Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz konyi79 #1196 üzenetére
Pontosan M6+M7 szinte csak ahol lehet belső sáv, volt egy vicces rész mikor a hetes szériás Bmw-t kergettük Dunaújvárostól majdnem Földvárig
Komló részénél pedig élveztük a dimbes- dombos részt, Az érdi emelkedőnek meg nekifutásból mentünk neki a belsősávnak. Nem volt lehetetlen.
63-úton pedig útépítés ,dugó. Fehérváron szintén útépítés+ dugó. BP dugó.
De azért ne várjunk csodákat az SCE motortól azért nem fog enni öt litert, legalábbis nem nálam.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Dvix
senior tag
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1219 üzenetére
A tetőlámpa sinnel nem is kellene, meg a 360-as kamera sem, nem látom értelmét. A galytörő azért vadkár ellen lehet hatásos, bár lehet nagyobb károm is miatta, mint nélküle. De legalább jól néz ki. A fellépő is inkább csak jól néz ki, de nem is igazán ezek a fontosak. Csak mutatni szerettem volna, hogy a honlapon összerakhatónál sokkal jobban is tud kinézni az autó "gyári" tartozékokkal.
A Lodgyba nekünk is úgy tették be a kutyarácsot, hogy kifúrták a kárpitot 3-3 helyen és gumírozott valamivel rögzítették bele a műanyag kárpitba. Optikailag (meg kis méretű kutyáknál talán) jelent valamit, de ha idegen ülne be az autóba a rotim mellé úgy, hogy nem vagyunk ott, nem hiszem, hogy biztonságban lenne attól a rácstól.
-
mirci18
addikt
válasz konyi79 #1240 üzenetére
Hátul van kamerám így már előre felesleges. Ahol nem látom a parkolót oda tolatva kell beállni. A 360 fokos kamera szerintem felesleges mi szükség lenne rá megnézni mi van körülötted. Ott van rá a két szemed.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1311 üzenetére
Látod, ezért szerettem a fókát, mert az a 320NM oda tudott hatni előzéskor. Hidd el, azzal is ugyanezt tapasztaltam, 70-el kullog, aztán meg nyomja, amikor belekezdek az előzésbe. A Lodgy-val bele sem megyek ilyenekbe sokszor, már csak mert a család is ott van, meg mert nem megy úgy, főleg így bejáratósan. Meg ölni sem akarom. De tényleg elképesztően barom néhány volán mögé csücsülő egyén, főleg, ha legalább 3 számjegyű paci van alatta, már övé a világ.
-
mirci18
addikt
válasz konyi79 #1311 üzenetére
Nekem ezért jó a 0.9 TCE motor.
Közúton 100-nál többel nem akarok menni a jó fogyasztás végett meg a büntetés miatt.
Pályán meg 125-135 bőven elég megint a fogyasztás miatt.
Egyébként ezen sebességekkel így is az autósok nagy részét meg kell előznöm mert a legtöbb autós 70-90 között mozog pályán meg 110-120 max.Van aki visszaelőz van aki rágyorsít.
Szerintem tökmindegy mivel mész ha elakar elenged ha nem nem.
Szerintem nem megy csodaszámba az hogy valaki egy olcsóbb tipussal gyorsan halad mert hiába van kissebb motor ezekben az autókban 90 lóerő is már mindenre elég.Tegnap is elmentünk Hollókőre 3 felnőtt 2 gyerek.
Hátul már szűkös volt a hely mivel az egyik gyerek még gyereküléses volt a másik csak ülés magosítós.Sajnos közvetlen egymás mellé két gyerek ülést nem lehet tenni csak a két szélére.
Elvileg 2 isofixes pont van hátul a kocsiban de eddig csak egynek találtam meg a helyét.Arra már rájöttem hogy ha 3 gyerek lenne vagy 5 fő akkor nagyobb kocsi kellene mert ez a középre beülök gyerekülésen keresztül nem élhető megoldás.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1523 üzenetére
Igen, EcoContact5. Majd ha eljön az ideje, én is másikat választok szerintem, de én csak családdal hajtom a Lodgy-t, olyankor meg úgyis körültekintően vezet az ember, nem megy bele semmi olyanba, ahol határokat kellene tapasztalni, hacsak bele nem kényszerítik, de az még nem fordult elő velem Lodgy-zás közben.
Ja? Vezetéstechnikai tréning kimondottan jó, még úgy is, hogy 18-tól kb. 24-éves koromig iszonyat sokat ökörködtünk. Sárdagasztás, jégen keresztben menés, driftelve kanyarbevétel, kézifékezés orrba-szájba, rendőrforduló 180⁰, sáros gumikkal korcsolyázás, füvön állatkodás... és ennek ellenére is hasznos tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz konyi79 #1531 üzenetére
Pár "gummancsot" elhasználtam , eddig szerintem a legjobb amit használtam goodyear efficientgrip performance 225/45R17 méretben volt . Csendes, tapadt. Fogyasztásban is segített. Egy baj volt vele az pedig az ára.
Legrosszabb amivel eddig dolgom volt a Pirelli Euro P2500 vagy valami ilyesmi neve volt. Hangos volt és hamar repedés volt az oldalukon. Futó felülete pedig pici darabokban hullott .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1533 üzenetére
Hát... Nem egyszer vettem észre én is, hogy az évek meg a rutin hamarabb dolgozik, mint ahogy azt valójában felfognám. Sajnos kerültünk mi is több alkalommal olyan helyzetbe, csak nem a Lodgy-val, ahol hamarabb cselekedtem, megúsztuk, és csak utána villogott a betojásjelző, amikor a tudatba is bejutott az infó. Sajnos, mert annak ellenére, hogy egyet sem én okoztam, volt már legalább 4-5 ilyen, pedig nem vezetek sokat, főleg mostanában.
Kell a rutin így vagy úgy, hogy se másokat, se magunkat ne sodorjuk veszélybe.A kép nagyon király, az autó szintén. Jól áll neki a kosz.
-
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1661 üzenetére
Igen jól emlékszel Szóval tapasztalataid alapján nem ajánlod egy 1.0-ás Dusterhez? hiszek neked!
(#1663) hz0917 óhohóóóó jók lettek ezek. Napfénytető, függönylégzsák, szövethatású berakások a műszerfalon? Tiszta 21. Század! Csak üssék meg a mércét a minimum elvárható összeszerelési minőségben és nálunk is szeretettel fogják majd venni! Slágergyanús[ Szerkesztve ]
-
-
gyemipapa
senior tag
válasz konyi79 #1719 üzenetére
Nos, a dolog már ott megbukik, hogy "második" autónak... Hol élsz Te?
Mondjuk ezer autós családból hányan engedhetik meg maguknak, hogy két autót tartsanak fenn? Lehet, hogy te megengedheted magadnak, de a bérből és fizetésből élők jelentős többsége nem."már csak az árán kívül nemigen maradt előnye a belső égésű motoroknak."
Ez így nem igaz.Nem elég nagy az az előnye, hogy bármelyik sarkon megtankolhatjuk 5 perc alatt, és egy tankkal négyszer annyi km-t tudunk megtenni? És nem kell elektromos kutat keresgélni, mert hagyományos kút már lassan minden sarkon nyílik?
Képzeld, az emberek jelentős többsége nem családi házban lakik, ahol este beáll az udvarba, és rádugja a konnektorra. Én a panelban hova dugjam rá? Nem elég, hogy 3-4 naponta töltenem kellene a mostani havi egy tankolás helyett, még keresgélnem is kell elektromos kutat, megőszülve kivárni, míg feltölt, és örülni, hogy hurrá, most 3-4 napig tankolás nélkül gurulhatok? Vicces "előny".
Az általad felsorolt többi előnyével teljesen egyet értek, de amíg az ára nem lesz versenyképes, és a töltés lehetőségei is ilyen korlátozottak, addig sokunk számára egyenlőre nem alternativa.
Ja, és tudom, dübörög a gazdaság, Magyarország jobban teljesít,
de hidd el, a családok jelentős többsége nem hogy két autót nem engedhet meg magának (az alkalmazotti szférára gondolok), de örül, ha össze tud kuporgatni egy használt hagyományosra valót, amibe a kis lurkók is beférnek.És mielőtt még az a vád érne, hogy az elektromos autó ellen vagyok:
Szeretném leszögezni, hogy elfogadom, ebben az irányban haladunk, és ez helyes! Továbbá amint árban és tankolási infrastruktúrában is versenyképes lesz, elsők között fogok váltani elektromosra, már ha megérem, mert túl vagyok a hatvanon.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1722 üzenetére
Na, hogy izélnéd meg... Eddig jól éreztem magam, megbeszéltem magammal, hogy marad az Opel, de olyan szinten teljesen tök igazad van, hogy megyek és foglalózok magamnak egy villany valamit.
Nincs rá zseton, de tényleg tök igazad van és ha megtehetném, már vettem volna valamit a Lodgy mellé. Az Opel is azért volt, mert építkezés, futózás, bírja a dízel, meg azért marad, mert pénzt nem kapnék már érte csak gombokat, meg elveszne a biztosítás bónuszom. De pár év múlva tuti lesz valami tisztán villanyos ketyere a garázsban. -
mirci18
addikt
válasz konyi79 #1719 üzenetére
Alapvetően azt látom hogy a kínálattal együtt megnőttek az igények.
Régen egy Trabanttal is tudtunk élni vagy éppen valami más nagyobb de szintén gyenge motorú járművel mert az volt. Vagy éppen sokan a 60-as 70-s években motorizálták a családot mert olcsóbb volt egy oldalkocsis motor mint egy autó.Nyilván ma mindenki meg van őrülve a suvokért mert azt látod mindenhol és azt hiszik hogy mivel magasabban vagy nagyobb biztonságban vagy.
Személy szerint én azt mondom nekem jó a kombi elsődleges autónak bármit el tudok vele vinni. De ha nem kempingeznék nem lenne ilyen messze az anyósom nem kellene ekkora autó.2-3 gyerekre meg elég egy miniautó wagon r is hiszen nem több száz kilométert megy vele az ember. Nálunk pl max napi 2 km-rt. A kis autó oviba járásra azért is jobban tetszik mivel könnyebben mozogsz parkolsz vele mint egy nagy döggel.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
válasz konyi79 #1730 üzenetére
“Ígyis elnyújtottam, ennyire típusspecifik kérdésekbe nem akartam belemenni.
De te akartad “ ——-> Hát jól vanDe most komolyan ettől féltem és ahogyan nézzem a Dacia Springet hasonló üléseket véltem felfedezni .
Kérdem én ki a bűnbánat tervezi ezeket? Valami gnom ? Hová tűnt a hírhedt francia kényelem ? Ez annyira gáz .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1730 üzenetére
Hallod, mi is kaptunk egy Zoe-t egy napra csereautóként de én is alig vártam h kiszálljak belőle. Jól ment, csak kényelmetlen. MEg érzékeny a pedál, kell a tempomatot folyamatosan bűvölni.
De én nem értek egyet a nagy elektromos autó imádattal. Mert most azért, hogy mi "tegyünk a környezetünkért és fúj motorfüst", a kis néger gyerekek mezítláb nem győzik rabszolgamunkával kitermelni a kobaltot a Kongó területéről Mi meg jót autózunk. Szerintem az elektromos autót ne hasonlítsátok össze az elektromos autó fenntartását a belső égésűvel. A hibrid technológia bebizonyította, h van létjogosultsága és szélesebb körben elérhető. Egy táskányi akksival benne és szevasz, kevesebb ritka fémmel, kobalttal. Az elektromos autó előállítási költségének 2/3-át tutti az akksi pakk adja, amire külön ipart kell majd építeni, hogy biztonságosan visszabontsák, míg a motorokat csak bedarálják oszt szevasz. És az is szénerőműből van tankolva, szóval tökmindegy
A belső égésű autónál a gyorsaságot fizetet meg és azt h nyomhatot neki 5 perc tankolás után még 1000 Km-t. -
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1750 üzenetére
Szóval azt mondod, hogy fölrakta a több százezer értékű cuccot a házára, hogy környezettudatos legyen? Tényleg ez volt a valódi ok? De most komolyan!
Vagy van napelemje és rá van kötve egy inverterre és akksira és nem megy föl a hálózatra a felesleg? ÉS úgy tankol?
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1753 üzenetére
De tudom, ezért mondtam, hogy vegyük tárgytalannak végig gondoltam utólag, hogy baromságokat írok.
Viszont a fenti elektromos témához hozzá szólva a gyártók odatették magukat hatalmas gyorsasággal, hogy legyen nekik full elektromos autójuk és méghozzá COVID idején. Azért ez nem kis teljesítmény, elismerem. Opel, Peugeot, Renault-nak volt csak jobb lett, mazda....[ Szerkesztve ]
-
gerisz23
őstag
válasz konyi79 #1770 üzenetére
Nem engedte vezetni a kereskedő,próbakörön ő vezetett ott meg nem tűnt fel.Kintről behozott autó,szerinte nem kell rajta cserélni semmit ,én meg viszem a szerelőmhöz és átnézetem,olajakat vezérlést cseréltettem.
Párom Corsáját cseréltük be,örültünk hogy bevette-durván jégkáros.kelly416: a bowdenben reménykedem én is.Ha kiderül hogy cserélni kell akkor felhívom a kereskedőt,igaz párommal aláirattak egy papírt hogy kb reklamációnak helye nincs,kintről behozott autóról van szó (kinti szervizt is felhívjuk hátha tudnak többet az autóról mint ami a szervíz könyvbe bekerült).Azért ha kiderül hogy sok gond van vele biztos reklamálok...
Ahogy írtam a céges autóinkban is van ami ilyen rosszul van beállítva,0 km-esen is fent fogott a kuplung.
Még 1 kérdésem lenne,rakatott már be valaki utólag elektromos ablakemelőt esetleg?
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
-
-
-
gerisz23
őstag
válasz konyi79 #1782 üzenetére
Egyelőre az biztos hogy bowdenes,első ránézésre javítani kell a kuplungot.Ma hoztuk el a Corsát (komplett hátsó fék csere bowdennel munkahengerekkel 98k),ezt meg otthagytuk átnézésre,olajcserék,kuplung stb..
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1802 üzenetére
+1
Érdemes lenne neki még meggondolni szerintem a Renault Zoe-t. Bár nem tudom milyen terep az a 90% város, de ilyenkor már az elektromos autó játszik. Harmadát le kell rakni, 2,5 milla állami támogatás repül rá automatikusan, 7 millától megveheti. Semmi gond ha csak ennyi a keret, akkor is az 1/3-át ott tudja hagyni a többi pörög 5%-os THM-re.
Én is, mai napig gondolkozom az elektromoson, de a Békés megyei utak, azok bekötőút minőségűek. Jah, hát a kertbe is ki kell jutni valahogy![ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 4MP Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Okos kamera ,wifi+Ethernet,SD,Cloud, forgatható kétirányu hang, dobozában
- Volvo XC70/V70 Fekete Csomagtér Roló
- Florihana vízmentes illóolaj párologtató, diffúzor
- Eladó Gamer asztal JYSK HALSTED 60x120 pohártartóval (Carbon mintázat)!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs