Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
válasz
tragiQss
#24874
üzenetére
Akkor másképp gondolkozunk
Én support alatt azt értem, hogy ha nem indul a géped, akkor kimegyek és megjavítom másnap. Nem azt, hogy ha valami szoftvert nem tudsz felrakni (általános számítógépes ismereteket igénylő feladat), akkor én kimegyek és garanciában felteszem. De teszem azt, ha nem megy - mert van ilyen - akkor nem veszek gépet freedos-szal, hogy majd a torrentes windows7-et felrakom, mert az otthoni asztali gépet is én telepítettem már egyszer. Erre a célra van az előtelepített gép, amin garantálhatóan minden fent van ami kell! Sajnos a magyar agyakban a garancia fogalma összekeveredik a szólokhabajomvan fogalmával. Mint ahogy az autóvezetést is meg kell tanulni úgy a számítógép használatához is szükség van alapismeretekre. Ha ez nincs meg, akkor nem fog az autógyártó neked tankolni, gumit cserélni és lemosni sem fogja az autót ha koszos lesz. Ezek után lehet rájuk fújni, hogy ha egyszer nem megy az autó, akkor miért nem jönnek ki garanciában, hiszen a kéziféket kiengedve elindul az autó is. Vannak olyan dolgok, amiben kötelezettséged van és ilyen az, hogy a gép mellé kapott diag szoftvert elindítsd (baromi nagy tudást igényel az F12 megnyomása), mint ahogy az autószervízben is meg fognak kérni, hogy mondd el nem világít-e a műszerfalon valamilyen baljóslatú piros lámpa. Aki ebben nem képes együttműködni, csak hajtogatni hogy helyszíni garanciám van, az könnyen úgy fog járni, hogy kimegy a szerviz és mivel egy szoftver hiánya okozta a hibát ki fog számlázni mondjuk 16 ezret. Akkor megint persze a szerviz lesz a hibás, hiába probálta rávenni az ügyfelet, hogy működjön együtt és esetleg nem kerül ilyen helyzetbe.... Hidd el havonta egy-két ilyen ügyfél akad, akinek aztán bele kell nyúlnia a pénztárcájába és csak a hatalmas öntudatának köszönheti a kárát. Nem azért ülnek a vonal végén az emberek, hogy elhajtsák a népet, hanem elmondják nekik, hogy hogyan tudnak segíteni a hibamegoldásban, hiszen a megoldás közös érdek! Adott esetben bambán kimegy a szervizes, lefuttatja a diagot, az kiír mondjuk hdd hibát. Másnap mehet újra egy hdd-vel. Te két napot buksz ő meg egy plusz kiszállást, ez a cél?
Új hozzászólás Aktív témák
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- Nintendo Switch 2
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- LENOVO LEGION 5 15AHP10 (83M0001MHV)
- Razer Blade 15 gamer laptop, Core i7-10750H, RTX 3060, 16gb Ram, 144hz 15.6" FHD
- Lenovo ThinkPad P53 i7-9850H 32GB RAM 256GB NVMe Quadro T2000
- Új! HP ProBook 640 G8 laptop, i3-1115G4, ajándék egér és táska
- Lenovo ThinkPad X13 G2 13.3" -50% AMD Ryzen 5 Pro 5650U Hexa-core 16GB 512GB SSD FHD
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- 175 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- Apple iPhone Air Space Black 256 GB Használt, újszerű 100% akku / 7 ciklus Garancia 2026.
- Realme 9 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Én support alatt azt értem, hogy ha nem indul a géped, akkor kimegyek és megjavítom másnap. Nem azt, hogy ha valami szoftvert nem tudsz felrakni (általános számítógépes ismereteket igénylő feladat), akkor én kimegyek és garanciában felteszem. De teszem azt, ha nem megy - mert van ilyen - akkor nem veszek gépet freedos-szal, hogy majd a torrentes windows7-et felrakom, mert az otthoni asztali gépet is én telepítettem már egyszer. Erre a célra van az előtelepített gép, amin garantálhatóan minden fent van ami kell! Sajnos a magyar agyakban a garancia fogalma összekeveredik a szólokhabajomvan fogalmával. Mint ahogy az autóvezetést is meg kell tanulni úgy a számítógép használatához is szükség van alapismeretekre. Ha ez nincs meg, akkor nem fog az autógyártó neked tankolni, gumit cserélni és lemosni sem fogja az autót ha koszos lesz. Ezek után lehet rájuk fújni, hogy ha egyszer nem megy az autó, akkor miért nem jönnek ki garanciában, hiszen a kéziféket kiengedve elindul az autó is. Vannak olyan dolgok, amiben kötelezettséged van és ilyen az, hogy a gép mellé kapott diag szoftvert elindítsd (baromi nagy tudást igényel az F12 megnyomása), mint ahogy az autószervízben is meg fognak kérni, hogy mondd el nem világít-e a műszerfalon valamilyen baljóslatú piros lámpa. Aki ebben nem képes együttműködni, csak hajtogatni hogy helyszíni garanciám van, az könnyen úgy fog járni, hogy kimegy a szerviz és mivel egy szoftver hiánya okozta a hibát ki fog számlázni mondjuk 16 ezret. Akkor megint persze a szerviz lesz a hibás, hiába probálta rávenni az ügyfelet, hogy működjön együtt és esetleg nem kerül ilyen helyzetbe.... Hidd el havonta egy-két ilyen ügyfél akad, akinek aztán bele kell nyúlnia a pénztárcájába és csak a hatalmas öntudatának köszönheti a kárát. Nem azért ülnek a vonal végén az emberek, hogy elhajtsák a népet, hanem elmondják nekik, hogy hogyan tudnak segíteni a hibamegoldásban, hiszen a megoldás közös érdek! Adott esetben bambán kimegy a szervizes, lefuttatja a diagot, az kiír mondjuk hdd hibát. Másnap mehet újra egy hdd-vel. Te két napot buksz ő meg egy plusz kiszállást, ez a cél?
