-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chalez
őstag
válasz #98320896 #6850 üzenetére
4K 60 fps sokszor nem elég. ACC, PUBG, Fortnite, Witcher3, NFS Heat, Forza Motorsport 7, Forza Horizon 4, RDR2 és még sorolhatnám mik vannak a gépen, ezeket 1080p-n tolom 144Hz-es monitoron. Mondjuk a Nioh-t most kezdtem el játszani, hogy kijött a magyarítása, ott pl elég a 4K 60 fps, vittem is át a 65" OLED-re
-
Topikgazda
[Interjú Daniele Duri-val, a CP2077 fő animátorával]
Azért érdekes, mert az újabb csúsztatás óta ez az első ilyesmi.A lényeg:
-Az inspiráció kapcsán említést tesz a szokásos források (filmek) mellett a [Kowloon Erődített Városról], amely Hong Kong területén egy hivatalosan kínai felügyelet alatti terület volt, amit gyakorlatilag a Triádok tartottak a kezükben, és az 1990-es évekre igen kis területen nagyjából 33 000 lakos zsúfolódott össze, ezzel a legnagyobb népsűrűségű területe lett a Földnek. A bűnözői csoportok rájöttek, hogy ahhoz, hogy az élet elviselhető legyen, szabályokat kell felállítaniuk, és különféle szakmáknak, cégeknek kell megjelenniük. A működő telepről csak két kép, hogy az inspirációt megértsük:[Erre még egy marék kép, akit érdekel]
-A belső nézetes animációkat olyan emberek segítségével finomították, akik gyakorlott fegyverhasználók voltak, hogy a mozgás realisztikus legyen.
-A MOCAP felvételeknél általában filmekből merítettek inspirációt, így például a corpo jakuzák esetén Kitano Takesi mozifilmeket vettek alapul.
-Mivel a tradicionális MOCAP nem mindig volt ideális a belső nézetes mozgásnál, klasszikus képkockáról-képkockára típusú animálással dolgoztak. Így csak referenciának használtak GoPro felvételeket.
-Az NPC-knél MOCAP-ot használtak, de ezt meg kellett bolondítani (felgyorsítani és módosítani), egyfelől a memória-limitáció miatt, illetve hogy az NPC-k kellő sebességgel tudjanak reagálni. Nagyon nem volt egyszerű dolguk...
-Minden mozgást, amit Night City-ben látunk majd, animátorok dolgoztak ki.
-Megemlíti, hogy Mike Pondsmith tevékenyen részt vett abban, hogy a hagyományos szerepjátékot átültethessék egy számítógépes játékba.
-Ezzel kapcsolatban rákérdeztek, hogy a szerepjátékban lévő többi kaszt miért nem jelenik meg a játékban. A válasz az volt, hogy nem lett volna egyszerű behelyezni mondjuk egy Újságírót (Media) vagy egy Zenészt (Rockerboy) a fő történetszálba. Ezért végül csak három kvázi kaszt-hátteret választottak ki.
-A fejlesztők egy részének az arca bekerült a játékba NPC-ként.
-A csúszásról kvázi csak annyit mondott, amit eddig is hangoztatott a CDPR: a játék hatalmas, és fontos a fejlesztőknek, hogy a közönség jól fogadja a játékot (ie.: normálisan fusson - Cifu) és a jelenlegi (konzol) generáció egyszerűen nem elégséges. (az angol átirat szerint: ...the current gen is not at the right point).
-A Home Office-ból való munka befolyásolja a fejlesztést, mivel az együttműködéshez élő csetelés szükséges, ami lassítja a munkát.
-Mivel a CP2077 szerepjáték, a szintek számítanak, ha fejbe lősz egy sokkal magasabb szintű NPC-t, nem fog meghalni a lövéstől. A hatás látható lesz, például hátraesik, majd feláll, tehát nem fogja szivacsként elnyelni a lövedékeket (bullet sponge). Igyekeztek úgy egyensúlyozni, hogy szerepjáték-szinten és látványban is élvezetes legyen.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
RubbishBin
senior tag
Nice csokor, köszi!
Remélem a buta, jelen-konzol beállításai többé-kevésbé megközelíthetőek lesznek PC-n is, ha már arra is lenyírják. Egy RDR2 optimalizáció már megtenné, az a konzolos beállításoknál* kicsit feljebb is hasít az öccá' hetvenen.*DigitalFoundry videója alapján vett beállítások.
[ Szerkesztve ]
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Peace
nagyúr
"tehát nem fogja szivacsként elnyelni a lövedékeket (bullet sponge)"
Erre kíváncsi leszek, mert eddig minden lövöldözésnél minden NPC elnyelte a lövedékeket, mintha mi sem történne miközben sorozzák őket. Egyedül a lassítva mozgásos shotgun-al fej meg láb ellövések voltak insta killek. Kíváncsi leszek nagyon a végső formájára a játéknak. 7végén megnéztem a 2018-as 48 perces videót újra és a most nyári 20 perces kommentár nélküli összevágást. Elég nagyot változott röpke két év alatt!
-
bélanéni
őstag
Nagyon köszönjük, végre a játékról is szó esik érdemben.
"Mivel a CP2077 szerepjáték, a szintek számítanak, ha fejbe lősz egy sokkal magasabb szintű NPC-t, nem fog meghalni a lövéstől."
Erről jut eszembe, nem tudom volt-e már róla szó bármilyen szinten:Én azon gondolkozom egy ideje - mivel azt látom, az elmúlt 1-2 év legjobban várt játékává nőtte ki magát a CP2077 - , vajon a remélhetőleg minimum 15-20M leendő vásárlóból pontosan hányan vannak azzal tisztában, hogy ez nem egy szimpla akció/FPS/hentelős game, hanem egy eléggé mély RPG. Biztosan lesz 4-5 nehézségi szint, (én - ha lesz ilyen - a PermaDeath alatti legnehezebben fogom tolni, ha nem lesz, akkor a legnehezebben), amiből mondjuk a legelső Easy / Just Story már lehet hogy közelíteni fog egy shooterhez, de az 100% hogy egy CoD vagy hasonló game-hez képest így is kategóriákkal több mindennel kell foglalkozni, és baromi sok lesz a duma benne, aminek az elnyomkodásával szerintem az egész game az értelmét veszti.
Tehát létezhet az, hogy a jósolt 15-20M vásárló mind RPG rajongó, vagy egy jórészük a hype és az eddig bemutatott csilivili akciódús jelenetek miatt ruház be a portékára? Véleményem szerint - amellett hogy senkinek nem akarom a vásárlási kedvét lelohasztani - a vásárlók jó része csalódott lesz.
Arra nem számítok, hogy DOS1-2, Pathfinder - KM vagy neadjisten EVE Online komplexitású vagy ezekhez mérhető odafigyelést igénylő játék lesz, de az tuti hogy közel sem akció/shooter lesz.[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
félisten
-
bélanéni
őstag
válasz FoxiestFox #6858 üzenetére
Azt nem tudom hogy komoly probléma-e, csak az a sejtésem, hogy ha valóban 20M-an megveszik, abból kb az 1/4-e azt sem tudja, hogy ez egy RPG. mivel egy RPG még sosem volt az évtized legfelkapottabb és legjobban várt game-je. Egy biztos: a marketing hihetetlen jól sikerült, a többit meglátjuk.....
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
félisten
válasz bélanéni #6859 üzenetére
Szerintem masszív rajongótábora van a műfajnak, elég csak a Mass Effect vagy TeS fanokra gondolni, mindkettő szignifikáns eladásokat ért el. És akkor hogy közelebbit hozzak, az újabb Deus Ex játékokat is sokan szerették.
Persze kétségkívül a CP lesz most sok évre a legnagyobb dobás.Már ha egyáltalán tényleg készül a game, nem csak trailereket gyártanak, mint mondjuk a DNF esetén ezt.
-
lo_jo
senior tag
válasz bélanéni #6859 üzenetére
Vannak, akik az RDR2-t egy vadnyugati GTA-nak várták és csalódtak, nem is kevesen. Vannak, akik a MSFS2020-ra mondják, hogy "unalmas szar, nem lehet benne semmit csinálni". Amíg ilyenek vannak, addig 100% biztos lehetsz benne, hogy nagyon sokan fognak csalódni a Cyberpunkban is, mert nem egy más környezetbe ültetett Doom vagy CoD. Ez az én játékélményemen mondjuk semmit nem változtat.
Azt halkan jegyzem csak meg, hogy attól, hogy valami RPG, még lehet egyben FPS is, a kettő nagyon nagyon NAGYON nem zárja ki egymást. A CP egy FPS RPG. Még mielőtt csalódna bárki.
-
félisten
-
bélanéni
őstag
Csak ha volt néhány ezer halállal fenyegető jómadár (akik nem tudom elképzelni, hogy intelligens, jóérzésű RPG rajongók - elvakult és elmeroggyant RPG rajongók persze lehetnek), akik a csúsztatás miatt ezt tették, akkor vajon 20M ember között lesz-e aki hasonlóval fog fenyegetőzni, mert nem volt kellően kiemelve a reklámokban vagy videókban, hogy ez nem a CoD16? Bízom a legjobbakban, de kicsit aggódok a CDPR-ért. Minden szempontból óriási fába vágták a fejszéjüket. És akkor arról még nem beszéltünk, a hardcore RPG rajongóknak meg fognak-e tudni majd felelni.... én csak bízom benne, hogy nem egy "se nem FPS se nem RPG, hanem a kettő között" lagymatag középszerűség lesz.
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
Peace
nagyúr
válasz bélanéni #6864 üzenetére
Szerintem fölösleges előre ezen tipródni, hogy most inkább akció lesz-e mint RPG meg hogy milyen szinten lesz hardcore vagy lagymatag átmenet. Ezt a játékot a hangulat és a játékmenet fogja elvinni a hátán a fenomenálisan megírt és izgalmas küldetésekkel. Mindazonáltal én is tévedhetek, de szerintem a CP/sci-fi/RPG rajongók semmiképpen sem fognak csalódni. A többiek meg....nos.....ők így jártak.
-
Chalez
őstag
Gondolkodom egy XSX kontroller beszerzésén (ha már nemsokára jön, inkább az mint XO nem? ), és azon, hogy lehet azzal fogom tolni CP-t a gépen. Mit gondoltok? Witcher 3-at bill+egér kombóval nyomom, de van egy Xbox 360 kontrollerem még, azzal próbáltam, és hát egészen adta magát, nem volt valami vadidegen feeling.
-
Frod
addikt
válasz bélanéni #6859 üzenetére
Volt már belőle nagy blama, amikor rpg-ket megpróbálnak atomdurva akciójátéknak eladni, lásd az új Prey, és a Deus Ex részek.
Szuper játékok lettek, de a valódi játékmenet - bár lehet akció orientáltan is játszani - közelében nincs annak amit a trélereik mutattak#6867 Chalez
W3-at én is pc-n toltam, 360-as kontrollerrel. Billentyűzettel már nem játszom ilyesmit ha tehetem. Teljes szívemből tudom javasolni!
Van is belőle olyan verzió, amihez gyárilag van egy bt-adapter pc-s játék miatt.[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
nubreed
veterán
-
Peace
nagyúr
Csak a controller!!! Én most már bő két éve mindent azzal játszom PC-n is. Mondjuk főleg DS4-el, de 1-2 játéknál Xbox One controllert használtam, mert valamiért meghülyültek a DS4Windows programtól. Királyság lenne, ha addig megérkezne a PS5-öm is, de nem hiszem, hogy eleinte benne lesz a PC-s CP2077-ben az új controller minden funkciójának támogatása (haptic feedback, adaptive trigger).
-
Chalez
őstag
Pont egy ilyet néztem ki. Irreális elvárás Black Friday-ra valami kis akciót várni rá? Tekintve, hogy elvileg holnap jelenik meg
#6870Peace Valahogy nem bízom benne, hogy PS5 konti flottul fog működni pc-vel. Viszont az új XSX kontrollere már várós, szegény régi 360-as már azért köhög itt-ott
[ Szerkesztve ]
-
Frod
addikt
Nyilván nem az, bár megmondom őszintén tavaly már szerintem október közepe óta BF volt itthon (mindig is nevetséges volt, ahogy itthon kezelik) de idén hatalmas kuss van eddig. Legalábbis én egyik cégtől sem láttam még semmilyen hype-ot.
Egyébként mivel új kiegészítő (konkrétan most jelent/jelenik meg) elképzelhető, hogy nem lesz rá akció, de a One-os kontrollek biztosan kapnak akciót.
Akkor pedig már itt ez a dög CP-os.#6872 Peace
Nem tudom mennyire néztél összehasonlító videókat, de alig változott a One -> X kontroller.
Optikailag másabb, mert nincs már az a mélyítés a tetején, ahol van a logó, de inkább egy ráncfelvarrott típusnak érződik, nem olyan nagy váltás, mint a másik oldalon.[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
-
lo_jo
senior tag
Azt halkan jegyzem meg, hogy az nem BT adapter, nem váltható ki bármilyen másik szabvány BT adapterrel. A One S megjelenése óta árult kontroller (és 99%-ban már csak ezzel találkoztam boltokban, csak online láttam a "régit") 100% BT kompatibilis, a legolcsóbb adapter is jó hozzá, de működik telefonnal és beépített BT megoldásokkal is. A Microsoft oldalán a segédlet, hogy hogyan különböztethető meg a kettő egymástól: [link]
Szerk: Ja látom, ez már az XSX, én még a One-OneS érából néztem. Ott egyértelműen kiemelte a MS, hogy az alap One kontrollere csak a külön PC dongle-lel megy, a "refresh" pedig bármilyen BT adapterrel.
[ Szerkesztve ]
-
Frod
addikt
Most kicsit megkavarodtam, hogy az elején azt írod nem sima BT adapter, nem váltható ki mással, majd utána, hogy az S megjelenése óta egyébként már bármilyen BT-tal megy az összes Most akkor melyik?
Vagy lehet még ennyire reggel van....szerk: látom első körben nem én kavarodtam meg, akkor jólvan
[ Szerkesztve ]
Do you see the white shadow?
-
lo_jo
senior tag
Igen, összezavart, hogy az XSX-hez adnak a leírás szerint BT dongle-t, mert a One esetén ez nem BT dongle volt, hanem saját, wireless megoldás. Ha bármi történt vele, akkor vehettél újat, amit csak MS-tól lehetett, míg a OneS óta (a felső lap része a logo körüli terület, nem a hátsó "jön fel") sima mezei BT, amivel nem volt olyan csomag, hogy járt volna hozzá dongle, cserébe bármi jó, nekem is egy miniatűr 3 ezer forintos asus teszi a dolgát jópár éve, de pl egy beépített BT laptophoz vagy alaplaphoz nem is kellett semmi.
A dpad nekem kicsit visszalépés, a 360 kontrolleren sem szerettem ezt a kör megoldást, nagyon könnyen el tud kopni annyira, hogy lötyög, könnyű véletlenül átlós irányt nyomni valamelyik vízszintes vagy függőleges helyett. A One dpad nálam eddig a top.
-
Peace
nagyúr
Én is parázok, hogy a PS4 Dualshock 4 USB Wireless Adaptor jó lesz-e a PS5 controllerhez. Gondolom nem.
-
Mans20
addikt
válasz FoxiestFox #6835 üzenetére
Ajánlom a Deus ex-hez a Revision modot, sokat hozzátesz az alap verzióhoz.
-
félisten
-
LK
addikt
Pontosan.
Cifu: úgy tudom, hogy Olaszországban is volt vmi hatalmas ház v. lakótelep, amit a rendőrség meg sem mert közelíteni. Aztán egy óriási rajtaütés alkalmával kiürítettek. Gyakorlatilag a jog ismeretlen szó volt ott is. Majd utánanézek, hátha megtalálom."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
nagyúr
volt, ja, úgy hívták, hogy csecsenföld. nagyfater eltöltött ott két évet hadifogolyként. a ruszki katonák nem mertek bemenni az erdőbe, mindig a hadifoglyokat küldték.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
RubbishBin
senior tag
Itthon is volt ilyen hatalmas tömb, ahova sima rendőrök nem mertek bemenni. Gyerekként 300 méterre éltem tőle, havonta futkostak a kommandósok a házunk mögött. Ezt úgy oldották meg, hogy lebontották az egészet, a lakókat meg kivitték kertekbe.
[link]Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
homerhamm
addikt
válasz RubbishBin #6884 üzenetére
Hős utca.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
nesh_019
senior tag
válasz FoxiestFox #6863 üzenetére
ez nem belső nézetű rpg. EZ belső nézetű AKCIÓ RPG!
[ Szerkesztve ]
Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.
-
félisten
-
nubreed
veterán
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nesh_019
senior tag
Egyszer ezt mondják egyszer azt. De szerintem akkor is belsőnézetes akció RPG...
Ez a kép lehet fake is.
Wikit hiába módosíthatja bárki, jól írják ott, ez a játék belsőnézetes akció RPG! , de amúgy nem értem min vitatkozunk... komolyan nincs jobb dolgunk?
[ Szerkesztve ]
Csak az káromkodik aki nem tudja szavakba önteni amit gondol.
-
RubbishBin
senior tag
Lehet valami simán egyedi is, amire nem illenek pontosan megnevezett műfajok.
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
Lajmund
senior tag
Én szeretem az fps játékokat is meg az rpg-ket is. De amin mindig nehezen teszem túl magam hogy ha magasabb szinten van az ellen akkor miért az a megoldás hogy pl 5 kard csapás helyett 50 kell. Jelen esetben ha fejbelövök majd egy erősebb ellent az nem fog meghallni? Annyira irreális. Inkább lenne gyorsabb és találjon el hamarabb de ne kelljen már 5 tárat beleverni mert az full kiábránditóan fájdalmas butaság. Mindig hatalmas fa$zságnak tartottam ezt a rpg-ékbe. Maga a fejlődés rendszer meg minden más tetszik.
Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/
-
gyimger
őstag
válasz Lajmund #6898 üzenetére
Falloutban is így van, az ellenfél sebzésellenállásától és a sebzésed mértékétől függ, mennyire sikeres a támadás. Nem kimondottan realisztikus, de hát ilyen az RPG műfaj. A Fallout játékokhoz volt rá mod, hogy például a fejlövés halálos legyen.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
bélanéni
őstag
válasz Lajmund #6898 üzenetére
Gondolom agyaltak és dolgoztak rajta pár évet, és csak erre az ultragagyi megoldásra futotta. Azért egy ilyen realtime-first person harcrendszert egy RPG-ben "tökéletesre" és mindenki által hú de élethűre kigyúrni kb egyenlő a lehetetlennel. A játék várhatóan egy mérföldkő lesz, itt-ott még soha nem látott álleejtős megoldásokkal és élménnyel, és a jellege miatt néhol nem tökéletes megoldásokkal. Nehogymár ilyen szarságokon akadjunk fenn. Akár azt is megcsinálhatták volna, hogy amíg alacsony szinten vagy, remeg a célkereszt erősen, hogy érzékeltesse milyen zöldfülű vagy és tuti nem fogod fejbe találni az ellent, és még élethű megoldás is lenne, de kb 1000-ből 999-en kötnének bele (teljesen jogosan). (Egyébként lehet hogy alacsony szinten kicsit jobban is fog mozogni a sniper crosshair )
Egy szó mint száz (nagyon) sokszor az élmény oltárán fel kell áldozni az élethűségből, és ez így teljesen oké.[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5