Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MlbMatic #2900 üzenetére
Egyelőre még csak egy Quick Guide van hozzá, szerintem hamarosan felkerül a rendes Manual is, aztán ott le lesz írva minden részletesen.
Én most azt mondom hogy megveszem, de egy hatótáv tesztet már nagyon várok. Itthon kb. 1.5 hét múlva lehet átvenni, addig úgyis kerülnek fel YT-ra tesztek hogy mit tud. Remélem engedni fogja FCC módra állítani, mert Air-nél nagyon nagy volt a javulás mikor átraktam FCC-be.Szerintem úgy tudták levinni a súlyt 200g alá hogy fele akkut raktak bele, nyilván a repidő is kevesebb lesz jóval. A drón maga ugyanakkora, szóval tényleg csak az akkuval tudnak mókolni, azért is van szerintem feltüntetve az hogy 1100mAh meg 2400mAh.
Szóval a gép maga 149gramm, a kisebb akku 50g így 199 a nagyobb akku 100g így 249g.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
Érdekes dolog ez a 250 grammos határ. Oké, a jogszabály engedi, hogy lehessen reptetni. De ha mondjuk reptet az ember egy parkban és éppen arra téved a helyi polgárőr vagy valami mondvacsinált biztonságiőr úgyis rá szól az emberre mégha egy Tello-t is reptet. Persze lehet utána szájkaratézni, meg hívatni rendőrt, meg ilyenek, de akkor már oda az élmény meg el is megy a kedve az embernek az egésztől. Szerintem a legjobb, ha az ember eleve megkér valami okostónit, hogy ott reptethessen és akkor nincsen affér. Ez valami olyasmi szitu, mint anno volt az, hogy a Smart-al ha merőlegesen állunk a járdára akkor az nem minősül parkolásnak, aztán valamelyik parkolóőr büntetett valamelyik nem. Aztán persze elkaszálták ezt is.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
nagyúr
-
cd334
tag
Jelenlegi törvényi szabályozásban magyarországon nincsen sehol sem súlyhatár definiálva. Jelenleg a hatályos magyar szabályozás szerint biztosítás és eseti légtér kell minden legális reptetéshez. Még egy papírrepülőhöz is kéne a törvény betűje szerint. Ez van.
A következő az lesz, hogy jövő július elejéig(ha jól emlékszem) át kell ültetni a magyar törvényekbe az uniós szabályozás javaslatot. Hogy akkor mi lesz még nem tudjuk. Jelenleg azért vigyáznak ennyire a 250grammra, mert amerikában ez a szabályozás.Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/
-
MlbMatic
tag
250g alatt játék, ez van jelenleg Magyarországon, A JÁTÉK PEDIG NINCS SZABÁLYOZVA,,,
http://www.repulestudomany.hu/tdk/2018_Sonnewend_Gyula_TDK.pdf
Ez pedig az EU-s lesz, ha lesz meg ha igy lesz
https://www.hwsw.hu/hirek/60784/dron-szabalyozas-eu-rendelet.html
szóval szerintem nem jól tudod, de ez egy igen ingovanyos szabályozattlan terület az biztos
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
cd334
tag
válasz MlbMatic #2910 üzenetére
Sajnos ez nem így van olvass utána, jelenleg a törvényben nincs ilyen. A TDK egy jogszabálytervezetről beszél, amit lehúztak a WC-n, sose jelent meg. A hatályos szabályozásról itt olvashatsz: [link]
Kérek mindenkit ne terjesszük ezt a 250g alatt játéknak minősül valótlanságot. Az új törvényt meg majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Eladó drónos cuccaim: https://www.kwadmarket.hu/author/danielczigany/
-
veterán
Értem én hogy súlycsökkenés meg minden, de egy fránya adaptert azért adhattak volna a sima pakkhoz. Úgy látszik nem csak a drónt érinti a súlycsökkenés hanem a hozzávalókat is. A FMC-hez már jár egy 18W-os adapter. Nem mintha rá lennék szorulva egy adapterre mert van itthon egy maréknyi, de van akinek biztos jól jönne.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz KillHates #2902 üzenetére
Én is hasonlókon gondolkodtam. Meg azon is, hogy ha odatéved egy közeg az honnan tudja, hogy milyen drón van nálam? Pluszban még digitális mérleggel is fognak mászkálni?
Egyébként nekem senki ne mondja, hogy ha egy ember egy bizonyos szinten tart már drónozásban (legyen az eszköz és tudás is), akkor azok után visszatér egy ilyen drónra. Mert valljuk be, ez nem egy nagy durranás. És kérdés még az is, hogy milyen lesz a repülése rosszabb körülmények között ezzel a könnyű súllyal stb. Második drónnak meg minek egy ilyen ha az ember jobbhoz van szokva, megvannak már az elvárásai. A spark helyett oké, de egyébként...
Kicsit nagy itt a hype. Persze ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tirszin
senior tag
válasz sityupityu #2917 üzenetére
Onnan tudhatja a közeg, hogy van egy típusa az eszközödnek, amihez lehet neki egy adatbázisa a súlyokkal. Vagy elég csak megnézni a gyári speckót.
Én is úgy vagyok vele, hogy semmi értelme egy minden szempontból gyengébbnek. Olyan ez, mint egy versenyre használt bicikli és egy edzésre. Miért tenném, hogy az edzéseken egy ócskább bringával tekerek? Hisz ott töltöm el a több időt, egy életem van, élvezni akarom a jobb technika adta lehetőségeket. Ha tönkre megy rajta valami, cserélem. Egyébként még mindig olcsóbb 1 jót fenntartani, mint kettőt. Csak hát a beültetett félelem erőteljesen dolgozik sokakban...Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
veterán
-
*Ropi*
félisten
válasz sityupityu #2917 üzenetére
Ha pedig kerül rá egy akku mod, amitől 350+ grammos lesz, akkor simán rá lehet fogni, hogy a repülési tulajdonságainak a stabilizálására készült, így még biztonságosabb.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
MR007RM
addikt
válasz MlbMatic #2921 üzenetére
Nálam biztos nem lesz engedély. (Játéknak vettem és az enyém.) Legalább is az első fülön csípésig biztosan, amit akár még túl is lehet élni, videóból tudom hogy elsőre nem szoktak mindig büntetni. És lopakodó üzemmódban leszek többnyire, néha felemelem megnézni jön-e ellenőr.
[ Szerkesztve ]
MSI GT70, i7-4940MX (4x 4,0GHz), DDR3L 1600Mhz 32GB, 2TB SSD + 4TB HDD + 128GB micro sd, Nvidia geforce gtx 1070m 8GB (330W táp)/Xiaomi Fimi A3 drón
-
nagyúr
válasz tirszin #2918 üzenetére
Ha valami szabálytalan, akkor az az. Sajnos ezzel nem lehet mit csinálni.
És én is főt hajtanék, ha LENNE szabályozás, mert valljuk be ez a múlt évezredbeli törvény amit most érvelnek egy vicc. Szinte minden ország már meghozta a rendelkezéseit, az élni-és-élni hagyni gondolatsor mentén, itthon meg csak arra alkalmasak a törvényhozóink, hogy egymást (vagy éppen a tinilányokat) b@sztassák. Tudom lesz EU-s szabályozás, de ebben az országban mindenki az EU-ra vár....Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MR007RM #2922 üzenetére
Én azért azon vagyok, hogy legyen engedélyem. Legyen egy normális szabályozás, aminek meg lehet (és meg kell) felelni. Nem azért vezetek mert jogsim van, hanem azért van jogsim, hogy vezethessek!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
MR007RM
addikt
válasz KillHates #2926 üzenetére
Mert akkor felelősségteljesebben használnám? És nyilván nehogy úgy és ott meg akkor mikor szeretném és tudnám?
Plusz hívjam fel a figyelmet arra hogy drónom van? Ne hagyj Isten történne valami a környékemen engem szednének elő miatta, mert rólam tudnak akkor. De mindegy is az a kb 3000ft, amennyiben nem kellene könyörögnöm a használatáért még többet is fizetnék, csak hagyjanak békén!
[Ez] a megoldás amiről már szó volt tetszene. Oldják meg. Nem leszek fekete bárány, és bármilyen anyagi juttatás ennek használatáért simán lehúzás mint a magas benzinár, bár a kettő teljesen más kategória. Mohamed nem megy a hegyhez!MSI GT70, i7-4940MX (4x 4,0GHz), DDR3L 1600Mhz 32GB, 2TB SSD + 4TB HDD + 128GB micro sd, Nvidia geforce gtx 1070m 8GB (330W táp)/Xiaomi Fimi A3 drón
-
tirszin
senior tag
válasz MR007RM #2927 üzenetére
Az idézett cikkből: "OLYAN PARANCSOT KÜLD, AMI BLOKKOLJA A DRÓN ÉS A VEZÉRLŐJE KÖZTI KOMMUNIKÁCIÓT"
Mégis milyen parancsot? Akkor már miért nem lehet folyamatosan küldeni ezt a parancsot, ha van drón, ha nincs, és akkor nem kell a lézeres mérés, valamint kamerák a beazonosításhoz.
Ha pedig erős zavarójelet küld, ezzel bénítva a kommunikációt, az azért nem túl tiszta megoldás, az egy erős elektromágneses környezetszennyezés! A visszatérni pl. nem képes drónokról már nem is beszélve...Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
nagyúr
válasz tirszin #2928 üzenetére
Szerintem ezt jobbára a DJI drónokra érthették. Ott van egy olyan funkció hogy erős interferencia vagy a távirányítóval való kommunikáció elvesztése esetén is beindul a RTH.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2929 üzenetére
Hát ez olyan mintha azt írtad volna; "normálisan kell vezetni". Számunkra teljesen alap, aztán jön pár idióta tahó, és onnét fogva minden autóst ámokfutónak bélyegeznek amíg le nem csitulnak az indulatok...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2934 üzenetére
Tényleg vicc ami itt van. Egy barátom most jött haza Svájcból intézni pár dolgot és sokkolta az az állapot ami a bürokráciában van még mindig itthon. Mondta, hogy ennél csak az angol állapotok rosszabbak. Azok meg tudjuk, hogy milyenek:
bár az amerikai sem lehet jobb:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MlbMatic #2936 üzenetére
Légtérhasználat = 30 nap elbírálás! Szopjanak lovat... Kb két éve csináltak egy telefonos applikációt erre, kb úgy működött mint az autópálya matrica vásárlás:
-Itt vagyok,
-drónozok,
- fizetek,
-mettől meddig, merre mehetek?Nem, nem az volt jó! Gondolom azért mert nem valamelyik oligarcha találta ki...
Ha szabad reptetésre megyek akkor megsasolom, hogy hol van szabad légtér a környéken, felírom az engedélyszámot és megyek oda reptetni.
De mondjuk a nagy madárral szerencsém van, mert senki sem nézi szelfidrónnak és azt hiszik, hogy éppen nagyon komoly munka folyik és minden nagyon hivatalos! Ez valami olyasmi, mint amikor felveszel egy láthatósági mellényt és egy munkavédelmi sisakot és bakkancsot, betűrsz az öved alá egy pár melóskesztyűt és arra az építkezésre mész be, amelyikre akarsz.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
MlbMatic
tag
válasz jozsi252 #2941 üzenetére
en 3 akkus verziot rendeltem, mostanában nem kell hozza remelem
de jopofa kis gep, egy hajszalnyit jobb az adatok alapjan mint a spark, es ha ZuniJos jovore engedi a 250g alatti gepeket, akkor meg kulonosen jo kis machina lesz,
a 4K s kamera a vegere lemaradt rola, az volt a terv Elvtarsak, ez azert szerintem nem tul jo, de ez van(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
veterán
válasz MlbMatic #2942 üzenetére
Én is azt akarom venni. Egy kicsit még fogok is tudni spórolni, mert Edigital-nál be van állítva hogy mikor van szülinapom, és pont most jött egy mail hogy 5% kedvezményt kapok bármire. Így a 170 000ft-os drón 161 500ft lesz csak. A 13 000ft-os Care-ből így meg is van 8500ft.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz MlbMatic #2944 üzenetére
A hivatalos forgalmazói ár mindenhol 169 900ft-ról indul, szóval ebben eltérés nem nagyon szokott lenni. Akik szürkeimportból szerzik be, azok tudják olcsóbban adni.
Amúgy tényleg nem értem mi ez a nagy negativitás a drónnal szemben. Állítólag szarabb mint a Spark. Közbe pedig
- jobb repidő
- jobb gimbal
- jobb kameraezek alapból nagyon sokat számítanak.Az hogy nincs első szenzor hát ez van. Meg kell tanulni nem nekirepülni a dolgoknak aztán akkor nem fog senkit zavarni a szenzorok hiánya. Aki nem biztos magába az meg vegyen Mavic 2-t. Ott vannak szenzorok 2x áron.
Volt már egy range test neten ott kicsivel több mint 2km-t tudott víz felett. P módba ment és 11:40-nél volt 53%. Szóval 24 percet hozza P módba, C módba talán tényleg meglesz a 30 perc.
De ugye az akkukat nem nagyon szabad 10-15% alá meríteni, szóval 20 perc környékét ki lehet belőle hozni. Szóval Air szintet tudja kb.Amúgy azt kell hogy mondjam meglepődtem. Tényleg nem hittem volna hogy 30 percet tudni fog. Igaz hogy ez a 30 perc úgy van meg hogy kb mintha tojáson lépkednél nagyon nagyon lassú módba, de meg van. Viszont normálisan repülve 20 perc lesz meg kb úgy hogy még egy kis tartalék is marad az akkuba. Ergo 3 akkuval 60 perc tiszta repülés meglesz.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
válasz jozsi252 #2945 üzenetére
Ha valaki a szenzorok miatt bánatos, akkor a Mavic szenzorjai sem az igaziak, úgy nekimegy a bokornak, vékonyabb fának ahogy illik. Nem szerencsés arra bazírozni, hogy majd kikerüli vagy megáll.
A Phantom4 Pro valahogy érzékenyebb és intelligensebb is a tájékozódás szerint, csak az meg már nagy madár és ott is kikapcsolják egy idő után a pilóták, mert néha zavaróan idegesítő...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
tirszin
senior tag
válasz jozsi252 #2945 üzenetére
Sztem előre kell legkevésbé, mert ha előre repülsz, látod a képernyőn, mi van előtted.
Ha hátrafelé filmezel, akkor kellene jó szenzor a Drón hátuljára, mert még ha ismered is a terepet, gyakorlatilag vaktában repülsz, mert nehéz kitalálni pontosan, mikor érsz a magányosan ácsorgó fához és emelkedni kellene.
U.ez, ha oldalról követsz valamit. A kamera a repülési irányra merőlegesen néz, nem látsz semmit. És ezek a szenzorok a Mavic 2-n sztem nem olyan megbíthatóak, hogy hagyatkozhassak rájuk mondjuk 40km/h-nál. Legalábbis én még nem mertem.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
veterán
válasz KillHates #2946 üzenetére
Igen tudom, Air volt nekem is és a vékonyabb dolgokat nem érzékelte. Mondjuk egy faág már bőven problémás volt.
tirszin
Engem a szenzorok nem izgatnak, csak sokan ezen akadnak fent hogy nincsenek szenzorok. Vigyázni kell aztán kész, nem lesz gond. Ha meg lenne akkor ott a Care amit érdemes megkötni vásárláskor. A szenzorok amúgy sem a vékony faágakra vannak kitalálva hanem a nagyobb dolgokra, csak sajnos sokan ezt nem értik meg.
MlbMatic
Itthon ha a Duplitec által forgalmazott viszonteladótól veszed akkor is 2 év garancia van rá.iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik