Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
válasz kelly416 #1100 üzenetére
Köszi. pont tegnap raktuk rendbe mosás porszívózás. Ma néztem meg tegnap volt az évforduló, nem volt szándékos de pont jól jött ki. Jó kis gép ez viszont előzést meg kell vele nagyon gondolni főleg most, itt a jó idő és megy mindenki nyomják neki.
“Praise The Sun” \[T]/
-
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #1102 üzenetére
Gondolom felextrázva meg karcolja a 10-et is alulról.
“Praise The Sun” \[T]/
-
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #1104 üzenetére
Durva azért, mindegy nem panaszkodok én egyelőre elvagyok.
“Praise The Sun” \[T]/
-
mirci18
addikt
válasz Šolaire #1099 üzenetére
Akkor amikor megvettem készletről nekem is mondták most ennyi de emelnek.
Most a jelenlegi helyzetben konfigurátorral Stepway kombi csak dízel motorral kapható 4.5 milla. Azonnal átvehetők meg kb 3.7-3.9 körül vannak.
Tehát picit olcsóbbak mint az enyém de se olyan színű se olyan felszereltségű sincs már közte ami jó lenne.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1102 üzenetére
Uh. Fordot onnantól nem néztem, hogy +300 volt a hosszitott karosszéria és még ugyanennyi a harmadik üléssor. Egyébként alapban is jól felszerelt gép, de akkor talán 6 misit éppen túllépte. A zOpelra már nem vélekszem.
-
válasz Luck Dragon #1087 üzenetére
Most magamnak válaszolva elgondolkodtató ,mindemellett titeket olvasva napjainkban ilyen árak mellett ha vásárolnom kéne autót az új legyen vagy éppen használt. Kiindulásként a fentebb írt 4 millió Ft összeállított
Sandero artic felszereltségel az amire nekem szükségem lenne az lenne a minimum színt. Úgy gondolom hogy napjainkban minimum elvárásként kérhetem legyen az autómban egy automata klíma, tempomat, 4 db elektromos ablak emelő, alufelni , navigáció és egy két apróság .
Az egésznek az lenne a pozitívuma hogy tényleg új, hosszabb ideig nem kellene hozzányúlni az autóhoz, ott lenne a garancia. Itt meg is áll az egész 4 millió Ft-ból, de használtautó esetében itt még tartalékolnom kell egyéb + kiadásokra . És ugye ott lenne az új autó illata amit szeretünk .
Negatív oldala ami talán nem is annyira az de mégis átgondolandó hogy a fentebb írt összegből már igen komoly használtautót tudnánk vásárolni. Mint az említett Opel és Fort de magam részéről a Peugeot-t 308-at és idetenném . Itt ma találhatunk viszonylag keveset futott jól felszerelt példányokat.
A dolgoknak az árnyékos oldalával is foglalkoznunk kell, itt már számításba kell venni hogy vannak kopo alkatrészek amiket már biztos hogy cserélni kell, és az is biztos hogy drágább mint egy Dácia alkatrész mert ez is egy szempont.
Részemről azért maradna továbbra is az új autó, mert a mai autók amilyen technikát képviselnek vagy tartalmaznak horror áron kell őket javíttatni. Az új esetében azért 1 db-ig biztos nem kell hozzányúlni, de a használtnál mondjuk egy befecskendező rendszer vagy egy Turbo vagy egy kettőstömegű lendkerék, vagy a változó szelepvezérlést állító kerekek cseréje borzadály. És ma ott tartunk hogy az autónak az egynegyedét rá is költöttük a szervizelése.
Plusz kihívást azt is nehezíti hogy kis hazánkban a használtautó egy nagy szerencsejáték. Sok mindennek utána kell nézni még annál is többet. Ezen már egyszer átestem amikor vettem az Opelt ,elég maximalista vagyok így betartott legalább egy félévig mire megtaláltam a számomra tökéleteshez álló autót.
Ennek már négy éve, belegondolni sem merek pedig muszáj hogy azóta sokkal de sokkal több használtautó van a piacon és ennek a jelentős része külföldi eredetű. Ez a semmi baj nem lenne csak hát tudjuk hogy szinte le ellenőrizhetetlenek az előelőéletük. És még a papírok megléte ,szerviznapló ,Carpass kártyák ,stb.
Magyarországon került forgalomba helyezés az elég ritka főleg aki magánszemélyként árulja kis autóját részemről az a number one. De itt lehetnek meglepetések gondolni kit arra hogy két évente cserélni az olajat vagy csak minimálisat csinálja meg azt ami elő van írva szerviz szempontjából. Hisz megteheti hogy vesz egy új autót és majd a második tulaj szív majd az egésszel. Persze jogosan jöhetne itt a kérdés hogy miért nem vittük átvizsgálásra mert megtudnunk mindent. Ha minden kötél szakad akkor
érdemes flotta autót is nézni hiába mondja mindenki hogy juj az nem szabad. Ellenben vannak olyan cégek ahol nem várják meg a 30 000-es olaj csere periódus hanem előtte legalább 15 000 km követően megteszik a szükséges szervizes lépéseket. Itt csak azt kell szemügyre venni hogy akik használták milyen állapotban hagyták maguk után ,általában négy éves korukban válnak meg autóigtól. Ez idő tájt napjaink autói igen csak kifinomultak és strapabíróak hogy ezt az időszakot kibírják. Persze láttunk már csodákat. De legalább tudom hogy megkapták mindent szerviz jóvoltából.Látom megint elkalandoztam a témában . Jól meg válaszoltam magamnak
Pedig elég sok részbe bele sem mentem.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #1111 üzenetére
Teljesen jogosak az igényeid én se bántam az arctic felszereltséget sőt. Kalandozz nyugodtan, mindig tanul az ember valamit.
“Praise The Sun” \[T]/
-
válasz Luck Dragon #1111 üzenetére
Közben most látom hogy Síri nem volt a helyzet magaslatán diktálás esetében. (Helyesírás)
Šolaire
Az álmodozás viszi előre az embert , no meg ha kockáztat.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #1111 üzenetére
Van a családban autó, ami franciaországi flottaüzemeltetőtől lett véve, 3 éves korában 120k futásteljesítménnyel.
Nem azt mondom, hogy rossz deal volt, de ha nem lenne hozzáértő haver, aki lényegében anyagáron megcsinál mindent, rég megszabadultam volna tőle.
Sajnos már ott tartunk, baromi kevés, és az is csak a legalsó kategóriában létező technika, ami nem igényel típusspecifikus szakértelmet, meg folyamatos ráköltést.
Minap benézett a motortérbe, hopp, egy generátor szabadonfutó... -13k. Csak anyag, de legalább nem szedte szét a generátort.
Nincs ma már olcsón fenntartható használtautó. Ja de, lehet úgy is, csak akkor az állapota indul el a lejtőn.
És ez a baj, ezt nem ismerik fel sokan. Észre sem veszik, mennyi hibája van az autójuknak. Nagyon jó példa erre a Totalcar MűhelyPRN sorozata... beviszik a sok nagyra tartott hibátlan autójukat, aztán kijönnek egy GTK árajánlattal. -
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1114 üzenetére
Hát... Én vettem egy A Zafirát "melósnak". Csak rendbe rakattam, mert nem bírok magammal. Eddig 550 a zafi, 300 a fékek cseréje lengéscsillapítóval, motortartó bakokkal és féltengellyel. (Ezt a féktárcsát asszem mutattam már, meg megragadtam a sárban az udvaromon egy kis sóderral a futón, azért volt bak és feltengely is a listán...) Most még van egy kis indítási baja, de állítólag csak szoftverfrissítés amit az Opel kiadott hivatalosan a kopottabb motorokhoz, de majd kiderül a vége. Még a klímát meg kell csináltassam és feltöltessem, aztán majd össze adom, hogy annyiért talán egy fél fapados Dacia jön ki, ebben meg impulzív mind a négy elektromos ablak, van tempomat, kényelmesebb és jobban szigetelt mint a Lodgy. Cserébe pont 20 éves és dízel. Szóval mire kell, az a legfőbb kérdés vásárláskor. Szerintem.
-
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #1111 üzenetére
A nagy átlag nem így működik. A legtöbben régebbi autót futtatnak azért is ilyen magas nálunk az autók átlag életkora. Mert szegény ország vagyunk. Segítség nélkül én sem vettem volna új Daciát. De megérte a 4 millát. Pedig rá lett még költve pár száz e ft. Babaváró hitelre megérte venni mivel nincs rajta kamat s jó esetben 10 évet gond nélkül kibír. A másik kocsim az élő példa a Suzuki. Öreg autó 16 éves de gyakran kell szerelni. Mivel sok kilométer van benne kiestek a gyári alkatrészei. Az újak hiába minősegiek nem úgy bírják. Azt mondják ha egy régi kocsit felújítasz újjá építesz sose lesz olyan mint előtte.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Dvix
senior tag
Szerintem a napokban én is lecsapok olyan 4,5 milla körül egy Dacia Duster Confort-ra TCe100 motorral. Nem várom meg sem az Augusztust, sem a Szeptembert(a beharangozott "második hullámmal", na persze). Az év nagy részében csak melóba, a kertbe és kisvárosomban keringek úgyis vele szar úton, rövid távon. Arra meg tökéletes. Nem várok tovább, itt az árak úgyis fölfele fognak menni, pláne ha elfogytak készletről a tütükék.
-
Dvix
senior tag
-
WolfManus
csendes tag
Szia!
1 hete hajtok egy elöl/hátul FOCAL IFR 165-2 -re cserélt hangszóróval DUSTER-t. Elöl érezhetően dinamikusabb, "szélesebb" hangzása van, viszont hátul mint a sokol rádió. Ma voltam márkaszervizben, bő egy hét múlva kaptam időt. Szerintem nem normális, hogy teljesen azonos hangszórók esetén ekkora hangzásbeli különbség legyen. A kiszerelt hangszóróknál egyértelmű volt a különbség külsőre is, a hátsón fele akkora mágnes... -
konyi79
addikt
válasz WolfManus #1127 üzenetére
Ez egy összetett dolog:
Az Focal IFR nem egy megváltás, azon az áron pláne.
A hátsó ajtónak a hangszórói nagyon lent vannak, szóval ha ki is ad valami hangot, az nem jön fel neked.
Az Focal IFR-nél többet ér, ha az ajtók akusztikája van javítva. Lemezdoboz önmagában sosem fog szépen szólni.
Én is belenyúltam a Duster hangrendszerébe, nekem kónuszos Gladenek vannak hátul, kibélelt ajtóban. De így is azt érzem, a fejegység vág a hátsó hangszórókon, kisebb is a kimeneti teljesítménye a hátsó csatornának.Ettől függetlenül szerintem elérhető benne jó hangzás, de tényleg kell ehhez az ajtó bélelésével foglalkozni. Meg ne külön a hátulját hallgasd, felesleges...
-
Dvix
senior tag
Kipróbáltam tegnap a TCe 100-at és dinamikus motor, de a kettes fokozatot 3000-nél érdemes feltétlen elváltani mert hát csak egy 1000ccm-es motor 1,2 tonnához. Tehát enyhébb rezgés akkor érezhető ha 2500 körül váltod fel a kettest. Gyorsultam, fordultam, rendesen beleraktunk 15 percet a tesztkörbe és meglepően dinamikus motor. Egyenesben 60 ról 3-masban 110 ig nagyon gyorsan felkapaszkodik, kisebb előzést lazán bevállalnék vele.
Mivel ez egy tesztautó volt ezért 200e kedvezménnyel ideadják, a horgot és a bőrt leszámítva full extra Celebration Duster. Szerintem megveszem. Engem meggyőzött
Vezettem én a 1,3 TCe-t is de nekem ez elég dinamikus, a váltó még mindig Renault-san puha járású volt, nekem nem volt gondom vele.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
-
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1132 üzenetére
A TCe 100-ast Sandero/Loganbe Decemberre várják, mondta nekem az értékesítő.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1134 üzenetére
Ja! meglepő, de amikor a végén ott válogattam az TCe 100-ak között Dusterből, már abból is csak 3 db volt készleten A csávó előttem rendelt 20 darabot, hogy ne csak papírról mutogassák majd az autókat De azokra is hosszú szállítási idejük lesz. És nyilván drágábbak lesznek, mint a most készletről eladottak.
-
-
JoinR
senior tag
Napi használatban biztos kényelmes a turbós motor, bár nekem az 1.6-tal sincs gondom, én simán leforgatom, ha előzni kell
200k kedvezmény nálam kevés lenne egy tesztautóhoz, szörnyű, mit kapnak azok az autók. Összehasonlításképp motoroknál 3.3-ról 2.8-ra van leárazva egy Kawa, nem tudják eladni, pedig nem sportmotor. Egy másik 2 millió alatti motorra 300k kedvezményt adtak és hónapok alatt vitték el. -
Részemről holnap lesz egy tesz az új Clio Sce65-tel. Már előre félek ettől a motortól. Már csak azért is mert a Clio picivel nehezebb mint a Sandero ellenben már SCE 75 is kínzás számomra.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dvix
senior tag
Egyébként úgy mint máshol 5 milla lenne, én alapvetően nem félek tőle. Nyilván forgatták őket, de ami bejáratáskor belekopott az első olajba azt úgy is leengedve adják nekem, mivel 3500Km van benne. Szóval az első olajcsere is letudva
Apósom is annak idején(10éve) tesztautót vett és nem volt semmi baja mai napig.
Úgy veszem, hogy megcsinálták nekem a bejáratást, és ezek modern népmotorok, bírnak ezek hideget, meleget
A díler is mondta, hogy még tesztautót nem hoztak vissza amit eladtak a népeknek[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #1132 üzenetére
A TCe100 meglepően kellemes motor a TCe90-hez képest szerintem.
-
kelly416
veterán
Na, ma lenyomtunk egy Szentes, Soltvadkert, Simontornya, Gyenesdiás szakaszt 7en (4 felnőtt, 12, 10 és fél éves gyerekek, de babakocsi, hordozó...) így. Ez meg az átlag fogyasztás. Nem panaszkodhatok. 1.33TCe
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1142 üzenetére
Főleg az én lábamtól előzgetve. Bár ahol opció volt, tempomat 100, csak hát elég keveset élvezhettük ezt az út hosszához képest.
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #1138 üzenetére
Pedig jó kis motor az, most Miskolcot járom vele, elértem az ötezer km-ert sokat fogok ingázni úgy néz ki, majd megyek köztes olajcserére.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #1138 üzenetére
Jézus.... el se tudom képzelni. Mi a francnak raknak bele egy több mint 1 tonnás autóba 20XX egy 65Le motort.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
JoinR
senior tag
válasz AMD Power #1146 üzenetére
Nyilván lassú lesz, de hova sietni Szerintem mondjuk abszolút nem számít, hogy pár mp-cel lassabban éri el valaki az 50-60-at, meg hogy alkalmanként vissza kell váltani egy emelkedőn...de az is igaz, amikor már túl alulmotorizált egy autó, akkor már inkább csak kellemetlen, mint takarékos az élmény.
Ha rajtam múlna, tömeg meg teljesítmény limit lenne az autókon, az lenne ám a környezettudatosság, nem a egr/dpf/hibrid/elektromos/stb. mint pl. a japán kei car-ok. -
AMD Power
titán
Ez Nagyon alulmotorizált! És gondolom nem 5 liter fog enni a városban?! Ne adj Isten ebbe beleül 4 felnőtt, és még meleg is van, és megy benne a klíma akkor ez lovaskocsi, nem autó. Én nem azt mondom ,hogy ebbe egy dupla turbós 200Le motor kéne. Azt is baromságnak tartom. Ha egyedül vagyok akkor a 60Le Astraval is alig tudom betartani a sebesség határokat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gyemipapa
senior tag
válasz AMD Power #1149 üzenetére
Szerintem mindenkinek kompromisszumot kellene kötni az igényei, és a pénztárcája függvényében. Senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez, hogy ilyen kocsit vegyen, ha mégis megtette, és elégedetlen, szabaduljon meg tőle, de fikázni nincs értelme. Én ár-érték arányban maximálisan elégedett vagyok a 4 hónapos Sandero Stepwayemmel.
Ha ez megváltozik, nem ócsárolni fogom, hanem meghirdetem.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer