Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
Imádom.
Mindenki azt hiszi első hogy igazi alufelni és nem csak dísztárcsa.
Gondolkodok télre egy szett lemezfelnire pluszban. Majd meglátjuk a későbbiekben mennyiért lehet venni.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
-
mirci18
addikt
Ahogy Eddig olvasom a neten (mivel nem vagyok otthon nem látom a géphez adott karbantartási lapot) kifizetsz 185 e ft-ot. 5 év garanciát kapsz a kocsira. 2 ingyen olajcserét. Mivel 2 év vagy 30 e km után cseréled le az olajat a kocsiban.
Ami számomra érthetetlen mivel évente szokás cserélni.
2 ingyen szűrő cserét az utastérben.
A köztes években pedig ingyenes átnézést.Namármost az a kérdés az a plusz 2 év gari mit ér meg.
Ugyanis 3 év után már nem kell bevinni nyugodtan otthon is szerelheti az ember.
Nektek erről mi a véleményetek?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Kevés üzemanyag elsősorban spórolás érdekében , más részt és legfőbbképp a biztonság technikai és tűz védelem miatt van ami nemzetközileg egységes törvények alapján nyugszik.
Minél kisebb rizikót vállalva az esetleges bekövetkező balesetek miatt, Hiába van biztosítva az adott szállitás alatt levő flotta.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mirci18
addikt
Mint mondtam szakértő nem vagyok.
Pusztán laikusként próbálom megtalálni azt az arany középutat amivel a kocsit nem teszem tönkre de nem is egy vagyon a fenntartása.
Meghallgatok nagyon szívesen mindent és mindenkit.
De ezek után főleg kérdéses van e értelme 5 évre megváltani az ingyen szervízt ha az olajat úgyis cserélni kell évente amiből csak a felének állja az árát a szalon.Egyenlőre érdeklődök Gyöngyösön mennyi lenne egy sima átvizsgálás vagy épp egy olajcserés így könnyebb viszonyítani a szervíz csomag értékéhez.
[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
De ha belegondolok pár hónapja szinte semmilyen komment sem volt azon a huszonnégy darabon kívül, aztán jöttünk páran és most majdnem kilencszáznál vagyunk. Ki tudja... Lehet év végre még jön hat fő és szét beszéljük a topicot .
Majd felébredek tudom....
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
A tartót köszi, bár látszólag semmi szükségünk nem lesz rá, hatalmas ötlet és nagy királyság. Akinek nem nagyképernyős fejegysége van, annak tutira egy király alternatíva.
Az OBD-s meg a Micom cucc is jól hangzik. Köszi.
Egyéb téma:
Lodgy esetében tudja valaki, mik azok a gumi takarók az ajtók alján, amik csavarral vannak oda fogva? Ma ragasztgattam körbe az ajtókat hangszigetelés és koszos küszöb elkerülésének reményében, akkor láttam azokat a kis takarókat. Ha gondoljátok, holnap csinálok képet róla. -
mirci18
addikt
Ha valaki nem ért hozzá hogyan kapcsoljon ezt az a kocsin annak pénzért is megéri.
Másrészt az övcsipogás felesleges macera ami engem nem véd meg.
Ha pl megyek a kocsival száz métert vagy a hátizsákom az anyós ülésen van zavaró.
A TPMS szenzor nem foglalkoztat.
Ha egy kerékben nem megfelelő a nyomás azt illik nélküle is felismerni.
Számomra ami fontosabb jelenleg a vízhőfok mérés kimutatása plusz a start stop rendszer kapcsolás.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
Nekem jól van lent a tárolóban, amikor töltőn van, vagy esetleg a kesztyűtartó feletti kis nyitott tartó is szóba jöhet még. Ha nincs össze dugva, mindig zsebben hagyom, mert mehetek vissza érte miután kiszálltam. Ezekben úgyis csak a hatalmas fontosságú varrott maszkok vannak vagy semmi.
A kijelző előtti kábelre meg ilyen kábelt használok ilyen kábeltartóval megspékelve. Nem mondom, hogy kimondottan esztétikus, de ha arra hajtottam volna, nem is Dacia-t veszünk. Össz. 3db-ot ragasztottam fel, annyi elég a kábel elvezetéséhez a fenti helyekre. Nekem.
Ja? Köszi. Reméltem, hogy esetleg kilépő fény előkészítés, ami aztán nem lett soha bevezetve, de akkor nem szerelek bele ledes fényeket.
-
-
gyemipapa
senior tag
Dinamikusan vezetek, de a "nyélgáz" nem erről szól. Padlógázt valóban 18 évesen nyomkodtam, élveztem, hogy kipörög a kerék. Nálam az a "nyélgáz".
Ha pedig télen a fűtésről nem érzed, mennyire meleg, az szomorú.
Ahogy az is, ha valaki csak műszerek alapján vezet, gondolom, akkor sebességet sem fülre, hanem fordulatszámmérő alapján váltasz.
Ha ennyire hiányzik a hőfokmérő, én másik márkát választottam volna.
"Ennyi". :-)
(40 évi vezetési gyakorlat, és sokszázezer km van mögöttem, ettől még nem vagyok nagypapás vezető.)Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
-
mirci18
addikt
Köszi a választ.
Egyenlőre ez a mélyláda várat magára. 40-45 e ft-ot nem akarok rá költeni.
Vannak fontosabb dolgok.
A gyári hangszóró páros már most jobb mint a wagonomban levő hangszórók.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1019 üzenetére
Ezek szerint a 2-es fókám a 2.0 tdci motorral rendesen túl volt motorizálva. Vissza is sírom a tudását, de kell hozzá megbízható szaki és az nem adódott a környékemen, így költséges fenntartás helyett inkább elköszöntünk egymástól jó nagy bukóval részemről. De az az egy év egy gyors és kényelmes egy év volt, amikor jó volt az autó. 130-nál még vígan húzott, lehetett akkorát lépni vele mint amekkorát még semmi általam vezetettel. Talán nem is lesz még egy ilyen harapós, nyomatékos gépem.
-
AMD Power
titán
válasz konyi79 #1019 üzenetére
Nekem eddig csak gyenge autóim voltak.
Renault Clio 1.9D 64Le
VW Polo Classic 1.4 60Le (Klimás rémálom)
Opel Astra 1.4 8v 60Le.Most mivel már szinte biztos ,hogy nem fogok tudni venni új autót (koronás mellékhatás) így marad valami 10 év körüli jól felszerelt használt. Így viszont annyiból eleget tudok tenni a vágyaimnak ,hogy 100Le alatt már nem veszek meg autót.
kelly416 Átérzem. Tesóm SEAT Toledo II 1.9TDi (150Le 300nm) az Astra után.... magam alá élveztem benne.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1023 üzenetére
Egyébként ha már a túlmotorizáltság az OFF téma és a topik amúgy sem pörög ON témában, én vezettem pár túlmotorizált gépet már. Kollégám Amcsi autó fanatikus, és volt néhány 5.2 meg 5.7 V8 az "uralmam alatt", még ha rövid időre is. Grand csirke, Chevrolet Impala, Pontiac Parisienne, Chevrolet Suburban 2500... mind régi de számunkra túlmotorizált vasak, és érdekes módon a Focus MK2 2.0TDCI-t hamarabb vissza sírom, mint ezeket. Jó, a hangjuk összehasonlíthatatlan és élmény is egy ilyennel gurulgatni, de csak ezért nem vennék és leginkább nem itatnék ekkora vasakat. Legalábbis az én életvitelemhez irreális.
De hogy legyek ON is és az ide betévedők lássanak olyat amit nem szoktak egyébként más topikokban sem, a Lodgy tökéletesen teszi a dolgát, kiszolgálja feleségem mindennemű mehetnékkel kapcsolatos törekvéseit, bevásárolnak, védőnőhöz járnak, nagyszülőket látogatnak, szaporodnak a km-ek és már mindjárt megyünk is a 3000-es olajcserére és az elfelejtett csomagtér tálcáért. Már csak 1000km és oda is jutunk.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1032 üzenetére
Na igen. Én is imádtam a Cliót többek közt ezért. Meg mert mindig meglepett, és nagyon kevés alkalommal volt ez negatív meglepi.
A Focus meg hiába kombi, hiába 136ló és 320NM, 5,5 körül kért átlagban. Feleségem lábával 4, az enyémmel akár 6 is kijött.Ott tanultam, ott vettük az autót, de Szentes a törzshelyünk.
-
válasz konyi79 #1069 üzenetére
Igen dugó + pálya + klíma.
Amúgy tragédia ami Fehérváron és BP-n van. Na de mindegy is ez off téma.Bár bennem van a tüske BP-n sok helyen a bicikli sáv került és kettő sáv helyet csak egy van.... Oké duplájára nőtt BP-ről a kijutás , elérek az M7-re ott stabil 135-140 tempó. Aztán Székesfehérvár seregélyesi felüljáró után egészen az Auchan felüljáróig araszoló tempó...... Aztán a körforgalom után is ez vár az emberre.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1114 üzenetére
Hát... Én vettem egy A Zafirát "melósnak". Csak rendbe rakattam, mert nem bírok magammal. Eddig 550 a zafi, 300 a fékek cseréje lengéscsillapítóval, motortartó bakokkal és féltengellyel. (Ezt a féktárcsát asszem mutattam már, meg megragadtam a sárban az udvaromon egy kis sóderral a futón, azért volt bak és feltengely is a listán...) Most még van egy kis indítási baja, de állítólag csak szoftverfrissítés amit az Opel kiadott hivatalosan a kopottabb motorokhoz, de majd kiderül a vége. Még a klímát meg kell csináltassam és feltöltessem, aztán majd össze adom, hogy annyiért talán egy fél fapados Dacia jön ki, ebben meg impulzív mind a négy elektromos ablak, van tempomat, kényelmesebb és jobban szigetelt mint a Lodgy. Cserébe pont 20 éves és dízel. Szóval mire kell, az a legfőbb kérdés vásárláskor. Szerintem.
-
-
WolfManus
csendes tag
válasz konyi79 #1128 üzenetére
"Az Focal IFR nem egy megváltás, azon az áron pláne." Nem is azt várom tőle. Mint írtam, az eredeti konfigban a két hátsó jóval kisebb mágnessel rendelkezett (ezért (is) a szerényebb hangzás), gondoltam, ha értelmesebbre cserélem, cserébe kapok érte valamit...
DE, a hátsó csere után szinte semmit sem javult a hangzás. Az első/hátsó között továbbra is ég és föld a különbség, amit nem tudok hova tenni. Az első hozta az elvárt szintet.
"Meg ne külön a hátulját hallgasd, felesleges..." Nem ez a célom, próbáltam játszani a fade-el, akkor bukott ki a probléma. -
Šolaire
veterán
válasz konyi79 #1163 üzenetére
Lehet túl lett beszélve de az a baj sokan mondanak sokfélét és én totál nem értek hozzá. Szervízt megkérdezem az a biztos, én most értem el az ötezret jövő nyáron megyek majd kötelezőre hogy érdemes e olajat cserélni. Most ingázni is fogok napi szinten kb 70 km-ert.
“Praise The Sun” \[T]/
-
JoinR
senior tag
válasz konyi79 #1172 üzenetére
Amíg nincs bizonyíték, addig hit kérdése.
Egyébként a bejáratás utáni olajcseréről volt szó, nem a long-life 30 ezres csereperiódusról. 30e km-t én se szívesen tennék bele csere nélkül (főleg turbósba), de pl. 1 év/10e km után nem cseréltem olajat (1.6 SCe), majd jövőre 2 év/20e-nél fogok (kevés hideg üzem, hosszú távokon használom).
Egy-egy személyes példa, felkapott fórum bejegyzés simán cáfolható a milliónyi céges flottával vagy a külföldről behozott visszatekert autókkal, ott aztán tuti nem foglalkoznak ilyenekkel.
A 100-120 ezret bíró, rövid utakon használt turbókon szerintem nem sokat segít a bejáratás utáni olajcsere, az egyes márkáknál már lassan kopóalkatrésznek számít sajnos.
Az új motorjaimon én is lecseréltettem az olajat, 500/1000 km után (bár belealkudtam az árba, de amúgy a KTM-nél 40e Ft a móka, úgyhogy ne mondja senki, hogy fillérb@szó vagyok ) , ahogy előírták, úgyhogy nem vagyok ellene, ha a mérnök kollégáim is úgy gondolják -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1177 üzenetére
Nagyon szépen leírtál sok mindent. Köszönöm. De akkor hogy a fenébe ad Szeged és Gyöngyös szerviz is 40-43 ezres ajánlatot RN17FE olajjal? Többet nem hívtam fel, mert nem szeretek 15 percet beszélni arról, ami nem fog bekövetkezni, főleg másnak a munkaidejéből elrabolni ezt az időt.
Mivel Szentes eleve nem nagy és a következő olajcsere is 1 év múlva lesz mert közel sem szaladjuk meg a 10.000km-t ennyi idő alatt, de ezen időszakban Anya taxi üzemmód várható legtöbbet, mindenképpen az FE olajjal szeretném feltöltetni. Pályán még nem volt az autó, és lehet, még jó ideig nem is lesz. Hosszú utakat is keveset lát szerencsétlen főleg így, hogy újra kétes a határokon való átjutás, mert Erdélybe terveztünk menni, de így... -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #1180 üzenetére
Majd látom amikor visszük szervizre, hogy mit mondanak helyben. Az 5w30-at meg a bolondok is meg tudják különböztetni a 0w20-tól a nívópálcáról lecsorogva is, annyira hív a 0w20. Ha valami nem tetszik, reklamálni fogok, ha nem akarnak mégsem 0w20-at tenni bele vagy 60 körüli összeget mondanak, megyek át Kecsóra, mégiscsak ott vettem az autót is.
Az RN0720 lenne az, ami 5w30-nak felel meg? Vagy valamit félreértettem? Mert saját agyam szerint a 0720-ból a 0w20-ra asszociálnék.
Az az 5w40 meg nagyon durva már szerintem. Legalábbis "márkaszervíztől".
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1183 üzenetére
Holnap veszem at az autot igy nem latok karbantartasi konyvet. mivel tesztauto volt kertem h frissen le legyen cserelve az olaj. A diler ennyit huzott ki a szerelobol. En meg nem akartam akadekoskodni de online se talaltam megoldast h mi az igazan ajanlott olaj a tce 100 hoz(a gyari olajvalaszto honlapok egyszeruen befuccsolnak)
Nehany forum komment alapjan en a ELF EVOLUTION SXR 5W40 re tippelek a3/b4 minositessel[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elden Ring
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Mobil flották
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen