolon.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Amartus
senior tag
válasz JoeCockBill #33097 üzenetére
Milyen forrásból jöttek a szobrok?
Istenem, tele van csillagokkal...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az elmúlt 24 napban nem frissült a Steam depó a játékhoz, ami tényleg jelzi a fejlesztések leállását... Ugyanakkor még kihozzák a játékhoz az FSR 3.1-et, arról van már valami infó, hogy mikor?
proci985: sajnálatos. Kissé felülvágja az egész játékot a végén ez a dolog.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz GhanBuri Ghan #33281 üzenetére
Én annyira be voltam rezelve, hogy nagyon lassan haladtam (kb 2 óra volt nekem ez a szekció ). Nem haltam meg sokszor ezért nem volt annyira repetitív a dolog számomra, csak folyamatos terrorban éreztem magam, ha hallottam hogy lejön valahonnan akkor szobák legtávolibb sarkába bújtam, nem mertem megmozdulni, ilyenek Első pár halál után leesett, hogy hogyan lát meg, utána csak nagyon nagy óvatossággal próbáltam a járőrözési útvonalát és ezzel jó búvóhelyeket kitapogatni, sokszor úgy hogy sok ideig egy helyben ültem valahol. Csak ezután kezdtem el ténylegesen felfedezni a területet, hogy megtaláljam az access kártyákat, azt is szuper óvatosan és lassan. Engem teljesen beszippantott. Üdv. Johnny
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #33294 üzenetére
Azt csináltam. A loot-ra gondolsz amit így összeszedtem?
A játék végén
szeretem intézni, az meg ki volt maxolva.Smasher az kvázi személyes ügy, szóval Johnny pisztolyával [ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
JoeCockBill
senior tag
válasz jonnyjoker01 #33295 üzenetére
lehet nehezítettek rajta, amikor én játszottam sok kihívás nem volt benne, néha meg is sajnáltam szegényt de a hangulat miatt imádtam.
azóta megvolt az isolation, na az összehasonlíthatatlanul nehezebb. volt nekem legalábbisúj lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
-
Topikgazda
válasz CPT.Pirk #33296 üzenetére
A játék fejlesztés kvázi leállítása már régen megszünt, a hibajavítások mentek már jó ideje - meg persze az ilyen új featurák beépítése, mint a DLSS 3.5.
Ami a nehézséget illeti...
Oda: Én ezt a harcot találtam 2.1 verzióval még mindig a legnehezebbnek...
Smasher:
A Smasher harc a 2.0 körül revampolva lett, szerintem is erősebb volt régen, de a másik oldalról anno a Redditen azért ment a sírás, mert kiderült, hogy "szokás szerint" csak végigrohantak a játékon, és kvázi alap fegyverekkel, félig kitolt skillekkel ugrottak neki. Szóval szerintem ezért lehetett itt egy nagyobb nerf... Chimera spider tank:
Ez volt elsőre baromi nehéz nekem, de rájöttem, hogy nem megfelelő fegyverekkel veretem. Itt a sörétes, a hangtompítós pisztoly meg a mesterlövész puska lópikulát nem ért. Átspeccelve, jól felhúzott fegyverekkel, folyamatosan mozogva már leküzdhető volt. Cerberus:
Ez az, ami számomra idegölő volt. Eleve kurta ellentmondásos, hogy semmi, de semmi módon nem lehet sebezni. Banyek, én voltam ekkor Night City top-notch solo-ja, erre még a legerősebb mesterlövész puskával se lehet átütni a fémbőrét ennek az izének? Nincsenek gyenge pontjai, mint a szenzorok, amiket kilőve meg lehetne vakítani? Értem, hogy az volt a cél, hogy na, itt lopakodj, de az isten szerelmére, a játék legnagyobb élvezete egészen eddig az volt, hogy nem csak egy megoldás volt egy küldetés teljesítésére. Idáig. Itt zéró, konkrétan zéró alternatíva van. Kerüld el, ismerd ki a járőrözés útvonalát és járd végig a területet a terminálokhoz meg a kulcsokért. Ez nem harc, emiatt nem tekintem oda valónak. 1x megcsináltam, ám ha van valami, amit nem fogok többet meg se próbálha ha elő is veszem a játékot, akkor az a rész lesz... [ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In