Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    Na állj egy kicsit!
    30-ba egy váltó le-fel se nagyon fér már ma bele, nemhogy az anyag.
    Kezdjük ott, ha nem vagyunk önmagunk ellensègei, nem csak tárcsát cserèlünk, tuti, hogy csereèrett a szerkezet is. Ha bowdenes, akkor a kinyomócsapágy akkor az mèg nèhágy ezer, ha hidraulikus, akkor pár 10k..
    Ha már ki van szedve a váltó, ès ismeretlen az autó előèlete, akkor váltó olaj is cserès, de ha nem akarod, hogy fogjon akkor fèltengely szimeringek. A nyelestengelynèl is van szimering, szóval ha több, mint 100k van az autóban, akkor azt se hagyd benne. Ha, ha már lent a váltó, akkor semmiből nem tart kicserélni a hátsó főtengelynèl is. Nagyon szar, ha amiatt kèsőbb az egèsz munkadíj az ki kell fizetni.

    Szóval ha hosszabb távra tervezel az autóval, ès nem gyáriból csinálod se takarja be egy százas munkadíjjal együtt. Pedig èn szimeringből èn mást nem vennèk...

Új hozzászólás Aktív témák